Vyksta elektrifikavimo darbai linijoje Molodečnas - LT siena. Prie Molodečno reikėjo net viena viaduką kelti.
xpress.by
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[BY] Baltarusijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė uH1978 Rodyti pranešimąPries Kaledas teko i Minska ir atgal nuvykti traukiniu, tai kazko nepastebejau jokiu darbu. Nors specialiai ziurejau.
Darbai vyksta tarp Molodečno ir Prudy.
Gruodžio 31 iš esmės baigtas elektrifikavimas linijos į Homelį, tai visos pajėgos bus permestos dabar į šią liniją.
Komentuoti:
-
Nuo gruodžio 13 d. nutraukiamas traukinių kursavimas tarp Baltstogės ir Gardino.
http://s13.ru/archives/126611
Komentuoti:
-
Rugsėjo 24 d prasidėjo linijos Molodečnas - LT siena elektrifikavimas.
ЭЛЕКТРИФИКАЦИЯ ЖЕЛЕЗНОЙ ДОРОГИ ОТ МОЛОДЕЧНО ДО ЛИТВЫ НАЧАЛАСЬ НА СТАНЦИИ ПРУДЫ 24 СЕНТЯБРЯ (ФОТО)
Komentuoti:
-
Linijos Žlobinas - Homelis elektrifikavimo darbai link pabaigos. Ruošiamasi linijos Molodečnas - LT siena elektrifikavimui.
http://xpress.by/2015/08/29/vyshli-na-novyj-vektor/
Komentuoti:
-
Šiemet bus pradėta linijos nuo Molodečno iki Lietuvos sienos elektrifikaciją. Projekto kaina apie 90 mln. USD.
http://www.belta.by/ru/all_news/regi..._i_706014.html
Komentuoti:
-
-
Gudai derasi su kinais dėl galimybės tiesti itin greito geležinkelio liniją Gudijoje, kuri taptų itin greito geležinkelio ruožų tinklo tarp Kinijos ir Europos dalimi. Informaciją patvirtino Baltarusijos Transporto ir Komunikacijos ministras Anatoly Sivak.
Šaltinis: Kina vill bygga höghastighets-järnväg genom Vitryssland
Komentuoti:
-
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąPer kokius sienos perejimo punktus judedavo prekiniai traukiniai USSR laikais i europa ir ne vien? T.y kur buvo vykdomas perkrovimas i/is europiniu vagonu. Vezti juk buvo ka vien i VDR kiek kariniu esalonu judedavo?
Kiek zinau dar buvo keiciami vezimeliai ir USSR/Irano pasieny Azerbaidziane. Julfa gyvenviete berods vadinasi
Komentuoti:
-
Per kokius sienos perejimo punktus judedavo prekiniai traukiniai USSR laikais i europa ir ne vien? T.y kur buvo vykdomas perkrovimas i/is europiniu vagonu. Vezti juk buvo ka vien i VDR kiek kariniu esalonu judedavo?
Kiek zinau dar buvo keiciami vezimeliai ir USSR/Irano pasieny Azerbaidziane. Julfa gyvenviete berods vadinasi
Komentuoti:
-
Vakar, 06.25 dėk remonto darbų buvo uždaryta atkarpa tarp Minsko ir Oršos. RŽD traukiniai su TEP-70 ir ČS4/T kartu darė lanką per Osipovičius ir Mogiliovą. Teko pasivažineti dviese visam CB vagone, nors ir daugiau nei 6 valandas vietoj 2,5, bet visai įdomiai
Komentuoti:
-
BČ ruošiasi pirkti keleivinius elektrovežius. Kaip galimi kandidata - kinietiški, galbūt to pačio modelio kaip Kazachstano ar Uzbekistano geležinkelių, Škoda ir Pesa. Kai bus elektrifikuotas geležinkelis Molodečnas - N. Vilnia, jie atvažiuos su keleiviniais traukiniais iki Vilniaus.
Komentuoti:
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąAr "IRL" nėra žymimi ir traukiniai važiuojantys į Vilnių?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPirmasis trivagonis PESA traukinys 730M (Baltarusijoje gavęs seriją ДП3) jau Baltarusijoje.
Kelios nuotraukos. Pirmos trys iš http://vk.com/beltrain. Fotografuota Breste.
Paskutinė iš http://www.rynek-kolejowy.pl/50768/p...a_bialorus.htm
Trys užsakyti traukiniai bus skirti regioninėms (iš ėsmės priemiestinėms) linijoms aptarnauti. Nuo to priklauso, koks yra salonas. Pro langus matosi, kad tikriausiai 2 klasės sėdynės sumontuotos. Gal greitu metu atsiras ir jo nuotraukų. Maksimalus greitis 140 km/h, vietų skaičius 145. Iš tiesų tai tikriausiai labai neefektyviai išnaudota salono erdvė, nes LG dvivagoniame 630M yra 140 vietų.
Taigi, yra nemaža tikimybė, kad LG gali užpirkti tokių traukinių maršrutui į Klaipėdą. Galbūt net ir keturvagonį variantą.
Komentuoti:
-
Pirmasis trivagonis PESA traukinys 730M (Baltarusijoje gavęs seriją ДП3) jau Baltarusijoje.
Kelios nuotraukos. Pirmos trys iš http://vk.com/beltrain. Fotografuota Breste.
Paskutinė iš http://www.rynek-kolejowy.pl/50768/p...a_bialorus.htm
Trys užsakyti traukiniai bus skirti regioninėms (iš ėsmės priemiestinėms) linijoms aptarnauti. Nuo to priklauso, koks yra salonas. Pro langus matosi, kad tikriausiai 2 klasės sėdynės sumontuotos. Gal greitu metu atsiras ir jo nuotraukų. Maksimalus greitis 140 km/h, vietų skaičius 145. Iš tiesų tai tikriausiai labai neefektyviai išnaudota salono erdvė, nes LG dvivagoniame 630M yra 140 vietų.
Taigi, yra nemaža tikimybė, kad LG gali užpirkti tokių traukinių maršrutui į Klaipėdą. Galbūt net ir keturvagonį variantą.
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimągrazus dvivagoniso juk alejo savo laiku iki Varenos sekmingai vazinet...
Komentuoti:
-
Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimąo juk alejo savo laiku iki Varenos sekmingai vazinet...
Komentuoti:
Komentuoti: