Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[UA] Ukrainos geležinkeliai
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Eimantas; 2016.11.13, 21:10.
-
Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimąParašė railman Rodyti pranešimąPuikios naujienos iš Užgorodo, vaikų geležinkelis atsigauna: http://zakarpattya.net.ua/News/15687...uvannia-vahony
2016 08 01
Komentuoti:
-
Kirvio ne kirvio. Ukraina ir tokio potencialo pasigaminti pati neturi. O važinėti su 50-60 metų technika irgi jau ilgai nebepavyks.
Komentuoti:
-
Kiek perka tiek, o kiek neperka, tai ir atitinkamas parkas. Nors vien variklio irgi neužtenka, jei visa kita kirvio darbas.
Komentuoti:
-
Variklių neperka, pavieniai atvejai tik, daugiau pas privatininkus. Elektroniką perka.
Komentuoti:
-
Rusija pati vakarietiškus perka, kai nori pasiekti atitinkamus parametrus.
Komentuoti:
-
Taip, tuos, kuriuos galima modernizuoti, TE10M, 2M62, TEP70, visi VL, išskyrus VL8, modernizuos. Tačiau elektriniai ER1, dalis ER2 ir ER9 (pirmieji, pagaminti 60-70 m.), taip pat visi D1, dalis DR1A jau modernizacijai nebetinkami. Pastovios srovės elektrovežių problema ypač aktuali, nes VL8 modernizuoti jau nėra jokio pagrindo ir logikos - tai akmens amžiaus elektrovežiai. O jų yra apie 400 vnt. ir būtent jie aptarnauja pramoninius rajonus. Su kintamos srovės elektrovežiais situacija kur kas geresnė. Vėlgi, modernizacija, tarkim, šilumvežių be vakarietiškų variklių ir generatorių neįmanoma. Nes Ukraina pati negamina, o iš Rusijos, aišku, kad nepirks...
Komentuoti:
-
Pirkti tam, kad pakeisti senesnius savo, jau nekart rašiau. Remontas remontui nelygu. Viena suremontuoti mūsų pagal ridą šviežiai pastatytus, visai kas kita prikelti patvorinius n metų po atviru dangumi stovinčius, pusiau išvogtus.
Spėju vienas iš realiausių variantų bus modernizacija, juolab, kad keli jau važinėja.
Komentuoti:
-
Esmė tame, kad senų riedmenų, kuriuos jie gali susiremontuoti, turi patys ir pakankamai. Mūsiškius gi vis tiek reikia remontuoti. Tai kam pirkti? Gal tik nedidelė dalis vagonų būtų tinkama eksploatacijai iš karto. Turint omenyje tai, kuo pasižymėjo dabartinis UZ vadas Lenkijoje, kai vadovavo PKP, nieko gero nebus. Bus uždaromos linijos, naikinamas keleivinis susisiekimas, tai leis kuriam laikui išvengti riedmenų stygiaus. Bus remontuojami turimi riedmenys, bet nepakankamai daug, užperkami nauji, bet po kelis vienetus, ne daugiau. Nes vakarietiški per brangūs, be to Vakarai neturi ką pasiūlyti. Masinių serijų 1520 mm magistralinių lokomotyvų nėra, o naujų sukūrimas kainuoja. Tokio lokomotyvo kaip ER20 neįpirks. Elektrovežiai kol kas tik kinietiški galėtų būti perkami. Jie jau gaminami, be to kaina būtų priimtina. Su sava lpkomotyvų gamyba nėra taip paprasta. Jei geresniais laikais ir turint Donbaso potencialą, kuriame pasiliko ir dalis lokomotyvų gamybos pajėgumo bei kadrų, ne kažin ką išstenėjo, tai dabar tuo labiau vargu ar pavyks paleisti masinę gamybą per trumpą laiką. Ir ką gaminti? Daugiau mažiau išdirbto lokomotyvo modelio nėra. O naujo sukūrimas užtrunka ir kainuoja. Nupirkti iš užsienio ir paleisti gamybą pas save kainuoja dar daugiau ir taip pat užtrunka. Jokia užsienio kompanija neinvestuos į gamybos lokalizaciją šalyje, kurioje nestabili politinė ir ekonominė padėtis. Parduoti parduos, bet tik gatavą produktą ar paslaugą ir tai pinigai į priekį.Paskutinis taisė Al1; 2016.11.13, 09:02.
Komentuoti:
-
Tokio procentaliai masto atnaujinimui kaip pas mus vyko neduos dabartinėmis sąlygomis, bet mūsų seniems riedmenims įpirkti rezervų ir vidinių sukrapštytų. Tik noro reikia turėti. Bet jei jie rengia riedmenų atnaujinimo strategiją, tai logiška, kad kol jos nebus, versis su tuo ką turi/remontuos turimus.
Komentuoti:
-
Su elektriniais situacija dar pusė bėdos. Buvo pagaminta Luganske partijos EPL2 ir EPL9, nupirkta keletas vienetų elektrinių traukinių iš Rusijos. Aišku, dar yra nemažai apvalių ER2, ER9 ir ER1. EJ575, Hyundai ir Tarpan ne į temą, nes jie skirti tolimajam greitajam susisiekimui. Su dyzeniais traukiniais situacija kur kas prastesnė - didelę dalį parko Lvovo geležinkelyje sudarė D1, kituose geležinkeliuose jų kiek mažiau ar visai nėra. D1 užsilenkinėja. Tampo šilumvežiais. DR1A kiek geresnės būklės, bet irgi seni, nors yra ir 90-ųjų gamybos. Buvo pagaminti tik 3 vnt. DEL2 dyzelinių traukinių Luganske, jie irgi genda, tampo šilumvežiai. Dar su 2M62 ir 2TE116 sekcijomis buvo pagaminti dyzeliniai traukiniai DPL1 ir DPL2, atitinkamai. Vagonai naujai buvo pagaminti, o šilumvežiai panaudoti seni šiems traukiniams. Ir bet kurio šilumvežio neprikabinsi prie vagonų, nes vagonų valdymas, šildymas iš perdarytų šilumvežių. Visgi kartais tampo tokius sąstatus dar vienas papildomas šilumvežis, nes "gimtasis" neveikia, iš jo tik vagonų valdymas atliekamas. Šildymo tada iš viso nėra... Nupirkta 11 vnt. 620M ir 2 vnt. 630M. Kai kuriose iš jų naudojamos kaip priemiestiniai, o kai kurios kaip regioniniai ekspresai.
Valdžia prie to, kad šilumvežius reikia pirkti už kreditus. Kreditų bankai neduos taip paprastai, nes UZ dirba nuostolingai ir bardakas. Aplamai, kai šalyje tokia situacija, bankai neduos jokių ilgų kreditų, nes neaišku kas bus ateityje. O lokomotyvai, traukiniai - nelikvidas. Kam jie paskui bus reikalingi, kur juos įkiš?Paskutinis taisė Al1; 2016.11.12, 19:26.
Komentuoti:
-
2M62 pilnos pakampės, o kaip su elektriniais ir dyzeliniais? Mūsų elektriniai ir dyzeliniai naujesni už jų turimus, ir po remonto būtų dalinis atsinaujinimas. (apie salonų būklę net nekalbu). "Krugliakai" juk dar važinėja ar neseniai važinėjo. DR1A irgi senesni ir nudrengti. TEP70 visi gerokai senesni.
Tai iš užsienio komerciniu pagrindu, kokios problemos? Prie ko valdžia? Pervežimai vistiek dideli, ir pakankami, kad išsikuopus sukrapštyti parko atnaujinimui.
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKainos mažesnės, bet vagonų kiekis didesnis ir suma jau apvali automatiškai. Tai jei įperka kelis tūkstančius vagonų, gali įpirkti ir kelis ar kelias dešimtis elektrinių senų.
Valstybės įsikišimo visų pirma reikia sutvarkyti UZ, o ne lokomotyvų ar technologijų pirkimui. Jie/jos gali būti nupirkti grynai komerciniu pagrindu. Pervežimai geležinkeliais ten dideli, tai sutvarkius korupciją, vagystes ir sovietinius reliktus atsiras pakankamai pinigų. Tada jau užsienio gamintojai patys rikiuosis į eilę prie durų, ir su didele tikimybe lokalizuos gamybą (čia dar ta sritis, kur gali padėti valdžia).
Komentuoti:
-
«До одинадцятого листопада ми плануємо завершити роботу над стратегією розвитку локомотивного парку ПАТ «Укрзалізниця», яку наступного тижня презентуємо на засіданні правління. Буде чітко визначено, який тип локомотивів взагалі не будемо експлуатувати, який ремонтуватимемо чи модернізуватимемо, які купуватимемо, бо якісь типи локомотивів уже не варті вкладання коштів у ремонт чи модернізацію», – зазначив член правління ПАТ «Укрзалізниця».
Kokių serijų gali nebelikti? Rezerve esantys ir suremontuoti 2TE116 gali pakeisti visus 2M62? Ir ar visur jiems infrastruktūra tinkama? M62 pakaitalo nėra, nebent modernzuos ČME3. 2TE10M atsisakys? Kiek jų ten yra?
Komentuoti:
-
Šiais metais UZ iš Kriukovo gamyklos perka 21-ą kupinį vagoną.
http://interfax.com.ua/news/economic/357304.html
Komentuoti:
-
Kainos mažesnės, bet vagonų kiekis didesnis ir suma jau apvali automatiškai. Tai jei įperka kelis tūkstančius vagonų, gali įpirkti ir kelis ar kelias dešimtis elektrinių senų.
Valstybės įsikišimo visų pirma reikia sutvarkyti UZ, o ne lokomotyvų ar technologijų pirkimui. Jie/jos gali būti nupirkti grynai komerciniu pagrindu. Pervežimai geležinkeliais ten dideli, tai sutvarkius korupciją, vagystes ir sovietinius reliktus atsiras pakankamai pinigų. Tada jau užsienio gamintojai patys rikiuosis į eilę prie durų, ir su didele tikimybe lokalizuos gamybą (čia dar ta sritis, kur gali padėti valdžia).
Komentuoti:
-
Ukrainos kainos kokios, o kokios pas kitus? Be to tai užsakymas savo įmonės, darbo vietos, valiutos nereikia, į užsienį ji neiškeliauja. Imant valstybiniu lygiu, o ne liberalios ekonomikos lekalus naudojant, sava gamyba turi daug pliusų lyginant su pirkimu iš užsienio. Bet tai tik apie vagonus. Deja, lokomotyvams pagaminti technologijų nėra, reikia pirkti iš užsienio. O čia jau vien tik UZ noro nepakanka. Reikia ir valstybės įsikišimo, ir ne "laisvos rinkos" principais, o atitinkama valstybine politika ir realiu palaikymu.
Komentuoti:
-
Nesvarbu, kad žaliavos ir gamintojas savi, UZ už juos pinigus turi sumokėti taip pat kaip ir kitiems.
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAl1 visose temose pila purva ant Ukrainos, kokia ji biedna, nereikia kreipt demesio i sito rusu trolio propoganda
UZ vado dokladas ministrų kabinete lapkričio 2 d.
http://rian.com.ua/analytics/20161103/1018363350.html
Kas dėl vagonų, tai jie patys juos gamina. Didelių investicijų prekiniams vagonams nereikia, jei gaminti seno modelio ir iš vietinių žaliavų - metalas savo. Kas kita lokomotyvai, kuriems Ukraina neturi nei variklių, nei šiuolaikinės valdymo elektronikos, nei kitų dalykų, o svarbiausia, šiuolaikinės konstravimo bazės. Ir geresniais metais pasigamino (Dniepropetrovsko elektrovežių gamykloje) tik 58 elektrovežius (su Siemens DS3 ir DE1 savos konstrukcijos). Bet abu jie yra morališkai pasenę savo sukūrimo metu, nes gaminti pagal 80-90 metų technologijų lygį, nes taip buvo pigiau. Dar buvo sukurtas ir pagamintas TEP150 - keleivinis šilumvežis. Bet tik 4 vnt. ir Luganske...Paskutinis taisė Al1; 2016.11.10, 18:57.
Komentuoti:
-
Al1 visose temose pila purva ant Ukrainos, kokia ji biedna, nereikia kreipt demesio i sito rusu trolio propoganda
Komentuoti:
Komentuoti: