RB II yra tik vienas kelias ar dvikelis? Ir ar signalizacijos iki šiol nėra?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Na tiesiog tavo prognozių track record'as yra labai nekoks. Tai dėl to siūlau žmonėms rimtai nevertinti tavo pasisakymų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKai bus, tada ir galėsi čia ant manęs varyti. O kol kas jokios RB2 nėra. Ta, kuri yra, tai RB, o ne RB2.
- 2 patinka
Comment
-
Atsiprašau, sumaišiau, turėjau omeny RB I. Pažiūrėjau jūsų apžvalgą su nuotraukomis. Į greitąjį geležinkelį tai yra visai nepanašu. Vien tas kryžiavimas 1435 ir 1520 Marijampolėje, kodėl priimtas toks sprendimas?Parašė Al1 Rodyti pranešimąRB 2 dar nėra iš viso. Tai, kas yra - vienkelis ir kol kas vis dar be signalizacijos.
Comment
-
Na keletas prognozių išsipildė: traukiniai LG iki Šeštokų taip ir nevažiuoja, nors daug peronų pristatyra tarp Marijampolės ir Šeštokų. Signalizacijos taip ir nėra.Parašė John Rodyti pranešimą
Na tiesiog tavo prognozių track record'as yra labai nekoks. Tai dėl to siūlau žmonėms rimtai nevertinti tavo pasisakymų.
O nuo jūsų tamsta komentarų jokios naudos ir savo pasiūlymus galite sau palikti.
- 1 patinka
Comment
-
Ir Marijampolėje susikirtinas, ir Jiesioje "aplinkosaugininkai" uždraudė statyti viaduką, todėl ir ten susikirtimas dviejų vėžių viename lygmenyje. 2-3 traukiniams per dieną RB vėže tai nieko tokio.
Kol Lietuva jau 7 metus tiesia RB, Lenkija žada per du metus rekonstruoti 1520 mm vėžės geležinkelį nuo sienos su Baltarusija iki Geniušių (buv. S. Peterburgo - Varšuvos linija). Dabar veikia 1520 mm ruožas tik iki Sokulkos. Tarybiniais laikais tai buvo galingas perkrovimo iš vienos vėžės į kitą sistema. Atspėkite, per kur greičiau keliaus dar daugiau tranzitinių krovinių iš Rytų į Europą?
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...icy-94564.html
Comment
-
Tavo prognozė buvo, kad kažkurį 2019 metų mėnesį jau galutinai bus paaiškėję, kad RB2 apskritai nebus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKai bus, tada ir galėsi čia ant manęs varyti. O kol kas jokios RB2 nėra. Ta, kuri yra, tai RB, o ne RB2.
Už tos prognozės akcentavimą net žmonės išbabinti kažkodėl iš šios temos buvo.
Comment
-
Važiuojant iš Šeštokų į Kauną, iki Marijhampolės stoties kelyno pradžios 1435 mm bėgiai eina kairėje, stoties kelyno pradžioje pereina į dešinę. Jei iš Šeštokų į Marijampolę 1435 mm bėgiai būtų dešinėje, tarpstotyje kirstųsi su 1520 mm atšaka į Marijampolės cukraus fabriką ("Arvi cukrus") jei iš Marijampolės į Kauną 1435mm bėgiai būtų kairėje, su 1520 mm kirstųsi Kazlų Rūdoje. Kitaip tariant, iš Šeštokų į Kauną šalia einant 1520 mm ir 1435 mm bėgiams, kirtimasis neišvengiamas... Kaip dar prieš penketą metų kartą per savaitę (o gal rečiau?) atsidarydavusiame gyventojų priimamajame dėl "Rail Baltica" tiesimo atsakyta, - Marijampolės stoties kelyno gale link Kalvarijos bėgių kirtimosi vieta parinkta racionaliausiai...Parašė Petr Rodyti pranešimą
Atsiprašau, sumaišiau, turėjau omeny RB I. Pažiūrėjau jūsų apžvalgą su nuotraukomis. Į greitąjį geležinkelį tai yra visai nepanašu. Vien tas kryžiavimas 1435 ir 1520 Marijampolėje, kodėl priimtas toks sprendimas?
- 1 patinka
Comment
-
Jei tai greitojo geležinkelio projektas, tai dvi magistralinės linijos (o 1520 mm irgi yra tarpmiestinė magistralinė) neturi kirstis viename lygmenyje pagal mano supratimą. Na jei jau labai reikėjo sutaupyti, tada reikėjo 1520 mm vingį daryti, o ne 1435 (nes kaip ir 1435 yra greitasis). Va atšaka į cukraus fabriką tikrai nėra magistralinė, ten ir reikėjo kirsti.
Comment
-
Neturi reikšmės - magistralinis tai geležinkelis ar privažiuojamas kelias. Aklas susikirtimas - greitis ne daugiau kaip 25km/h.Parašė Petr Rodyti pranešimąJei tai greitojo geležinkelio projektas, tai dvi magistralinės linijos (o 1520 mm irgi yra tarpmiestinė magistralinė) neturi kirstis viename lygmenyje pagal mano supratimą. Na jei jau labai reikėjo sutaupyti, tada reikėjo 1520 mm vingį daryti, o ne 1435 (nes kaip ir 1435 yra greitasis). Va atšaka į cukraus fabriką tikrai nėra magistralinė, ten ir reikėjo kirsti.
Comment
-
Kodėl? Jei tiesus reguliojamas susikirtimas (o tikrai turi būti), tai nematau problemų su greičiu.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNeturi reikšmės - magistralinis tai geležinkelis ar privažiuojamas kelias. Aklas susikirtimas - greitis ne daugiau kaip 25km/h.
Comment
-
Tiesa, dėl to skirtingos vėžės kelių susikirtimo Marijampolėje yra viena išlyga - jis yra stoties ribose (tai gal nesiskaito aklu?). Šiaip skirtingos vėžės bėgiai dar kertasi dviejose Marijampolės stoties vietose, taip pat Jiesios stotyje.
Šeštokų stotyje 1435 mm keliai yra pirmas ir antras. Kodėl Marijampolėje pirmo kelio nenorėta padaryti 1435 mm? Kodėl prioritetas atiduotas "rusiškai" vėžei? Kažkur atsakymą buvau gavęs, kad kažką papildomo padaryti vėlu... Iš tikrųjų, Marijampolės stotyje važiuojantiems į Bialystoką ar Bialystoko traukiniu į Kauną (ypač vakare 20:30h) nėra patrauklu į trečiąjį peroną eiti nuo asocialių asmenų ir mažųjų vandalų vizitų jau nukentėjusia požemine perėja...
Comment
-
Todėl, kad jokio skirtumo nėra, kur ta 1435 mm vėžė būtų - vis tiek ją kirstų 1520 mm keliai.
Dėl požeminės perėjos, tai ją reikėjo pastatyti ne iki trečio perono, o po visu geležinkeliu, kad žmonės nevaikščiotų per bėgius, bet naudotųsi perėja. Tada stotį būtų galima aptverti. Tuo tarpu Šeštokuose sukišo kelis milijonus į niekam nereikalingą pėsčiųjų tiltą...
Comment
-
Kai kurios "smulkmenos" paaiškėjo. Kaip antai - kaip sunku buvo 1435 mm vėžę nutiesti iš Kauno geležinkelio stoties per tunelį ir toliau iki Palemono. Vietoje planuotų 3+ mėnesių eismas Kauno-Palemono tarpstotyje buvo uždarytas visą pusmetį... Ir prekiniams traukiniams 1435 mm bėgiai Lietuvoje toliau prilygsta geležinkeliui į niekur...Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tavo prognozė buvo, kad kažkurį 2019 metų mėnesį jau galutinai bus paaiškėję, kad RB2 apskritai nebus.<...>
Comment
Comment