Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Net Europos civilizuotose valstybese daznai buna, kad valdysko projekto realizacijos eigoje kaštai pradeda virsyti is pradziu numatytus – ir kartais zymiai.

    Klausimas toks, kai kaštai tu, valdzios norimu, gelezinkelio statybu per Panevezi prades virsyti numatytus 800,000,000 Lt, tai tada kas juos tures padengti - Europos Sajunga ar Lietuva?

    O kad virsys, man asmeniškai atrodo labai tiketina – nes jei nepasikuklino is pirsto islauzti apie 45 km kelio sutrumpinima, kuri prirase Panevezio varianto naudai, tai lygiai taip pat galejo ir kastus mazesnius parasyti, norint Panevezio vyrus pamaloninti. Kas garantuos, kad sumelaves viena karta nesumeluos ir antraji?
    Paskutinis taisė hobo; 2014.01.17, 22:24.

    Comment


      "Estija visada pritarė projektui, pagal kurį Vilnius turėtų būti sujungtas su "Rail Baltica" per Kauną. Ir Estija, ir Latvija iki šiol teigė, kad svarbiausia ir paprasčiausia bus tiesti magistralę per Kauną, su kuria atskirai bus sujungtas ir Vilnius", – BNS teigė ministerijos patarėjas Rasmusas Ruuda.

      Ponai dalyviai, niekas apie Kaunas- Vilnius nesneka, kaip cia bando kazkas teigti. Snekama apie atkira atkarpa i Vilniu.
      Show must go von!

      Comment


        Parašė VNS Rodyti pranešimą
        "Estija visada pritarė projektui, pagal kurį Vilnius turėtų būti sujungtas su "Rail Baltica" per Kauną. Ir Estija, ir Latvija iki šiol teigė, kad svarbiausia ir paprasčiausia bus tiesti magistralę per Kauną, su kuria atskirai bus sujungtas ir Vilnius", – BNS teigė ministerijos patarėjas Rasmusas Ruuda.

        Ponai dalyviai, niekas apie Kaunas- Vilnius nesneka, kaip cia bando kazkas teigti. Snekama apie atkira atkarpa i Vilniu.
        O tai atskira atkarpa ne Kaunas-Vilnius? Šeštokai-Alytus-Vilnius-Panevėžys-Ryga?

        Comment


          Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
          O tai atskira atkarpa ne Kaunas-Vilnius? Šeštokai-Alytus-Vilnius-Panevėžys-Ryga?
          Seimas pernai baigiantis metams pritarė rezoliucijai ir įpareigojo Vyriausybę įvertinti, ar naudinga būtų tiesti greitojo geležinkelio vėžę, nukreipiant ją nuo pasienio su Lenkija Vilniaus link, ar trasą tiesti per Kauną su atšaka į Vilnių. Tai "Kauno dienai" patvirtino ir vienas šios rezoliucijos iniciatorių Seimo narys Jurgis Razma.

          Tiek jis, tiek kiti tokią iniciatyvą palaikantys Seimo nariai pernai gruodį bandė raminti kauniečius dėl to, kad dabar tiesiama geležinkelio vėžė "Rail Baltica 1", kuria riedės krovininiai traukiniai, nebus keičiama, ir europinis geležinkelis Kauną pasieks. Tačiau greitojo europinio keleivinio geležinkelio bėgius vilniečiai yra pasišovę pastumti Vilniaus pusėn.
          Show must go von!

          Comment


            Tai jau geriau tuomet dvi paralelias atkarpas tiesti negu vieną "greitą" važiuojančią kvadratais....

            Comment


              Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
              Tai jau geriau tuomet dvi paralelias atkarpas tiesti negu vieną "greitą" važiuojančią kvadratais....
              Geriiau dvi. Kas cia mums tokiems? Nulis sveiku. Pazhe kokius rektorius sugebam statyt, kas cia tos dvi europines vezes?
              Show must go von!

              Comment


                Yra tu litu Is greito gelezinkelio bus snipsas per visus aplinkelius per Vilniu, papildomus zemes paruosimus, ispirkimus... Taptu amziaus projektu

                Comment


                  „Pati Lietuvos vyriausybė norėjo, kad geležinkelis būtų tiesiamas per Kauną, o ne per Vilnių“, - leidinio „The Wall Street Journal“ žurnalistui sakė Estijos susisiekimo ministras Juhanas Partsas. Jis pridūrė, kad sprendimas aplenkti Vilnių buvo priimtas ankstesnė Lietuvos vyriausybės, kuri buvo konstruktyvi. O dabartinė vyriausybė, prisiekusi kiek daugiau nei prieš metus, reikalauja pokyčių.

                  „Lietuvos vyriausybėje esama kvailių. Kai atėjo nauja valdžia, jie pasidavė „Lietuvos geležinkelių“ įtakai. Lietuvos vyriausybė gaišta laiką“, - sakė Estijos ministras.
                  http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz2qllGkWj1

                  Comment


                    Rail Baltica pagal carą. Arba kai du broliai pešasi...
                    Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
                    www.airfoto.lt

                    Comment


                      The Wall Street Journal
                      Lithuanian “Fools” Risk Delaying Rail Baltic, Says Estonian Minister
                      http://blogs.wsj.com/brussels/2014/0...nian-minister/

                      “It was the wish of Lithuanian government for the route to go through Kaunas [instead of Vilnius],“ Estonia’s Transport Minister Juhan Parts said in an interview with The Wall Street Journal. He added that decision not to include Vilnius in Rail Baltic was made under Lithuania’s previous government, which was “constructive“, but when a new government was sworn in a little more than a year ago things changed.

                      “There are fools* in the Lithuanian government,“ Mr. Parts said. “When the new government came, they allowed themselves to be influenced by Lithuanian Railways. The Lithuanian government is wasting time.”

                      Comment


                        Mažiau klausyti reikia tų estų. Didesnių verksnių nesu gyvenime sutikęs. Jau nekalbu, apie tai, kokias pasakas jie kuria ir kaip šventai tuo tiki. Paradoksaliusi, kad bando ieškoti to "šiaurietiškumo" grūdo, nors neretai būtent kiti tą pasako apie Lietuvą, o ne apie Estiją. Anyway, labai įdomi tauta. Keista tokia. Arogancijos jiems netrūksta, tik kažin ar ji kyla ne iš vidinių kompleksų. Juk ir Suomiai juos laiko "penkta koja šuniui"...
                        Kadangi neretai tenka dirbti su jais, o dar dažniau turime bendrus "susitikimus", tai nei švedai, nei suomiai, nei kiti nenori į susitikimus ar konferencijas, organizuojamus Estijoje, važiuoti (skirtingai nuo Lietuvos). Labai jai aukštai galvas kelia. Kaip varlės prieš dalgį
                        Nesakau, kad dabartinė valdžia yra gera. Atvirkščiai, tokios nekompetencijos (arba politinio debilizmo) dar su žiburiu reikia paieškoti, tačiau Viniaus pirjungimas yra teigiamas dalykas, kurį remia ir Prezidentė. Be kita ko, RB tikslas ir yra sujungti visas sostines. Tai tiesiogiai išplaukia iš EU reguliavimo.Matyt tai vienintelis šiandieninės vyriausybės projektas kurį palaikau. Nors linkiu greičiau jiems baigti kadencijas...

                        ---

                        Kodėl visi mano, kad Kaunas bus paliktas už borto? Juk atšaka tai nėra "centro" pakeitimas. R.B. ir eis per Kauną, tik eina kalba apie atšakos nutiesimą, kuri būtų finansuojama iš EU lėšų be kita ko, būtų laikoma to paties projekto (sudėtine) dalimi.
                        Imituojamas/fiktyvus estų racionalumas sukelia juoką.

                        Comment


                          Nemanau, kad šis forumas vieta - tautinės nesantaikos kurstymui.
                          Man neįdomu kieno koks požiūris į estus ir atvirkščiai koks į lietuvius.
                          Diskutuokit į temą.

                          Comment


                            Parašė D.P Rodyti pranešimą
                            Mažiau klausyti reikia tų estų. Didesnių verksnių nesu gyvenime sutikęs. Jau nekalbu, apie tai, kokias pasakas jie kuria ir kaip šventai tuo tiki. Paradoksaliusi, kad bando ieškoti to "šiaurietiškumo" grūdo, nors neretai būtent kiti tą pasako apie Lietuvą, o ne apie Estiją. Anyway, labai įdomi tauta. Keista tokia. Arogancijos jiems netrūksta, tik kažin ar ji kyla ne iš vidinių kompleksų. Juk ir Suomiai juos laiko "penkta koja šuniui"...
                            Kadangi neretai tenka dirbti su jais, o dar dažniau turime bendrus "susitikimus", tai nei švedai, nei suomiai, nei kiti nenori į susitikimus ar konferencijas, organizuojamus Estijoje, važiuoti (skirtingai nuo Lietuvos). Labai jai aukštai galvas kelia. Kaip varlės prieš dalgį
                            Nesakau, kad dabartinė valdžia yra gera. Atvirkščiai, tokios nekompetencijos (arba politinio debilizmo) dar su žiburiu reikia paieškoti, tačiau Viniaus pirjungimas yra teigiamas dalykas, kurį remia ir Prezidentė. Be kita ko, RB tikslas ir yra sujungti visas sostines. Tai tiesiogiai išplaukia iš EU reguliavimo.Matyt tai vienintelis šiandieninės vyriausybės projektas kurį palaikau. Nors linkiu greičiau jiems baigti kadencijas...

                            ---

                            Kodėl visi mano, kad Kaunas bus paliktas už borto? Juk atšaka tai nėra "centro" pakeitimas. R.B. ir eis per Kauną, tik eina kalba apie atšakos nutiesimą, kuri būtų finansuojama iš EU lėšų be kita ko, būtų laikoma to paties projekto (sudėtine) dalimi.
                            Imituojamas/fiktyvus estų racionalumas sukelia juoką.

