Tikriausiai, ir BČ, ir LG. Traukiniai po vakarinių reisų galės nakvoti namuose. Autobusai dabar važinėja įvairių vežėjų: TOKS, Kautra, Minsko autoparkas nr. 2 (ar kaip ten jį) ir gal dar kažkokie.
Tai ką, tą naujai žadėta maršrutą aptarnaus BČ? Tai kam tas melas apie perkamas 630M automotrises šiam maršrutui? Nors žiūrint iš ekonominės pusės, LG niekaip neapsimokėtų toks maršrutas. BČ tiesiog veža pigiau. Vadinasi, dviaukščiai traukiniai į Minską irgi yra blefas. Kai liniją elektifikuos, į Vilnių tikriausiai bus paleisti BČ Stadleriai, o jei bus poreikis pervežti daugiau keleivių, tai ir ER9 su modernizuotais salonais. O galbūt ir vagonai su elektrovežiu.
Yra toks centras-
Гомельский учебный центр, переподготовки и повышения квалификации кадров, Транспортное республиканское УП «Гомельское отделение Белорусской железной дороги».
Maršrutui Minskas - Vilnius bus perkelti iš Homelio į Minską du dyzeliniai traukiniai DR1B-500 ir 501.
Šio metų 12 mašinistų iš Minsko mokomi Homelio mokomajame centre.
DR1B-500 http://trainpix.org/photo/22840/
Gal ir neblogai, bus šiek tiek įvairovės fotografuojant ar filmuojant traukinius.
Maršrutui Minskas - Vilnius bus perkelti iš Homelio į Minską du dyzeliniai traukiniai DR1B-500 ir 501.
Šio metų 12 mašinistų iš Minsko mokomi Homelio mokomajame centre.
DR1B-500 http://trainpix.org/photo/22840/
Kovo 19 d. paduota įtampa elektrifikuotai linijai Osipovičiai - Bobruiskas. Tą pačią dieną pravažiavo vagonas-laboratorija, o kitą - bandomajį reisą atliko elektrovežis. http://xpress.by/post-11882/
Jei įvyktų stebuklas, atsinaujintų geležinkelis per LT-BY sieną tarp Uzberež ir Marcinkonių ir pradėtų kursuoti greitasis (ar nors "pusgreitis") keleivinis traukinys iš Gardino į Vilnių, tai jo keleiviams pasienio-muitinės patikra tikriausiai vyktų šiame Gardino stoties terminale???
Traukiniuose. Bet tai užtrunka. Iš kitos pusės tai laiko nei kiek nebus sutaupyta. Taip, kelionė sutrumpės tik traukiniu. O ką, būtinos patikros laikas stotyje į visą kelionės trukmę neįsiskaičiuoja?
Būsima patikra prieš kelionę traukiniu į Minską jau garsiai lyginama su patikra oro uostuose. Juose patikros prasideda iki išskridimo laiko likus ~2h, baigiasi - likus ~40 min., o tvarkaraštyje nurodytas laikas atitinka lėktuvo išskridimo laiką.
Traukiniuose. Bet tai užtrunka. Iš kitos pusės tai laiko nei kiek nebus sutaupyta. Taip, kelionė sutrumpės tik traukiniu. O ką, būtinos patikros laikas stotyje į visą kelionės trukmę neįsiskaičiuoja?
Planuota įrengti patikros salę buvusių priemiestinių kasų sparne. Bet tam reikia kapitalinio remonto. Blyninė veikia, o ją reikės arba iškelti, arba įrengti atskirą įėjimą. Žodžiu nieko iki naujojo tvarkaraščio įsigaliojimo nebus spėta padaryti. Nes remontas jau turėtų vykti. Įdomu ir tai, kaip jie sugebės sukontroliuoti keleivius, kurie jau praėjo kontrolę? Gal pirmojo perono apsuptį darys, uždarys visus išėjimus ir neleis niekam juo vaikščioti, kol keleivius į Minską nesusodins???
O kaip dabar pasienio patikra vykdoma Gardine važiuojant į Lenkiją ir Kuznicoje važiuojant į Gardiną? Traukinyje ar patikros salėse stotyse?
Ar žinote, kad nuo š. m. gegužės 26 dienos kelionės traukiniu iš Vilniaus į Minską laikas sutrumpės iki 2 val. 30 min.?
Gal kas zinot apie tai smulkiau? Kokiu budu bus sutrumpintas keliones laikas? Kokio formavimo traukiniai vazines? Nejaugi bus patikrinimas atliekamas stotyje o ne Kenoje? Ar laiko sutrumpejimas susijes su kazkuo kitu?
Planuota įrengti patikros salę buvusių priemiestinių kasų sparne. Bet tam reikia kapitalinio remonto. Blyninė veikia, o ją reikės arba iškelti, arba įrengti atskirą įėjimą. Žodžiu nieko iki naujojo tvarkaraščio įsigaliojimo nebus spėta padaryti. Nes remontas jau turėtų vykti. Įdomu ir tai, kaip jie sugebės sukontroliuoti keleivius, kurie jau praėjo kontrolę? Gal pirmojo perono apsuptį darys, uždarys visus išėjimus ir neleis niekam juo vaikščioti, kol keleivius į Minską nesusodins???
P.S.: Dar 1974 metais, kai Lietuvoje dar nebuvo elektrinių traukinių bet jau vyko Vilniaus-Kauno geležinkelio elektrifikavimas, skelbta, kad elektriniame traukinyje vagonų bus 10. Matyt, kažkoks diletantas elektrinį traukinį pamatė Minske ir galvojo, kad Lietuvoje važinės tokie pat.
Komentuoti: