Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[BY] Baltarusijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    Atkeliavo dar 4 nauji BKG1 elektrovežiai.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Neseniai atidaryta nauja geležinkelio stotis Bobrovniki (Бабраўнікі).
    Ši stotis ir 28 km geležinkelio atšaka iki jos, pastatyti būsimos atominės elektrinės aptarnavimui.
    http://pda.xpress.by/post-11760/

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė miestas
    Tokia atsilikusi Baltarusija, kur nėra ES fondų ir BVP daug mažesnis
    Užtat Belarusija turi paskolą, kurią seteikė Kinijos bankai ir iš Kinijos atvažiavusių darbininkų brigadas.
    Parašė miestas
    tik prieš kelis metus pradėjo ir per kelis metus baigs linijas Minskas-Molodečno atkarpą iki Lietuvos sienos
    Atkarpa Minskas-Olechnovičiai buvo elektrifikuota 1963 metais, Olechnovičiai-Molodečno - 1966. Neseniai ją sustiprino pritaikant krovininiam eismui, bet vistiek daug traukinių traukia šilumvežiai.
    Parašė miestas
    pilnai bus elektrifikuota atkarpa nuo Babrujsko iki Homelio (per kelis ankstesnius metus buvo atlikta netrumpa atkarpa iki Bobrujsko), o taip pat sujungs kitus sričių centrus su Minsku elektrifikuotom linijom - tai šimtai kilometrų.
    Ne nuo Bobrujsko iki Gomelio, o nuo Osipovičių iki Gomelio (pačiame Bobrujske šiai dienai tik atramos pastatytos). Atkarpą Osipovičiai-Žlobinas planuoja laikinąja schema paleisti iki 2013.
    Parašė miestas
    Be to, jau paleido iš Minsko visom kryptim į priemiesčius elektrinius traukinius, S-bahn tipo, kursuojančius kas 5-15 min., kaip Vokietijos miestuose...
    Ne visom kryptim, o tik puse (2 iš 4). O mažiausias 5 min intervalas tarp traukinių šiose linijose yra vieną kartą į dieną (įskaitant ER9M, "Štadlerių" dar didesnis - gali būti iki 2 val.).

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    CZ Loko pagamins 20 manevrinių dviašių lokomotyvų Baltarusijis geležinkeliams.
    Galutinis surinkimas bus atliekamas Baltarusijoje.
    http://www.cfts.org.ua/news/49221


    http://www.atlaslokomotiv.net/loko-7...ml#fotogalerie

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Šiandien Ždanovičiuose (Minsko priemiestis) įvyko elektrovežio BKG1 (БКГ1) prezentacija.
    http://railwayz.info/gallery/album.php?album_id=36

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    http://news.tut.by/kaleidoscope/316986.html
    Traukinio išvykimas vėlavo, dėl to kad ... mašinistas nuėjo grybauti ir pasimetė miške.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=611
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Na, Baltarusijoje yra grandioziniai elektrifikavimo planai. Stander'is stato keleivinių traukinių gamyklą prie Minsko. Pardavinėti tikisi juos visoje NVS.
    Ir gamins ne tik traukinius, o ir tramvajus, troleibusus.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Nuo šiandien naujas oficialus BČ tinklalapis.
    http://www.rw.by/

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kertant zona tranzitu galima sustoti pasienio gyvenvietėse ne ilgiau kaip 3 valandomis. Ir belarusai iš Minsko į vakarų Ukrainą dažnai taip ir važinėja per Brestą, nes ten gaunasi nebloga pigių priemestinių traukinių "banga".
    Va dėl kainos tai ir pastebėjau, jog važiuojant galbūt ir pasirinksiu tokį variantą įdomumui

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    O tai kaip tokioje situacijoje, jeigu tarkim kertu BLR-UKR siena vietinemis elektrickomis turedamas viza, ir toje stotyje galioja leidimas ir draudimas, tai galiu tik pravaziuojanciu traukiniu kirst?
    Kalbu pvz. apie atsaka Brest-Zabolotje (UKR)
    Kertant zona tranzitu galima sustoti pasienio gyvenvietėse ne ilgiau kaip 3 valandomis. Ir belarusai iš Minsko į vakarų Ukrainą dažnai taip ir važinėja per Brestą, nes ten gaunasi nebloga pigių priemestinių traukinių "banga".

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Pasikeitė. Štai Porečės apylinkės gyvenvietės, įtrauktos į pasienio zoną: http://gpk.gov.by/border/border_zone/nas_punkti/281/
    Nebutu kitaip manes ir leide, reiskia neapsiriko pardaveja bilietu)

    O tai kaip tokioje situacijoje, jeigu tarkim kertu BLR-UKR siena vietinemis elektrickomis turedamas viza, ir toje stotyje galioja leidimas ir draudimas, tai galiu tik pravaziuojanciu traukiniu kirst?

    Kalbu pvz. apie atsaka Brest-Zabolotje (UKR)

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Šitas sąrašas yra 2008 metų, gal kas ir pasikeitė.
    Pasikeitė. Štai Porečės apylinkės gyvenvietės, įtrauktos į pasienio zoną: http://gpk.gov.by/border/border_zone/nas_punkti/281/

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Šitas sąrašas yra 2008 metų, gal kas ir pasikeitė.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Tiesa, stočių sąrašas, pakliuvimas tik su leidimu:

    Atvaizdas
    Pernai vaziavau dyzeliuku Grodno-Porecye, tai nieks neprase jokio leidimo Poriecej Tiesa, norejau pradzioj iki Uchitel vaziuot, tai ten jau palause, ar yra propusk, sakau togda do Porechie - ir be problemu.

    Ar cia kitoks sarasas, nei keleiviams papulti kur galima tik su leidimu?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    gal ir kartojuoisi, Baranovyčių geležinkelių muziejus, specializacija - kariniai geležinkelių daliniai, konkrečiai šitoje vietoje - aparatas greitai geležinkelių statybai, priekyje eina traktorius, už jos pylimavimo mašina



    Priešlėktuvinės gynybos platforma, joje sėdi FEDECRAIL prezidentas David Morgan

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Tiesa, stočių sąrašas, pakliuvimas tik su leidimu:

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Taigi, kaip ir žadėjau , grįžtame į Soligorską, ši vieta vadinama Beloruskalij zona, realiai ten yra krūva stočiu, tinklas milžiniškas - stotys Kalij 1 - Kalij 4... Yra ir nuosavų lokomotyvų, dirba ir BcH lokomotyvai...



    Tchme manevruose



    TEM'mai stotyje



    Čia jau paprastas manevrinis Slucke, kažkada buvo įmonių, dabar jau Bch



    Na ir paprasti darbiniai arkliukai, nuo 2TE iki 2M62. Beje, chebra sutiko kažkur ir 3M62...







    Pabaigai... Lepel' depas, kiek suprantu statytas seniai, tačiau kam, kodėl ir kaip, nežinau...



    Pastaba: keliaujant ir fotografuojant geležinkelius, turėkite omenyje kad būtinas leidimas, nes gali jumis pasidomėti ir KGB...

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Vitebsko depas išskirtinai yra TEP60 lokomotyvų depas, tad kartais šie lokomotyvai naudojami ir ūkiniams darbams



    Keleivinis traukinys Bahušeusk , prieš tai foto esanti matavimo laboratorija laukė šio traukinio prasilenkimui



    Tačiau kitouose vietose naudojami ir šilumvežiai, Varapajeva



    Miksas į Vilniaus pusę iš Minsko



    Ir elektriniai netoli Minsko

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Dar kelios foto iš Krulieuščyzna , ten yra taip vadinama BAZA ZAPASA, realiai Baltarusijoje yra7 tokios, būtent šitoje vyksta senų riedmenų pjaustymas į metalo laužą....





    Dar viena Baza zapasa, šį kartą tikra , berods Mickeviči kaime



    Busteriai lokomotyvų TE3 bazėje



    Taigi, baigiame garvežių temą...

    Specializuotas garvežių depas Breste





    Paminklinis garvežys Baranavičy



    Ir garvežio likučiai Lydoje



    Šiek tiek keleivinio eismo. Oršos geležinkelio stotis. kairė foto pusė - tarptautiniai traukiniai, dešnė - vietiniai



    Įžymusis DDB-1, baltarusiškas modulionis traukinys - valdymas iš dyzelinio traukinio kabinos, kaip traukos vienetas naudojami M62 / 2M62 lokomotyvai...



    Tačiua buvo naudojami ir normalūs dyzeliai



    O tarp Oršos ir Vitebsko sutikome ir D1



    Soligorsko stotis, kartu sujungta su autobusų stotimi



    Dešnėje yra taip vadinamas DM62 - šilumvežis, galintis gaminti ir elektrą. Tas pats su keleiviniu traukiniu



    Dyzeliukas Kaliij regione, vykstantis į Soligorską... Prie jo dar grįšime

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    Būdamas Vakarų Ukrainoje domėjausi galimybė važiuoti iš Čopo į Krokuvą, tai pasirodo dar yra elektrifikuota, bet nenaudojama, kaip sienos kirtimo taškas, linija per Tatrus (bueker.net yra jungiamosios stotelės schema), bei įmanoma su persėdimais nevažiojant į Čekija, bet laiko atžvilgiu lėčiau, nei per Ostravą. Na ir vasara galima nuo Podprado iki Zakopane autobusu nuvažiuoti ir ten vėl traukiniu...
    Poprad - Zakopane kas metus bent po karta isbandau vasara 4-5 autobusai per diena uz 18 zlotu (atstumas apie 90km), ziema: 1-2. Kitas variantas per cekija.

    Komentuoti:

Working...
X