                            Dar vienas vakar gimes. Nieks apie jokias atsakas nesneka. Jeigu sneka tai nedasneka. Sneka eina apie PL Alytus Vilnius Panevezys.
                            O del estu ner ko pykt. Kokie esam, tokiais ir vadina...
                            Show must go von!

                            Comment


                              Parašė D.P Rodyti pranešimą
                              Kodėl visi mano, kad Kaunas bus paliktas už borto? Juk atšaka tai nėra "centro" pakeitimas. R.B. ir eis per Kauną, tik eina kalba apie atšakos nutiesimą, kuri būtų finansuojama iš EU lėšų be kita ko, būtų laikoma to paties projekto (sudėtine) dalimi.
                              Imituojamas/fiktyvus estų racionalumas sukelia juoką.
                              Manau nerasi Kauniečio kuris nenorėtų greitojo geležinkelio į Vilnių ir dar už ES pinigus nutiesto. Kauniečia tik nenori kad geležinkelio atšaka nuo lemkijos pasuktų į Vilniaus pusę, ir nepasiektų Kauno..

                              Comment


                                Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                                Manau nerasi Kauniečio kuris nenorėtų greitojo geležinkelio į Vilnių ir dar už ES pinigus nutiesto. Kauniečia tik nenori kad geležinkelio atšaka nuo lemkijos pasuktų į Vilniaus pusę, ir nepasiektų Kauno..
                                Tai daug kam nesuprantama iki siolei
                                Show must go von!

                                Comment


                                  O ne pigiau būtų sostinę iš Vilniaus perkelti į Kauną? Arklį juk lengviau nuvesti prie upelio nei upelio vagą nukreipti taip, kad tekėtų pro arklį . ES duoda net 85 proc. lėšų, tai trys paršeliai net nesugeba susitarti ir pasidalinti.

                                  Comment


                                    Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                    Dar vienas vakar gimes. Nieks apie jokias atsakas nesneka. Jeigu sneka tai nedasneka. Sneka eina apie PL Alytus Vilnius Panevezys.
                                    O del estu ner ko pykt. Kokie esam, tokiais ir vadina...
                                    Argi PL-Alytus-Vilnius nera TIK viena iš svarstomų opcijų kartu su spurline'u iš Vilniaus? Ir paaiškink man, kokia viso to logika..? Argi ne Razma, ty. konservatorius, kurio partija iš pradžių pasiūlė tiesti per Kauną, iniciavo šį svastytiną variantą?
                                    Niekas nekeis maršruto per Kauną. Jei keis,vadinasi, projektas žlugs. Tai reiškia, kad vsi dabartiniai politiniai debilai neteks galvų, nes bus galima įtarti Rytų Kaimynų įtaka ar tiesiog diagnozuoti smegenų atrofiją.

                                    Spur-line iš Vilniaus yra ekonomiškiausias variantas. Ta netiesiogiai patvrtino Butkevičius. Pats vertinimas ir yra (ar turėtų būti) grnd-iamas ekonomiškumo kriterijais.
                                    Daugiau čia sąmokslo teorijų ir eilinių runkeliškų nesąmonių negu...
                                    na, nebent Butkevičius ir ko yra linkę į absoliučią riziką.

                                    Comment


                                      Kompromisas tarp Baltijos saliu gali isspresti visus tarpusavio nesusitarymus, kaip zemelapyje zemiau parodyta. Gal ne tik Lietuva nori save palepinti. Ko jie blogesni?

                                      Kiekviena salys tures sujungtus savo sostine ir savo antraji pagal dydi miesta. Tegu turistai-uzsenieciai, kurie sio traukinuku vazines, visus vietinius grozius bei lankytinas vietas pamato. Jiems tai turetu patikti.

                                      O vietiniams gyventojams be skirtumo atrodys, ar bus tas traukinukas ar ne – nes koks sveiko proto dirbantis zmogus vazines jo is Kauno i Vilniu ir atgal uz kokius 100-150 Lt uz bilieta, kai gales uz 18 Lt paprastu traukinuku ten nuvaziuoti? Truputi lieciau iseis, bet prisimines sutaupytus pinigus, zmogus tikrai del to neliudes.



                                      Attached Files
                                      Paskutinis taisė hobo; 2014.01.18, 21:23.

                                      Comment


                                        Parašė D.P Rodyti pranešimą
                                        Daugiau čia sąmokslo teorijų ir eilinių runkeliškų nesąmonių negu...
                                        Uztenka pasakyti, kad "cia samokslo teorija" - ir is karto jokiu klausimu nelieka ir visi svarus pasidaro? Tikrai stiprus argumentas savo tiesai irodyti.

                                        Comment


                                          Tikriausiai šiandien protingiausias argumentas, kurį išgirdau EuroStar ar IC bilieto kaina.
                                          Jau dabar nerekonstruotame ruože tarp Varšuvos ir Berlyno kainuoja nuo 50 EUR.
                                          Tai čia įdomu būtų išgirsti projektuotojų pasiūlymus: per kiek laiko atsipirks linija ir kas dotuos nuostolius? LG?
                                          Kol diskutuoja politikai niekas iki šiol netrukdė atidaryt eismo esama linija...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X