Parašė statyba
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[BY] Baltarusijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąwww.litrail.lt puslapyje atsirado toks paklausimas:
Ar žinote, kad nuo š. m. gegužės 26 dienos kelionės traukiniu iš Vilniaus į Minską laikas sutrumpės iki 2 val. 30 min.?
Gal kas zinot apie tai smulkiau? Kokiu budu bus sutrumpintas keliones laikas? Kokio formavimo traukiniai vazines? Nejaugi bus patikrinimas atliekamas stotyje o ne Kenoje? Ar laiko sutrumpejimas susijes su kazkuo kitu?
www.lrt.lt tos laidos įrašą radau.
Komentuoti:
-
www.litrail.lt puslapyje atsirado toks paklausimas:
Ar žinote, kad nuo š. m. gegužės 26 dienos kelionės traukiniu iš Vilniaus į Minską laikas sutrumpės iki 2 val. 30 min.?
Gal kas zinot apie tai smulkiau? Kokiu budu bus sutrumpintas keliones laikas? Kokio formavimo traukiniai vazines? Nejaugi bus patikrinimas atliekamas stotyje o ne Kenoje? Ar laiko sutrumpejimas susijes su kazkuo kitu?
Komentuoti:
-
прошу прощения за ввод в заблуждение и оффтоп. это вымышленный дизель-поезд «Западная Двина», на фотографии его трёхмерная модель, это фотомонтаж. дизель-поезд делается для симулятора.
В процессе модель интерьера, будет сделано управление из кабины и озвучка.
http://fotki.yandex.ru/users/sciffyan/view/651749/
Помогите, пожалуйста, с фотографиями сидений для него: http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1994Paskutinis taisė sciff; 2013.02.19, 18:48.
Komentuoti:
-
ведь др1а не расчитан на состав из 12 вагонов. трехвагонник с одним моторным и то слабоват.
Komentuoti:
-
Ši linija ir keleivių pervežimui turi didelį potencialą. Tik jo LG niekaip nesugeba išnaudoti, nepaisant to, kad ir dabar į Šiaulius traukinys nuveža greičiau už autobusą ir beveik per tiek pat laiko, kiek užtrunka važiuoti automobiliu. Taigi, likvidavus vienkelius ruožus tarp Kaišiadorių ir Šiaulių, nutiesus dvikelius tarp kai kurių tarpstočių tarp Šiaulių ir Kretingos, padidinus greitį iki 160 ir elektrifikavus liniją, su traukiniu į Šiaulius būtų netgi greičiau nei automobiliu, o į Klaipėdą traukinys važiuotų tiek pat, kiek ir autobusas, važiuodamas A1 be užsukimo į Kauną.
Komentuoti:
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąTai, kad Lietuvoje nėra į kur elektrifikuoti, gyventojų skaičius provinsijoje mažėja iki autobusu išvežamo skaičiaus, be to kai kuriose vietovėse net autobuso leisti neapsimoka, nes važuojančiųjų daugiau 3 žmonių per savaitę nesusidaro. O elektrifikuoti iki Lenkijos sienos nėra prasmės, nes Lenkijos pusėje ruožas Lietuvos sena-Suvalkai-Sokulka neelektrifikuotas.
Komentuoti:
-
Parašė miestasMastai stebina. Iki 2015 ~350 km. elektrifikuos, o per kitą penkmetį - ir dar daugiau. Tuo tarpu LG džiaugiasi tais keliolika km. iki sienos.
Deja, atsilikome...
Komentuoti:
-
Baltarusijos geležinkelių sistema (senesnė, kažkaip nelabai atitinka dabartinės Batlarusijos sienų)
Naujesnė
Komentuoti:
-
Parašė miestasMastai stebina. Iki 2015 ~350 km. elektrifikuos, o per kitą penkmetį - ir dar daugiau.
Komentuoti:
-
Parašė miestasMastai stebina. Iki 2015 ~350 km. elektrifikuos, o per kitą penkmetį - ir dar daugiau. Tuo tarpu LG džiaugiasi tais keliolika km. iki sienos.
Deja, atsilikome...
Komentuoti:
-
Nieko keisto. Per Baltarusija važiuoja kur kas didesni krovinių srautai nei per Lietuvą. Ir galbūt daugiau nei 90 proc. srauto, kuris važiuoja per Lietuvą, būtinai važiuoja per Baltarusiją...
Komentuoti:
-
Su elektrifikacija neaplenkė. Dar nuo tarybinių laikų ji. Taip, plėsti elektrifikaciją anksčiau pradėjo nei LG.
Komentuoti:
Komentuoti: