Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[BY] Baltarusijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • r08n
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai ką, tą naujai žadėta maršrutą aptarnaus BČ?
    Tikriausiai, ir BČ, ir LG. Traukiniai po vakarinių reisų galės nakvoti namuose. Autobusai dabar važinėja įvairių vežėjų: TOKS, Kautra, Minsko autoparkas nr. 2 (ar kaip ten jį) ir gal dar kažkokie.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai ką, tą naujai žadėta maršrutą aptarnaus BČ? Tai kam tas melas apie perkamas 630M automotrises šiam maršrutui? Nors žiūrint iš ekonominės pusės, LG niekaip neapsimokėtų toks maršrutas. BČ tiesiog veža pigiau. Vadinasi, dviaukščiai traukiniai į Minską irgi yra blefas. Kai liniją elektifikuos, į Vilnių tikriausiai bus paleisti BČ Stadleriai, o jei bus poreikis pervežti daugiau keleivių, tai ir ER9 su modernizuotais salonais. O galbūt ir vagonai su elektrovežiu.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė vectron Rodyti pranešimą
    O mašinistai greičiausiai mokomi "BELGUT'e".
    Yra toks centras-
    Гомельский учебный центр, переподготовки и повышения квалификации кадров, Транспортное республиканское УП «Гомельское отделение Белорусской железной дороги».

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Maršrutui Minskas - Vilnius bus perkelti iš Homelio į Minską du dyzeliniai traukiniai DR1B-500 ir 501.
    Šio metų 12 mašinistų iš Minsko mokomi Homelio mokomajame centre.
    DR1B-500
    http://trainpix.org/photo/22840/
    Gal ir neblogai, bus šiek tiek įvairovės fotografuojant ar filmuojant traukinius.

    O mašinistai greičiausiai mokomi "BELGUT'e".

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Maršrutui Minskas - Vilnius bus perkelti iš Homelio į Minską du dyzeliniai traukiniai DR1B-500 ir 501.
    Šio metų 12 mašinistų iš Minsko mokomi Homelio mokomajame centre.
    DR1B-500
    http://trainpix.org/photo/22840/

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Kovo 19 d. paduota įtampa elektrifikuotai linijai Osipovičiai - Bobruiskas. Tą pačią dieną pravažiavo vagonas-laboratorija, o kitą - bandomajį reisą atliko elektrovežis.
    http://xpress.by/post-11882/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toks stebuklas artimiausiu metu neįmanomas.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Jei įvyktų stebuklas, atsinaujintų geležinkelis per LT-BY sieną tarp Uzberež ir Marcinkonių ir pradėtų kursuoti greitasis (ar nors "pusgreitis") keleivinis traukinys iš Gardino į Vilnių, tai jo keleiviams pasienio-muitinės patikra tikriausiai vyktų šiame Gardino stoties terminale???

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Gardine - stotyje.
    http://news.tut.by/society/336070.html

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Traukiniuose. Bet tai užtrunka. Iš kitos pusės tai laiko nei kiek nebus sutaupyta. Taip, kelionė sutrumpės tik traukiniu. O ką, būtinos patikros laikas stotyje į visą kelionės trukmę neįsiskaičiuoja?
    Būsima patikra prieš kelionę traukiniu į Minską jau garsiai lyginama su patikra oro uostuose. Juose patikros prasideda iki išskridimo laiko likus ~2h, baigiasi - likus ~40 min., o tvarkaraštyje nurodytas laikas atitinka lėktuvo išskridimo laiką.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Traukiniuose. Bet tai užtrunka. Iš kitos pusės tai laiko nei kiek nebus sutaupyta. Taip, kelionė sutrumpės tik traukiniu. O ką, būtinos patikros laikas stotyje į visą kelionės trukmę neįsiskaičiuoja?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Planuota įrengti patikros salę buvusių priemiestinių kasų sparne. Bet tam reikia kapitalinio remonto. Blyninė veikia, o ją reikės arba iškelti, arba įrengti atskirą įėjimą. Žodžiu nieko iki naujojo tvarkaraščio įsigaliojimo nebus spėta padaryti. Nes remontas jau turėtų vykti. Įdomu ir tai, kaip jie sugebės sukontroliuoti keleivius, kurie jau praėjo kontrolę? Gal pirmojo perono apsuptį darys, uždarys visus išėjimus ir neleis niekam juo vaikščioti, kol keleivius į Minską nesusodins???
    O kaip dabar pasienio patikra vykdoma Gardine važiuojant į Lenkiją ir Kuznicoje važiuojant į Gardiną? Traukinyje ar patikros salėse stotyse?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nebent nenaudojamame tunelyje, jei jų visų neužkasė, kai darė stoties remontą.

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    Konkursas del patikros patalpu jau ivyko. Laimetojas, jei gerai pamenu, Fima. Patalpos rengiamos tunelyje.

    Atsiprasau kad sveplai - is telefono.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    www.litrail.lt puslapyje atsirado toks paklausimas:

    Ar žinote, kad nuo š. m. gegužės 26 dienos kelionės traukiniu iš Vilniaus į Minską laikas sutrumpės iki 2 val. 30 min.?

    Gal kas zinot apie tai smulkiau? Kokiu budu bus sutrumpintas keliones laikas? Kokio formavimo traukiniai vazines? Nejaugi bus patikrinimas atliekamas stotyje o ne Kenoje? Ar laiko sutrumpejimas susijes su kazkuo kitu?
    Planuota įrengti patikros salę buvusių priemiestinių kasų sparne. Bet tam reikia kapitalinio remonto. Blyninė veikia, o ją reikės arba iškelti, arba įrengti atskirą įėjimą. Žodžiu nieko iki naujojo tvarkaraščio įsigaliojimo nebus spėta padaryti. Nes remontas jau turėtų vykti. Įdomu ir tai, kaip jie sugebės sukontroliuoti keleivius, kurie jau praėjo kontrolę? Gal pirmojo perono apsuptį darys, uždarys visus išėjimus ir neleis niekam juo vaikščioti, kol keleivius į Minską nesusodins???

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    P.S.: Dar 1974 metais, kai Lietuvoje dar nebuvo elektrinių traukinių bet jau vyko Vilniaus-Kauno geležinkelio elektrifikavimas, skelbta, kad elektriniame traukinyje vagonų bus 10. Matyt, kažkoks diletantas elektrinį traukinį pamatė Minske ir galvojo, kad Lietuvoje važinės tokie pat.
    Rašoma kad du 10-vagoniai Lietuvoje buvo.
    ER9M-532 ir 533.
    http://trainpix.org/vehicle/18304/#n18096
    http://trainpix.org/vehicle/22603/#n22288

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    To negaliu nei paneigti, nei patvirtinti
    http://railwayz.info/photolines/photo/11806

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Čia fotošopas.
    To negaliu nei paneigti, nei patvirtinti

    Tik prisimenu, kaip kažkur 1976-1980 metais, kai Lietuvoje dar važinėjo ER9M iš 8 vagonų, o važinėjančiuose iš Minsko į Molodečną vagonų būdavo 10.

    P.S.: Dar 1974 metais, kai Lietuvoje dar nebuvo elektrinių traukinių bet jau vyko Vilniaus-Kauno geležinkelio elektrifikavimas, skelbta, kad elektriniame traukinyje vagonų bus 10. Matyt, kažkoks diletantas elektrinį traukinį pamatė Minske ir galvojo, kad Lietuvoje važinės tokie pat.
    Paskutinis taisė Vitas; 2013.03.02, 12:40. Priežastis: papildymas

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Čia fotošopas.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Combat Rodyti pranešimą
    Jeigu dar sykį Baltarusiją pagirsi, aš tau pieno į bliūdelį įpilsiu
    Už kitus neatsakau, o aš įpiltą pieną išgerčiau su malonumu...
    Baltarusiją pagirti reiktų vien už tai, kad dar važinėja 12 vagonų dyzeliniai traukiniai DR1A.
    Įdomu, kokiu maršrutu tokie važinėja?

    Komentuoti:

Working...
X