Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nesuprantu, negi nebuvo atvažiavę ES kontrolieriai pasižiūrėt to geležinkelio? Net ne geležinkelių specialistui matosi, kad tai yra fuflo.

    Comment


      Parašė disident Rodyti pranešimą
      Nesuprantu, negi nebuvo atvažiavę ES kontrolieriai pasižiūrėt to geležinkelio? Net ne geležinkelių specialistui matosi, kad tai yra fuflo.
      Tiesiog įtraukta per daug žmonių ir niekam nereikia skandalo.

      Comment


        Man tai vienintelė mintis kilo dėl to geležinkelio prasmės - strateginis rokadinis kelias pridegti Suvalkų koridoriui su galimybe greitai permesti NATO kariuomenę (kosminių greičių tam nereikia).

        Gal dėl to neafišuojama jo karinė paskirtis?

        Kita vertus LG, įtariu, yra gerų savų GRU/FSB agentų, kurie perduotų informaciją.

        Comment


          Kaip paziuriu kokius ir kokiais tempais kinieciai statosi gelezinkelius, tai sitas musu kaip XVIII a. atrodo.

          Comment


            Parašė disident Rodyti pranešimą
            Nesuprantu, negi nebuvo atvažiavę ES kontrolieriai pasižiūrėt to geležinkelio? Net ne geležinkelių specialistui matosi, kad tai yra fuflo.
            Čia ir problema, kad nesimato. Pažiūri į foto - gražu. Pakiša po nosim kažkokius gražiai sumaketuotus brėžinius su visokiais skaičiukais - gražu. Ir tiek to supratimo. Nei visuomenė, nei ES officialai, ir net žurnalistai nesusigaudo geležinkeliuose (kaip ir kitose smarkiai techninėse srityse). Jei tik pasirodo koks straipsnis žiniasklaidoje apie geležinkelius, tai net neperskaitęs žinai, kad kas antrame sakinyje bus nusišnekėjimai ir elementarios klaidos. O taip būna, nes žurnalistas nesupranta, apie ką rašo ir nesigilina į techniškumus, terminus ir principus. O kai niekas nieko nesupranta, tai galima lengva ranka daryti bele kaip ir, kaip šiuo atveju, vogti pinigus.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Čia ir problema, kad nesimato. Pažiūri į foto - gražu. Pakiša po nosim kažkokius gražiai sumaketuotus brėžinius su visokiais skaičiukais - gražu. Ir tiek to supratimo. Nei visuomenė, nei ES officialai, ir net žurnalistai nesusigaudo geležinkeliuose (kaip ir kitose smarkiai techninėse srityse). Jei tik pasirodo koks straipsnis žiniasklaidoje apie geležinkelius, tai net neperskaitęs žinai, kad kas antrame sakinyje bus nusišnekėjimai ir elementarios klaidos. O taip būna, nes žurnalistas nesupranta, apie ką rašo ir nesigilina į techniškumus, terminus ir principus. O kai niekas nieko nesupranta, tai galima lengva ranka daryti bele kaip ir, kaip šiuo atveju, vogti pinigus.
              Taip, Lietuvoje yra taip. Bet nemanau kad kitur yra taip. ES kontrolieriai tikrai galėtų pasamdyti pvz. DB specialistus atkarpos patikrinimui. Nebaisiai daug tai kainuoja.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Man tai vienintelė mintis kilo dėl to geležinkelio prasmės - strateginis rokadinis kelias pridegti Suvalkų koridoriui su galimybe greitai permesti NATO kariuomenę (kosminių greičių tam nereikia).

                Gal dėl to neafišuojama jo karinė paskirtis?

                Kita vertus LG, įtariu, yra gerų savų GRU/FSB agentų, kurie perduotų informaciją.
                O dėl šito tarp kitko yra senokai rašoma ne mainstreamouse ir rusiškoje spaudoje. Na, aišku dabar mane čia užpuls dėl tos rusiškos spaudos, bet dalis tiesos ten irgi būna. Antraip yra visiškai nesuprantama (bent man) idėja statyti visur būtent europinę, o ne rusišką vėžę.

                Agentų galbūt yra, bet ką Rusija padarys? Jei čia yra ES mąsto projektas, sunku yra kąnors pakeisti.

                Comment


                  Parašė Petr Rodyti pranešimą

                  Taip, Lietuvoje yra taip. Bet nemanau kad kitur yra taip. ES kontrolieriai tikrai galėtų pasamdyti pvz. DB specialistus atkarpos patikrinimui. Nebaisiai daug tai kainuoja.
                  Tiesa. Klausimas, kodėl jie tų ekspertų nesisamdo (o tikrai reiktų. Mums patiems būtų į naudą). Nors ES pinigai yra vagiami ir kitose srityse. Tuose pačiuose keliuose ar žemės ūkyje. Gali būti, kad ES (Vokietija) laikosi tam tikros užmerktų akių politikos vardan solidarumo.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Man tai vienintelė mintis kilo dėl to geležinkelio prasmės - strateginis rokadinis kelias pridegti Suvalkų koridoriui su galimybe greitai permesti NATO kariuomenę (kosminių greičių tam nereikia).

                    Gal dėl to neafišuojama jo karinė paskirtis?

                    Kita vertus LG, įtariu, yra gerų savų GRU/FSB agentų, kurie perduotų informaciją.
                    Traukinius ir geležinkelį šiais laikais galima labai nesunkiai subombinti, tad karinė reikšmė tik simbolinė nebent.
                    Paskutinis taisė Lettered; 2017.12.03, 11:50.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Traukinius ir geležinkelį šiais laikais galima labai nesunkiai subombinti, tad karinė reikšmė tik simbolinė nebent.
                      Nežinau kaip dabar, bet WWII praktika rodė, kad geležinkelių bombardavimas neefektyvus. Ypač toliau nuo fronto linijos, kur negalima naudoti atakos lėktuvų.

                      Comment


                        O kam bombarduoti lektuvais? Paziurejai per kompa, paspaudei enter ir lekia kokia 20 Gradu

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Nežinau kaip dabar, bet WWII praktika rodė, kad geležinkelių bombardavimas neefektyvus. Ypač toliau nuo fronto linijos, kur negalima naudoti atakos lėktuvų.
                          Kodėl neefektyvus? Kiek laiko užtruktų atstatyti geležinkelio atkarpą?
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Kodėl neefektyvus? Kiek laiko užtruktų atstatyti geležinkelio atkarpą?
                            Tame ir reikalas, kad greitai. Kitas dalykas, kad pataikyti į geležinkelio liniją ne toks paprastas uždavinys. Kitas dalykas - stotys ir transporto mazgai.

                            Bet tai II pasaulinis. Kaip dabar - nežinau.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Dabartinės RB1 standartinės vėžės tiesimas iki Kauno yra elephant in the room. Daugiau, nei akivaizdu, kad visas tas "projektas" buvo daromas išimtinai vienu tikslu: siekiant išsidalinti (realiai tai tiesiog pavogti) nemažą finansavimo pyragą savų (Socdemų ir jų kuruojamų LG) ir draugelių chebroms. Visgi keli šimtai milijonų Eurų nesimėto ir jei Dailydkos, Bukevičiai ir panašūs atmatos prie to turėjo prieigą, tai believe you me, kad jie tuo pasinaudojo. Geležinkelis yra butaforinis ir netinkamas naudojimui t.y. traukiniams važiuoti.

                              Esu tikras, kad dabartinė ministerija ir Masiulis tai puikiai supranta. Būt galima parūrinti tuometinius atsakingus asmenis ir tikriausiai šviestųsi net kaliūzė ne vienam tuometiniam LG ir ministerijos žmogui. Bet iškart kiltų triukšmas ir ES netruktų susiprotėti, kad jų skirti pinigai buvo elementariai išvogti. Ir gali būti paprašyta juos visus grąžinti. Dėl to, gali būti, yra tylima, nors tai neabejotinai didžiausia vagystė nepriklausomos Lietuvos istorijoje. Klausimas, kaip dabar reiks vartytis dėl "rekonstrukcijos" t.y. tikrojo RB tiesimo?
                              Keletas pastebejimu:
                              1. RB pradeta statyti 2010 m. Nuo 2010 m iki 2012 m susisiekimo ministras buvo liberalas, siuo metu problemu su teisesauga turintis Eligijus Masiulis. Ar nepergrusi kaliuziu?
                              2. RB buvo numatyta patiesti 2009 m iki Kauno ir 2012 m. Iki Talino. Veliau sios datos pakeistos atitinkamai 2013 m ir 2015 m. Iki Kauno trasa paklota 2015 m, o iki Talino net nepradeta projektuoti. Jei butu nestate iki Kauno butu irgi nusikalteliai, nes stabdytu valstybines svarbos projekta.
                              3. Jei manai, kad pinigai buvo isvogti (gal turejai omenyje isgrobstyti atkatu forma ar pan.) turi tai irodyti, nes gali buti patrauktas atsakomyben kaip kai kurie delfio komentatoriai. Patarciau rasyt apgalvotai.
                              4. Gelezinkelis nors ir letas (ypac lenkijos puseje), bet tinkamas vaziuoti. Kursuoja Kaunas-Balstoge, krovininiai traukiniai. Greit ir Palemono terminalas nes nauda. Projektas brangiausias per Lietuvos istorija, tai jei butu state 240 km/ h greiti tai dar butu ir nepradeje, nes butu reikeje zemes ispirkt. Tai rezultate projektas butu pasibaiges net neprasidejus.
                              5. Jei Latviai ir Estai nores tai Lietuva paklos Kaunas-Lt/Pl siena naujai. Juolab pas Lenkus RB bus iki 160 km/h. Kam tiek ardomasi? Ar tik ne nauju pinigu isisavinimui?
                              6. Atkarpai Lt/pl siena- Kaunas isleista 1,3 mlrd. Eur. Atkarpai Kaunas-Lt/Lv siena projektavimas nepradetas, zemes dar neispirktos o jau isleista 300 mln Eur. Kaip tai pavadinti?
                              P.s. savo komentaru nenoriu nieko teisti, nei teisinti.

                              Comment


                                Parašė Shots Rodyti pranešimą

                                Keletas pastebejimu:
                                1. RB pradeta statyti 2010 m. Nuo 2010 m iki 2012 m susisiekimo ministras buvo liberalas, siuo metu problemu su teisesauga turintis Eligijus Masiulis. Ar nepergrusi kaliuziu?
                                2. RB buvo numatyta patiesti 2009 m iki Kauno ir 2012 m. Iki Talino. Veliau sios datos pakeistos atitinkamai 2013 m ir 2015 m. Iki Kauno trasa paklota 2015 m, o iki Talino net nepradeta projektuoti. Jei butu nestate iki Kauno butu irgi nusikalteliai, nes stabdytu valstybines svarbos projekta.
                                3. Jei manai, kad pinigai buvo isvogti (gal turejai omenyje isgrobstyti atkatu forma ar pan.) turi tai irodyti, nes gali buti patrauktas atsakomyben kaip kai kurie delfio komentatoriai. Patarciau rasyt apgalvotai.
                                4. Gelezinkelis nors ir letas (ypac lenkijos puseje), bet tinkamas vaziuoti. Kursuoja Kaunas-Balstoge, krovininiai traukiniai. Greit ir Palemono terminalas nes nauda. Projektas brangiausias per Lietuvos istorija, tai jei butu state 240 km/ h greiti tai dar butu ir nepradeje, nes butu reikeje zemes ispirkt. Tai rezultate projektas butu pasibaiges net neprasidejus.
                                5. Jei Latviai ir Estai nores tai Lietuva paklos Kaunas-Lt/Pl siena naujai. Juolab pas Lenkus RB bus iki 160 km/h. Kam tiek ardomasi? Ar tik ne nauju pinigu isisavinimui?
                                6. Atkarpai Lt/pl siena- Kaunas isleista 1,3 mlrd. Eur. Atkarpai Kaunas-Lt/Lv siena projektavimas nepradetas, zemes dar neispirktos o jau isleista 300 mln Eur. Kaip tai pavadinti?
                                P.s. savo komentaru nenoriu nieko teisti, nei teisinti.
                                Omg, čia Dailydka ar Butkevičius gal išmoko kompu naudotis? "Patraukimas atsakomybėn" nužudė

                                Comment


                                  Kokia prasme daryti Talinas - Kaunas 240 km/h? Nu ar yra kas nors, kas pasakys, kad karalius nuogas?!

                                  Comment


                                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                    Kokia prasme daryti Talinas - Kaunas 240 km/h? Nu ar yra kas nors, kas pasakys, kad karalius nuogas?!
                                    Tikrai, užkietėjusiems automobilistams neaktualu patogus keliavimas traukiniu.

                                    Comment


                                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                      Kokia prasme daryti Talinas - Kaunas 240 km/h? Nu ar yra kas nors, kas pasakys, kad karalius nuogas?!
                                      Šiaip iš tikrųjų nelabai daug prasmės, ypač kai neišnaudojama esama infrastruktūra. BET 80+ % skiria ES, kas automatiškai išstumia visą projektą į pliusą Lietuvai. Su sąlyga, kad tai nebus išgrobstyta Dailydkų&Co ar panašių banditų. Statyba ir naujas maršrutas turėtų pridėti visai nemažai skaičių po kablelio BVP augime.

                                      Bpttom line: projektas bus naudingas, jei bus skaidriai valdomas ir nebus išgrobstytas, kaip, deja, nutiko kai kuriems kitiems dideliems infrastruktūros projektams. Reikia tikėtis, kad Masiulis tuo pasirūpins.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Šiaip iš tikrųjų nelabai daug prasmės, ypač kai neišnaudojama esama infrastruktūra. BET 80+ % skiria ES, kas automatiškai išstumia visą projektą į pliusą Lietuvai.
                                        OK, pastatysime (Briuselis duos tam pinigų), o kas toliau? Kas duos pinigų linijos išlaikymui? - apie tai oficialiai nekalbama (nebent aš kažką praleidau).

                                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Šiaip iš tikrųjų nelabai daug prasmės, ypač kai neišnaudojama esama infrastruktūra. BET 80+ % skiria ES, kas automatiškai išstumia visą projektą į pliusą Lietuvai. Su sąlyga, kad tai nebus išgrobstyta Dailydkų&Co ar panašių banditų. Statyba ir naujas maršrutas turėtų pridėti visai nemažai skaičių po kablelio BVP augime.

                                          Bpttom line: projektas bus naudingas, jei bus skaidriai valdomas ir nebus išgrobstytas, kaip, deja, nutiko kai kuriems kitiems dideliems infrastruktūros projektams. Reikia tikėtis, kad Masiulis tuo pasirūpins.
                                          Statybos metu linijos tiesimas BVP bus naudingas. Taciau ka darysim su ta linija po statybos? Islaikyti ja reikes uz Lietuvos, o ne ES pinigus. Begiu infrastrukturos prieziura nera pigi, keliones traukiniais nera populiarios, tai manau svieciasi didele pinigu juodoji skyle.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X