Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[BY] Baltarusijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    BČ ir Kinijos kompanija CUEC pasirašė linijos (80 km) nuo Molodečno iki sienos su Lietuva elektrifikavimo sutartį.
    rw.by

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Taigi, kaip ir žadėjau , grįžtame į Soligorską, ši vieta vadinama Beloruskalij zona, realiai ten yra krūva stočiu, tinklas milžiniškas - stotys Kalij 1 - Kalij 4... Yra ir nuosavų lokomotyvų, dirba ir BcH lokomotyvai...

    Atvaizdas
    Mano kolega skrendant virš Baltarusijos matė kažkokius "NSO" ant žemės. Manau, kad tai Soligorsko "kalnų" būta...
    Ar ten yra šachtų ar kasama atviruoju būdu?
    Paskutinis taisė railman; 2013.11.03, 15:07.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Šalimais burbėjo kaina pasipiktinusi keleivė... Už tokius pinigus, visą Ukrainą galima apvažiuoti... Tai tiesa, bet kirsti sieną, visada brangiau, be to šis traukinys yra labai populiarus...

    Palyginimui iš Minsko į Černovicus 925 km važiavau už 122 Lt, o iš Kijevo į Minską 620 km už 108 Lt. Firminiame traukinyje, berods būta vakuminio tualeto ir jie, nebuvo nuolatos užrakinami, atrakinami... Visa kita firminiame traukinyje buvo prasčiau nei paprastame...

    Mūsų "bloke" važiavo vaikinukas iš Šveicarijos, kalbantis prancūziškai, angliškai, šiek tiek rusiškai ir šiek tiek lietuviškai... Studentas, iš Saulėtekio Baltarusių pareigūnas jau ruošėsi jį pamokyti už tai, kad nereaguoja į muitininko nurodymus, bet garbaus amžiaus keleivė "iš apačios" ramiu balsu pasakė: Он не понимает по-русски. Он говорит только на французском. Pareigūnas pasakęs rusiškai, kad nieko nereikia, pabėgo
    (Vertimas - Jis nesupranta rusiškai. Jis kalba tik prancūziškai.)
    Paskutinis taisė railman; 2013.11.03, 16:56.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Kelionė iš Kijevo į Minską su BČ (Беларуская Чыгунка) formavimo firminiu traukiniu "Baltasis gandras".


    Buvau važiavęs šiuo naktiniu traukiniu iš Minsko į Kijevą ir atgal, 2004-ųjų rudenį, kai jis dar nebuvo firminis, bilietas į vieną pusę plackartiniame kainavo 56 litus, o per nesandarius langus pūtė vėjas. Na, o dabar, sumokėjęs 108 litus į vieną pusę, išdidžiai lipu į plackartinį vagoną ir pasiruošiu prabangos pliūpsniui


    Ir ką manot, langai išties - sandarūs, kondicionavimas veikė ir po daugiau nei valandos po išvykimo atvėdino per dieną saulėje įkaitusį vagoną. Na o visa kita - kaniūšnia...
    Paskutinis taisė railman; 2013.11.03, 05:58.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė railman Rodyti pranešimą
    Arogantiškos bobos naglais snukeliais pareikalavo, kad visi sėdėtų ant apatinių gultų, šaukė ant palydovės, kad keleiviai napasiruošę patikrai. To nebuvo nei ankstesnėse mano kelionėse, nei (šios) kelionės atgal metu.
    Stresą nuėmė ukrainiečių spec. šuniukas perbėgdamas per vagoną
    Būna visaip Šiemet Kenoj muitininkas prisikabino, kad aš turiu kažką deklaruoti, po to pasirodė, kad taip man siulė deklaruoti Tax-Free, pamatės popierius ant stalo, o Gudagojuj, paklausė kodėl aš į Oršą per Latviją nevažiuoju, tai teko biški apie geografiją papasakoti

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Po darbo turbūt dar su odiniais rūbais ir botagais chaltūrina

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Ko tos s... baltarusių norėjo?
    Arogantiškos bobos naglais snukeliais pareikalavo, kad visi sėdėtų ant apatinių gultų, šaukė ant palydovės, kad keleiviai napasiruošę patikrai. To nebuvo nei ankstesnėse mano kelionėse, nei (šios) kelionės atgal metu.
    Stresą nuėmė ukrainiečių spec. šuniukas perbėgdamas per vagoną

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ko tos s... baltarusių norėjo?

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Važiavome plackartiniame vagone. Vagonas pernai modernizuotas – jauku, miela, malonu tokiame vagone keliauti. Langai sandarūs, atsidaro tik orlaidės, o oro kondicionierius, gal tiksliau – klimato kontrolė, veikė nepriekaištingai. Tiesa, traukiniui stovint AC neveikia, bet nuotaikos ir kelionės tai negadino. Rūkomasis taip pat kondicionuojamas, neprisigėręs rūkalų kvapo. Beje, rūkomajame kabėjo įspėjimas, kad traukiniui važiuojant Ukrainos teritorija rūkyti draudžiama, be to, pastebėjau Ukrainos stočių peronuose ženklus draudžiančius plėšti dūmą – žiauru…
    WC taip pat šiek tiek modernizuoti, nors ir be elektronikos. Vanduo iš čiaupo tekėjo paspaudus pėdalą, netrūko tualetinio popieriaus, o kartu su patalyne buvo išduoti ir rankšluosčiai. Po paskutinės kelionės į Ukrainą traukiniu 2007-taisiais su latviukų Ryga – Truskavecas mane čia stebino viskas.
    Kertant Baltarusijos/Ukrainos sieną, tiek vieniems, tiek kitiems turėjom iškloti visus savo kelionės planus, labai mes neįprasti keleiviai buvome tame traukinyje. Beje, Baltarusių pasienietės, buvo tikros sūk..!

    Vagone dirbo dvi palydovės: viena „su stažu“, tiek ją ir tematėme, kita jaunutė (nuotraukoje), kuri nudirbo visus darbus

    Коломия, Ukraina

    Černovicius pasiekėme ištuštėjusiame vagone...


    Priešingai nei apie pirmą kelionės dalį (į Minską), galiu paskyti, kad buvo puikus kainos ir kokybės santykis: atstumas 925 kilometrai, komfortas/kokybė/aptarnavimas 9 iš 10, kaina – 122,01 Lt. Bilietus pirkau Vilniaus GS. Beje, arbata traukinyje kaina vos 60 ct


    Apytikris kelionės maršrutas. Šiek tiek pakoregavau (raudonai)... Gaila, kad joks langas neatsidarė, tad išsamaus fotoreportažo nebus
    Paskutinis taisė railman; 2013.06.18, 09:02.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Taigi, atvykę į Minską ir geležinkelio stotyje saugiai bei pigiai palikę kuprines (vieno bagažo vieneto saugojimas – apie 60 ct) patraukėme į miestą, o vakarop kelionę tęsėme toliau. 17:38 BČ traukiniu Mogiliovas – Černovicai išvykome į Ukrainą, tiksliau iki maršruto galo – Černovicų: atstumas - 925 kilometrai, kelyje praleidome 17 valandų ir 49 minutes.

    TEP70 su mūsų traukiniu atvyksta į Minsko stotį. Fotografuota slaptai


    Tęsinys netrukus...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Netoli Mogiliovo susidurė KAMAZ"as su traukiniu Dnepropetrovskas - S. Peterburgas.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Baltarusijos geležinkeliai paruošė du traukinius maršrutams į Vilnių.
    http://ont.by/news/our_news/0089011

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Minskas, prie metro depo. ЧС rieda neutralia)


    Minskas, Институт культуры


    Ten pat, naujas ТМЭ prie ЭР9, geresnės nuotraukos dėja padaryti nepavyko.


    Ten pat, pirmą kartą pamačiau БКГ


    Mogiliovo stotis, dvigubas ДР1Б ir ДДБ


    Ten pat, kitas perono galas, aplinkui krūvos ДДБ ДРБ vagonų.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Minskas, prie pat metro depo.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Įdomu, koks ilgųjų keleivinių traukinių užpildymas?
    Važiavau su Maskva-Minsk iš Oršos iki Minsko, plackartoje vietų iš apačios nebuvo, todėl teko važioti kupe) Vietoj 24000 už 32000. o kursas apie 3,3 už litą

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Baltarusijoje keleivių tikrai netrūksta.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Įdomu, koks ilgųjų keleivinių traukinių užpildymas?

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    ДП1-003 su Orša - Pogodino


    ЧС4\Т - 448 su Maskva - Minskas


    Abu Oršos stoty 04 04

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Pirmasis elektrinis traukinys Bobruiske.



    Paskutinis taisė Zorro; 2013.04.07, 15:04.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    A. Lukašenka įsakė nedelsiant paruošti susisiekimui su oro uostu geležinkelio projektą.
    http://www.kp.by/online/news/1407408

    Komentuoti:

Working...
X