Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[BY] Baltarusijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Nieko keisto. Per Baltarusija važiuoja kur kas didesni krovinių srautai nei per Lietuvą. Ir galbūt daugiau nei 90 proc. srauto, kuris važiuoja per Lietuvą, būtinai važiuoja per Baltarusiją...
-
Su elektrifikacija neaplenkė. Dar nuo tarybinių laikų ji. Taip, plėsti elektrifikaciją anksčiau pradėjo nei LG.
Komentuoti:
-
Neseniai atidaryta nauja geležinkelio stotis Bobrovniki (Бабраўнікі).
Ši stotis ir 28 km geležinkelio atšaka iki jos, pastatyti būsimos atominės elektrinės aptarnavimui.
http://pda.xpress.by/post-11760/
Komentuoti:
-
Užtat Belarusija turi paskolą, kurią seteikė Kinijos bankai ir iš Kinijos atvažiavusių darbininkų brigadas.Parašė miestasTokia atsilikusi Baltarusija, kur nėra ES fondų ir BVP daug mažesnis
Atkarpa Minskas-Olechnovičiai buvo elektrifikuota 1963 metais, Olechnovičiai-Molodečno - 1966. Neseniai ją sustiprino pritaikant krovininiam eismui, bet vistiek daug traukinių traukia šilumvežiai.Parašė miestastik prieš kelis metus pradėjo ir per kelis metus baigs linijas Minskas-Molodečno atkarpą iki Lietuvos sienos
Ne nuo Bobrujsko iki Gomelio, o nuo Osipovičių iki Gomelio (pačiame Bobrujske šiai dienai tik atramos pastatytos). Atkarpą Osipovičiai-Žlobinas planuoja laikinąja schema paleisti iki 2013.Parašė miestaspilnai bus elektrifikuota atkarpa nuo Babrujsko iki Homelio (per kelis ankstesnius metus buvo atlikta netrumpa atkarpa iki Bobrujsko), o taip pat sujungs kitus sričių centrus su Minsku elektrifikuotom linijom - tai šimtai kilometrų.
Ne visom kryptim, o tik puse (2 iš 4). O mažiausias 5 min intervalas tarp traukinių šiose linijose yra vieną kartą į dieną (įskaitant ER9M, "Štadlerių" dar didesnis - gali būti iki 2 val.).Parašė miestasBe to, jau paleido iš Minsko visom kryptim į priemiesčius elektrinius traukinius, S-bahn tipo, kursuojančius kas 5-15 min., kaip Vokietijos miestuose...
Komentuoti:
-
CZ Loko pagamins 20 manevrinių dviašių lokomotyvų Baltarusijis geležinkeliams.
Galutinis surinkimas bus atliekamas Baltarusijoje.
http://www.cfts.org.ua/news/49221

http://www.atlaslokomotiv.net/loko-7...ml#fotogalerie
Komentuoti:
-
Šiandien Ždanovičiuose (Minsko priemiestis) įvyko elektrovežio BKG1 (БКГ1) prezentacija.
http://railwayz.info/gallery/album.php?album_id=36
Komentuoti:
-
http://news.tut.by/kaleidoscope/316986.html
Traukinio išvykimas vėlavo, dėl to kad ... mašinistas nuėjo grybauti ir pasimetė miške.
Komentuoti:
-
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=611
Ir gamins ne tik traukinius, o ir tramvajus, troleibusus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa, Baltarusijoje yra grandioziniai elektrifikavimo planai. Stander'is stato keleivinių traukinių gamyklą prie Minsko. Pardavinėti tikisi juos visoje NVS.
Komentuoti:
-
Va dėl kainos tai ir pastebėjau, jog važiuojant galbūt ir pasirinksiu tokį variantą įdomumuiParašė Aleksio Rodyti pranešimąKertant zona tranzitu galima sustoti pasienio gyvenvietėse ne ilgiau kaip 3 valandomis. Ir belarusai iš Minsko į vakarų Ukrainą dažnai taip ir važinėja per Brestą, nes ten gaunasi nebloga pigių priemestinių traukinių "banga".
Komentuoti:
-
Kertant zona tranzitu galima sustoti pasienio gyvenvietėse ne ilgiau kaip 3 valandomis. Ir belarusai iš Minsko į vakarų Ukrainą dažnai taip ir važinėja per Brestą, nes ten gaunasi nebloga pigių priemestinių traukinių "banga".Parašė statyba Rodyti pranešimąO tai kaip tokioje situacijoje, jeigu tarkim kertu BLR-UKR siena vietinemis elektrickomis turedamas viza, ir toje stotyje galioja leidimas ir draudimas, tai galiu tik pravaziuojanciu traukiniu kirst?
Kalbu pvz. apie atsaka Brest-Zabolotje (UKR)
Komentuoti:
-
Nebutu kitaip manes ir leide, reiskia neapsiriko pardaveja bilietuParašė Aleksio Rodyti pranešimąPasikeitė. Štai Porečės apylinkės gyvenvietės, įtrauktos į pasienio zoną: http://gpk.gov.by/border/border_zone/nas_punkti/281/
)
O tai kaip tokioje situacijoje, jeigu tarkim kertu BLR-UKR siena vietinemis elektrickomis turedamas viza, ir toje stotyje galioja leidimas ir draudimas, tai galiu tik pravaziuojanciu traukiniu kirst?
Kalbu pvz. apie atsaka Brest-Zabolotje (UKR)
Komentuoti:
-
Pasikeitė. Štai Porečės apylinkės gyvenvietės, įtrauktos į pasienio zoną: http://gpk.gov.by/border/border_zone/nas_punkti/281/Parašė udrius Rodyti pranešimąŠitas sąrašas yra 2008 metų, gal kas ir pasikeitė.
Komentuoti:
-
Pernai vaziavau dyzeliuku Grodno-Porecye, tai nieks neprase jokio leidimo PoriecejParašė udrius Rodyti pranešimą
Tiesa, norejau pradzioj iki Uchitel vaziuot, tai ten jau palause, ar yra propusk, sakau togda do Porechie - ir be problemu.
Ar cia kitoks sarasas, nei keleiviams papulti kur galima tik su leidimu?
Komentuoti:
-
gal ir kartojuoisi, Baranovyčių geležinkelių muziejus, specializacija - kariniai geležinkelių daliniai, konkrečiai šitoje vietoje - aparatas greitai geležinkelių statybai, priekyje eina traktorius, už jos pylimavimo mašina

Priešlėktuvinės gynybos platforma, joje sėdi FEDECRAIL prezidentas David Morgan
Komentuoti:
-
Taigi, kaip ir žadėjau , grįžtame į Soligorską, ši vieta vadinama Beloruskalij zona, realiai ten yra krūva stočiu, tinklas milžiniškas - stotys Kalij 1 - Kalij 4... Yra ir nuosavų lokomotyvų, dirba ir BcH lokomotyvai...
Tchme manevruose
TEM'mai stotyje
Čia jau paprastas manevrinis Slucke, kažkada buvo įmonių, dabar jau Bch
Na ir paprasti darbiniai arkliukai, nuo 2TE iki 2M62. Beje, chebra sutiko kažkur ir 3M62...

Pabaigai... Lepel' depas, kiek suprantu statytas seniai, tačiau kam, kodėl ir kaip, nežinau...

Pastaba: keliaujant ir fotografuojant geležinkelius, turėkite omenyje kad būtinas leidimas, nes gali jumis pasidomėti ir KGB...
Komentuoti:
Komentuoti: