Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius - Talinas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O prie ko čia vien tik LG? Baltarusija irgi paleido dyzelinius vietoje vagonų su lokomotyvu.
    o ar teko matyt Baltarusiu modernizuotus dyzelinius ? Ner ka lygint su musu naujom "PESom"m, kurioj net tases ner kur pasidet, nes netelpa virs galvos ant lentynu...

    Comment


      #22
      Bet kokiu atveju, BČ irgi atsisakė vagonų su lokomotyvu. O kad 630M salonas nevykęs, tai faktas. Iš esmės ten ne antros klasės salonas, o pagerintas trečios.

      Comment


        #23
        Parašė statyba Rodyti pranešimą
        kad LG "proto bokstai" pasidarytu piara su "pagreitejusia ir sutrumpejusia kelione" bei naujais traukiniais nupirktais
        Gal todėl, kad dyzelinė trauka (ypač su naujos kartos VDV) daug pigiau, nei tampyt 3-6 vagonus su lokomotyvu, kuris skirtas tempti 24 vagonus.

        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Bet kokiu atveju, BČ irgi atsisakė vagonų su lokomotyvu. O kad 630M salonas nevykęs, tai faktas. Iš esmės ten ne antros klasės salonas, o pagerintas trečios.
        Kėdės gal ir II klasės, bet su bagažu, tai tikrai prastokai. Matyt atitinka kažkokias vakarietiškas normas ir viskas. Šiaip, kiek pamenu konkurso sąlygose lyg ir buvo nurodyta, kad traukinys ilgoms kelionėms skirtas, bet matyt gamintojams nerupi, svarbu standartus atitiktų ir kuo pigiau pagamint.
        Paskutinis taisė Kasnis; 2013.08.04, 22:31.

        Comment


          #24
          O užsakovas nematė ką gamina jam?
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #25
            Parašė statyba Rodyti pranešimą
            Puikiausias variantas naktiniam traukiniui. Pvz. priderintam prie Minskas - Vilnius vakarinio atvykstancio.

            Galetu isvykti Vilnius +/- 22:00h., tada preliminariai butu: 0:30h. - Siauliai, 1:30h. - Jelgava, 2:30h. - Ryga, 5:00h. - Valga / Valka, 6:00h. - Tartu, 9:00h. - Tallinn.

            cia labai jau grubiai primetus ir dar optimistiskai...

            arba dieninis is Minsko persedus (Minsk - Vilnius atv. 13:05h.)

            Vilnius 13:30h.
            Siauliai 16:00h. (puikiai uzpildytu dienini tarpa Vilnius - Siauliai atkarpoje, galima dar priderint prie 15:44 Siauliai - Klaipeda)
            Jelgava 17:00h.
            Ryga 18:00h. (galima persest ar derint su Ryga - Valka 18:14h.)
            Valga / Valka 20:30h.
            Tartu 21:30h.
            Tallin 00:30h.
            O ką daryt su kasom naktį. Negi samdys papildomas kasininkes dėl 1 traukinio? Be to pagal galiojančius teisės aktus apmokėjimas už darbą yra brangesnis.
            Na problemą būtų galima spręsti perkant bilietus internetu per latvių ar estų sistemas Tik tuomet LG turės menkas pajamas.
            Paskutinis taisė Salvijus; 2013.08.04, 23:07.

            Comment


              #26
              Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
              O ką daryt su kasom naktį. Negi samdys papildomas kasininkes dėl 1 traukinio? Be to pagal galiojančius teisės aktus apmokėjimas už darbą yra brangesnis.
              Na problemą būtų galima spręsti perkant bilietus internetu per latvių ar estų sistemas Tik tuomet LG turės menkas pajamas.
              Sklinda kalbos, jog nuo kitu metu bilietus net ir kortelemis bus galima apmoketi naujuosiuose LG konduktoriu kasu aparatuose traukiniuose. Tokiu atveju kasininkems nakti budet tikrai nereiktu

              O paleidus "akcijine kaina" ir dar su galimybe patogiai nakti praleisti kupe manau tebutu laiko klausimas, kada autobusai i Talina butu nukonkuruoti. Bent jau naktiniai

              Comment


                #27
                Kam tos kasos? Dienos metu bilietą galima būtų nusipirkti kasoje, o kas naktį staiga neplanuotai puls važiuoti į Rygą?

                Comment


                  #28
                  Šiandien vaikščiojant po Rygos geležinkelio stotį apie 13 val. per garsiakalbius pranešinėjo apie tarptautinio traukinio Nr. 854 Ryga-Valga 13:11 val. išvykimą 3 kalbomis (latvių, rusų, anglų).
                  Taigi, šis maršrutas perdarytas tarptautiniu.

                  http://www.1188.lv/satiksme/vilcieni...0&ttype=train#

                  Comment


                    #29
                    Joks jis ne tarptautinis. Dar daugiau, jis nėra suderintas su estų traukiniu. Tiksliau suderinimas tik formalus. Realiai kitą savaitę latvių traukinys vėluos, o estų traukinys nelauks. Apie tai ja pranešta.

                    Comment


                      #30
                      Čia ne man sakyk, referuoju kas buvo skelbiama stotyje per garsiakalbį.
                      Suderintas su estų jau keli metai ir paieškos sistema tai rodo.
                      Formaliai jei kerta sieną (o taip ir yra iš tiesų) tai tikrai tarptautinis (palyginimui Varšuva-Šeštokai).

                      Comment


                        #31
                        Jei kerta sieną, nebūtinai tarptautinis. Gali būti ir priemiestinis ar vietinis. Jei būtų sudetintas, tai estų traukinys lauktų vėluojančio latvių traukinio tiek, kiek reikia. Arba būtų organizuotas autobusas. Dabar gi estų traukinys nelauks net maždaug 15 minučių vėluosiančio traukinio iš Rygos.

                        Comment


                          #32
                          Na taip, palyginimui DB Štėtinas-Berlynas yra vietinis.
                          Vokiečiai mažose stotelėse naujojo Štėtino pavadinimo nepripažįsta - rašo kaip buvo įpratę.

                          Comment


                            #33
                            Net ir Lietuvoje autobusas Daugpilis - Zarasai yra priemiestinis Latvijos autobusas...

                            Comment


                              #34
                              Šiandien iš Rygos į Taliną važiavom autobusu. Vienas vargas - bilietų ne visiems autobuse užteko, dėl kelio remonto vėlavo 35 min.
                              Būtume geriau rinkesis kelione traukiniu, tuo labiau kai kelionė iki Tartu paleidus ekspresą šiemet sutrumpėjo per 1:40 val. Viso kelionė būtų trukus 6:20 kai autobusu 5 val. (bet patogumas kai Estijoje važiuoja vien nauji traukiniai nepalyginamas). Jei ir likusiame ruože Tartu-Valga-Ryga važiuotų ekspresas kelionė iki Talino netruktų ilgiau 5 val.
                              https://pilet.elron.ee/en/Schedule?f...ate=09.07.2014

                              Vienu žodžiu, susisiekimo traukiniu tarp sostiniu reikia verkiant.

                              Comment


                                #35
                                Va kokia naujiena:

                                Ukrainos geležinkeliai ketina keleivinio traukinio Kijevas-Ryga per Minską ir Vilnių, kuris pradėjo kursuoti rugsėjo pabaigoje, maršrutą pratęsti iki Talino.
                                Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5Y4yflqWO

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Salvijus Rodyti pranešimą

                                  O ką daryt su kasom naktį. Negi samdys papildomas kasininkes dėl 1 traukinio?.
                                  Kasininkų problemas sprendžia bilietų pardavimo automatai.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                    Kai iš pradžių tarėsi dėl traukinio, tai estams jis netiko. O dabar nori. Deja, kažin ar kas pavyks. Po pirmųjų kelių reisų gan nemažo anšlago traukinys važinėja beveik tuščias... Ryanair už 25 eurus paleido reisus nuo rudens Vilnius - Kijevas. Berods 3 kartus per savaitę. Tiesa, reisas į Borispolį, ne Žulianus.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.27, 19:39.

                                    Comment


                                      #38
                                      Tai gal estai nelabai tikėjo, kad ukrainiečiams pavyks įgyvendinti šį sumanymą, o dabar kai mato, kad veikia, tai gal irgi prisijungs?

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                        Tai gal estai nelabai tikėjo, kad ukrainiečiams pavyks įgyvendinti šį sumanymą, o dabar kai mato, kad veikia, tai gal irgi prisijungs?
                                        Ar tikrai veikia? Įdomu, kiek komerciškai sėkmingas šitas maršrutas. Reikia būti dideliu traukinių fanu, jog važiuoti tokį atstumą traukiniu, kai yra pigus ir greitas oro susisiekimas su Kijevu.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Ar tikrai veikia? Įdomu, kiek komerciškai sėkmingas šitas maršrutas. Reikia būti dideliu traukinių fanu, jog važiuoti tokį atstumą traukiniu, kai yra pigus ir greitas oro susisiekimas su Kijevu.
                                          „Kol kas šio keleivinio traukinio rentabilumas beveik nulinis, tačiau įvertinant tai, kad maršrutas atidarytas neseniai, o dabar – „žemasis sezonas“, projektą galima laikyti sėkmingu“, – pabrėžė „Ukrzaliznycia“ atstovas.

                                          Suprask kaip nori. 15min rašė, kad apie 2,1 tūkst keleivių pervežti į abi puses skaičiuojant per 8 reisus. Tai apie 130 keleivių į vieną pusę / reisui?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X