Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[BY] Baltarusijos geležinkeliai
Collapse
X
-
-
Tai ką, tą naujai žadėta maršrutą aptarnaus BČ? Tai kam tas melas apie perkamas 630M automotrises šiam maršrutui? Nors žiūrint iš ekonominės pusės, LG niekaip neapsimokėtų toks maršrutas. BČ tiesiog veža pigiau. Vadinasi, dviaukščiai traukiniai į Minską irgi yra blefas. Kai liniją elektifikuos, į Vilnių tikriausiai bus paleisti BČ Stadleriai, o jei bus poreikis pervežti daugiau keleivių, tai ir ER9 su modernizuotais salonais. O galbūt ir vagonai su elektrovežiu.
Komentuoti:
-
Parašė vectron Rodyti pranešimąO mašinistai greičiausiai mokomi "BELGUT'e".
Гомельский учебный центр, переподготовки и повышения квалификации кадров, Транспортное республиканское УП «Гомельское отделение Белорусской железной дороги».
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąMaršrutui Minskas - Vilnius bus perkelti iš Homelio į Minską du dyzeliniai traukiniai DR1B-500 ir 501.
Šio metų 12 mašinistų iš Minsko mokomi Homelio mokomajame centre.
DR1B-500
http://trainpix.org/photo/22840/
O mašinistai greičiausiai mokomi "BELGUT'e".
Komentuoti:
-
Maršrutui Minskas - Vilnius bus perkelti iš Homelio į Minską du dyzeliniai traukiniai DR1B-500 ir 501.
Šio metų 12 mašinistų iš Minsko mokomi Homelio mokomajame centre.
DR1B-500
http://trainpix.org/photo/22840/
Komentuoti:
-
Kovo 19 d. paduota įtampa elektrifikuotai linijai Osipovičiai - Bobruiskas. Tą pačią dieną pravažiavo vagonas-laboratorija, o kitą - bandomajį reisą atliko elektrovežis.
http://xpress.by/post-11882/
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąGardine - stotyje.
http://news.tut.by/society/336070.html
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTraukiniuose. Bet tai užtrunka. Iš kitos pusės tai laiko nei kiek nebus sutaupyta. Taip, kelionė sutrumpės tik traukiniu. O ką, būtinos patikros laikas stotyje į visą kelionės trukmę neįsiskaičiuoja?
Komentuoti:
-
Traukiniuose. Bet tai užtrunka. Iš kitos pusės tai laiko nei kiek nebus sutaupyta. Taip, kelionė sutrumpės tik traukiniu. O ką, būtinos patikros laikas stotyje į visą kelionės trukmę neįsiskaičiuoja?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPlanuota įrengti patikros salę buvusių priemiestinių kasų sparne. Bet tam reikia kapitalinio remonto. Blyninė veikia, o ją reikės arba iškelti, arba įrengti atskirą įėjimą. Žodžiu nieko iki naujojo tvarkaraščio įsigaliojimo nebus spėta padaryti. Nes remontas jau turėtų vykti. Įdomu ir tai, kaip jie sugebės sukontroliuoti keleivius, kurie jau praėjo kontrolę? Gal pirmojo perono apsuptį darys, uždarys visus išėjimus ir neleis niekam juo vaikščioti, kol keleivius į Minską nesusodins???
Komentuoti:
-
Nebent nenaudojamame tunelyje, jei jų visų neužkasė, kai darė stoties remontą.
Komentuoti:
-
Konkursas del patikros patalpu jau ivyko. Laimetojas, jei gerai pamenu, Fima. Patalpos rengiamos tunelyje.
Atsiprasau kad sveplai - is telefono.
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąwww.litrail.lt puslapyje atsirado toks paklausimas:
Ar žinote, kad nuo š. m. gegužės 26 dienos kelionės traukiniu iš Vilniaus į Minską laikas sutrumpės iki 2 val. 30 min.?
Gal kas zinot apie tai smulkiau? Kokiu budu bus sutrumpintas keliones laikas? Kokio formavimo traukiniai vazines? Nejaugi bus patikrinimas atliekamas stotyje o ne Kenoje? Ar laiko sutrumpejimas susijes su kazkuo kitu?
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąP.S.: Dar 1974 metais, kai Lietuvoje dar nebuvo elektrinių traukinių bet jau vyko Vilniaus-Kauno geležinkelio elektrifikavimas, skelbta, kad elektriniame traukinyje vagonų bus 10. Matyt, kažkoks diletantas elektrinį traukinį pamatė Minske ir galvojo, kad Lietuvoje važinės tokie pat.
ER9M-532 ir 533.
http://trainpix.org/vehicle/18304/#n18096
http://trainpix.org/vehicle/22603/#n22288
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTo negaliu nei paneigti, nei patvirtinti
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąČia fotošopas.
Tik prisimenu, kaip kažkur 1976-1980 metais, kai Lietuvoje dar važinėjo ER9M iš 8 vagonų, o važinėjančiuose iš Minsko į Molodečną vagonų būdavo 10.
P.S.: Dar 1974 metais, kai Lietuvoje dar nebuvo elektrinių traukinių bet jau vyko Vilniaus-Kauno geležinkelio elektrifikavimas, skelbta, kad elektriniame traukinyje vagonų bus 10. Matyt, kažkoks diletantas elektrinį traukinį pamatė Minske ir galvojo, kad Lietuvoje važinės tokie pat.
Komentuoti:
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąJeigu dar sykį Baltarusiją pagirsi, aš tau pieno į bliūdelį įpilsiu
Baltarusiją pagirti reiktų vien už tai, kad dar važinėja 12 vagonų dyzeliniai traukiniai DR1A.
Parašė sciff Rodyti pranešimą
Komentuoti:
Komentuoti: