Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[UA] Ukrainos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kirvio ne kirvio. Ukraina ir tokio potencialo pasigaminti pati neturi. O važinėti su 50-60 metų technika irgi jau ilgai nebepavyks.
    Tai daug kas neturi ir neturės, bet nepaisant to važinėja su moderniais riedmenimis. O kiek potencialo pasigaminti pati turi procentaliai nepasakysiu, ir dar priklausomai ką gaminti, ar senų agregatų prikištą naują lokomotyvą, ar visiškai modernų. Su gamybos plotais problemų nebūtų, nes poreikis ne tūkstančiai sekcijų į metus. Dalį agregatų vietoje gaminasi, visokios metalinės detalės irgi ne problema. Problema valdyme viso to reikalo.
    Paskutinis taisė Eimantas; 2016.11.13, 21:10.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    Kelėtas nuotraukų iš Užgorodo vaikų geležinkelio. Kiek sužinojau iš Wiki, tai buvo trumpisusias vaikų geležinkelis sąjungoje.
    Vagonų nuotraukos dėja buvo nekokybiškos, o šiaip kaip matot porą metų visa infrastruktūra nebenaudojama...
    Atvaizdas

    Atvaizdas

    Atvaizdas

    Atvaizdas
    Parašė railman Rodyti pranešimą
    Puikios naujienos iš Užgorodo, vaikų geležinkelis atsigauna: http://zakarpattya.net.ua/News/15687...uvannia-vahony

    2016 08 01

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kirvio ne kirvio. Ukraina ir tokio potencialo pasigaminti pati neturi. O važinėti su 50-60 metų technika irgi jau ilgai nebepavyks.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kiek perka tiek, o kiek neperka, tai ir atitinkamas parkas. Nors vien variklio irgi neužtenka, jei visa kita kirvio darbas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Variklių neperka, pavieniai atvejai tik, daugiau pas privatininkus. Elektroniką perka.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Rusija pati vakarietiškus perka, kai nori pasiekti atitinkamus parametrus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, tuos, kuriuos galima modernizuoti, TE10M, 2M62, TEP70, visi VL, išskyrus VL8, modernizuos. Tačiau elektriniai ER1, dalis ER2 ir ER9 (pirmieji, pagaminti 60-70 m.), taip pat visi D1, dalis DR1A jau modernizacijai nebetinkami. Pastovios srovės elektrovežių problema ypač aktuali, nes VL8 modernizuoti jau nėra jokio pagrindo ir logikos - tai akmens amžiaus elektrovežiai. O jų yra apie 400 vnt. ir būtent jie aptarnauja pramoninius rajonus. Su kintamos srovės elektrovežiais situacija kur kas geresnė. Vėlgi, modernizacija, tarkim, šilumvežių be vakarietiškų variklių ir generatorių neįmanoma. Nes Ukraina pati negamina, o iš Rusijos, aišku, kad nepirks...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Pirkti tam, kad pakeisti senesnius savo, jau nekart rašiau. Remontas remontui nelygu. Viena suremontuoti mūsų pagal ridą šviežiai pastatytus, visai kas kita prikelti patvorinius n metų po atviru dangumi stovinčius, pusiau išvogtus.

    Spėju vienas iš realiausių variantų bus modernizacija, juolab, kad keli jau važinėja.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Esmė tame, kad senų riedmenų, kuriuos jie gali susiremontuoti, turi patys ir pakankamai. Mūsiškius gi vis tiek reikia remontuoti. Tai kam pirkti? Gal tik nedidelė dalis vagonų būtų tinkama eksploatacijai iš karto. Turint omenyje tai, kuo pasižymėjo dabartinis UZ vadas Lenkijoje, kai vadovavo PKP, nieko gero nebus. Bus uždaromos linijos, naikinamas keleivinis susisiekimas, tai leis kuriam laikui išvengti riedmenų stygiaus. Bus remontuojami turimi riedmenys, bet nepakankamai daug, užperkami nauji, bet po kelis vienetus, ne daugiau. Nes vakarietiški per brangūs, be to Vakarai neturi ką pasiūlyti. Masinių serijų 1520 mm magistralinių lokomotyvų nėra, o naujų sukūrimas kainuoja. Tokio lokomotyvo kaip ER20 neįpirks. Elektrovežiai kol kas tik kinietiški galėtų būti perkami. Jie jau gaminami, be to kaina būtų priimtina. Su sava lpkomotyvų gamyba nėra taip paprasta. Jei geresniais laikais ir turint Donbaso potencialą, kuriame pasiliko ir dalis lokomotyvų gamybos pajėgumo bei kadrų, ne kažin ką išstenėjo, tai dabar tuo labiau vargu ar pavyks paleisti masinę gamybą per trumpą laiką. Ir ką gaminti? Daugiau mažiau išdirbto lokomotyvo modelio nėra. O naujo sukūrimas užtrunka ir kainuoja. Nupirkti iš užsienio ir paleisti gamybą pas save kainuoja dar daugiau ir taip pat užtrunka. Jokia užsienio kompanija neinvestuos į gamybos lokalizaciją šalyje, kurioje nestabili politinė ir ekonominė padėtis. Parduoti parduos, bet tik gatavą produktą ar paslaugą ir tai pinigai į priekį.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.13, 09:02.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tokio procentaliai masto atnaujinimui kaip pas mus vyko neduos dabartinėmis sąlygomis, bet mūsų seniems riedmenims įpirkti rezervų ir vidinių sukrapštytų. Tik noro reikia turėti. Bet jei jie rengia riedmenų atnaujinimo strategiją, tai logiška, kad kol jos nebus, versis su tuo ką turi/remontuos turimus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Su elektriniais situacija dar pusė bėdos. Buvo pagaminta Luganske partijos EPL2 ir EPL9, nupirkta keletas vienetų elektrinių traukinių iš Rusijos. Aišku, dar yra nemažai apvalių ER2, ER9 ir ER1. EJ575, Hyundai ir Tarpan ne į temą, nes jie skirti tolimajam greitajam susisiekimui. Su dyzeniais traukiniais situacija kur kas prastesnė - didelę dalį parko Lvovo geležinkelyje sudarė D1, kituose geležinkeliuose jų kiek mažiau ar visai nėra. D1 užsilenkinėja. Tampo šilumvežiais. DR1A kiek geresnės būklės, bet irgi seni, nors yra ir 90-ųjų gamybos. Buvo pagaminti tik 3 vnt. DEL2 dyzelinių traukinių Luganske, jie irgi genda, tampo šilumvežiai. Dar su 2M62 ir 2TE116 sekcijomis buvo pagaminti dyzeliniai traukiniai DPL1 ir DPL2, atitinkamai. Vagonai naujai buvo pagaminti, o šilumvežiai panaudoti seni šiems traukiniams. Ir bet kurio šilumvežio neprikabinsi prie vagonų, nes vagonų valdymas, šildymas iš perdarytų šilumvežių. Visgi kartais tampo tokius sąstatus dar vienas papildomas šilumvežis, nes "gimtasis" neveikia, iš jo tik vagonų valdymas atliekamas. Šildymo tada iš viso nėra... Nupirkta 11 vnt. 620M ir 2 vnt. 630M. Kai kuriose iš jų naudojamos kaip priemiestiniai, o kai kurios kaip regioniniai ekspresai.
    Valdžia prie to, kad šilumvežius reikia pirkti už kreditus. Kreditų bankai neduos taip paprastai, nes UZ dirba nuostolingai ir bardakas. Aplamai, kai šalyje tokia situacija, bankai neduos jokių ilgų kreditų, nes neaišku kas bus ateityje. O lokomotyvai, traukiniai - nelikvidas. Kam jie paskui bus reikalingi, kur juos įkiš?
    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.12, 19:26.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2M62 pilnos pakampės, o kaip su elektriniais ir dyzeliniais? Mūsų elektriniai ir dyzeliniai naujesni už jų turimus, ir po remonto būtų dalinis atsinaujinimas. (apie salonų būklę net nekalbu). "Krugliakai" juk dar važinėja ar neseniai važinėjo. DR1A irgi senesni ir nudrengti. TEP70 visi gerokai senesni.

    Tai iš užsienio komerciniu pagrindu, kokios problemos? Prie ko valdžia? Pervežimai vistiek dideli, ir pakankami, kad išsikuopus sukrapštyti parko atnaujinimui.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kainos mažesnės, bet vagonų kiekis didesnis ir suma jau apvali automatiškai. Tai jei įperka kelis tūkstančius vagonų, gali įpirkti ir kelis ar kelias dešimtis elektrinių senų.

    Valstybės įsikišimo visų pirma reikia sutvarkyti UZ, o ne lokomotyvų ar technologijų pirkimui. Jie/jos gali būti nupirkti grynai komerciniu pagrindu. Pervežimai geležinkeliais ten dideli, tai sutvarkius korupciją, vagystes ir sovietinius reliktus atsiras pakankamai pinigų. Tada jau užsienio gamintojai patys rikiuosis į eilę prie durų, ir su didele tikimybe lokalizuos gamybą (čia dar ta sritis, kur gali padėti valdžia).
    Nereikia painioti planų, kurie su didele tikimybe taip ir liks popieriuje, su realybe. Jie tik planuoja tuos kelis tūkstančius vagonų. Kam jiems pirkti senus riedmenis, kuriuos dar reikės remontuoti, jei savų tokių pat senų, kuriuos galėtų suremontuoti, pilnos pakampės? Komerciniu pagrindu nupirkti lokomotyvų neišeina, viskas, kas įmanoma, tai pirkti iš užsienio, nes savos lokomotyvų gamybos nėra. O tam reikia valiutos. Geležinkeliai valiutos neuždirba tiek daug, nes pagrindiniai pervežimai šalies viduje. Be to Ukrainoje dabar privaloma tvarka visi verslo subjektai turi parduoti uždirbtą valiutą bankams. Krovinių pervežimai Ukrainoje smukę, nes į Rusiją ir iš Rusijos dabar vežama labai nedaug. Vietiniai pervežimai irgi sumenko, nes ekonomika smunka, visų pirma stambioji, kuri naudojasi geležinkeliu, nebelikus Rusijos rinkos.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    «До одинадцятого листопада ми плануємо завершити роботу над стратегією розвитку локомотивного парку ПАТ «Укрзалізниця», яку наступного тижня презентуємо на засіданні правління. Буде чітко визначено, який тип локомотивів взагалі не будемо експлуатувати, який ремонтуватимемо чи модернізуватимемо, які купуватимемо, бо якісь типи локомотивів уже не варті вкладання коштів у ремонт чи модернізацію», – зазначив член правління ПАТ «Укрзалізниця».
    http://www.uz.gov.ua/press_center/up..._topic/438914/

    Kokių serijų gali nebelikti? Rezerve esantys ir suremontuoti 2TE116 gali pakeisti visus 2M62? Ir ar visur jiems infrastruktūra tinkama? M62 pakaitalo nėra, nebent modernzuos ČME3. 2TE10M atsisakys? Kiek jų ten yra?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Šiais metais UZ iš Kriukovo gamyklos perka 21-ą kupinį vagoną.

    http://interfax.com.ua/news/economic/357304.html

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kainos mažesnės, bet vagonų kiekis didesnis ir suma jau apvali automatiškai. Tai jei įperka kelis tūkstančius vagonų, gali įpirkti ir kelis ar kelias dešimtis elektrinių senų.

    Valstybės įsikišimo visų pirma reikia sutvarkyti UZ, o ne lokomotyvų ar technologijų pirkimui. Jie/jos gali būti nupirkti grynai komerciniu pagrindu. Pervežimai geležinkeliais ten dideli, tai sutvarkius korupciją, vagystes ir sovietinius reliktus atsiras pakankamai pinigų. Tada jau užsienio gamintojai patys rikiuosis į eilę prie durų, ir su didele tikimybe lokalizuos gamybą (čia dar ta sritis, kur gali padėti valdžia).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ukrainos kainos kokios, o kokios pas kitus? Be to tai užsakymas savo įmonės, darbo vietos, valiutos nereikia, į užsienį ji neiškeliauja. Imant valstybiniu lygiu, o ne liberalios ekonomikos lekalus naudojant, sava gamyba turi daug pliusų lyginant su pirkimu iš užsienio. Bet tai tik apie vagonus. Deja, lokomotyvams pagaminti technologijų nėra, reikia pirkti iš užsienio. O čia jau vien tik UZ noro nepakanka. Reikia ir valstybės įsikišimo, ir ne "laisvos rinkos" principais, o atitinkama valstybine politika ir realiu palaikymu.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Nesvarbu, kad žaliavos ir gamintojas savi, UZ už juos pinigus turi sumokėti taip pat kaip ir kitiems.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Al1 visose temose pila purva ant Ukrainos, kokia ji biedna, nereikia kreipt demesio i sito rusu trolio propoganda
    Objektyvi realybė smegenis spaudžia? UZ (geležinkeliai) sėdi milijardinėse (grivnomis) skolose, kaip ir visa valstybė. Iš ko pirks? Kreditų jau niekas nebeduoda ir nebeduos, nes išvogia valdžiažmogiai. O parko nusidėvėjimas toks, kad keliais vienetais padėties nebeištaisyti.

    UZ vado dokladas ministrų kabinete lapkričio 2 d.
    http://rian.com.ua/analytics/20161103/1018363350.html

    Kas dėl vagonų, tai jie patys juos gamina. Didelių investicijų prekiniams vagonams nereikia, jei gaminti seno modelio ir iš vietinių žaliavų - metalas savo. Kas kita lokomotyvai, kuriems Ukraina neturi nei variklių, nei šiuolaikinės valdymo elektronikos, nei kitų dalykų, o svarbiausia, šiuolaikinės konstravimo bazės. Ir geresniais metais pasigamino (Dniepropetrovsko elektrovežių gamykloje) tik 58 elektrovežius (su Siemens DS3 ir DE1 savos konstrukcijos). Bet abu jie yra morališkai pasenę savo sukūrimo metu, nes gaminti pagal 80-90 metų technologijų lygį, nes taip buvo pigiau. Dar buvo sukurtas ir pagamintas TEP150 - keleivinis šilumvežis. Bet tik 4 vnt. ir Luganske...
    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.10, 18:57.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Al1 visose temose pila purva ant Ukrainos, kokia ji biedna, nereikia kreipt demesio i sito rusu trolio propoganda

    Komentuoti:

Working...
X