Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Ir kam priklausys tos kompanijos?
    As girdejau vokietijos kompanija domisi RB projektu, gal jie prisijungs.

    Comment


      Po dabartinių korupcijos istorijų gali būtų keblu įdarbinti apskritai bet kokias lietuviškas kompanijas.

      Comment


        Va dalis RB projekto sujungia intermodalini terminala Kaune, viena imone yra is Vokietijos. Gal daugiau Europos imoniu prisijungs prie projekto po zemes ispirkimu, kaip ateis laikas tiesti ruoza link broliuku.

        https://www.15min.lt/verslas/naujien...tis-667-980572

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Po dabartinių korupcijos istorijų gali būtų keblu įdarbinti apskritai bet kokias lietuviškas kompanijas.
          Užsieniečiai kyšių neduoda? Iš kur tas naivumas? Visų pirma, tai korupcijoje yra tiek duodančių, tiek imančių pusės. Gerai, vieną pusę dalinai pašalino, bet gi kita, imanti, liko. Beje, tai ne vištos ir kiaušinio klausimas - imanti pusė atsirado anksčiau nei duodanti.

          Comment


            „RB Rail“: „Rail Baltica“ geležinkelis negali būti nutiestas be darbo jėgos iš užsienio
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Galima laisvai viską padaryti vietine darbo jėga (kaip buvo daroma su RBI iki Kauno).

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Galima laisvai viską padaryti vietine darbo jėga (kaip buvo daroma su RBI iki Kauno).
                Manyčiau, kad taip, bent jau pagrindinius tiesimo darbus. Tik nuo termino "darbo jėga" mane šiek tiek nupurto.

                Comment


                  Paskelbtas žemės paėmimo „Rail Balticai“ konkursas

                  Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ pradeda žemės paėmimo europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ projektui – jo atkarpai nuo Kauno iki sienos su Latvija – procedūras...
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    „Rail Balticai“ gavo pinigų, bet neparengė specialistų
                    Planuojama, kad jau po poros metų visu tempu turėtų pajudėti penketą metų užtruksiantis prioritetinis Europos Sąjungoje trijų Baltijos valstybių projektas „Rail Baltica“, kai europiniu geležinkeliu turėtų būti sujungtos Baltijos valstybės su kontinentine Europa. Tačiau esama požymių, kad šį keliolika metų uždelstą projektą gali ištikti kita nesėkmė: nebus kas jį statytų – Baltijos šalys ištuštėjusios ir specialistų projektui įgyvendinti neparengta...
                    ...Parama projektui veikiausiai mažės Jungtinei Karalystei pasitraukus iš ES, kuri turės daugiau rūpesčių, negu dalyvauti „Rail Balticos“ projekte. Tokiu atveju veikiausiai teks peržiūrėti kai kurias planuojamas projekto infrastruktūrines detales.

                    Antai Estijoje jau pranešama, jog bus atsisakyta atitverti trasą, kuria daugiau kaip 200 km/h greičiu turės skrieti traukiniai, tvoromis (jos užimtų beveik trečdalį ilgio miškingomis ir pelkėtomis vietovėmis) ir įrengti garsinius gyvūnų atbaidymo įrenginius. Planuojama, kad ir daugiau objektų, taupant lėšas, veikiausiai teks atsisakyti...
                    Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/lzinios/Ekono...ialistu/270345
                    © Lietuvos žinios
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      straipsnio apie oro uostus:
                      ...Jo teigimu (R. Masiulio), Vilniaus oro uostas su „Rail Baltica“ vėže nebus sujungtas...
                      Tai reiškia, kad nebus stoties ties Vilniaus oro uostu, ar trasa bus pakeista ir nereikės tiesti geležinkelio per Kirtimus?


                      Tada būtų puiki proga Rail Balticos stotį Vilniuje statyt ne dab. stoties vietoje, o kur nors šiauriau, pvz prie VA/Pilaitės pr. rajono, kad būtų patogu pasiekti ne tik pietinių rajonų gyventojams, bet ir visiem miestiečiams.
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Parašė lukass Rodyti pranešimą
                        Tada būtų puiki proga Rail Balticos stotį Vilniuje statyt ne dab. stoties vietoje, o kur nors šiauriau, pvz prie VA/Pilaitės pr. rajono, kad būtų patogu pasiekti ne tik pietinių rajonų gyventojams, bet ir visiem miestiečiams.
                        Na, yra dar tokie aspektai:
                        * perlipimas tarp skirtingų transporto rūšių (dabar autobusų stotis šalia, oro uostas 12 min traukiniu)
                        * artumas centrui (dabar pėsčiomis 12 min iki Rotušės aikštės, 24 min iki Katedros aikštės).

                        Keleivinio geležinkelio vienas iš privalumų yra tai, kad atvyksti į pačią miesto širdį, o stotis kažkur prie Pilaitės tuo visai negalėtų pasigirti.

                        Comment


                          Parašė alga Rodyti pranešimą
                          Na, yra dar tokie aspektai:
                          * perlipimas tarp skirtingų transporto rūšių (dabar autobusų stotis šalia, oro uostas 12 min traukiniu)
                          * artumas centrui (dabar pėsčiomis 12 min iki Rotušės aikštės, 24 min iki Katedros aikštės).

                          Keleivinio geležinkelio vienas iš privalumų yra tai, kad atvyksti į pačią miesto širdį, o stotis kažkur prie Pilaitės tuo visai negalėtų pasigirti.
                          Bet gi dabar su VT norint nusigaut iš kokio Perkūnkiemio ar Fabijoniškių iki stoties reikia gaišti 40-50 min - ilgiau nei planuojama trukmė nuo Vilniaus iki Kauno (35 min), o didžioji gyventojų dalis ir gyvena vakariniuose rajonuose.
                          Senoji stotis ir toliau veiktų, bei taip pat kursuotų traukiniai į tą patį Kauną (dėl tarpinių miestų).
                          Iki centro tolokai, bet nevisiem ten reikia.

                          Aišku, būtų tobula Rail Baltica stotį statyt NMC, bet tunelių kasimas bei stoties įrengimas brangiai kainuotų.
                          Paskutinis taisė lukass; 2018.08.30, 19:32.
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Tai čia tik vieno rajono gyventojų problema. O stotis Pilaitėje - viso miesto gyventojų problema, tik pilaitiškiams nauda. Esant dabartiniam automobilizacijos lygiui toks geležinkelis su tokia stotimi niekam nereikalingi būtų. Visoje Europoje stengiamasi geležinkelį atvesti į patį miesto centrą - kiek tunelių tiesia, jei geležinkelių centre nėra ir jau nutiesti ant žemės nėra kur.

                            Comment


                              Niekas ir nesiginčija, kad stotis miesto centre (aka Šnipiškėse) būtų gerai, bet aš užsiminiau apie kiek realesnį "biudžetinį" variantą.
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Pilaitėje tik galėtų būtu stotis vargu ar kada būsiančio geležinkelio Vilnius - Panevėžys... Ne galinė, linija, aišku, būtinai turėtų būti nuo Vilniaus stoties (tiksliau linija turi prasidėti kažkur tarp Panerių ir Vilniaus).

                                Comment


                                  Čia svajonės apie geležinkelį į Panevėžį ar kažkokie planai?

                                  Man žinomas tokio geležinkelio planas siekia 1899 m.

                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                  Pasirodo šis geležinkelis nuo Rygos turėjo eiti iki pat Vilniaus (Карта Европейской России, 1899 г.):
                                  Click image for larger version  Name:	1899 m..PNG Views:	1 Size:	238,9 kB ID:	1663342
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Bet tas biudžetinis variantas tik dar labiau temptų keleivių vežimą į minusą. Ar dėl papildomos stoties atsirastų tiek daug papildomų keleivių, kad atsipirktų naujos stoties išlaikymas? Ar būtų praretinti traukiniai senąja linija ir tada sumažėtų galimybės ją naudoti kaip priemiestinį transportą į/iš artimiausias stotis? Rezultate gali gautis daugiau išlaidų ir mažiau keleivių.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                      Bet tas biudžetinis variantas tik dar labiau temptų keleivių vežimą į minusą. Ar dėl papildomos stoties atsirastų tiek daug papildomų keleivių, kad atsipirktų naujos stoties išlaikymas? Ar būtų praretinti traukiniai senąja linija ir tada sumažėtų galimybės ją naudoti kaip priemiestinį transportą į/iš artimiausias stotis? Rezultate gali gautis daugiau išlaidų ir mažiau keleivių.
                                      Kad iki šiol planuota Rail Balticos Vilniaus atšaka irgi turi eiti visai nauja trasa, taip kad dab. maršrutas ir taip būtų praretintas.
                                      Kaip minėjau, kadangi stotis būtų arčiau didesnės gyventojų dalies paklausa turėtų būt.

                                      Beje, aš biudžetinę stotį įsivaizduoju tarp Pociūno g. ir VA, gal netgi pratęst iki Viršuliškių skg. rajono.
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                        Kad iki šiol planuota Rail Baltikos Vilniaus atšaka irgi turi eiti visai nauja trasa, taip kad dab. maršrutas ir taip būtų praretintas.
                                        Kaip minėjau, kadangi stotis būtų arčiau didesnės gyventojų dalies paklausa turėtų būt.

                                        Beje, aš biudžetinę stotį įsivaizduoju tarp Pociūno g. ir VA, gal netgi pratęst iki Viršuliškių skv. rajono.
                                        Bet nebūtų naujos stoties išlaikymo išlaidų. Naujas priemiestinis maršrutas iš stoties į pietus irgi turėtų daugiau perspektyvos nei iš Pilaitės į Rykantus.

                                        Comment


                                          O kokia perspektyva traukiniui į pietus, jei taip ar taip tarp Vilniaus ir KUN nebus jokių tarpinių stočių?
                                          Dab. stotis tiktų turint greitą bėginį miesto transportą, jei norima pritrauktų šiaurės vakarinių rajonų gyventojus naudotis traukiniu.
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X