Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[BY] Baltarusijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vitas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Čia fotošopas.
    To negaliu nei paneigti, nei patvirtinti

    Tik prisimenu, kaip kažkur 1976-1980 metais, kai Lietuvoje dar važinėjo ER9M iš 8 vagonų, o važinėjančiuose iš Minsko į Molodečną vagonų būdavo 10.

    P.S.: Dar 1974 metais, kai Lietuvoje dar nebuvo elektrinių traukinių bet jau vyko Vilniaus-Kauno geležinkelio elektrifikavimas, skelbta, kad elektriniame traukinyje vagonų bus 10. Matyt, kažkoks diletantas elektrinį traukinį pamatė Minske ir galvojo, kad Lietuvoje važinės tokie pat.
    Paskutinis taisė Vitas; 2013.03.02, 12:40. Priežastis: papildymas

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Čia fotošopas.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Combat Rodyti pranešimą
    Jeigu dar sykį Baltarusiją pagirsi, aš tau pieno į bliūdelį įpilsiu
    Už kitus neatsakau, o aš įpiltą pieną išgerčiau su malonumu...
    Baltarusiją pagirti reiktų vien už tai, kad dar važinėja 12 vagonų dyzeliniai traukiniai DR1A.
    Įdomu, kokiu maršrutu tokie važinėja?

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    www.litrail.lt puslapyje atsirado toks paklausimas:

    Ar žinote, kad nuo š. m. gegužės 26 dienos kelionės traukiniu iš Vilniaus į Minską laikas sutrumpės iki 2 val. 30 min.?

    Gal kas zinot apie tai smulkiau? Kokiu budu bus sutrumpintas keliones laikas? Kokio formavimo traukiniai vazines? Nejaugi bus patikrinimas atliekamas stotyje o ne Kenoje? Ar laiko sutrumpejimas susijes su kazkuo kitu?
    Tai gal tie nauji PESA traukiniai pradės važinėti šiuo maršrutu

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    www.litrail.lt puslapyje atsirado toks paklausimas:

    Ar žinote, kad nuo š. m. gegužės 26 dienos kelionės traukiniu iš Vilniaus į Minską laikas sutrumpės iki 2 val. 30 min.?

    Gal kas zinot apie tai smulkiau? Kokiu budu bus sutrumpintas keliones laikas? Kokio formavimo traukiniai vazines? Nejaugi bus patikrinimas atliekamas stotyje o ne Kenoje? Ar laiko sutrumpejimas susijes su kazkuo kitu?
    LRT radijo laidoje "112" 2013.02.26 kalbėjo Lietuvos geležinkelių keleivių vežimo direkcijos rinkodaros skyriaus viršininkas Andrius Petrušis. Anot jo, Vilniaus geležinkelio stotyje bus įrengtas pasienio patikros punktas, atitikmuo kaip oro uostuose, į Minską važiuojantys keleiviai bus tikrinami stotyje ir po patikros įsodinami į traukinį. Viršininkas taip pat sakė, kad nuo birželio 1 dienos į Minską kursuos ir LG traukiniai, DYZELINIAI.
    www.lrt.lt tos laidos įrašą radau.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    www.litrail.lt puslapyje atsirado toks paklausimas:

    Ar žinote, kad nuo š. m. gegužės 26 dienos kelionės traukiniu iš Vilniaus į Minską laikas sutrumpės iki 2 val. 30 min.?

    Gal kas zinot apie tai smulkiau? Kokiu budu bus sutrumpintas keliones laikas? Kokio formavimo traukiniai vazines? Nejaugi bus patikrinimas atliekamas stotyje o ne Kenoje? Ar laiko sutrumpejimas susijes su kazkuo kitu?

    Komentuoti:


  • sciff
    replied
    прошу прощения за ввод в заблуждение и оффтоп. это вымышленный дизель-поезд «Западная Двина», на фотографии его трёхмерная модель, это фотомонтаж. дизель-поезд делается для симулятора.
    В процессе модель интерьера, будет сделано управление из кабины и озвучка.


    http://fotki.yandex.ru/users/sciffyan/view/651749/

    Помогите, пожалуйста, с фотографиями сидений для него: http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1994
    Paskutinis taisė sciff; 2013.02.19, 18:48.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    ведь др1а не расчитан на состав из 12 вагонов. трехвагонник с одним моторным и то слабоват.

    Komentuoti:


  • sciff
    replied
    моторные (впрочем, как и остальные вагоны) особенные, на крышу посмотрите

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    и только 2 моторных?

    Komentuoti:


  • sciff
    replied
    12 vagonai

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    8 vagonai!

    Komentuoti:


  • sciff
    replied

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ši linija ir keleivių pervežimui turi didelį potencialą. Tik jo LG niekaip nesugeba išnaudoti, nepaisant to, kad ir dabar į Šiaulius traukinys nuveža greičiau už autobusą ir beveik per tiek pat laiko, kiek užtrunka važiuoti automobiliu. Taigi, likvidavus vienkelius ruožus tarp Kaišiadorių ir Šiaulių, nutiesus dvikelius tarp kai kurių tarpstočių tarp Šiaulių ir Kretingos, padidinus greitį iki 160 ir elektrifikavus liniją, su traukiniu į Šiaulius būtų netgi greičiau nei automobiliu, o į Klaipėdą traukinys važiuotų tiek pat, kiek ir autobusas, važiuodamas A1 be užsukimo į Kauną.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Tai, kad Lietuvoje nėra į kur elektrifikuoti, gyventojų skaičius provinsijoje mažėja iki autobusu išvežamo skaičiaus, be to kai kuriose vietovėse net autobuso leisti neapsimoka, nes važuojančiųjų daugiau 3 žmonių per savaitę nesusidaro. O elektrifikuoti iki Lenkijos sienos nėra prasmės, nes Lenkijos pusėje ruožas Lietuvos sena-Suvalkai-Sokulka neelektrifikuotas.
    Na, Kaišiadorys-Klaipėda manau tikrai reikia elektrifikuoti, neskaitant keleivių skaičiaus, ten juk krovinių eismas koks didelis, turėtu atsipirkt.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Parašė miestas
    Mastai stebina. Iki 2015 ~350 km. elektrifikuos, o per kitą penkmetį - ir dar daugiau. Tuo tarpu LG džiaugiasi tais keliolika km. iki sienos.
    Deja, atsilikome...
    Tai, kad Lietuvoje nėra į kur elektrifikuoti, gyventojų skaičius provinsijoje mažėja iki autobusu išvežamo skaičiaus, be to kai kuriose vietovėse net autobuso leisti neapsimoka, nes važuojančiųjų daugiau 3 žmonių per savaitę nesusidaro. O elektrifikuoti iki Lenkijos sienos nėra prasmės, nes Lenkijos pusėje ruožas Lietuvos sena-Suvalkai-Sokulka neelektrifikuotas.

    Komentuoti:


  • Kiaune
    replied
    Baltarusijos geležinkelių sistema (senesnė, kažkaip nelabai atitinka dabartinės Batlarusijos sienų)

    Naujesnė

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    BČ užsakė dar 6 Flirtus.
    http://news.tut.by/society/326233_print.html

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė miestas
    Mastai stebina. Iki 2015 ~350 km. elektrifikuos, o per kitą penkmetį - ir dar daugiau.
    Bla-bla-bla. Ne viską, ką planuoja Belarusijoje, įvykdo. Apie stolbofikaciją iki Žlobino jau 5-8 metus kalbėjo: "Viskas paruošta, pavasarį pradėsim dirbti". Rimtus darbus pradėjo tik šiemet, gavę kinų paskolą ir atvežę kinų darbininkus. Ir tai dar neaišku, ar iki 2013 01 01 ruožas bus įvestas į darbinę eksploataciją.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė miestas
    Mastai stebina. Iki 2015 ~350 km. elektrifikuos, o per kitą penkmetį - ir dar daugiau. Tuo tarpu LG džiaugiasi tais keliolika km. iki sienos.
    Deja, atsilikome...
    Jeigu dar sykį Baltarusiją pagirsi, aš tau pieno į bliūdelį įpilsiu

    Komentuoti:

Working...
X