Atkeliavo dar 4 nauji BKG1 elektrovežiai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[BY] Baltarusijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Neseniai atidaryta nauja geležinkelio stotis Bobrovniki (Бабраўнікі).
Ši stotis ir 28 km geležinkelio atšaka iki jos, pastatyti būsimos atominės elektrinės aptarnavimui.
http://pda.xpress.by/post-11760/
Komentuoti:
-
Parašė miestasTokia atsilikusi Baltarusija, kur nėra ES fondų ir BVP daug mažesnis
Parašė miestastik prieš kelis metus pradėjo ir per kelis metus baigs linijas Minskas-Molodečno atkarpą iki Lietuvos sienos
Parašė miestaspilnai bus elektrifikuota atkarpa nuo Babrujsko iki Homelio (per kelis ankstesnius metus buvo atlikta netrumpa atkarpa iki Bobrujsko), o taip pat sujungs kitus sričių centrus su Minsku elektrifikuotom linijom - tai šimtai kilometrų.
Parašė miestasBe to, jau paleido iš Minsko visom kryptim į priemiesčius elektrinius traukinius, S-bahn tipo, kursuojančius kas 5-15 min., kaip Vokietijos miestuose...
Komentuoti:
-
CZ Loko pagamins 20 manevrinių dviašių lokomotyvų Baltarusijis geležinkeliams.
Galutinis surinkimas bus atliekamas Baltarusijoje.
http://www.cfts.org.ua/news/49221
http://www.atlaslokomotiv.net/loko-7...ml#fotogalerie
Komentuoti:
-
Šiandien Ždanovičiuose (Minsko priemiestis) įvyko elektrovežio BKG1 (БКГ1) prezentacija.
http://railwayz.info/gallery/album.php?album_id=36
Komentuoti:
-
http://news.tut.by/kaleidoscope/316986.html
Traukinio išvykimas vėlavo, dėl to kad ... mašinistas nuėjo grybauti ir pasimetė miške.
Komentuoti:
-
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=611
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa, Baltarusijoje yra grandioziniai elektrifikavimo planai. Stander'is stato keleivinių traukinių gamyklą prie Minsko. Pardavinėti tikisi juos visoje NVS.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKertant zona tranzitu galima sustoti pasienio gyvenvietėse ne ilgiau kaip 3 valandomis. Ir belarusai iš Minsko į vakarų Ukrainą dažnai taip ir važinėja per Brestą, nes ten gaunasi nebloga pigių priemestinių traukinių "banga".
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąO tai kaip tokioje situacijoje, jeigu tarkim kertu BLR-UKR siena vietinemis elektrickomis turedamas viza, ir toje stotyje galioja leidimas ir draudimas, tai galiu tik pravaziuojanciu traukiniu kirst?
Kalbu pvz. apie atsaka Brest-Zabolotje (UKR)
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPasikeitė. Štai Porečės apylinkės gyvenvietės, įtrauktos į pasienio zoną: http://gpk.gov.by/border/border_zone/nas_punkti/281/)
O tai kaip tokioje situacijoje, jeigu tarkim kertu BLR-UKR siena vietinemis elektrickomis turedamas viza, ir toje stotyje galioja leidimas ir draudimas, tai galiu tik pravaziuojanciu traukiniu kirst?
Kalbu pvz. apie atsaka Brest-Zabolotje (UKR)
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąŠitas sąrašas yra 2008 metų, gal kas ir pasikeitė.
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTiesa, norejau pradzioj iki Uchitel vaziuot, tai ten jau palause, ar yra propusk, sakau togda do Porechie - ir be problemu.
Ar cia kitoks sarasas, nei keleiviams papulti kur galima tik su leidimu?
Komentuoti:
-
gal ir kartojuoisi, Baranovyčių geležinkelių muziejus, specializacija - kariniai geležinkelių daliniai, konkrečiai šitoje vietoje - aparatas greitai geležinkelių statybai, priekyje eina traktorius, už jos pylimavimo mašina
Priešlėktuvinės gynybos platforma, joje sėdi FEDECRAIL prezidentas David Morgan
Komentuoti:
-
Taigi, kaip ir žadėjau , grįžtame į Soligorską, ši vieta vadinama Beloruskalij zona, realiai ten yra krūva stočiu, tinklas milžiniškas - stotys Kalij 1 - Kalij 4... Yra ir nuosavų lokomotyvų, dirba ir BcH lokomotyvai...
Tchme manevruose
TEM'mai stotyje
Čia jau paprastas manevrinis Slucke, kažkada buvo įmonių, dabar jau Bch
Na ir paprasti darbiniai arkliukai, nuo 2TE iki 2M62. Beje, chebra sutiko kažkur ir 3M62...
Pabaigai... Lepel' depas, kiek suprantu statytas seniai, tačiau kam, kodėl ir kaip, nežinau...
Pastaba: keliaujant ir fotografuojant geležinkelius, turėkite omenyje kad būtinas leidimas, nes gali jumis pasidomėti ir KGB...
Komentuoti:
-
Vitebsko depas išskirtinai yra TEP60 lokomotyvų depas, tad kartais šie lokomotyvai naudojami ir ūkiniams darbams
Keleivinis traukinys Bahušeusk , prieš tai foto esanti matavimo laboratorija laukė šio traukinio prasilenkimui
Tačiau kitouose vietose naudojami ir šilumvežiai, Varapajeva
Miksas į Vilniaus pusę iš Minsko
Ir elektriniai netoli Minsko
Komentuoti:
-
Dar kelios foto iš Krulieuščyzna , ten yra taip vadinama BAZA ZAPASA, realiai Baltarusijoje yra7 tokios, būtent šitoje vyksta senų riedmenų pjaustymas į metalo laužą....
Dar viena Baza zapasa, šį kartą tikra , berods Mickeviči kaime
Busteriai lokomotyvų TE3 bazėje
Taigi, baigiame garvežių temą...
Specializuotas garvežių depas Breste
Paminklinis garvežys Baranavičy
Ir garvežio likučiai Lydoje
Šiek tiek keleivinio eismo. Oršos geležinkelio stotis. kairė foto pusė - tarptautiniai traukiniai, dešnė - vietiniai
Įžymusis DDB-1, baltarusiškas modulionis traukinys - valdymas iš dyzelinio traukinio kabinos, kaip traukos vienetas naudojami M62 / 2M62 lokomotyvai...
Tačiua buvo naudojami ir normalūs dyzeliai
O tarp Oršos ir Vitebsko sutikome ir D1
Soligorsko stotis, kartu sujungta su autobusų stotimi
Dešnėje yra taip vadinamas DM62 - šilumvežis, galintis gaminti ir elektrą. Tas pats su keleiviniu traukiniu
Dyzeliukas Kaliij regione, vykstantis į Soligorską... Prie jo dar grįšime
Komentuoti:
-
Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimąBūdamas Vakarų Ukrainoje domėjausi galimybė važiuoti iš Čopo į Krokuvą, tai pasirodo dar yra elektrifikuota, bet nenaudojama, kaip sienos kirtimo taškas, linija per Tatrus (bueker.net yra jungiamosios stotelės schema), bei įmanoma su persėdimais nevažiojant į Čekija, bet laiko atžvilgiu lėčiau, nei per Ostravą. Na ir vasara galima nuo Podprado iki Zakopane autobusu nuvažiuoti ir ten vėl traukiniu...vasara 4-5 autobusai per diena uz 18 zlotu (atstumas apie 90km), ziema: 1-2. Kitas variantas per cekija.
Komentuoti:
Komentuoti: