Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[BY] Baltarusijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Nieko keisto. Per Baltarusija važiuoja kur kas didesni krovinių srautai nei per Lietuvą. Ir galbūt daugiau nei 90 proc. srauto, kuris važiuoja per Lietuvą, būtinai važiuoja per Baltarusiją...

    Komentuoti:


  • sciff
    replied
    Elektrinis traukinys ЭПг-001 nufilmuotas о.п. Зелёное (žr. aukščiau):

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Su elektrifikacija neaplenkė. Dar nuo tarybinių laikų ji. Taip, plėsti elektrifikaciją anksčiau pradėjo nei LG.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Atkeliavo dar 4 nauji BKG1 elektrovežiai.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Neseniai atidaryta nauja geležinkelio stotis Bobrovniki (Бабраўнікі).
    Ši stotis ir 28 km geležinkelio atšaka iki jos, pastatyti būsimos atominės elektrinės aptarnavimui.
    http://pda.xpress.by/post-11760/

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė miestas
    Tokia atsilikusi Baltarusija, kur nėra ES fondų ir BVP daug mažesnis
    Užtat Belarusija turi paskolą, kurią seteikė Kinijos bankai ir iš Kinijos atvažiavusių darbininkų brigadas.
    Parašė miestas
    tik prieš kelis metus pradėjo ir per kelis metus baigs linijas Minskas-Molodečno atkarpą iki Lietuvos sienos
    Atkarpa Minskas-Olechnovičiai buvo elektrifikuota 1963 metais, Olechnovičiai-Molodečno - 1966. Neseniai ją sustiprino pritaikant krovininiam eismui, bet vistiek daug traukinių traukia šilumvežiai.
    Parašė miestas
    pilnai bus elektrifikuota atkarpa nuo Babrujsko iki Homelio (per kelis ankstesnius metus buvo atlikta netrumpa atkarpa iki Bobrujsko), o taip pat sujungs kitus sričių centrus su Minsku elektrifikuotom linijom - tai šimtai kilometrų.
    Ne nuo Bobrujsko iki Gomelio, o nuo Osipovičių iki Gomelio (pačiame Bobrujske šiai dienai tik atramos pastatytos). Atkarpą Osipovičiai-Žlobinas planuoja laikinąja schema paleisti iki 2013.
    Parašė miestas
    Be to, jau paleido iš Minsko visom kryptim į priemiesčius elektrinius traukinius, S-bahn tipo, kursuojančius kas 5-15 min., kaip Vokietijos miestuose...
    Ne visom kryptim, o tik puse (2 iš 4). O mažiausias 5 min intervalas tarp traukinių šiose linijose yra vieną kartą į dieną (įskaitant ER9M, "Štadlerių" dar didesnis - gali būti iki 2 val.).

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    CZ Loko pagamins 20 manevrinių dviašių lokomotyvų Baltarusijis geležinkeliams.
    Galutinis surinkimas bus atliekamas Baltarusijoje.
    http://www.cfts.org.ua/news/49221


    http://www.atlaslokomotiv.net/loko-7...ml#fotogalerie

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Šiandien Ždanovičiuose (Minsko priemiestis) įvyko elektrovežio BKG1 (БКГ1) prezentacija.
    http://railwayz.info/gallery/album.php?album_id=36

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    http://news.tut.by/kaleidoscope/316986.html
    Traukinio išvykimas vėlavo, dėl to kad ... mašinistas nuėjo grybauti ir pasimetė miške.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=611
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Na, Baltarusijoje yra grandioziniai elektrifikavimo planai. Stander'is stato keleivinių traukinių gamyklą prie Minsko. Pardavinėti tikisi juos visoje NVS.
    Ir gamins ne tik traukinius, o ir tramvajus, troleibusus.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Nuo šiandien naujas oficialus BČ tinklalapis.
    http://www.rw.by/

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kertant zona tranzitu galima sustoti pasienio gyvenvietėse ne ilgiau kaip 3 valandomis. Ir belarusai iš Minsko į vakarų Ukrainą dažnai taip ir važinėja per Brestą, nes ten gaunasi nebloga pigių priemestinių traukinių "banga".
    Va dėl kainos tai ir pastebėjau, jog važiuojant galbūt ir pasirinksiu tokį variantą įdomumui

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    O tai kaip tokioje situacijoje, jeigu tarkim kertu BLR-UKR siena vietinemis elektrickomis turedamas viza, ir toje stotyje galioja leidimas ir draudimas, tai galiu tik pravaziuojanciu traukiniu kirst?
    Kalbu pvz. apie atsaka Brest-Zabolotje (UKR)
    Kertant zona tranzitu galima sustoti pasienio gyvenvietėse ne ilgiau kaip 3 valandomis. Ir belarusai iš Minsko į vakarų Ukrainą dažnai taip ir važinėja per Brestą, nes ten gaunasi nebloga pigių priemestinių traukinių "banga".

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Pasikeitė. Štai Porečės apylinkės gyvenvietės, įtrauktos į pasienio zoną: http://gpk.gov.by/border/border_zone/nas_punkti/281/
    Nebutu kitaip manes ir leide, reiskia neapsiriko pardaveja bilietu)

    O tai kaip tokioje situacijoje, jeigu tarkim kertu BLR-UKR siena vietinemis elektrickomis turedamas viza, ir toje stotyje galioja leidimas ir draudimas, tai galiu tik pravaziuojanciu traukiniu kirst?

    Kalbu pvz. apie atsaka Brest-Zabolotje (UKR)

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Šitas sąrašas yra 2008 metų, gal kas ir pasikeitė.
    Pasikeitė. Štai Porečės apylinkės gyvenvietės, įtrauktos į pasienio zoną: http://gpk.gov.by/border/border_zone/nas_punkti/281/

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Šitas sąrašas yra 2008 metų, gal kas ir pasikeitė.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Tiesa, stočių sąrašas, pakliuvimas tik su leidimu:

    Atvaizdas
    Pernai vaziavau dyzeliuku Grodno-Porecye, tai nieks neprase jokio leidimo Poriecej Tiesa, norejau pradzioj iki Uchitel vaziuot, tai ten jau palause, ar yra propusk, sakau togda do Porechie - ir be problemu.

    Ar cia kitoks sarasas, nei keleiviams papulti kur galima tik su leidimu?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    gal ir kartojuoisi, Baranovyčių geležinkelių muziejus, specializacija - kariniai geležinkelių daliniai, konkrečiai šitoje vietoje - aparatas greitai geležinkelių statybai, priekyje eina traktorius, už jos pylimavimo mašina



    Priešlėktuvinės gynybos platforma, joje sėdi FEDECRAIL prezidentas David Morgan

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Tiesa, stočių sąrašas, pakliuvimas tik su leidimu:

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Taigi, kaip ir žadėjau , grįžtame į Soligorską, ši vieta vadinama Beloruskalij zona, realiai ten yra krūva stočiu, tinklas milžiniškas - stotys Kalij 1 - Kalij 4... Yra ir nuosavų lokomotyvų, dirba ir BcH lokomotyvai...



    Tchme manevruose



    TEM'mai stotyje



    Čia jau paprastas manevrinis Slucke, kažkada buvo įmonių, dabar jau Bch



    Na ir paprasti darbiniai arkliukai, nuo 2TE iki 2M62. Beje, chebra sutiko kažkur ir 3M62...







    Pabaigai... Lepel' depas, kiek suprantu statytas seniai, tačiau kam, kodėl ir kaip, nežinau...



    Pastaba: keliaujant ir fotografuojant geležinkelius, turėkite omenyje kad būtinas leidimas, nes gali jumis pasidomėti ir KGB...

    Komentuoti:

Working...
X