Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Estai ir latviai neistaske pinigu vejais kaip lietuviai ant atkarpos Kaunas - Lenkijos siena, todel dabar gali taskyti ant nauju staciu/terminalu. O mums reikia ziureti, kad bent uztektu pinigu kazkiek patiesinti ta atkarpa, bent iki 100 km/h

    Comment


      120 km/h ten ir taip yra. Kol kas toks greitis nepasiekiamas, nes vis dar nėra blokuotės ir signalizacijos.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Taigi pastatė jau du virš Palemono g. ir vietoj Amalių pervažos. Pastatytų ir virš geležinkelio kelių. Kažkuriam trumpam laikui tikriausiai tektų apriboti eismą, atšaukti dalį keleivinių ar sutrumpinti juos iki Palemono, bet tai ne kritiška.
        Tai kad buvo ta eismo pertrauka, kol tunelį masažavo. Užtai vėliau, veikiančioje kombinuotų vėžių linijoje statyti viaduką bus sudėtinga. Iškertam RB, iškertam Koningsbergą ir keliam siją virš kelio?

        Comment


          Ir ką? O juk darant viename lygyje irgi reikės viską perdatyti, visas kryžmes sudėti veikiančioje linijoje. Statant viaduką tik užstumiant perdangos sijas reikėtų laikinai nutraukti eismą. Atramoms pastatyti eismas netrukdo. Pusdieniui nutraukti eismą nebūtų didelė problema. Kaliningrado tranzitą galima būtų sudetinti, o keleivinius į Kauną sutrumpinti iki Palemono, kai kuriuos atšaukti. Vieną ar dvi dienas iš eilės ir to pakaktų.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Sako, kad Kauno stotis prie oro uosto, o rodo seną stalininį pastatą.

            VNO irgi nebus pajungtas (kaip buvo planuota kone 20 metų)
            Geriau žiūrėkit šitą video, projekto vadovo paaiškinimą kaip jie pastatys iki 2026 metų : https://youtu.be/wPrCYhC6A2c

            Sako, kad Kauno-Vilniaus ir Kauno-Lenkijos projektus projektuos, kai Kauno-Rygos-Talino projektas jau judės. Pamini, beje, ir Lenkijos projektus, kurie esminiai projekto sėkmei, pamini, kad su Lenkais irgi koordinuojasi.

            Yra gražių skaidrių iš Kauno-Palemono ruožo, kaip įrodymas, kad kažkas jau statoma.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Ir ką? O juk darant viename lygyje irgi reikės viską perdatyti, visas kryžmes sudėti veikiančioje linijoje. Statant viaduką tik užstumiant perdangos sijas reikėtų laikinai nutraukti eismą. Atramoms pastatyti eismas netrukdo. Pusdieniui nutraukti eismą nebūtų didelė problema. Kaliningrado tranzitą galima būtų sudetinti, o keleivinius į Kauną sutrumpinti iki Palemono, kai kuriuos atšaukti. Vieną ar dvi dienas iš eilės ir to pakaktų.
              Techniškai įmanoma, bet darbu organizavimo prasme skamba kaip "namą pastatėm, laikas pamatus daryti"
              Dar garsus pagalvojimas: ar tikrai tarp naujos požeminės perėjos ir Amalių tunelių netelpa geležinkelio tunelis? Greitis ten gal ir nekoks, bet krovininiams jo ir nereikia. Net Kauno transporto schemoje ši vieta rezervuota, https://maps.kaunas.lt/bp/SUSISIEK/

              Comment


                Taigi geležinkelis per HE atsišakoja daug anksčiau (judant nuo Palemono).

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Taigi geležinkelis per HE atsišakoja daug anksčiau (judant nuo Palemono).
                  Tai gerai, yra vietos gradientui ir spinduliui. vakarinė kelyno pusė ir standartinė vėžė - dešinėn ir žemyn viaduku, esama 1520 mm linija lieka pajungta į rytinę kelyno pusę.
                  Paskutinis taisė ejs-ejs; 2020.09.18, 15:27.

                  Comment


                    Nėra ten vietos. Arba reikia išpirkti ir griauti kelis namus palei liniją per HE. Be to 1435 mm turi būti iš kairės nuo 1520 mm, jei judama iš Palemono į Jiesią - taip 1435 mm jau nutiesta nuo Rokų iki Jiesios ir dar vieną susikirtimą ar viaduką daryti būtų ne tik kvaila, bet ir beprasmiška.

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                      Geriau žiūrėkit šitą video, projekto vadovo paaiškinimą kaip jie pastatys iki 2026 metų : https://youtu.be/wPrCYhC6A2c

                      Sako, kad Kauno-Vilniaus ir Kauno-Lenkijos projektus projektuos, kai Kauno-Rygos-Talino projektas jau judės. Pamini, beje, ir Lenkijos projektus, kurie esminiai projekto sėkmei, pamini, kad su Lenkais irgi koordinuojasi.
                      Čia jau rimtesnė apžvalga. Įdomu, kad kitais metais jau nuio pat pradžių turi virti krūva rimtų darbų.
                      Kita vertus apie stotis Lietuvoje nieko konkretaus nepasakyta. Išskyrus tai, kad jų bus trys. Vadinasi KUN tikriausiai pasiliks tik kaip stotelė.
                      Ir taip, kol kas tik Lietuvoje vyksta realūs darbai. Tai jis pažymėjo.

                      Comment


                        Kaunas ir Vilnius jau yra kaip stotys. Nauja stotis bus tik Panevėžyje (laukuose). Kitos stotys tai tik regioninės - Marijampolės (jau esama), Kazlų Rūda (esama), dar kokie nors Kėdainiai (laukuose) ir Kaišiadorys (laukuose).

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Kaunas ir Vilnius jau yra kaip stotys. Nauja stotis bus tik Panevėžyje (laukuose). Kitos stotys tai tik regioninės - Marijampolės (jau esama), Kazlų Rūda (esama), dar kokie nors Kėdainiai (laukuose) ir Kaišiadorys (laukuose).
                          Šitas tai aišku, bet prieš kokius 7-8 metus buvo svarstoma, kad Kauno oro uosto stotis taps vos ne pagrindine, sujungta su terminalu, ten vyks visokie persėdimai ir t.t. Pats esu dalyvavęs studijos svarstyme.
                          Panašiai prieš 10-15 metų buvo brėžiama greitojo geležinkelio linija iš Panerių tiesiai Vilniaus į oro uostą (beveik per taborą )

                          Comment


                            Parašė alga Rodyti pranešimą
                            Geriau žiūrėkit šitą video, projekto vadovo paaiškinimą kaip jie pastatys iki 2026 metų : https://youtu.be/wPrCYhC6A2c
                            Iki 2026? Žinant dabartinius statybos greičius Lietuvoje - sunku patikėti.

                            Comment


                              Prieš porą sav. padariau kelias nuotraukas proskynos iškirstos tarp Išorų ir Kalnėnų kaimo.

                              Žiūrint link Jonavos pusės.
                              Click image for larger version

Name:	IMG_4085.JPG
Views:	516
Size:	442,8 kB
ID:	1827280

                              Žiūrint link Kauno.
                              Click image for larger version

Name:	IMG_4086.JPG
Views:	510
Size:	414,7 kB
ID:	1827281

                              Comment


                                Teigia, kad grandiozinis projektas gali sustoti

                                https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/09/...Y8mqARP4V988UI


                                J. Narkevičius pripažino šiandien „Rail Baltica“ riedėjęs pirmą kartą. Lietuva ir Lenkija, pasak jo, šį projektą įgyvendiną skirtingai – kaimynai dirba savarankiškai, tiesiogiai bendraudami su Europos Komisija (EK).

                                Spalį, vardijo ministras, bus užbaigtas Palemono ruožas, galima sakyti, žymėsiantis projekto finišą nuo Lenkijos sienos iki Kauno. Baigiamas rangos darbų konkursas vėžei nuo Kauno iki Latvijos, valstybės reikmėms paimama žemė atliekamas projektavimas, taip pat – ir „Rail Baltica“ ruožo Kaunas-Vilnius.

                                Darbus visiškai baigti Lietuvoje numatyta iki 2026 m. Tiesa, trukdžiai ir tam tikros grėsmės, J. Narkevičiaus manymu, kyla dėl bendros įmonės valdymo.

                                Comment


                                  Parašė drulia Rodyti pranešimą
                                  Prieš porą sav. padariau kelias nuotraukas proskynos iškirstos tarp Išorų ir Kalnėnų kaimo.

                                  Žiūrint link Jonavos pusės.


                                  Žiūrint link Kauno.
                                  Tai ne geležinkeliui. Nes per siaura.

                                  Comment


                                    Parašė disident Rodyti pranešimą
                                    Teigia, kad grandiozinis projektas gali sustoti

                                    https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/09/...Y8mqARP4V988UI


                                    J. Narkevičius pripažino šiandien „Rail Baltica“ riedėjęs pirmą kartą. Lietuva ir Lenkija, pasak jo, šį projektą įgyvendiną skirtingai – kaimynai dirba savarankiškai, tiesiogiai bendraudami su Europos Komisija (EK).

                                    Spalį, vardijo ministras, bus užbaigtas Palemono ruožas, galima sakyti, žymėsiantis projekto finišą nuo Lenkijos sienos iki Kauno. Baigiamas rangos darbų konkursas vėžei nuo Kauno iki Latvijos, valstybės reikmėms paimama žemė atliekamas projektavimas, taip pat – ir „Rail Baltica“ ruožo Kaunas-Vilnius.

                                    Darbus visiškai baigti Lietuvoje numatyta iki 2026 m. Tiesa, trukdžiai ir tam tikros grėsmės, J. Narkevičiaus manymu, kyla dėl bendros įmonės valdymo.
                                    Na sakykim nutiesiamas ruožas Vilnius - Kaunas. O link Latvijos kaip Dievas duos, Dievo keliai nežinomi ir pan. Čia tikrai būtų didelis praradimas?
                                    Show must go von!

                                    Comment


                                      Parašė VNS Rodyti pranešimą

                                      Na sakykim nutiesiamas ruožas Vilnius - Kaunas. O link Latvijos kaip Dievas duos, Dievo keliai nežinomi ir pan. Čia tikrai būtų didelis praradimas?
                                      Deja, Vilnius-Kaunas bus tiesiama paskutinėje eilėje. Jau pavasarį turėtų pradėti statyti nuo Palemono link Latvijos. Žiūrėsim.

                                      Comment


                                        o tai Kaunas - Lenkijos siena taip ir liks "120 km/h"?

                                        Comment


                                          Liks. Bet kokiu atveju tai neįeina į dabartinio RB projekto sudėti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X