Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[UA] Ukrainos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Krovininius vagonus, šiemet šimtais, kitais metais jau tūkstančiais planuoja. Tai turint noro kelis elektrinius ir šilumvežį įpirktų, juolab kad poreikis didžiulis, ypač elektriniams.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ką jie perka? Du greituosius traukinius šiemet. Tarpanus tikriausiai išperka tokiu būdu, kurie jau važinėja. O kiti metai, kiti batai. Situacija Ukrainoje tik blogėja. Iš kur pinigai, skolon niekas neduos. Tuo labiau, jei pirks naujus (nu gal kelis ir nupirks), tai tikriausiai lenkiškus, nes UZ vadas lenkas...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ukrainos geležinkeliai pradėjo pirkti riedmenis naujus, kitiems metams dar didesni planai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Elektrinius nebent koks Kazachstanas, taip pat ir TEP'ą (bet pastarąjį mažai tikėtina), nupirktų. Vagonus, beje, taip pat tikriausiai jis paims. Niekam kitam nereikia, o Ukrainos geležinkeliai neturi pinigų. Be to TEP'ui reikia ir remonto. Įdomu, kuriuos elektrinius parduos. Ar tuos, kurie dar važinėja, ar tuos, kurie stovi nenaudojami? Jei nenaudojamus, tai jiems jau reikia remonto.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.10, 11:38.

    Komentuoti:


  • Al1
    commented on 's reply
    Dauguma to traukinio (ne tik mano vagono) palydovų Ukrainos teritorijoje buvo be uniformų. Ukrainoje dauguma palydovų su uniformom, nors kartais irgi pasitaiko, kad važiuoja be uniformos.
    Paskutinis taisė Romas; 2017.10.08, 14:41. Priežastis: Kopija iš temos "Moldovos gelžinkeliai"

  • Petr
    commented on 's reply
    Ukrainoje nežinau, bet Rusijoje palydovai turi su uniformom būti. Čia gal matei palydovę, kai ne jos pamaina buvo (dažniausiai vagone yra du palydovai, jie keičiasi kas kelias valandas).

  • Al1
    replied
    Moldavijoje buvau ir šiemet, bet tik pravažiuojant į Rumuniją.
    Šiemet į Moldaviją vykau CFM (Moldavijos geležinkeliai) traukiniu Maskva - Kišiniovas iš Žmerinkos (UA) į Oknicą.
    Kai kurie įspūdžiai. Internete dauguma keikia moldavų tarptautinius traukinius, vykstančius į Rusiją. Atseit, prasti, betvarkė ir t.t. Man pakliuvo tikrai neblogas plackartinis vagonas, Ukrainoje teko važiuoti ne kartą kur kas prastesniu. Palydovas Žmerinkoje net nestovėjo prie durų, netikrino, kas įlipa ir išlipa. Ukrainoje ir tikriausiai Rusijoje palydovai važiuoja apsirengę savo drabužiais, o ne uniformomis. Todėl uniformą užsidėjo tik prieš Moldavijos sieną, sušlavė šiukšles. Tualetas buvo švarus ir buvo vanduo, popierius. Pagrindinis keleivių kontingentas - Moldavijos piliečiai, dirbantys Rusijoje. Vyrai - daugiausiai statybininkais, moterys namų prižiūrėtojomis ir pan.
    Traukinyje pilna prekeivių, kurie nuolat siūlo įvairias ūkines smulkmenas, telefonų priedus, saldainius, gėrimus ir dešras. Nežinau, ar iki Žmerinkos jų buvo, bet nuo Žmerinkos iki sienos jų buvo daug, nuolat vaikščiojo po sąstatą ir siūlė prekes. Dalis jų važiavo per sieną ir išlipo Moldavijos pasienio stotyje. Tačiau ten įlipo jau moldavų prekeiviai, daugiausiai su ukrainietiškomis rūkytomis dešromis, mobilaus ryšio kortelėmis, taip pat vaikščiojo valiutos keitėjai.
    Pasienio kontrolė ilgai netruko nei Ukrainos, nei Moldavijos pusėje. Nuo Žmerinkos iki Ukrainos pasienio stoties Mogiliovo Podolsko tempė 2M62 60-80 km/h greičiu.
    Tiesa, nuo Žmerinkos kurį laiką kiek greičiau. Mogiliove Podolske traukinį perėmė moldavų 2TE10M sekcija, kuri tempė tik per sieną iki Velčineco (pasienio stotis). Tada traukinį perėmė kita 2TE10M sekcija. Apie 35 km iki Oknicos traukinys važiuoja lėtai, vargu ar greičiau nei 40 km/h. Apie10 km geležinkelis eina Dniestro slėniu, vienoje geležinkelio pusėje upė ir ~200 m žemės, kitoje - uolos, vienur plikos, kitur apaugusios. Atitolęs nuo Dniestro geležinkelis iki Oknicos padaro S formos vingį, su dviem gan mažo spindulio posūkiais.
    Oknicoje krypties keitimas ir naujas šilumvežis, kuris temps tik iki Ungenio, nes ten vėl krypties keitimas ir vėl naujas šilumvežis iki Kišiniovo. Bet aš nevažiavau. Jau pasienio stotyje į traukinį įlipa dušmanai, kurie siūlo iš Oknicos į Kišiniovą važiuoti su mikroautobusu ar lengvaisiais automobiliais. Iš tikrųjų tokiu būdu sutaupoma apie 2 val., nors kelias automobiliu trumpesnis tik apie 70 km, traukinių greitis Moldavijoje yra apie 40 km/h. Tačiau važiuoti norinčių nėra daug, nes dušmanai dažnai išdūrinėja keleivius, siūlo važiuoti mikroautobusu, o išlipus iš traukinio pasirodo, kad reikės važiuoti lengvuoju taksi ir brangiau arba tenka ilgokai laukti, kol organizatorius pagaliau iškviečia mikrobą ar taksi.

    Oknicos stotis yra mazginė. Geležinkelis eina į Černovcus, į Belcus, ir į Žmerinką. Stoties pastatas salinio tipo, t.y. peronai iš abiejų jo pusių.



    Paskutinis taisė Romas; 2017.10.08, 14:43. Priežastis: Kopija iš temos "Moldovos geležinkeliai"

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė WILD_WEST
    Ukraina paleis traukinį "Baltic Express", kuris sujungs Juodąją ir Baltijos jūras.

    http://biz.liga.net/all/transport/no...any-baltii.htm
    Klausimas, kiek kainuos. Nes kainos gan kandžios, lyginant su autobusu. Štai. Pavyzdžiui, iš Lvovo į Varšuvą kainuoja apie 55 eurus, kai autobusu 14-18 Eur. Iš Kijevo dar daugiau.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    Kelėtas nuotraukų iš Užgorodo vaikų geležinkelio. Kiek sužinojau iš Wiki, tai buvo trumpisusias vaikų geležinkelis sąjungoje.

    Vagonų nuotraukos dėja buvo nekokybiškos, o šiaip kaip matot porą metų visa infrastruktūra nebenaudojama...

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Puikios naujienos iš Užgorodo, vaikų geležinkelis atsigauna: http://zakarpattya.net.ua/News/15687...uvannia-vahony
    Paskutinis taisė railman; 2016.06.05, 06:54.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jo, vietos ten nuostabios. Geriau su D1 važiuoti. Bet greitis prieš Rachovą kokius 20 km tragiškas, velkasi traukiniai ant 10 km/h.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Rachovozas

    Komentuoti:


  • marivs
    replied
    /\


    ŠALTINIS

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied

    Tapo keleiviniu.

    http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kovelis.

    (...)

    D1-528-1, 464-4, 646-8, 646-3.

    Atvaizdas
    Nuotraukoje matyti Д1-582-1.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Ukraina bando naują geležinkelio į Kiniją maršrutą

    Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=70127442

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Lietuva svarsto perduoti Ukrainai lokomotyvų ir elektrinių traukinių

    Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...#ixzz3XV04Jp5n

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Rovno vaikų geležinkelis.



    Kiek kitu rakursu.





    Nuo to paties tilto, kaip ir siaurasis geležinkelis. Tik vaizdas į kitą pusę. Rovno stoties kelynas, tolumoje matosi stoties pastatas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pas mus iš viso betvarkė. Tie 2M62 šilumvežiai, D1 ir elektriniai buvo nušalinti nuo darbo jau prieš kelis metus. Tada Ukraina dar turėjo kuo mokėti, o riedmenų trūkumas ir tuomet buvo. Lenkijos privatininkai supirkinėja visokį laužą tiek kitose Rytų Europos šalyse, tiek ir buv. TSRS (M62, TEM2) ir jį remontuoja, dirba. LG senus, bet dar galinčius tarnauti riedmenis pūdo, o paskui pjaustymui į metalo laužą parduoda...
    Paskutinis taisė Al1; 2015.03.27, 06:52.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Už metalą irgi pinigus moka, o šiaip tai mainus kokius galima suorganizuoti.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Aha, kas jiems duos už dyką. Juk pinigų jie neturi.
    O tai į metalolomą geriau apsimoka nei kam nors atiduot?

    Komentuoti:

Working...
X