Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius - Talinas
Collapse
X
-
Gal todėl, kad dyzelinė trauka (ypač su naujos kartos VDV) daug pigiau, nei tampyt 3-6 vagonus su lokomotyvu, kuris skirtas tempti 24 vagonus.Parašė statyba Rodyti pranešimąkad LG "proto bokstai" pasidarytu piara su "pagreitejusia ir sutrumpejusia kelione" bei naujais traukiniais nupirktais
Kėdės gal ir II klasės, bet su bagažu, tai tikrai prastokai. Matyt atitinka kažkokias vakarietiškas normas ir viskas. Šiaip, kiek pamenu konkurso sąlygose lyg ir buvo nurodyta, kad traukinys ilgoms kelionėms skirtas, bet matyt gamintojams nerupi, svarbu standartus atitiktų ir kuo pigiau pagamint.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet kokiu atveju, BČ irgi atsisakė vagonų su lokomotyvu. O kad 630M salonas nevykęs, tai faktas. Iš esmės ten ne antros klasės salonas, o pagerintas trečios.Paskutinis taisė Kasnis; 2013.08.04, 23:31.
Comment
-
O ką daryt su kasom naktį. Negi samdys papildomas kasininkes dėl 1 traukinio? Be to pagal galiojančius teisės aktus apmokėjimas už darbą yra brangesnis.Parašė statyba Rodyti pranešimąPuikiausias variantas naktiniam traukiniui. Pvz. priderintam prie Minskas - Vilnius vakarinio atvykstancio.
Galetu isvykti Vilnius +/- 22:00h., tada preliminariai butu: 0:30h. - Siauliai, 1:30h. - Jelgava, 2:30h. - Ryga, 5:00h. - Valga / Valka, 6:00h. - Tartu, 9:00h. - Tallinn.
cia labai jau grubiai primetus ir dar optimistiskai...
arba dieninis is Minsko persedus (Minsk - Vilnius atv. 13:05h.)
Vilnius 13:30h.
Siauliai 16:00h. (puikiai uzpildytu dienini tarpa Vilnius - Siauliai atkarpoje, galima dar priderint prie 15:44 Siauliai - Klaipeda)
Jelgava 17:00h.
Ryga 18:00h. (galima persest ar derint su Ryga - Valka 18:14h.)
Valga / Valka 20:30h.
Tartu 21:30h.
Tallin 00:30h.
Na problemą būtų galima spręsti perkant bilietus internetu per latvių ar estų sistemas
Tik tuomet LG turės menkas pajamas.
Paskutinis taisė Salvijus; 2013.08.05, 00:07.
Comment
-
Sklinda kalbos, jog nuo kitu metu bilietus net ir kortelemis bus galima apmoketi naujuosiuose LG konduktoriu kasu aparatuose traukiniuose. Tokiu atveju kasininkems nakti budet tikrai nereiktuParašė Salvijus Rodyti pranešimąO ką daryt su kasom naktį. Negi samdys papildomas kasininkes dėl 1 traukinio? Be to pagal galiojančius teisės aktus apmokėjimas už darbą yra brangesnis.
Na problemą būtų galima spręsti perkant bilietus internetu per latvių ar estų sistemas
Tik tuomet LG turės menkas pajamas.
O paleidus "akcijine kaina" ir dar su galimybe patogiai nakti praleisti kupe manau tebutu laiko klausimas, kada autobusai i Talina butu nukonkuruoti. Bent jau naktiniai
Comment
-
Šiandien vaikščiojant po Rygos geležinkelio stotį apie 13 val. per garsiakalbius pranešinėjo apie tarptautinio traukinio Nr. 854 Ryga-Valga 13:11 val. išvykimą 3 kalbomis (latvių, rusų, anglų).
Taigi, šis maršrutas perdarytas tarptautiniu.
http://www.1188.lv/satiksme/vilcieni...0&ttype=train#
Comment
-
Jei kerta sieną, nebūtinai tarptautinis. Gali būti ir priemiestinis ar vietinis. Jei būtų sudetintas, tai estų traukinys lauktų vėluojančio latvių traukinio tiek, kiek reikia. Arba būtų organizuotas autobusas. Dabar gi estų traukinys nelauks net maždaug 15 minučių vėluosiančio traukinio iš Rygos.
Comment
-
Šiandien iš Rygos į Taliną važiavom autobusu. Vienas vargas - bilietų ne visiems autobuse užteko, dėl kelio remonto vėlavo 35 min.
Būtume geriau rinkesis kelione traukiniu, tuo labiau kai kelionė iki Tartu paleidus ekspresą šiemet sutrumpėjo per 1:40 val. Viso kelionė būtų trukus 6:20 kai autobusu 5 val. (bet patogumas kai Estijoje važiuoja vien nauji traukiniai nepalyginamas). Jei ir likusiame ruože Tartu-Valga-Ryga važiuotų ekspresas kelionė iki Talino netruktų ilgiau 5 val.
https://pilet.elron.ee/en/Schedule?f...ate=09.07.2014
Vienu žodžiu, susisiekimo traukiniu tarp sostiniu reikia verkiant.
Comment
-
Va kokia naujiena:
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5Y4yflqWOUkrainos geležinkeliai ketina keleivinio traukinio Kijevas-Ryga per Minską ir Vilnių, kuris pradėjo kursuoti rugsėjo pabaigoje, maršrutą pratęsti iki Talino.
Comment
-
Kasininkų problemas sprendžia bilietų pardavimo automatai.Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
O ką daryt su kasom naktį. Negi samdys papildomas kasininkes dėl 1 traukinio?.
Comment
-
Kai iš pradžių tarėsi dėl traukinio, tai estams jis netiko. O dabar nori. Deja, kažin ar kas pavyks. Po pirmųjų kelių reisų gan nemažo anšlago traukinys važinėja beveik tuščias... Ryanair už 25 eurus paleido reisus nuo rudens Vilnius - Kijevas. Berods 3 kartus per savaitę. Tiesa, reisas į Borispolį, ne Žulianus.Parašė Perfect Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Al1; 2018.11.27, 20:39.
Comment
-
Ar tikrai veikia? Įdomu, kiek komerciškai sėkmingas šitas maršrutas. Reikia būti dideliu traukinių fanu, jog važiuoti tokį atstumą traukiniu, kai yra pigus ir greitas oro susisiekimas su Kijevu.Parašė Perfect Rodyti pranešimąTai gal estai nelabai tikėjo, kad ukrainiečiams pavyks įgyvendinti šį sumanymą, o dabar kai mato, kad veikia, tai gal irgi prisijungs?
- 1 patinka
Comment
-
„Kol kas šio keleivinio traukinio rentabilumas beveik nulinis, tačiau įvertinant tai, kad maršrutas atidarytas neseniai, o dabar – „žemasis sezonas“, projektą galima laikyti sėkmingu“, – pabrėžė „Ukrzaliznycia“ atstovas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tikrai veikia? Įdomu, kiek komerciškai sėkmingas šitas maršrutas. Reikia būti dideliu traukinių fanu, jog važiuoti tokį atstumą traukiniu, kai yra pigus ir greitas oro susisiekimas su Kijevu.
Suprask kaip nori. 15min rašė, kad apie 2,1 tūkst keleivių pervežti į abi puses skaičiuojant per 8 reisus. Tai apie 130 keleivių į vieną pusę / reisui?
Comment
Comment