Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Tai dabar matosi, kad 2020 m. 1520 entuziastų tiek politikų tarpe, tiek pačiose geležinkelių įmonėse nebebus:
    - Rusijos, Baltarusijos krovinių nebėra
    - vidiniams pervežimams vežė įtakos neturi
    - ES privengia finansuoti 1520 remontus ir modernizacijas

    Teks išparduoti trauką, riedmenis, atleisti darbuotojus.

    Ir 1435 masins
    - ES krovinių atsivežimas
    - dideli infrastruktūriniai projektai, modernizacija už ES fondų lėšas
    - pigesni riedmenys, didesnis pasirinkimas
    - darduotojų poreikis
    - elektrifikacijos
    - tunelis į Helsinkį

    Ir čia op - RB II virs RB III.

    Visgi, mano nuomone, Rusija atsibus su krovinių susiglėbimu sau. Ir padalins atgal.
    Rusijos liaudžiai kažką dirbti reikia. Rusija nemoka gaminti prekių, tad pardavinėja išteklius, gamina elektrą. Uostai kaip minimum pinigus palieka šalyje.

    Kad RB veiktų deramai, turi atitikti šiuolaikinės traukinių rinkos standartus. Tai kas dabar yra nuo Kauno iki Balstogės - Bangladešas.
    Kokia prasmė sukišti pusę milijardo į 100 metų senumo technologijas? Nebent kažkam Lietuva pasirodė Bangladešas.

    Varšuva, Kaunas, Rygą, Talinas, Helsinkis yra labai trumpi atstumai tinkami traukiniams. Traukiniai važiuoja tiksliai, greitai, komfortiškai, salonai ir krėslai erdvūs, prieš išvykstant nereikia atvykti valandą anksčiau, traukinių stotis yra visiškai miesto centre.
    Jeigu yra tendencija gyventi ekologiškai, tai lėktuvai neįsipaišo į šalies vidaus keliones. Norvegija jau pradėjo riboti vidaus skrydžius, nes norvegai pradėjo dažnai skraidyi ir padidėjo virš Oslo tarša.
    Paskutinis taisė andyour; 2017.12.10, 09:02.

    Comment


      Keleivių pervežimas yra nuostolingas, o tokie atstumai, kokie yra tarp Rygos, Talino, Helsinkio ir Varšuvos yra skraidomi net ir ten, kur yra geležinkeliai kaip alternatyva. O iš Vilniaus į Rygą ir esamu geležinkeliu galėtų važinėti traukiniai. Čia reikia tik gerai išspardyti šiknas tiek Lietuvos, tiek Latvijos geležinkeliams, ir reikia politinės valios iš abiejų pusių.
      Kroviniai vežami ne didesniu nei 80-100 km/h greičiu, visi vagonai tam pritaikyti ir didesniu greičiu nei 120 km/h kai kurie naujausių modelių vagonai, važiuoti negali. Nafig jiems greitoji linija?


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Realybė ir Vladimiro Vladimirovičiaus vatinės svajonės yra du skirtingi dalykai. Taip kad jokios RBII nereikia, pakanka RBI iki Kauno.
      "vatinės svajonės" yra vaikų žadimas lyginant su žydromis svajonėmis perkalti geležinkelius į 1435 mm. Pabaltyjys yra visiškas 0 lyginant su Ispanija, ir kažkodėl per tiek dešimtmečių būnant ES geležinkeliai nebuvo perkalti, neatsirado net alternatyvios 1435 mm linijos į Prancūziją, tuo labiau kad krovinių srautai nepalyginamai didesni yra nei iš V. Europos į Pabaltijį ar atgal. Taip, greitieji geležinkeliai tiesiami 1435 mm, bet ne daugiau.
      Paskutinis taisė Al1; 2017.12.10, 16:46.

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        - tunelis į Helsinkį
        Suomiai irgi naudoja 1520

        Comment


          Nenukrypkit nuo temos labai. Projektas vyksta ir ieskoms galimybes kaip padaryti nuo Kauno iki Lenkijos 240 km/h, pirmiausia tiesinant esama linija.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Keleivių pervežimas yra nuostolingas, o tokie atstumai, kokie yra tarp Rygos, Talino, Helsinkio ir Varšuvos yra skraidomi net ir ten, kur yra geležinkeliai kaip alternatyva. O iš Vilniaus į Rygą ir esamu geležinkeliu galėtų važinėti traukiniai.
            .
            Jeigu nori konkuruoti su lėktuvais, reikia greičio. Esamos linijos tik ir skirtos nuostolingai gabenti keleivius, nes nėra už ką padidinti kainos.

            Comment


              Parašė liutass Rodyti pranešimą
              Projektas vyksta ir ieskoms galimybes kaip padaryti nuo Kauno iki Lenkijos 240 km/h, pirmiausia tiesinant esama linija.
              Esama linija tokio greičio nepasieksi. Bet ir tiesi linija vistiek nereikalinga.
              Parašė andyour Rodyti pranešimą
              Jeigu nori konkuruoti su lėktuvais, reikia greičio. Esamos linijos tik ir skirtos nuostolingai gabenti keleivius
              Užtat jomis galima pelningai gabenti krovinius.
              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

              Comment


                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                Nenukrypkit nuo temos labai. Projektas vyksta ir ieskoms galimybes kaip padaryti nuo Kauno iki Lenkijos 240 km/h, pirmiausia tiesinant esama linija.
                Dar kartą kartoju, kad ES negarantuoja ir neaišku kaip ten bus su finansavimu po 2020 m. Gali svaigti RB šalininkai kiek tik nori, bet jei pats ES po poros metų atsisakys finansuoti. Kas tada?

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Pabaltyjys yra visiškas 0 lyginant su Ispanija, ir kažkodėl per tiek dešimtmečių būnant ES geležinkeliai nebuvo perkalti, neatsirado net alternatyvios 1435 mm linijos į Prancūziją, tuo labiau kad krovinių srautai nepalyginamai didesni yra nei iš V. Europos į Pabaltijį ar atgal. Taip, greitieji geležinkeliai tiesiami 1435 mm, bet ne daugiau.
                  Nu labas vakaras. Kokie dar "tiek dešimtmečių". Ispanija ES yra 30 metų (mes 13). Jiems ta pati istorija. Rail Baltica II padarė su greitaisiais traukiniais.

                  Ir didelis klausimas ką ES pasakys, kai Ispanija su ranka ištiesta ateis tunelio į Maroką kasti. Prancūzijoje ir Maroke bėgiai tokie patys.

                  Comment


                    Labas rytas. Ir kur tie 1435 mm geležinkeliai Ispanijoje? Nereikia painioti su greitaisiais vidaus geležinkeliais, kurių dalis yra 1435 mm. Sistema orientuota į vidaus pervežimus, o apie krovinių vežimą jais nei kalbos nėra. Nors krovinių būtų nepalyginamai daugiau nei pas mus, ypač jei dar priverstų dalį iš autotransporto pereiti ant bėgių. Turiu omenyje ne vidaus pervežimus, o būtent krovinius į (iš) kitas ES šalis, išskyrus Portugaliją, kur ta pati iberiška vėžė. Nepaisant to, lėktuvai vidaus reisais skraido, nors yra geležinkeliai ir geležinkeliu važiuoti ir greičiau, ir pigiau.

                    Maroke ne iberiška vėžė, bet standartinė.

                    Parašė Rembo3
                    atsikniskit nuo to geležinkelio, savo vata samavarą užkižkit o ne šį forumą
                    Tau ES atstovai sako, o tu gali savo svajonėse ir toliau gyventi. Arba grįžti į realybę. Bet tam reikia valios ir pastangų.
                    Paskutinis taisė Al1; 2017.12.11, 08:09.

                    Comment


                      Paskelbtas naujo „Rail Balticos“ ruožo projektavimo konkursas

                      Paskelbtas europinės geležinkelio vėžės "Rail Baltica" naujo ruožo nuo Kauno iki Ramygalos Panevėžio rajone statybos projektavimo ir priežiūros konkursas, pranešė bendra Baltijos šalių įmonė "RB Rail"...
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        „Rail Baltica“ verslo planą rengs „Deutsche Bahn“ grupės įmonė

                        Greitaeigės vėžės projektą „Rail Baltica“ koordinuojanti „RB Rail“ išsirinko bendrovę, kuri rengs ilgalaikę projekto įgyvendinimo strategiją ir eksploatacijos verslo modelį – ja tapo „Deutsche Bahn“ įmonių grupės paslaugų bendrovė „DB Engineering & Consulting GmbH“.
                        Iš viso savo paraiškas dalyvauti derybose pateikė šeši dalyviai – „DB Engineering Consulting GmbH“, „The Boston Consulting Group“, SIA „Ernst & Young Baltic“, SIA „KMPG Baltics“, SIA „PricewaterhouseCoopers“, SIA „Deloitte Latvia“.
                        Vokietijos įmonė „DB Engineering & Consulting“ teikia paslaugas geležinkelio ir infrastruktūros, mobilumo, transporto ir veiklos planavimo srityse. Įmonė transporto srityje veikia jau 50 metų, jos specialistai įgyvendino daugybę projektų daugiau nei 100 skirtingų šalių.
                        https://www.vz.lt/transportas-logist...n-grupes-imone
                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          15min.lt 2018.01.1
                          Rusija imasi aktyvių veiksmų, kad „Rail Baltica“ būtų nepelninga

                          Egzistuoja rizika, kad Lietuva nesugebės apsirūpinti tokiu kiekiu krovinių, kad investicijos į „Rail Baltica“ atsipirktų. Taip sako Kauno technologijos universiteto Ekonomikos ir verslo fakulteto (KTU EVF) profesorius Vaidas Gaidelys
                          https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...nga-667-909122

                          Antraštė, kaip dabar įprasta, mažai ką bendro turi su turiniu.

                          Labai abejojama Rail Balticos ekonominiu pagrindu.
                          Susisiekimo ministerija vietoj eknominių argumentų pateikia “Socialinį - ekononominį efektą”, kuris perskaičiavius išsaugotas gyvybes, menamai sukurtas darbo vietas, sumažėjusią taršą ir kitą “orą” sudaro 16,2 mlrd. EUR (esant 5,8 mlrd. EUR investicijoms).
                          Viskas OK, bet jei nebus pakankamo krovinių srauto, nebus ir tokio efekto.
                          Paskutinis taisė Romas; 2018.01.11, 19:59.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            15min.lt 2018.01.1
                            Rusija imasi aktyvių veiksmų, kad „Rail Baltica“ būtų nepelninga



                            https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...nga-667-909122

                            Antraštė, kaip dabar įprasta, mažai ką bendro turi su turiniu.

                            Labai abejojama Rail Balticos ekonominiu pagrindu.
                            Susisiekimo ministerija vietoj eknominių argumentų pateikia “Socialinį - ekononominį efektą”, kuris perskaičiavius išsaugotas gyvybes, menamai sukurtas darbo vietas, sumažėjusią taršą ir kitą “orą” sudaro 16,2 mlrd. EUR (esant 5,8 mlrd. EUR investicijoms).
                            Viskas OK, bet jei nebus pakankamo krovinių srauto, nebus ir tokio efekto.
                            Nieko naujo. Visada egzistavo ir egzistuoja rizika, kad RB ekonomiškai tiesiogiai neatsipirks. Lygiai taip pat galima sakyti, kad nepastačius RB vėžės, regionas turės mažesnį potencialą ekonominiam vystymuisi. Visi supranta, kad RB yra labiau politinis projektas, bet tai nereiškia, kad jis visiškai ekonomiškai beprasmis. Ir faktas yra tas, kad turėti RB yra geriau nei neturėti. Juo labiau, kad didesnę dalį sąmatos dengia ES.
                            Paskutinis taisė Perfect; 2018.01.12, 09:44.

                            Comment


                              Kaip manote ar tokiam Rail Balticos projekto objektui, kaip naujas geležinkelio tiltas per Neries upę, bus skelbiamas tilto dizaino konkursas?

                              Comment


                                Siandien yra Baibos interviu, kur ji patvirtina, jog nuo Kauno iki Lenkijos sienos bus 240 km/h. Tik nera informacijos, ar sena perdarines, ar nauja ties.

                                Comment


                                  Nežinau ar matėt... iš RailBaltica Twitterio posto: https://twitter.com/RailBaltica

                                  Click image for larger version

Name:	DUIqv-1WsAAqtIV.jpg
Views:	58
Size:	115,9 kB
ID:	1616001

                                  Comment


                                    Siandien yra Baibos interviu, kur ji patvirtina, jog nuo Kauno iki Lenkijos sienos bus 240 km/h. Tik nera informacijos, ar sena perdarines, ar nauja ties.
                                    Panašu, kad Baibos dienos suskaičiuotos:
                                    http://www.delfi.lv/biznes/transport....d?id=49703291

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Nežinau ar matėt... iš RailBaltica Twitterio posto: https://twitter.com/RailBaltica

                                      Click image for larger version

Name:	DUIqv-1WsAAqtIV.jpg
Views:	58
Size:	115,9 kB
ID:	1616001
                                      Panevezys ties Kedainiais, o Kaunas ties Marijampole. Galetu bent siek tiek tikslumo inest.

                                      Comment


                                        Parašė Shots Rodyti pranešimą

                                        Panevezys ties Kedainiais, o Kaunas ties Marijampole. Galetu bent siek tiek tikslumo inest.
                                        Čia tai dar dar su tikslumu tokiame mastelyje. Bet pvz. LNK žinių orų žemėlapyje, Panevėžys yra Kauno vietoje ir t.t.

                                        Comment


                                          15min.lt 2018.02.19 9:16
                                          Kyla įtampa dėl „RB Rail“ vadovės

                                          Bendrovės „RB Rail“, atsakingos už „Rail Baltica“ geležinkelio statybą, akcininkai Lietuvos atstovai reiškia susirūpinimą dėl „RB Rail“ vadovės Baibos Rubesos pareiškimų, kuriais ji gali padaryti įtaką strateginio projekto stabilumui ir tęstinumui.

                                          Du trečdalius „RB Rail“ akcijų valdančių Lietuvos ir Estijos bendrovių atstovai balsavo už nepasitikėjimą B. Rubesa. Likusį trečdalį akcijų valdančios Latvijos bendrovės atstovai susilaikė. Tačiau daugumos akcininkų pasitikėjimą praradusi B. Rubesa nusprendė ne tik nesitraukti, bet ir skleisti nepagrįstą informaciją apie akcininkus, menamus interesų konfliktus bei taip mėginti išsaugoti savo postą ir galimai pakenkti projekto partnerių vienybei, teigiama „Lietuvos geležinkelių“ pranešime.

                                          https://www.15min.lt/verslas/naujien...jai-667-928018

                                          Comment

                                          Working...
                                          X