Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[BY] Baltarusijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Automobilizacija auga tik tada, kai valstybė ją skatina naikindama VT arba ir naikindama VT ir papildomai skatindama gyventojus automobilizuotis mokesčių nebuvimu už automobilius, kitų mokesčių nebuvimu, pigaus kuro dalinimu (kaip kai kur Centrinėje Azijoje), lengvatiniais kreditais už kelis procentus ir pan. ir pan. Kokio velnio Baltarusija tai turėtų daryti, jei nei pigaus kuro savo neturi, nei automobilių gamina, nei kelių ir automobilių mokesčiųs mažins, nes kelius iš ko ties? Žodžiu, nematau aš jokių prielaidų masinei automobilizacijai. Aišku, labai palengva automobilizacija didės.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Baltarusija automobilizuojasi, tik tiek, kad tas procesas pas juos dėl objektyvių priežasčių užtuko 20 metų. Visų pirma nuo 1992 metų dėl didelės infliacijos ir kitų faktorių atlyginimai Baltarusijoje pradėjo stipriai atsilikinėti nuo Lietuvos. Visų antra Rusijos primesti dideli muitai automobilių įvežimui (susiję su mistine sąjungine valstybe apie kurią Rusijoje nieks jau ir nekalba, o Lukašenka vis apie ją kartoja). Ir trečia automobilio mokestis. Tačiau kai paskutiniu metu Baltarusijos valiuta santykinai stabilizavosi ir jeigu Lukašenka neiškrės pokštų su pinigų spausdinimu, kaip jau kartą buvo, Baltarusijoje automobilizavimas sparčiai augs. Jie jau planauoja net Minske surinkinėti vietinius lengvuosius automobilius, kurie ir taip aišku, kad niekus pasaulyje patrauklūs nebus. Kaimuose žmonių Baltarusijoje taip pat mažėja, tai ir keleivių iš ten mažėja, tačiau Baltarusijoje didmiesčių sodai įsikūrę šalia geležinkelio (ypač Minsko) todėl jais naudojasi daugybė sodininkų, ypač pensininkų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Baltarusija norėtų/galėtų uždirbti, tarkim 10 eur nuo keleivio, plius visi mokesčiai už trauką. Savo vizų režimą ji reguliuoja pati.
    Kažką panašaus atrado Gardine autobusų keleiviams. Esmė, kad be vizų. Taip pat Minsko oro uoste. Čia iš viso 5 dienom.

    Klausimas ar Lietuva sutiktų? Nes susvyruotų RBI, RBII autoritetas. LG keistai atrodytų šaką pjaudami. Gi sėdi ant jos.
    Čia ne LG susvyruotų, o valstybės politika. Aišku, ir RBII interesantų planai.
    Niekas ten papildomų 10 eurų nemokės, už 16 eurų gali nuvykti autobusu iš Vilniaus į Bialystoką. Traukinio bilietas nekainuos 6 Eurų.
    Esmė tame, kad oro uoste yra griežtesnė kontrolė nei automobilių pasienio postuose. Be to Baltarusija vienašališkai tai įvedė ir ne Lietuvos piliečiams.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Tai labai paprasta išspręsti ir buvau apie tai jau beje kažkada rašęs: kontrolė Gardino stoty tiems kas įlipa ir išlipa. O lietuviai ir lenkai gali važiuojant tarp stočių kontroliuoti.
    Nieko nebus. Būtų tas pats, kas su Rusijos tranzitu į Kaliningrado sritį. Spec. leidimai, kurie prilygsta vizai, ir t.t. Kam iš to nauda ir dėl ko tas papildoma galvos skausmas, jei gali sėsti į autobusą ir iš Vilniaus nuvykti į Bialsytoką be jokių išankstinių leidimų ir kontrolės?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Aš ir kalbu apie tai, kad BČ galėtų padėti aptarnauti priemiestinę atkarpą iki Vilniaus (taip, BČ pagalbos gal ir nereikia, bet manau kad jie būtų už, nes jau ne kartą rodė iniciativą atnaujinti eismą į Lietuvą). Tai galėtų būti pvz. 4 traukiniai (2 LG, 2 BČ) su visais sustojimais Vilnius - Varėna - Gardinas. 2 greitieji Vilnius - Gardinas - Bialystokas (į Gardiną ir persėdimui į Varšuvą Bialystoke). Ir koks vienas lėtasis Vilnius - Varėna. Ir kas geriausia, kad lėtasis traukinys Vilnius - Gardinas važiuotų max. 4 val. (aišku su operatyvia pasienio kontrole). O greitasis galėtų ir per 3. Nepalyginama su autobusu, kuris 5 val. važiuoja.

    Autobusai Druskininkai - Gardinas dažniausiai būna pilni. O Vilnių nevažiuoja niekas su autobusu, nes per ilgai.
    Siena yra ir Lietuva yra ES, o Baltarusija - ne. Tai kaip tie traukiniai važinės? Ir taip traukiniais susisiekimas apmirė, kai buvo įvesta griežtesnė pasienio kontrolė dar Lietuvai net nesant ES. O dėl ES reikalavimų vykdymo ir buvo užraukti visi traukiniai tiek su Latvija, tiek su Baltarusija, išskyrus tolimojo susisiekimo per Baltarusija ir į Minską. Su Kaliningrado sritimi vietiniai užsiraukė dar anksčiau. Žodžiu, nieko nebus, tuo labiau, kad geležinkelio linija nuo Marcinkonių jau reikia pilnai rekonstruoti. Už kokius pinigus ir kokia nauda? Kroviniai per ten tikrai nevažiuos.
    Autobusu Gardinas - Vilnius ne per ilga kelionė. Traukiniu greičiau irgi nebūtų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Baigiam.
    Akivaizdu, kad traukiniai apie Gardiną važiuoja nes "didelis viršininkas liepė važiuoti 5 kartus paroje čia, 5 va čia ir 2 kartus čia". Kažkas iš lempos primetė grafiką, na "siūlus". Puiku. Visi turi darbo ir stoties budėtojai, ir pervažų budėtojai, ir mašinistai, priedai už darbą naktį eina. Dūzgia kaip bitės.
    Skirtumai tarp išvykimų iš Gardino milžiniški. Reiškia niekam jokios gamyklų pamainos nerūpi. Atvažiuoja 2 kolegos kartu baigę pamainą "Gardino XYZ fabrike", vienas laukia 15 min, kitas valandą 15 min. Jis nusispjaus ir nusipirks mašiną.
    Nebent visi kas dirba "Gardino pieno kombinate" gyvena palei vieną liniją, kas "Gardino siuvykloje" palei kitą, kas "Gardino mėsos kombinate" palei trečią. Bet čia tik Šiaurės Korėjoje įmanoma. Baltarusija yra modelis, toks kaip LG veža iš Ignalinos, iš Kenos, iš Varėnos. Kuo nepatogiau žmogui. Kad tik nepirktų mėnesinių bilietų ir nevažinėtų į darbą.

    Yra riedmenys, yra darbuotojai, yra dyzelio, tai reikia užduočių. Primeta užduočių. Viskas.
    Baltarusija mus vejasi, o ne mums kelrodis.

    PS
    Al1 nepasikeis.
    Bet jaunimo, kurį "nuostabus keleivių eismo Baltarusijoje organizavimas" gali suklaidinti, tai gaila.
    5 kartai per dieną tai labai gerai. 2 kartus važiuoja į užkampius. Į tokius užkampius prie Lietuvos sienos - vienas Druskininkų linijoje, kitas linijoje į Vilnių prie pat sienos su Lietuva abiejų maršrutų galinės stotelės. Lietuvoje net į Rokiškį kasdien traukiniai nevažiuoja, Skuodas, Šilutė, Pagėgiai, Utena - viskas numarinta. Baltarusijoje keleivių yra net ir užkampių linijose. Nuvažiuok ir įsitikinsi pats, nereikės čia kliedėti nesąmonių.
    Aš tau dar kartą kartoju, kad tu Lietuvos realijų ant Baltarusijos nepermetinėk. Darbas Baltarusijoje prasideda daugiau mažiau vienu metu pramonės įmonėse, todėl tų rytinių traukinių pilnai pakanka važiuoti į darbą. Vėlesni skirti jau šiaip kitiems žmonėms, kuriems nereikia į darbą, bet yra reikalai mieste. O vakare po darbo irgi yra galimybė grįžti. Ar yra galimybė iš Vilniaus išvykti į priemiesčius po 21 val.? Praktiškai nėra jau po 18-19 val kai kuriomis kryptimis, turiu omenyje ne vien traukinius, bet ir autobusus. Apie rajonų centrus ar mažesnius miestus iš viso kalbos net nėra. Gerai, jei važiuoja koks tarpmiestinis. Žodžiu, Baltarusijoje nesunaikintas priemiestinio susisiekimo tinklas tie traukiniais, tiek autobusais, todėl žmonės keliauja VT, o ne automobilizuojasi. Pas mus gi viskas buvo sugriauta ir žmonės masiškai automobilizavosi.
    Pakaks čia tų kliedesių, žmonės perka mėnesinius, perka vienkartinius, kurie kainuoja pigiai, ir važinėja Baltarusijoje visur, kur jiems reikia ir gali nuvežti VT. Niekas nesako, kad ten VT idealus, bet teigti, kad BČ turi kažko pasimokyti keleivių pervežime iš LG gali tik visiškai nieko nesuprantantis toje srityje, niekada nebuvęs Baltarusijoje ir nesinaudojęs VT žmogus, arba prisiklausęs liatuviškos propagandos apie kaimyninę šalį.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

    Kol su Baltarusija yra vizų režimas, manau, apie keliones į Varšuvą per Gardiną negali būti nė kalbos.
    Baltarusija norėtų/galėtų uždirbti, tarkim 10 eur nuo keleivio, plius visi mokesčiai už trauką. Savo vizų režimą ji reguliuoja pati.
    Kažką panašaus atrado Gardine autobusų keleiviams. Esmė, kad be vizų. Taip pat Minsko oro uoste. Čia iš viso 5 dienom.

    Klausimas ar Lietuva sutiktų? Nes susvyruotų RBI, RBII autoritetas. LG keistai atrodytų šaką pjaudami. Gi sėdi ant jos.
    Paskutinis taisė Fulgur; 2017.11.09, 12:58.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Baltarusija nėra Rusija. Todėl tas sakinys apie didelius viršininkus vargu ar galioja. Tuomet ir Vokietijoje galima sakyti ta pati situacija. Kam ten vakare 4 vagoniai S-Bahnai ir dyzeliai važinėja į priemiestį. Dažniausiai apie 22, 23 jie orą veža. Na bet veža, nes turi būti susisiekimas. LG gi sprendimas: "kam važiuoti, nėra biznio, nėra šaibu, tai nevažiuojam". Vienintelis dalykas, kas Lietuvoj geriau, tai riedmenys. O skirtumai dėl traukinių išvykimo ir Lietuvoje ir Baltarusijoje dideli. Na bet ne iki tokio absurdo, kaip pvz. Kaunas - Šiauliai du kartus per savaitę. Taip pat Baltarusijoje dominuoja geležinkeliai, o Lietuvoje autobusai.
    Jei Vokietijoje dyzelis suvežioja žmones į darba, iš darbo, tai jis gali ir tuščias iš tų pajamų pavažiuoti užtikrindamas vėlyvąjį susisiekimą. Riedmuo apmokėtas, algos irgi. Kasos, stotys, pervažos kiek galima automatinės.
    Gardine, kaip ir Vilnius-Kena, -Varėna, -Ignalina važinėja traukiniai bet kaip, bet taip, kad į darbą ar iš jo nenuvažiuosi.

    Čia yra ESMINIS skirtumas. Tarp ateities ir praeities.
    LG juda į ateitį. Klaipėda su Palangos traukiniu, 59 min į Kauną. Dabar Daugpilis.
    Ateis laikas Varėnai, Turmantui, Ignalinai.

    PS
    Rusija minima nebuvo niekur, tai neplėskite pavyzdžio.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Tai labai paprasta išspręsti ir buvau apie tai jau beje kažkada rašęs: kontrolė Gardino stoty tiems kas įlipa ir išlipa. O lietuviai ir lenkai gali važiuojant tarp stočių kontroliuoti.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Aš ir kalbu apie tai, kad BČ galėtų padėti aptarnauti priemiestinę atkarpą iki Vilniaus (taip, BČ pagalbos gal ir nereikia, bet manau kad jie būtų už, nes jau ne kartą rodė iniciativą atnaujinti eismą į Lietuvą). Tai galėtų būti pvz. 4 traukiniai (2 LG, 2 BČ) su visais sustojimais Vilnius - Varėna - Gardinas. 2 greitieji Vilnius - Gardinas - Bialystokas (į Gardiną ir persėdimui į Varšuvą Bialystoke). Ir koks vienas lėtasis Vilnius - Varėna. Ir kas geriausia, kad lėtasis traukinys Vilnius - Gardinas važiuotų max. 4 val. (aišku su operatyvia pasienio kontrole). O greitasis galėtų ir per 3. Nepalyginama su autobusu, kuris 5 val. važiuoja.

    Autobusai Druskininkai - Gardinas dažniausiai būna pilni. O Vilnių nevažiuoja niekas su autobusu, nes per ilgai.
    Kol su Baltarusija yra vizų režimas, manau, apie keliones į Varšuvą per Gardiną negali būti nė kalbos.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Baigiam.
    Akivaizdu, kad traukiniai apie Gardiną važiuoja nes "didelis viršininkas liepė važiuoti 5 kartus paroje čia, 5 va čia ir 2 kartus čia". Kažkas iš lempos primetė grafiką, na "siūlus". Puiku. Visi turi darbo ir stoties budėtojai, ir pervažų budėtojai, ir mašinistai, priedai už darbą naktį eina. Dūzgia kaip bitės.
    Skirtumai tarp išvykimų iš Gardino milžiniški. Reiškia niekam jokios gamyklų pamainos nerūpi. Atvažiuoja 2 kolegos kartu baigę pamainą "Gardino XYZ fabrike", vienas laukia 15 min, kitas valandą 15 min. Jis nusispjaus ir nusipirks mašiną.
    Nebent visi kas dirba "Gardino pieno kombinate" gyvena palei vieną liniją, kas "Gardino siuvykloje" palei kitą, kas "Gardino mėsos kombinate" palei trečią. Bet čia tik Šiaurės Korėjoje įmanoma. Baltarusija yra modelis, toks kaip LG veža iš Ignalinos, iš Kenos, iš Varėnos. Kuo nepatogiau žmogui. Kad tik nepirktų mėnesinių bilietų ir nevažinėtų į darbą.

    Yra riedmenys, yra darbuotojai, yra dyzelio, tai reikia užduočių. Primeta užduočių. Viskas.
    Baltarusija mus vejasi, o ne mums kelrodis.

