BČ ir Kinijos kompanija CUEC pasirašė linijos (80 km) nuo Molodečno iki sienos su Lietuva elektrifikavimo sutartį.
rw.by
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[BY] Baltarusijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTaigi, kaip ir žadėjau , grįžtame į Soligorską, ši vieta vadinama Beloruskalij zona, realiai ten yra krūva stočiu, tinklas milžiniškas - stotys Kalij 1 - Kalij 4... Yra ir nuosavų lokomotyvų, dirba ir BcH lokomotyvai...
Atvaizdas
Ar ten yra šachtų ar kasama atviruoju būdu?Paskutinis taisė railman; 2013.11.03, 15:07.
Komentuoti:
-
Šalimais burbėjo kaina pasipiktinusi keleivė... Už tokius pinigus, visą Ukrainą galima apvažiuoti... Tai tiesa, bet kirsti sieną, visada brangiau, be to šis traukinys yra labai populiarus...
Palyginimui iš Minsko į Černovicus 925 km važiavau už 122 Lt, o iš Kijevo į Minską 620 km už 108 Lt. Firminiame traukinyje, berods būta vakuminio tualeto ir jie, nebuvo nuolatos užrakinami, atrakinami... Visa kita firminiame traukinyje buvo prasčiau nei paprastame...
Mūsų "bloke" važiavo vaikinukas iš Šveicarijos, kalbantis prancūziškai, angliškai, šiek tiek rusiškai ir šiek tiek lietuviškai... Studentas, iš Saulėtekio Baltarusių pareigūnas jau ruošėsi jį pamokyti už tai, kad nereaguoja į muitininko nurodymus, bet garbaus amžiaus keleivė "iš apačios" ramiu balsu pasakė: Он не понимает по-русски. Он говорит только на французском. Pareigūnas pasakęs rusiškai, kad nieko nereikia, pabėgo
(Vertimas - Jis nesupranta rusiškai. Jis kalba tik prancūziškai.)Paskutinis taisė railman; 2013.11.03, 16:56.
Komentuoti:
-
Kelionė iš Kijevo į Minską su BČ (Беларуская Чыгунка) formavimo firminiu traukiniu "Baltasis gandras".
Buvau važiavęs šiuo naktiniu traukiniu iš Minsko į Kijevą ir atgal, 2004-ųjų rudenį, kai jis dar nebuvo firminis, bilietas į vieną pusę plackartiniame kainavo 56 litus, o per nesandarius langus pūtė vėjas. Na, o dabar, sumokėjęs 108 litus į vieną pusę, išdidžiai lipu į plackartinį vagoną ir pasiruošiu prabangos pliūpsniui
Ir ką manot, langai išties - sandarūs, kondicionavimas veikė ir po daugiau nei valandos po išvykimo atvėdino per dieną saulėje įkaitusį vagoną. Na o visa kita - kaniūšnia...
Paskutinis taisė railman; 2013.11.03, 05:58.
Komentuoti:
-
Parašė railman Rodyti pranešimąArogantiškos bobos naglais snukeliais pareikalavo, kad visi sėdėtų ant apatinių gultų, šaukė ant palydovės, kad keleiviai napasiruošę patikrai. To nebuvo nei ankstesnėse mano kelionėse, nei (šios) kelionės atgal metu.
Stresą nuėmė ukrainiečių spec. šuniukas perbėgdamas per vagoną
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKo tos s... baltarusių norėjo?
Stresą nuėmė ukrainiečių spec. šuniukas perbėgdamas per vagoną
Komentuoti:
-
Važiavome plackartiniame vagone. Vagonas pernai modernizuotas – jauku, miela, malonu tokiame vagone keliauti. Langai sandarūs, atsidaro tik orlaidės, o oro kondicionierius, gal tiksliau – klimato kontrolė, veikė nepriekaištingai. Tiesa, traukiniui stovint AC neveikia, bet nuotaikos ir kelionės tai negadino. Rūkomasis taip pat kondicionuojamas, neprisigėręs rūkalų kvapo. Beje, rūkomajame kabėjo įspėjimas, kad traukiniui važiuojant Ukrainos teritorija rūkyti draudžiama, be to, pastebėjau Ukrainos stočių peronuose ženklus draudžiančius plėšti dūmą – žiauru…
WC taip pat šiek tiek modernizuoti, nors ir be elektronikos. Vanduo iš čiaupo tekėjo paspaudus pėdalą, netrūko tualetinio popieriaus, o kartu su patalyne buvo išduoti ir rankšluosčiai. Po paskutinės kelionės į Ukrainą traukiniu 2007-taisiais su latviukų Ryga – Truskavecas mane čia stebino viskas.
Kertant Baltarusijos/Ukrainos sieną, tiek vieniems, tiek kitiems turėjom iškloti visus savo kelionės planus, labai mes neįprasti keleiviai buvome tame traukinyje. Beje, Baltarusių pasienietės, buvo tikros sūk..!
Vagone dirbo dvi palydovės: viena „su stažu“, tiek ją ir tematėme, kita jaunutė (nuotraukoje), kuri nudirbo visus darbus
Коломия, Ukraina
Černovicius pasiekėme ištuštėjusiame vagone...
Priešingai nei apie pirmą kelionės dalį (į Minską), galiu paskyti, kad buvo puikus kainos ir kokybės santykis: atstumas 925 kilometrai, komfortas/kokybė/aptarnavimas 9 iš 10, kaina – 122,01 Lt. Bilietus pirkau Vilniaus GS. Beje, arbata traukinyje kaina vos 60 ct
Apytikris kelionės maršrutas. Šiek tiek pakoregavau (raudonai)... Gaila, kad joks langas neatsidarė, tad išsamaus fotoreportažo nebus
Paskutinis taisė railman; 2013.06.18, 09:02.
Komentuoti:
-
Taigi, atvykę į Minską ir geležinkelio stotyje saugiai bei pigiai palikę kuprines (vieno bagažo vieneto saugojimas – apie 60 ct) patraukėme į miestą, o vakarop kelionę tęsėme toliau. 17:38 BČ traukiniu Mogiliovas – Černovicai išvykome į Ukrainą, tiksliau iki maršruto galo – Černovicų: atstumas - 925 kilometrai, kelyje praleidome 17 valandų ir 49 minutes.
TEP70 su mūsų traukiniu atvyksta į Minsko stotį. Fotografuota slaptai
Tęsinys netrukus...
Komentuoti:
-
Netoli Mogiliovo susidurė KAMAZ"as su traukiniu Dnepropetrovskas - S. Peterburgas.
Komentuoti:
-
Baltarusijos geležinkeliai paruošė du traukinius maršrutams į Vilnių.
http://ont.by/news/our_news/0089011
Komentuoti:
-
Minskas, prie metro depo. ЧС rieda neutralia)
Minskas, Институт культуры
Ten pat, naujas ТМЭ prie ЭР9, geresnės nuotraukos dėja padaryti nepavyko.
Ten pat, pirmą kartą pamačiau БКГ
Mogiliovo stotis, dvigubas ДР1Б ir ДДБ
Ten pat, kitas perono galas, aplinkui krūvos ДДБ ДРБ vagonų.
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąĮdomu, koks ilgųjų keleivinių traukinių užpildymas?
Komentuoti:
-
ДП1-003 su Orša - Pogodino
ЧС4\Т - 448 su Maskva - Minskas
Abu Oršos stoty 04 04
Komentuoti:
-
A. Lukašenka įsakė nedelsiant paruošti susisiekimui su oro uostu geležinkelio projektą.
http://www.kp.by/online/news/1407408
Komentuoti:
Komentuoti: