Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[BY] Baltarusijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    O kam reklama Lietuvoje? Baltarusijos tai buvo traukinys Į Vilnių. Ir Baltarusijos piliečiams skirtas. Traukiniuose Minskas - Vilnius irgi 80 proc. keleivių yra Baltarusijos piliečiai, o ne Lietuvos.
    Dar kartą kartoju, kad iš Gardino į Lietuvą, jei tik būtų poreikis, būtų ir viešasis trasnportas ir jį organizuotų Baltarusija pirmiausiai, nes jos piliečiai daugiausiai važinėja. Beje, tarp Gardino ir Druskininkų berods 4 ar 5 autobusai kasdien. Per mažai? Iš Druskininkų Į Vilnių galima važiuoti su autobusu. Aišku, kaina kaip baltarusiams gaunasi per didelė. Bet jei būtų poreikis, tai iš Gardino į Vilnių važiuotų ne 1 mikrobas, o keli autobusai. Vadinasi, nėra poreikio. Beje, mikrobas yra privačios Baltarusijos firmos, o ne kokio nors autobusų parko.
    LG niekuo BČ padėti negali priemiestyje. Čia BČ Lietuvai padėti gali priemiestyje. Tiksliau - iš BČ reikia imti pavyzdį. Baltarusijoje priemiestiniai kursuoja visomis linijomis, kokios tik yra ir ne po vieną kartą per dieną (išskyrus kelis užkampius, kur po 1-2 kartus). Kuo LG gali padėti, jei užraukė net tokį maršrutą kaip Vilnius - Stasylos? Jei toks būtų Baltarusijoje, tai juo kursuotų kokie 4-5 traukiniai per dieną.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Na nevisai kad neapsimoka. Tiesiog renkasi daug kas automobilį, nes viešasis transportas apgailėtinas. O jei būtų traukinys, gal ir traukinį pasirinktų. Bet vien bileką paleisti neužtenka, reikia logistikos. Kur buvo kokios nors reklamos apie tai kad yra traukinys Gardinas - Vilnius per Lydą? Ne vienoj viešojo transporto stotelėje, nei stoty, niekur. Iš kur žmonės žinos? Kitas dalykas - reikia bendradarbiauti su BČ, padėti jiems tvarkytis priemestyje, o jie padėtų LG. Ir maršrutai būtų patogūs ir geras dažnis būtų užtikrintas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Mikrobas važinėja patikimai. Lenkijoje rusiškai susikalbėti galima. Tuo labiau, pasienio zonoje, į kurią patenka ir Bialystokas. Lenkai daro biznį ir kalba rusiškai. Esmė ne susisiekime ar sienose, esmė tame, kad Lietuvon iš Gardino važiuoti nepasimoka. Iš Minsko į Vilnių - kita kalba.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Lenkijoje rusiškai nesusikalbėsi.
    Mikrobas nėra patikimas VT.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kas draudžia iš Gardino į Vilnių važiuoti autobusu? Niekas. Deja, autobusas tai tik mikrobas. Retkarčiais leidžia didesnį. Vadinasi, nėra poreikio. Lenkijoje baltarusiams ir pigiau, ir geriau, todėl ir susisiekimas atitinkamas yra tiek autobusais, tiek ir geležinkeliu.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Daugpilis-Rokiškis yra aplink per aplink automobilių keliais.
    Bet čia tolimesnė perspektyva.

    Gardinas yra paberti pinigai lygioje vietoje, kuriuos susirinks Lenkija.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O lietuviai Lenkijoje apsiperka, tik kad su traukiniu nuvažiuoti gaunasi brangiau nei keliems su automobiliu. Tuo labiau, kad reikia pirkti daug, tam, kad apsimokėtų kelionė. Priešingu atveju neverta važiuoti, kelionė gi ne kapeikas kainuoja.

    Ir prie ko čia ta Ukraina? Tie, kas dirba, kasdien nevažinėja iš Ukrainos į ES, neskaitant vietinių pasienio rajonų "kontrabandistų", kurie ryte su cigaretėmis ir degtine į Lenkiją važiuoja, o po kelių valandų Lenkijoje grįžta atgal. Vietiniai traukiniai skirti kasdieniam ar dažnam važinėjimui.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.11.08, 18:35.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Aš tai matau potencialą.
    Tarkim Gardinas yra didmiestis. Ten dvi Klaipėdos gyvena.
    Daugpilis mielai Panevėžyje apsipirktų. Latvijoje viskas išskyrus alko brangiau.

    ES ar ne ES. Kiek darbuotojų iš Ukrainos statybose? ES tai ne geležinė siena. Patikrinimas gali būti žmoniškas.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Aš kalbu apie vidinius LG maršrutus. Turiu omeny, kad tai ne savaitgalinis traukinukas miesto svečiams turi būti, kuris beveik niekur nestoja, o priemiestinis regionalinis traukinys.
    Pvz toks maršrutas: Naujoji Vilnia - Lyda su absoliučiai visais tarpiniais sustojimais, taip pat ir Baltarusijos teritorijoje. Aišku reikia tartis dėl tokio trauikinio. Tarkim pusė traukinių LG, pusė BČ. Ir su visom galiojančiom lengvatom visose traukiniuose (Lietuvos pusėje savo, Baltarusijos pusėje savo).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Net tarybiniais laikais, kai buvo daug traukinių, deja, ruožai Pagėgiai - Šiauliai buvo antraeiliai. Kursavo 2-3 priemiestiniai dyzeliniai traukiniai ir važiuodavo keli tolimojo susisiekimo traukiniai į Kaliningradą. Viskas.
    Analogiškai, jau prieš kelias dienas buvo diskutuota apie Radviliškis - Daugpilis ruožą, ypač nuo Panevėžio į Daugpilį. Tai šiais laikais ir dar tiek metų nesant tose linijose keleivinių traukinių, susigrąžinti keleivius neįmanoma. Be to reikia milžiniškų investicijų į infrastruktūrą, konkrečiai į stotis ir stoteles.
    Stotelės iš viso apleistos ir likvidutos linijoje Šilutė - Pagėgiai - Šiauliai, o stotyse taip pat išardyti peronai, išskyrus pirmą, dalis stočių irgi uždaryta.

    Baltarusija 2015 metais buvo paleisdusi traukinį Gardinas - Lyda - Vilnius. Ilgai išsilaikė? Sienos skiria, nes ir ES atveju, deja, ir susisiekime su Latvija potencialą turi tik maršrutas į Rygą, o ne Daugpilį.
    Paskutinis taisė Romas; 2017.11.12, 13:39. Priežastis: Kopija iš temos "Geležinkeliai Lietuvoje"

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Nuo gruodžio 10 dienos bus paleistas naujas traukinys iš Minsko į Varšuvą
    https://news.tut.by/society/566936.html

    Tiesa, vietoje, ašių keitimo, Breste bus traukinio keitimas.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Nuo rugsėjo 16 d. oficialiai atidarytas elektrinių traukinių judėjimas per BY/LT sieną.

    16 СЕНТЯБРЯ БЕЛОРУССКАЯ ЖЕЛЕЗНАЯ ДОРОГА ОТКРЫЛА ДВИЖЕНИЕ ПОЕЗДОВ НА ЭЛЕКТРОВОЗНОЙ ТЯГЕ НА УЧАСТКЕ МОЛОДЕЧНО—ГУДОГАЙ—КЯНА

    16 сентября
    http://www.rw.by/corporate/press_cen...orusskaja_zhe/

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    https://railwayz.info/gallery/album/121
    Oficialus elektrifikuotos linijos atidarymas nuo Molodečno iki Gudagojaus.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Baltarusijos planai yra tokie patys -dieniniame susisiekime palaipsniui atsisakyti traukinių, sudarytų iš lokomotyvo ir vagonų, pakeičiant juos elektriniais/dyzeliniais traukiniais.
    Matyt planuoja, kad keleivių mažės, nes kyla automobilizacija

    O jei rimtai, traukinio moduliarumas yra didelis privalumas. Mes jo atsisakėme ir springstame. Balandžio - spalio mėnesiais kas antras savaitgalis yra šventė - tai Velykos, tai gegužės 1 ilgasis savaitgalis, tai Motinos diena, tai Joninės, tai Mindauginės, tai Jūros šventė, Karklės festivalis (nebebus, bet bus koks kitas) ir t.t. Ir tada į Šiaulius, į Klaipėdą, į Palangą pajuda tvanas. Pirkti bilietus prieš tris savaites irgi ne išeitis. O FB grupes toks LG veikimas (tiksliau neveikimas) palaiko kaip benzinas degimą.

    Trivagonis taip, gerai, ekonomiška, patogu, kai tuo pačių maršrutu veža kasdien į darbą tuos pačius žmones. Matyt 80 mln keleivių didžioji dalis ir pervežama tokiais maršrutais ir tikslais, todėl norima įsigyti daugiau traukinių vietoj šilumvežis+vagonai.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Tai LG užlinktų
    Su trivagoniais ir mikrotraukiniais.
    Baltarusijos planai yra tokie patys -dieniniame susisiekime palaipsniui atsisakyti traukinių, sudarytų iš lokomotyvo ir vagonų, pakeičiant juos elektriniais/dyzeliniais traukiniais.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    kad pas mus būtų tiek keleivių...
    Tai LG užlinktų
    Su trivagoniais ir mikrotraukiniais.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    kad pas mus būtų tiek keleivių...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    BČ vežė mažiau ir keleivių ir krovinių.
    За прошлый год Белорусская железная дорога перевезла 81,8 млн пассажиров. Это не дотягивает до цифр, которые были годом раньше. В 2015 году услугами БелЖД воспользовались 87,1 млн человек.

    Основной источник прибыли для Белорусской железной дороги — грузовые перевозки. В 2016 году перевезли 126,8 млн тонн грузов. Это меньше, чем в 2015 году. Тогда перевезли более 131 млн тонн грузов.
    Palyginimui, LG statistika.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Koks skirtumas, kas tampo. Esmė tame, kad elektrifikacija tik dėl keleivių yra per didelė prabanga. Su priemiesčiu iki Kenos iš viso juokinga. Ten Pesos susitvarko su srautais. Tai po elektrifikacijos dviaukščiai ar EP9M važinės ir orą vežios. O gal ir nevežios. Gal ir toliau liks Pesos. Kam tada iš viso elektrifikuoti taip, kad po to kelis metus linija bus beveik nenaudojama. Tas pats kaip su RB - daro, bet ne iki galo. Ir nereikia aiškinti, kad ES neduoda - LG nesugeba, o valstybė nepadeda tų pinigų paimti.

    Komentuoti:


  • Vilnius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Keleviniai - paskutinėje vietoje. Svarbiausia, kad krovininiai į Vaidotus negalės atvažiuoti, nes Vilniaus aplinkkelio elektrifikacija nepradėta. Ji užtruks ne mažiau nei ruožo iki sienos. Konkursai dar net nepaskelbti.
    O tai BY krovininius tampo iki Vaidotų ar iki Kenos?

    Komentuoti:

Working...
X