    PS
    Al1 nepasikeis.
    Bet jaunimo, kurį "nuostabus keleivių eismo Baltarusijoje organizavimas" gali suklaidinti, tai gaila.
    Baltarusija nėra Rusija. Todėl tas sakinys apie didelius viršininkus vargu ar galioja. Tuomet ir Vokietijoje galima sakyti ta pati situacija. Kam ten vakare 4 vagoniai S-Bahnai ir dyzeliai važinėja į priemiestį. Dažniausiai apie 22, 23 jie orą veža. Na bet veža, nes turi būti susisiekimas. LG gi sprendimas: "kam važiuoti, nėra biznio, nėra šaibu, tai nevažiuojam". Vienintelis dalykas, kas Lietuvoj geriau, tai riedmenys. O skirtumai dėl traukinių išvykimo ir Lietuvoje ir Baltarusijoje dideli. Na bet ne iki tokio absurdo, kaip pvz. Kaunas - Šiauliai du kartus per savaitę. Taip pat Baltarusijoje dominuoja geležinkeliai, o Lietuvoje autobusai.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O kam reklama Lietuvoje? Baltarusijos tai buvo traukinys Į Vilnių. Ir Baltarusijos piliečiams skirtas. Traukiniuose Minskas - Vilnius irgi 80 proc. keleivių yra Baltarusijos piliečiai, o ne Lietuvos.
    Dar kartą kartoju, kad iš Gardino į Lietuvą, jei tik būtų poreikis, būtų ir viešasis trasnportas ir jį organizuotų Baltarusija pirmiausiai, nes jos piliečiai daugiausiai važinėja. Beje, tarp Gardino ir Druskininkų berods 4 ar 5 autobusai kasdien. Per mažai? Iš Druskininkų Į Vilnių galima važiuoti su autobusu. Aišku, kaina kaip baltarusiams gaunasi per didelė. Bet jei būtų poreikis, tai iš Gardino į Vilnių važiuotų ne 1 mikrobas, o keli autobusai. Vadinasi, nėra poreikio. Beje, mikrobas yra privačios Baltarusijos firmos, o ne kokio nors autobusų parko.
    LG niekuo BČ padėti negali priemiestyje. Čia BČ Lietuvai padėti gali priemiestyje. Tiksliau - iš BČ reikia imti pavyzdį. Baltarusijoje priemiestiniai kursuoja visomis linijomis, kokios tik yra ir ne po vieną kartą per dieną (išskyrus kelis užkampius, kur po 1-2 kartus). Kuo LG gali padėti, jei užraukė net tokį maršrutą kaip Vilnius - Stasylos? Jei toks būtų Baltarusijoje, tai juo kursuotų kokie 4-5 traukiniai per dieną.
    Aš ir kalbu apie tai, kad BČ galėtų padėti aptarnauti priemiestinę atkarpą iki Vilniaus (taip, BČ pagalbos gal ir nereikia, bet manau kad jie būtų už, nes jau ne kartą rodė iniciativą atnaujinti eismą į Lietuvą). Tai galėtų būti pvz. 4 traukiniai (2 LG, 2 BČ) su visais sustojimais Vilnius - Varėna - Gardinas. 2 greitieji Vilnius - Gardinas - Bialystokas (į Gardiną ir persėdimui į Varšuvą Bialystoke). Ir koks vienas lėtasis Vilnius - Varėna. Ir kas geriausia, kad lėtasis traukinys Vilnius - Gardinas važiuotų max. 4 val. (aišku su operatyvia pasienio kontrole). O greitasis galėtų ir per 3. Nepalyginama su autobusu, kuris 5 val. važiuoja.

    Autobusai Druskininkai - Gardinas dažniausiai būna pilni. O Vilnių nevažiuoja niekas su autobusu, nes per ilgai.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Baigiam.
    Akivaizdu, kad traukiniai apie Gardiną važiuoja nes "didelis viršininkas liepė važiuoti 5 kartus paroje čia, 5 va čia ir 2 kartus čia". Kažkas iš lempos primetė grafiką, na "siūlus". Puiku. Visi turi darbo ir stoties budėtojai, ir pervažų budėtojai, ir mašinistai, priedai už darbą naktį eina. Dūzgia kaip bitės.
    Skirtumai tarp išvykimų iš Gardino milžiniški. Reiškia niekam jokios gamyklų pamainos nerūpi. Atvažiuoja 2 kolegos kartu baigę pamainą "Gardino XYZ fabrike", vienas laukia 15 min, kitas valandą 15 min. Jis nusispjaus ir nusipirks mašiną.
    Nebent visi kas dirba "Gardino pieno kombinate" gyvena palei vieną liniją, kas "Gardino siuvykloje" palei kitą, kas "Gardino mėsos kombinate" palei trečią. Bet čia tik Šiaurės Korėjoje įmanoma. Baltarusija yra modelis, toks kaip LG veža iš Ignalinos, iš Kenos, iš Varėnos. Kuo nepatogiau žmogui. Kad tik nepirktų mėnesinių bilietų ir nevažinėtų į darbą.

    Yra riedmenys, yra darbuotojai, yra dyzelio, tai reikia užduočių. Primeta užduočių. Viskas.
    Baltarusija mus vejasi, o ne mums kelrodis.

    PS
    Al1 nepasikeis.
    Bet jaunimo, kurį "nuostabus keleivių eismo Baltarusijoje organizavimas" gali suklaidinti, tai gaila.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tu čia Lietuvos realijų Baltartusijai netaikyk. Kiekvienoje šalyje jos skirtingos. Lenkijoje VT pradeda kursuoti apie 4,.30 val ryto (ne tik Varšuvoje, bet ir kituose dideliuose miestuose) ir keleivių yra. O štai Ukrainoje miestai, įskaitant Kijevą, prabunda tik apie 7 val. ryto. 6 val dar gūdi naktis ir judėjimas menkas. Taip kad nereikia čia savo fantazijų taikyti kitoms šalims. Žmonės dirba ne tik rytinėje pamainoje, bet ir popietinėje, taip pat ir naktinės yra. Baltarusijoje dar išlikusi pramonė, kuri taip dirba, priešingai nei Lietuvoje, kur tokių įmonių galima suskaičiuoti ant pirštų. Beje, paskutiniai reisai oro nevežioja, jie yra reikalingi, tam, kad žmonės iš miestų grįžtų į savo kaimus ar miestelius. Ką, gal žmonės į svečius, koncertus, renginius neina? Tai Lietuvos problema, kad VT neveža nei anksti ryte, nei vėlai vakare. Todėl ir yra žmonės priversti naudotis automobiliais. O dabar palygint Gardiną su Klaipėda. Ten iš viso traukiniai tik du priemiestiniai. O su Kaunu. Net didesniame Kaune mažiau traukinių, jei neskaičiuosime į Vilnių. Galime ir paskaičiuoti, bet tik tuos, kurie stoja visose stotyse ir stotelėse. Žodžiu, gal vieną kartą reikia liautis pasakas sekti.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.11.09, 08:20.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Gal geriau tvarkaraščius pažiūrėk ir nereikės nesąmonių rašyti apie oro vežiojimą Baltarusijos geležinkeliuose. Ir mažiau melo klausyk per Lietuvos dezinformacijos priemones.
    Gardinas ir jo priemiestiniai. 3 kryptys. Žemėlapis http://www.karta24.by/img/maps/belarus_railway_04.jpg
    Raudoni yra oras.
    Mėlyni yra teoriniai, kur žmogus gali nuvykti į darbą ir parvykti.
    Juoda yra visa kita.

    Kur tas baltarusiškas gėris? Iš 13 porų 2 yra oras, 1 pora yra liuks. O 10 nes algą reikia gauti.

    Расписание транспорта и билеты на электричку из Бирюличей в Гродно

    06:32; 10:46; 12:49; 17:47; 22:56

    из Гродно в Бирюличи

    04:01; 09:20; 12:24; 13:38; 16:45; 20:38

    Расписание транспорта и билеты на электричку из Поречья в Гродно

    06:09; 09:16; 10:18; 16:11; 20:05; 22:16

    из Гродно в Поречье

    04:23; 07:26; 08:20; 14:14; 18:10; 21:13

    Расписание транспорта и билеты на электричку из Брузг в Гродно

    08:19; 19:43

    из Гродно в Брузги

    07:26; 17:47

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gal geriau tvarkaraščius pažiūrėk ir nereikės nesąmonių rašyti apie oro vežiojimą Baltarusijos geležinkeliuose. Ir mažiau melo klausyk per Lietuvos dezinformacijos priemones.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.11.09, 07:35.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Taip, ir baltarusiai kūrena laužus rudenį, kad bulvės laukuose nenušaltų. Baikite apie teigiamus Baltarusijos pavyzdžius. Priemiestiniai važinėja kaip Lietuvoje 4 ryto, tada 9. Į darbą nenuvažiuosi. Veža orą, pensininkus į polikliniką ir savo darbuotojus. Tiek tų teigiamų pavyzdžių.

    Pažiūrėjau ryt - 4 autobusai Gardinas-Vilnius. Gali tiek į darbą atvykti, tiek po darbo parvykti.
    Į Druskininkus dar 4 autobusai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kam reklama Lietuvoje? Baltarusijos tai buvo traukinys Į Vilnių. Ir Baltarusijos piliečiams skirtas. Traukiniuose Minskas - Vilnius irgi 80 proc. keleivių yra Baltarusijos piliečiai, o ne Lietuvos.
    Dar kartą kartoju, kad iš Gardino į Lietuvą, jei tik būtų poreikis, būtų ir viešasis trasnportas ir jį organizuotų Baltarusija pirmiausiai, nes jos piliečiai daugiausiai važinėja. Beje, tarp Gardino ir Druskininkų berods 4 ar 5 autobusai kasdien. Per mažai? Iš Druskininkų Į Vilnių galima važiuoti su autobusu. Aišku, kaina kaip baltarusiams gaunasi per didelė. Bet jei būtų poreikis, tai iš Gardino į Vilnių važiuotų ne 1 mikrobas, o keli autobusai. Vadinasi, nėra poreikio. Beje, mikrobas yra privačios Baltarusijos firmos, o ne kokio nors autobusų parko.
    LG niekuo BČ padėti negali priemiestyje. Čia BČ Lietuvai padėti gali priemiestyje. Tiksliau - iš BČ reikia imti pavyzdį. Baltarusijoje priemiestiniai kursuoja visomis linijomis, kokios tik yra ir ne po vieną kartą per dieną (išskyrus kelis užkampius, kur po 1-2 kartus). Kuo LG gali padėti, jei užraukė net tokį maršrutą kaip Vilnius - Stasylos? Jei toks būtų Baltarusijoje, tai juo kursuotų kokie 4-5 traukiniai per dieną.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Na nevisai kad neapsimoka. Tiesiog renkasi daug kas automobilį, nes viešasis transportas apgailėtinas. O jei būtų traukinys, gal ir traukinį pasirinktų. Bet vien bileką paleisti neužtenka, reikia logistikos. Kur buvo kokios nors reklamos apie tai kad yra traukinys Gardinas - Vilnius per Lydą? Ne vienoj viešojo transporto stotelėje, nei stoty, niekur. Iš kur žmonės žinos? Kitas dalykas - reikia bendradarbiauti su BČ, padėti jiems tvarkytis priemestyje, o jie padėtų LG. Ir maršrutai būtų patogūs ir geras dažnis būtų užtikrintas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Mikrobas važinėja patikimai. Lenkijoje rusiškai susikalbėti galima. Tuo labiau, pasienio zonoje, į kurią patenka ir Bialystokas. Lenkai daro biznį ir kalba rusiškai. Esmė ne susisiekime ar sienose, esmė tame, kad Lietuvon iš Gardino važiuoti nepasimoka. Iš Minsko į Vilnių - kita kalba.

    Komentuoti:

Working...
X