Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[BY] Baltarusijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • bato_usai
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Beje, pasieniečiams jau kinietiško rentgeno nebepirks?
    Kaip suprantu jau pirkimas įvyko.
    Kinijos bendrovės „Nuctech“ padalinys Varšuvoje „Nuctech Warsaw“ ir statybų bendrovė „Autokausta“ „Lietuvos geležinkelių“ ir Muitinės departamento užsakymu už 5,6 mln. eurų iki rugsėjo turėtų įrengti rentgeno aparatą bei jo infrastruktūrą Kenos pasienio punkte, prie sienos su Baltarusija.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Niekaip nesuprantu to rentgeno sureikšminimo. Rentgeną stato Kenoje, tačiau belkalis, kuriame slepiama didelė dalis kontrabandos, važiuoja pro Stasylas...

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    negaliu atsistebet, taigi kazkas tas cigaretes (vietiniai gelezinkeliu darbuotojai) iskrauna.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Baltarusiški vagonai atrieda prikimšti cigarečių, kontrabandininkai traukinius stabdo net stodami ant bėgių
    Vagonai su baltarusiškais kroviniais į Lietuvą rieda prikaišioti cigarečių, o kontrabandos organizatoriai traukinius mūsų šalies teritorijoje stabdo net išeidami ant bėgių ir provokuodami mašinistus spausti stabdžius. Traukiniuose iš Baltarusijos nelegalių prekių šiemet aptinkama keliskart daugiau nei prieš metus, nors rentgeno aparatas pasienio punkte vis dar neveikia.

    Kaip Delfi informavo Muitinės departamento Komunikacijos skyriaus vedėjas Vitas Volungevičius, Lietuvos muitinėje iki šių metų rugsėjo pabaigos buvo pradėtas 21 ikiteisminis tyrimas dėl traukiniais gabentos kontrabandos, kai pernai per tą patį laikotarpį tokių buvo tik 8.

    Iš viso per devynis mėnesius muitinės pareigūnai traukiniuose sulaikė 762 tūkst. pakelių cigarečių kontrabandos, kurios vertė 2,3 mln. eurų. Pernai per tą patį laikotarpį sulaikyta 210 tūkst. pakelių cigarečių, kurių vertė – 0,75 mln. eurų. LTG duomenimis, kontrabandinių prekių srautas krovininiuose traukiniuose mažėjo ir spalį, tad per dešimt šių metų mėnesių bendras sulaikytų cigarečių pakelių skaičius viršijo milijoną, o jų vertė pasiekė 3,7 mln. Eur.

    LTG 2019 m. kovai su kontrabandinių prekių gabenimu suformavo specialią komandą, kurios nariai turi tiek patirties teisėsaugos srityje, tiek žinių apie geležinkelių infrastruktūrą. Šiemet ši komanda kartu su Muitinės kriminaline tarnyba ir Valstybės sienos apsaugos tarnyba surengė 55 operacijas. Pernai jai pavyko išsiaiškinti 26, o užpernai – 14 kontrabandos gabenimo traukiniais atvejų.

    Rentgeną planuoja turėti kitąmet

    Teisėsaugos pareigūnai ir LTG darbuotojai tarp baltarusiškų krovinių paslėptos kontrabandos šiuo metu yra priversti ieškoti fizinėmis priemonėmis, nes Kenos pasienio punkte nuo 2016 m. neveikia rentgeno aparatas.

    „Kenos geležinkelio poste naujos rentgeno sistemos įrengimas vykdomas muitinei bendradarbiaujant su geležinkelio infrastruktūrą valdančia įmone. Tikimės, kad Kenos poste rentgeno sistema pradės veikti 2022 metais“, – viliasi Muitinė.

    R. Šlepetys sako, kad reikia įsigyti ne tik rentgeno aparatą, bet ir pasirūpinti jo sistemai reikalingos geležinkelių infrastruktūros įrengimu.

    „Aktyviai veikiame, kad darbai iš mūsų pusės būtų įgyvendinti kaip įmanoma greičiau. Šiuo metu vyksta viešasis konkursas rentgeno kontrolės sistemos infrastruktūrai įrengti, projektavimo ir rangos darbų sutartį planuojama pasirašyti iki šių metų pabaigos“, – aiškina LTG saugos vadovas.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    O tai visa mūsų buvusi diskusija apie kontrabandos nebuvimą kažkur perkelta ar ištrinta? Ten statistiką iš muitinės pamenu buvau įkėlęs...
    Atstačiau pranešimą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ar tikrai čia tinkama tema kontrabandai?
    Ankstesnė diskusija išvis nuvažiavo nuo bėgių į asmeniškumus ir tarpusavio įžeidinėjimus, kol patys dalyviai prašė ištrinti.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    O tai visa mūsų buvusi diskusija apie kontrabandos nebuvimą kažkur perkelta ar ištrinta? Ten statistiką iš muitinės pamenu buvau įkėlęs...

    Kontrabandos iš Baltarusijos vajus
    Muitinės pareigūnai pastarosiomis dienomis nuodugniau tikrina iš Baltarusijos vykstančius krovinius traukiniuose. Priežastis – smarkiai išaugusi cigarečių kontrabanda. „Pernai buvo per visus metus 31 atvejis, tai šįmet turim per pusę metų 37 atvejus<...>“, – teigia Muitinės departamento atstovas Vitas Volungevičius

    Stasylų pasienio kontrolės punkte – dar vienas Baltarusijos trąšų gamintojos „Belaruskalij“ ešelonas. Pasieniečiai nuodugniai tikrina kiekvieną sąstato dalį. Tikisi, pavyks konfiskuoti dar vieną stambų laimikį – prieš kelias dienas į rankas pakliuvo maždaug 80 tūkst. Baltarusijoje pagamintų cigarečių pakelių.

    Muitininkai sako, cigarečių dažnai net ir nebandoma gerai paslėpti – dėžės tiesiog sumetamos ant vežamų trąšų, skaldos. Lietuvos žvalgyba įspėja, vagonai cigarečių prikraunami valstybinėse Baltarusijos gamyklose. Analitikų teigimu, greičiausiai su Aliaksandro Lukašenkos režimo žinia. Muitininkai neoficialiai patvirtina, pagal maršrutus traukinys iki sienos su Lietuva stabteli tik trumpam, o prikrauti beveik pusantro šimto dėžių cigarečių – užtrunka. Užsienio reikalų ministras neatmeta galimybės krovinių stabdyti.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė Perfect
    Rentgeno gedimas ir būtų buvęs tik rentgeno gedimu, jeigu ne Saugumo tarybos sprendimas, drausti pirkti kinų sukurtus gamaninius. Dabar per žiniasklaidą gamintojo atstovas visaip kaip bando įrodyti, kad gaminys iš esmės lenkiškas, nes lenkijoje surinktas, tik pavadinimas kinų. Prie to pačio dar pasitelkė gasdinimus, kad kontrabanda geležinkeliu nekontroliuojamai plūsta į Lietuvą. Žiniasklaida pasigavo šią naujieną ir apipynė pusiau patvirinta informacija, kad batkos režimas valstybiniu lygiu vykdo kontrabandą.
    Rentgeną paliksiu nuošalėje, bet didžioji žiniasklaida neskelbia naujienų tikrindama bent porą kartų negavę patikinimų, kad informacija yra teisinga.

    Tuo labiau padidėję kontrabandos kiekiai ir priežastys yra aiškiai įvardinti ir valstybinių institucijų ataskaitose.

    Muitinė 2020: pernai sulaikytas didžiausias cigarečių kontrabandos kiekis institucijos istorijoje

    Tokių įtemptų metų neprisimena net Lietuvos muitinės senbuviai. Nepaisant dėl pasaulinės pandemijos itin sudėtingomis tapusių darbo sąlygų, pareigūnai 2020-aisiais susidūrė ir su didžiuliu cigarečių kontrabandos srautų suaktyvėjimu. Tad pernai buvo sulaikytas didžiausias nelegalių rūkalų kiekis Lietuvos muitinės istorijoje – 16,6 mln. pakelių cigarečių.

    Pirmiausia, kaip ir prognozuota, 2020 m. muitinės pareigūnai susidūrė su beprecedenčiu tiek savo mastais, tiek gabenimo būdų įvairove cigarečių kontrabandos srautu iš Baltarusijos. Šiam iššūkiui sugebėta laiku ir deramai pasiruošti – Lietuvos muitininkai jau antrus metus iš eilės muša sulaikytos cigarečių kontrabandos rekordus. Suskaičiavus ikiteisminiuose tyrimuose muitinės kriminalistų sulaikytas cigaretes, paaiškėjo, kad pernai pareigūnams įkliuvo beveik 60 mln. eurų vertės nelegalių rūkalų – iš viso 16,6 mln. pakelių. Beje, 2019 m. irgi buvo rekordiniai, atitinkamai sulaikyta 8,2 mln. (o 2018 m. – 6 mln.) pakelių kontrabandinių cigarečių. Taip pat 2020 m. buvo sulaikyta ir 28,4 tonos tabako (2019 m. – 21, 6 t).

    Struktūriškai, lygiai taip nuosekliai didėja ir baltarusiškų rūkalų kiekis bendrame kontrabandos sraute. Pernai jau beveik visos (93 proc.) sulaikytos nelegalios cigaretės buvo gamintos Baltarusijoje. Tuo tarpu 2019 m. baltarusiški rūkalai sudarė 85 proc. (o 2018 m. buvo 61 proc.).

    Per pastaruosius keletą metų visai pasikeitė ir teritorinės cigarečių kontrabandos sulaikymų tendencijos. Jei dar 2018 m. didžioji nelegalių rūkalų dalis (34 proc.) ikiteisminiuose tyrimuose buvo sulaikoma jau šalies viduje, tai nuo 2019 m. „karščiausia“ kovos su šešėliu zona tapo pasienis su Baltarusija, kur tais metais įkliuvo 54 proc. visos kontrabandos. O 2020 m. čia sulaikyta jau 64 proc. bendro nelegalių rūkalų kiekio.

    2020-aisiais tik dar labiau išryškėjo ir kita pastarųjų metų tendencija: vienu metu gabenamos kontrabandos krovinių stambėjimas. Nelegalūs rūkalai pernai dažniausiai gabenti kroviniais vilkikais ar geležinkelio transportu (taip pat ir dėl pandemijos ar karantino apribojimų kelionėms lengvaisiais automobiliais). Tad muitinės kriminalistams vienos operacijos metu neretai įkliūdavo ypač dideli kiekiai cigarečių.

    Kontrabandininkai pernai naudojo įvairiausią nelegalių krovinių gabenimo taktiką: <...> aptiko užbetonuotą geležinkelių gabentuose pamatiniuose blokuose, statybiniuose cementiniuose blokeliuose ar įvairiausiose medienos (malkų, lentų, medžio drožlių plokščių, stalviršių) kroviniuose.

    MKT analitikai prognozuoja, jog, įvertinus cigarečių gamybos mastus Baltarusijoje, kontrabandos srautų mąstai ir intensyvumas nemažės ir šiemet. Aktualia, padidinto muitinės pareigūnų dėmesio reikalaujančia zona išliks ir geležinkelio transportas, kuriuo ir šiemet aktyviai gabenti dideli, ypač sudėtingai užmaskuotos cigarečių kontrabandos kiekiai.
    Click image for larger version  Name:	2020_Lietuvos_muitines_sulaikytu_cigareciu_rezultatai.jpg Views:	0 Size:	52.9 KB ID:	1886683
    Paskutinis taisė bato_usai; 2021.05.19, 21:16.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Pasieniečiai pasakoja, kad kontrabandos mastai iš Baltarusijos auga kaip ant mielių: anksčiau ji buvo vežama vilkikais, o dabar – traukinių vagonais. Viename vagone kontrabandos galima pervežti tiek, kiek trimis vilkikais.

    Traukinio sąstatus, kurių kiekvieną dieną atvažiuoja dvidešimt, Lietuvos muitininkai geležinkelio stotyje tikrina primityviu būdu: bado strypais, gręžia gręžtuvais arba naudoja kitokius metalinius įnagius – rentgenas sugedo prieš 5-erius metus, 2016-aisiais.

    Per „valstiečių“ kadenciją kontrabandos mastai geležinkeliais tiek išaugo, kad dabar telieka fiksuoti rekordus – taip Lietuva tapo nebyliąja Lukašenkos režimo pagalbininke.

    https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...slaugu-srityje

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    2018 05 19 Oršos geležinkelio stotyje.

    Pora ДДБ, kairysis ruošiasi kelionei į Vitebską.

    Click image for larger version

Name:	DSC_0585.JPG
Views:	1378
Size:	89,1 kB
ID:	1643757
    Click image for larger version

Name:	DSC_0586.JPG
Views:	1363
Size:	87,4 kB
ID:	1643758

    Atvykės iš Minsko ЭПР ir ДДБ į Krasnoje (pirma stotis Rusijoje)

    Click image for larger version

Name:	DSC_0597.JPG
Views:	1379
Size:	95,0 kB
ID:	1643759

    ВЛ-80 Minsko link

    Click image for larger version

Name:	DSC_0601.JPG
Views:	1388
Size:	110,4 kB
ID:	1643760

    Ir desertas:
    ЭР-9 ir už jo pasislepė metro vagonai (kaip suprantu Budapešto).

    Click image for larger version

Name:	DSC_0589.JPG
Views:	1393
Size:	100,8 kB
ID:	1643762Click image for larger version

Name:	DSC_0590.JPG
Views:	1383
Size:	126,6 kB
ID:	1643761Click image for larger version

Name:	DSC_0596.JPG
Views:	1381
Size:	113,3 kB
ID:	1643763Click image for larger version

Name:	DSC_0591.JPG
Views:	1393
Size:	111,8 kB
ID:	1643764Click image for larger version

Name:	DSC_0594.JPG
Views:	1361
Size:	92,2 kB
ID:	1643765









    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Перечень населенных пунктов, расположенных в пограничной зоне

    2.3.1. на Государственной границе Республики Беларусь с Литовской Республикой:


    Гродненский район:

    населенные пункты Поречского сельского Совета:
    Глушнево, Годуны, Заболотье, Запурье, Лихачи, Новая Руда, Салатье, Узбережь, Чернуха;


    населенные пункты Гожского сельского Совета:
    Дуброва, Загорники, Мельники, Перелом, Плебанишки, Привалки, Свентоянск, Чернушки, Шабаны;
    http://gpk.gov.by/border/perechen-na...ih-punktov.php

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Anksčiau reikėjo visiems. Bet kokiu atveju bevizės zonos išplėtimas automatiškai neduoda leidimo legaliam apsilankymui pasienyje.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nereikia klaidinti žmonių. Leidimai į pasienio zonas yra būtini.
    Tik užsienyje gyvenantiems užsienio šalių piliečiams:
    Белорусы и граждане, имеющие вид на жительство в Беларуси, находящиеся в пограничной зоне, обязаны иметь при себе и предъявлять по требованию пограничников и милиции паспорт (вид на жительство)
    http://gpk.gov.by/border/vezd-vhod-p...ogran-zone.php

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nereikia klaidinti žmonių. Leidimai į pasienio zonas yra būtini. Jų nereikia tik vykstant per pasienio postus link ar nuo jų. Taip, Poriečė ne pasienio zonoje. Vietoj Gardino suklydau, turėjo omenyje Uzberežę.

    http://gpk.gov.by/border/perechen-na...ih-punktov.php

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Negalima važiuoti nei iki Učitelio, nei iki Gardino, nei tikriausiai iki Poriečės, nes ten visur pasienio zona,
    Nei Poriečė, nei Gardinas nėra pasienio zonoje.
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    o į ją reikia specialaus leidimo net ir vietiniams gyventojams (visi juos turi), jau nekalbant apie Baltarusijos piliečius, kurie gyvena ne pasienio zonoje.
    Baltarusijos piliečiams (ir nuolat Baltarusijoje gyvenantiems užsienio šalių pilečiams) leidimo į pasienio zoną nereikia - užtenka paso.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Negalima važiuoti nei iki Učitelio, nei iki Gardino, nei tikriausiai iki Poriečės, nes ten visur pasienio zona, o į ją reikia specialaus leidimo net ir vietiniams gyventojams (visi juos turi), jau nekalbant apie Baltarusijos piliečius, kurie gyvena ne pasienio zonoje.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied



    Ta proga būtų galima atstatyt geležinkelį į Gardiną.

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    Taip suprantu, kad dabar, nuvykus su leidimu į Gardiną, galima traukinuku pasivažinėti iki Uzberezh ir Uchitel - prasiplėtė bevizio režimo galiojimo ribos:
    https://bezviz.by/lt/grodno/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Baigus darbą dar iki stoties reikia nusigauti. Jei gyveni kaime, tai dar ir apsipirkti mieste reikia. Taip kad nereikia čia aimanuoti. Yra traukiniai ir apie 18 val. Tvarkaraščius įdėmiau žiūrėk. Ir oficialiame puslapyje, o ne kažkur neaišku kur. Be to kai kurie tolimojo susisiekimo traukiniai tam tikruose ruožuose stoja stambesnėse stotyse ir stotelėse, tokiu būdu atlikdami priemiestinio funkcijas (Lenkijoje taip pat tokie traukiniai yra). Kaina bendrame vagone, sėdimame vagone ar plackarte maža, nors šiek tiek didesnė nei grynai priemiestiniame.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Kaimuose žmonių Baltarusijoje taip pat mažėja, tai ir keleivių iš ten mažėja, tačiau Baltarusijoje didmiesčių sodai įsikūrę šalia geležinkelio (ypač Minsko) todėl jais naudojasi daugybė sodininkų, ypač pensininkų.
    Gardino traukiniai jiems pritaikyti. Nebe dirbančiam žmogui. Lyja gali grįžti iš sodo 12, nelyja 15 val. Va kur patogumas. O jei darbą baigi 17 val (ar 1630 ar 1730, ar 18 val) - eik į konsertą. Grįši 20 val.
    Tik aš dar neatlikau analizės ar buvo 12 reisų, tada "pagal didelio viršininko nurodymą" išbraukė 6 bet kaip (nutrynė siūlus) ir liko 6, ar specialiai pritaikė pensininkams.

    Komentuoti:

Working...
X