Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Nes tu taip ir nepateikei nei vieno rimto argumento "už" RB2 - vien tik kažkokie skraidymai padebesy "kaip viskas bus gražu kai bus RB2".
    O ką tu laikai rimtesniu argumentu už faktą, kad atsakingos ES institucijos skiria šiam prioritetiniam europiniam projektui šimtus milijonų eurų? Tikriausiai savo nuomonę, jog "šis projektas niekam nereikalingas"?
    Paskutinis taisė Jemelia; 2016.10.11, 23:18.

    Comment


      Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
      O ką tu laikai rimtesniu argumentu už tai, kad atsakingos ES institucijos skiria šiam prioritetiniam europiniam projektui šimtus milijonų eurų?
      Jie gali skirti pinigus daug kam, bet tai nereiškia, kad projektas yra reikalingas. Net ir esama RB1 - jau metai kaip pastatyta, bet kažkaip krovinių nesimato (keleivių taip pat).

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Jie gali skirti pinigus daug kam, bet tai nereiškia, kad projektas yra reikalingas. Net ir esama RB1 - jau metai kaip pastatyta, bet kažkaip krovinių nesimato (keleivių taip pat).

        Yra infrastruktūra, yra jos išnaudojimas. Išnaudojimo be infrastruktūros nebus. Pabandykit nuvykti į Varšuvą ar Rygą traukiniu, praneškit kaip pasiseks ir kaip tai galima lyginti su mašinomis ar autobusais.

        Tai, kad vėžę iki Lenkijos sienos nusitempėme - tik vienas iš daugelio etapų. O galutinis jo tikslas - pilnas regiono sujungimas bėgiais. Prikišinėti kažkokį turistų trūkumą dabar - pigu. Nes tais pažadais ir taip galėjo patikėti tik labai naivūs.

        Comment


          Parašė Magician Rodyti pranešimą
          Tai, kad vėžę iki Lenkijos sienos nusitempėme - tik vienas iš daugelio etapų.
          Kiek metų prireikė šitam pirmam etapui (kuris net dabar iki galo neužbaigtas)?

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Jie gali skirti pinigus daug kam, bet tai nereiškia, kad projektas yra reikalingas. Net ir esama RB1 - jau metai kaip pastatyta, bet kažkaip krovinių nesimato (keleivių taip pat).
            RB1 yra sudėtinė RB dalis. RB1 + RB2 -> RB. Paprasta. Kodėl taip sudėtinga suprasti?

            Citata:

            Kas yra „Rail Baltica 1“ ir „Rail Baltica 2“?
            „Rail Baltica“ - tai Europos intereso prioritetinis, brangus ir sudėtingas infrastruktūrinis projektas. Aiškumo dėlei jis suskirstytas į du atskirus projektus - „Rail Baltica 1“ ir „Rail Baltica 2“. „Rail Baltica 1“ projektą šiuo metu įgyvendina tik Lietuva, t.y. tiesia 123 kilometrų ilgio naujojo geležinkelio ruožą nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos iki Kauno. Darbus planuojama užbaigti iki 2015 m. pabaigos.

            Tuo tarpu „Rail Baltica 2„ yra tolimesnės perspektyvos, ateities projektas, dėl kurio šiuo metu Baltijos šalys derasi. Šio projekto tikslas – sujungti kokybiška greitojo geležinkelio vėže Baltijos valstybių sostines.

            http://www.rail-baltica.lt/content/a...14&cont_id=285

            Comment


              Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
              O ką tu laikai rimtesniu argumentu už tai, kad atsakingos ES institucijos skiria šiam prioritetiniam europiniam projektui šimtus milijonų eurų? Tikriausiai savo nuomonę, jog "šis projektas niekam nereikalingas"?
              Nes jei ne šitas projektas, tai iš ES Lietuva, Latvija ir Estija nieko daugiau ir negautų infrastruktūrai. Nereikia painioti tų pinigų, kurie ateina iš ES pagal stojimo sutartį ir kurie irgi yra skiriami infrastruktūrai. Taip kad tai greičiau iš "gailesčio" nei reali nauda. Be to dalis tų pinigų grįš atgal į Vakarų Europą. O visokie euroentuziastai galės putotis apie buvimo ES naudą.

              Parašė Magician Rodyti pranešimą
              Yra infrastruktūra, yra jos išnaudojimas. Išnaudojimo be infrastruktūros nebus. Pabandykit nuvykti į Varšuvą ar Rygą traukiniu, praneškit kaip pasiseks ir kaip tai galima lyginti su mašinomis ar autobusais.

              Tai, kad vėžę iki Lenkijos sienos nusitempėme - tik vienas iš daugelio etapų. O galutinis jo tikslas - pilnas regiono sujungimas bėgiais. Prikišinėti kažkokį turistų trūkumą dabar - pigu. Nes tais pažadais ir taip galėjo patikėti tik labai naivūs.
              Į Rygą tereikia tik paleisti traukinį. Visa infrastruktūra yra. Reikia tik politinės valios organizuoti susisiekimą. LG nenori, bet gi tam yra ministerija, vyriausybė. Tegul dotuoja, tegul priverčia LG. Kame problema? Traukiniui į Rygą nereikia jokios RB2. Net ir dabartinė infrastruktūra leistų užtikrinti šiek tiek greitesnį ar bent tokį pat greitį kaip autobusu. Autobusus VKTI turėtų griežčiau kontroliuoti ir jų greitis dar labiau sumažėtų, nes dabar dauguma tarptautinių važiuoja viršydami greitį.

              RB2 studijose, kurių buvo ne viena, ekonominis pagrindimas yra labai silpnas - geležinkelis neduos apčiuopiamos ekonominės naudos. Tai politinis bukas projektas. Ir ne daugiau.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Nes jei ne šitas projektas, tai iš ES Lietuva, Latvija ir Estija nieko daugiau ir negautų infrastruktūrai.
                Melas. LitPol Link, NordBalt, Via Baltica - nutiestos ne be ES lėšų, skiriamų šalių-narių infrastruktūrai gerinti. Net nekalbu apie vietinės reikšmės infrastruktūros finansavimą iš ES lėšų Gal liaukis skleisti dezinformaciją, kolega?



                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                RB2 studijose, kurių buvo ne viena, ekonominis pagrindimas yra labai silpnas - geležinkelis neduos apčiuopiamos ekonominės naudos. Tai politinis bukas projektas. Ir ne daugiau.
                Aišku pateikti citatų iš tų studijų, patvirtinančių tavo žodžius, pateikti tau bus per daug sudėtinga?

                Comment


                  Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
                  Melas. LitPol Link, NordBalt, Via Baltica - nutiestos ne be ES lėšų, skiriamų šalių-narių infrastruktūrai gerinti. Net nekalbu apie vietinės reikšmės infrastruktūros finansavimą iš ES lėšų Gal liaukis skleisti dezinformaciją, kolega?





                  Aišku pateikti citatų iš tų studijų, patvirtinančių tavo žodžius, pateikti tau bus per daug sudėtinga?
                  Melas tavo žodžiuose, nes tai tos lėšos, kurios suderėtos pagal stojimo sutartį. RB į jas nepatenka.

                  Buvo šioje temoje ar RB1 temoje, kai dar nebuvo RB2 temos, tos citatos. Ne mano, kažkieno tai kito įdėtos. Ar tai nuorodos. Dabar jau nepamenu.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Kitas variantas - brokuota kelio danga, nes bent jau naujesnė turi atlaikyti kone dvigubą leistiną ašies apkrovą.
                    Tai kur ieškiniai? Kur įrašymas į blogąjį sąrašą (t.y. išbraukimas iš konkursų)?
                    Aišku gali būti kartais brokuota. Bet kažkaip labai daug to broko. Todėl broko nelaikyčiau vienintele priežastimi.

                    Čia aišku tie, kas susimokėjo kitaip, neatsispindi. Bet dalis reikšminga.
                    Nuo balandžio 1 iki birželio 30 dienos VKTI darbuotojai kartu su policijos, Valstybinės mokesčių inspekcijos pareigūnais patikrino 494 transporto priemones. Tarp jų buvo 165 miškovežiai. Iš patikrintų transporto priemonių 24 proc. viršijo leistinа bendrаjį svorį ar ašių apkrovas. Didesnė pusė (65 proc.) medienа vežusių transporto priemonių buvo per daug pakrautos ir neturėjo tam leidimų. Per tris mėnesius VKTI pareigūnai surašė 138 administracinių teisės pažeidimų protokolus, iš jų 91 - medienа vežusiems vairuotojams.
                    Toliau dar gražiau
                    Per pirmаjį šių metų pusmetį VKTI Kauno skyriaus pareigūnai patikrino apie 200 transporto priemonių, iš kurių 30 nubaudė už per didelį svorį.
                    Man kelia įtarimą ar per pusę metų (~180 dienų) visas skyrius patikrina tik 200 mašinų? T.y. vieną į dieną. Ar tiesiog statistikos vedimas kartais sustoja?

                    Ir koks apibendrinimas? Kai atsiras automatinės svarstyklės, iš atstumo ar dar kažkaip - krovinių vežimas išbrangs. Dabar vaizdžiai pasakius į automotrisę susodina traukinį.

                    Comment


                      Ir svoris per didelis, ir keliai tiesiami nesilaikant standartų. O ir patys standartai neaišku ar tokie jau tinkami. Kodėl neišbraukia kelių įmonių iš konkursų? Taigi ten labai jau siaura sritis, kelios firmos Lietuvoje (smulkios ne prie ko, jos gali tik palopyti, o ne imtis didelių darbų), ranka ranką plauna.

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Tai kur ieškiniai? Kur įrašymas į blogąjį sąrašą (t.y. išbraukimas iš konkursų)?
                        Aišku gali būti kartais brokuota. Bet kažkaip labai daug to broko. Todėl broko nelaikyčiau vienintele priežastimi.
                        Šį klausimą nukreipkite Aleksio, jis nurodė, kad provežos ne dėl apkrovos. Nors iš asmeniškos patirties matau, kad fūros išvažiuoja perkrautomis ašimis. Tai - kasdienybė. Iš esmės nėra savikontrolės mechanizmo.
                        Apie kokius ieškinius kalbate? Gal juokaujate?

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Melas tavo žodžiuose, nes tai tos lėšos, kurios suderėtos pagal stojimo sutartį. RB į jas nepatenka.

                          Buvo šioje temoje ar RB1 temoje, kai dar nebuvo RB2 temos, tos citatos. Ne mano, kažkieno tai kito įdėtos. Ar tai nuorodos. Dabar jau nepamenu.
                          Pažėrei tuščios demagogijos ir "argumentų" lygio "nueik ten, atnešk tą" Į demagoginį barškėjimą neatsakinėsiu, pateiksiu lentelę, kiek ir kokios ES fondų paramos numatyta skirti Lietuvai 2014-2020m. laikotarpyje:

                          ES fondų paramos, numatytos 2014–2020 m. laikotarpiui, paskirstymas, mln. eurų

                          Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros skatinimas 678,88
                          Informacinės visuomenės skatinimas 244,04
                          Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas 531,6
                          Energijos efektyvumas ir gamyba iš atsinaujinančių išteklių 971,32
                          Aplinkosauga, gamtos išteklių naudojimas, klimato kaita 837,78
                          Transportas ir infrastruktūra 1153,78
                          Užimtumas ir darbo rinka 728,59
                          Iš viso numatyta: 6 709

                          Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/Ekonomika/...krachas/231050
                          © Lietuvos žinios

                          Iš lentelės matome, jog transportui ir infrastruktūrai vystyti Lietuvoje ES numačiusi skirti 1mlrd 153 mln. eurų. Tai "riebiausias" kąsnis fondų paramos struktūroje, o Al1 kažką vapa apie paramos infrastruktūrai (išskyrus Rail Balticą, kuriai parama skiriama, anot jo "iš gailesčio"!) nebuvimą ir kažkokius stojimo susitarimus! Stojimo susitarimus NordBalt tiesimui, kai apie tokį projektą, Lietuvai stojant į ES, niekas nei Lietuvoje, nei ES net sapnuoti nesapnavo!
                          Paskutinis taisė Jemelia; 2016.10.12, 20:32.

                          Comment


                            Ok, duos Briuselis tų pinigų, pastatys RB2, o kas bus toliau? Iš kur bus imami pinigai linijai išlaikyti?

                            Comment


                              Tai ir yra tie pinigai, kurie išsiderėti pagal stojimo sutartį. RB ne iš to bus finansuojama. Pagrinde tie milijardas su trupučiu eis į asfaltą, kažkiek uostui, aviacijai, kažkiek geležinkeliams (ne RB). NordBalt laisvai galima finansuoti ir pagal aplinkosaugos, klimato kaitos eilutę ir netgi pagal transporto bei infrastruktūros eilutę, nes elektros tinklas yra iš esmės transporto sistema, kaip ir vamzdynai. Galiausiai sutartis ne šventa, ten irgi gi kažką galima tikriausiai koreguoti ar nukrypti į šoną, jei ką, nederinant iš naujo su visomis narėmis tos sutarties, o tik dvišalėse ES ir Lietuvos derybose pakeitimus padarant.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Teisingai, bet visa reikalinga infrastruktūra Lietuvoje tam yra.
                                Pagal tavo pasakyma kad visa reikalinga infrastruktura yra tai ji yra ir Mockavoje tik terminala pastatyt reikejo. Tai kam tada iki Kauno tiesti?
                                O siaip jau vien pavadinimas Rail Baltic, o ne Rail Lithuania ar Rail Kaunas pasako paskirti kad visom Baltijos salim kaip ir Via Baltic.

                                Comment


                                  Kaunas yra Lietuvos centre. Vis tiek dauguma krovinių, atvežtų Lietuvos rinkai ar išvežami iš Lietuvos bus toliau gabenami ar atgabenami į RB terminalą autotransportu. Taigi, yra skirtumas, ar iš Kauno ar iš Mockavos gabenti autotransportu. Tranzitiniams kroviniams, aišku, nesvarbu, Mockavoje ar Kaune. Bet kokiu atveju Kaune vis tiek didesnis potencialas nei Mockavoje. Ten gi užkampis. Reikia ir muitinės, ir sanitarinių tarnybų, ir t.t., ir darbuotojų terminaluose. Kodėl gi automobilių terminalai nestatomi kažkur pakraštyje Lietuvos, o prie pagrindinių kelių ir prie didmiesčių???
                                  Apie tai, kad keleiviams persėsti yra geriau Kaune, o ne kaime, ir kalbų nėra.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Ką aš jau seniai minėjau. O paskui ir Vidurinės Azijos bei Azijos srautus nukreips į Rusijos uostus ir geležinkeliai Pribaltikoje užsilenks. Primiausiai Estijos, Latvijos, o paskui ir Lietuvos. Mūsų padėtis geriausia, lyginant su LV ar EE, bet tai neguodžia.
                                    Pribaltikoje atsiras 1435 dėl Al1 įvardytų priežasčių. Nelikus NVS krovinių arba perkalsime bėgius, arba geležinkelietis/geležinkelininkas bus tokia profesija kaip telegrafistas. Istorinė.

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Pribaltikoje atsiras 1435 dėl Al1 įvardytų priežasčių. Nelikus NVS krovinių arba perkalsime bėgius, arba geležinkelietis/geležinkelininkas bus tokia profesija kaip telegrafistas. Istorinė.
                                      O kam perkalinėti? Kaune (nors tai puikiai buvo galima daryti Mockavoje ar Šeštokuose) krovinį perkrovė ir veža toliau į Rygą ar Daugpilį.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Pribaltikoje atsiras 1435 dėl Al1 įvardytų priežasčių. Nelikus NVS krovinių arba perkalsime bėgius, arba geležinkelietis/geležinkelininkas bus tokia profesija kaip telegrafistas. Istorinė.
                                        Neatsiras, nes pigiau ir paprasčiau iš viso išardyti ir nutiesti kelius, jei jų reikia. RB2 srautai tai lašas jūroje, palyginus su tuo, kiek vežama tranzitu. Suprask, kad ne tik geležinkeliams bus blogai, bet ir uostui.

                                        Comment


                                          Estų ekspertas: lietuviai sabotuoja „Rail Baltica“

                                          Raivo Vare, buvęs Estijos geležinkelių bendrovės „Eesti Raudtee“ valdybos pirmininkas, dienraščiui „Delovyje Vedomosti“ teigia, kad „Rail Baltica“ projektą „sabotuoja“ savų kėslų turintys lietuviai.

                                          Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...#ixzz4Ng9u6mt7

                                          Comment

                                          Working...
                                          X