Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kiti Lietuvos siaurieji geležinkeliai (buv.)
Collapse
X
-
Veikiantis ir prieinamas, nors linija tikrai nėra labai įspūdinga: apie 760 m. ilgio žiedas. Šiek tiek info yra čia (žr. ir toliau einančius pranešimus): http://www.miestai.net/forumas/showt...286#post579286Parašė Resutas Rodyti pranešimąNe labai daug info yra iš viso apie šį. Mano klausimas paprastas: Ar jis šiuo metu veikia ir yra prieinamas?
Šiokia tokia schema:

Vieta žemėlapyje: http://maps.lt/map/?lang=lt#obj=6363...to,stops,zebra
Komentuoti:
-
Ne labai daug info yra iš viso apie šį. Mano klausimas paprastas: Ar jis šiuo metu veikia ir yra prieinamas?
Komentuoti:
-
Apie Ignalinos siaurąjį geležinkelį (600 mm) informacijos yra šios temos pradžioje ir http://www.ignalinatic.lt/informacij...menu=aprasymas
Komentuoti:
-
http://www.ignalina.lt/lit/Sveiki_ka...s/0/432/250/30Klausimai-atsakymai
Sveiki, kaip žinome, Ignalinoje atidarytas siaurukas.Ar galima su juo pavažinėti ir Ignalinos miesto svečiams? Kada jis veikia? Kokia kaina? Iš anksto ačiū už atsakymą.
2006-06-12
Kaip informavo AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka, svarstoma galimybė geležinkeliečių vaikų stovyklos teritorijoje priimti ir siauruku pavėžinti organizuotas grupes, iš anksto suderinus laiką.
Komentuoti:
-
O lyg ir žiniaskalidoje skaičiau apie siauruką Ignalinoje? Kaip dėl jo?Parašė Al1 Rodyti pranešimąTik vieną - Rubikiai - Anykščiai - Panevėžys.
Komentuoti:
-
Klausimas iš asmens nežinančio daug apie siauruosius geležinkelius:
Kiek turime Lietuvoje veikiančių siaurųjų geležinkėlių (ne pramoninių)?
Komentuoti:
-
Kelmės siaurojo geležinkelio stotis apie 1915 m.
ebay.de
1915 m. nuo Lauksargių iki Skaudvilės nutiestas siaurasis geležinkelis, kuris vėliau pratestas iki Kelmės. 1915 m. pabaigoje - 1916 m. pradžioje liūtys paplovė siaurąjį geležinkelį Tauragėje ir ties Batakiais, jis nebuvo atstatytas, o 1916 m. iš Tauragės į Šiaulius, aplenkiant Skaudvilę ir Kelmę, nutiestas platusis geležinkelis.
Komentuoti:
-
Po pasivažinėjimo siauruku, kurį viena moteris praminė 'greituku ir beieškant konkretesnės info apie Tu-2 parametrus netyčia rasta mokomoji priemonė.
Komentuoti:
-
Dar vieną siaurąjį geležinkelį aptikau tarybiniame topografiniame žemėlapyje. Šilalės rajone šalia Plunkėnų ir Rindės kaimų. Tiksliau tai buvo dvi atskiros linijos skirtinguose Jūros krantuose. Geležinkelis buvo skirtas medienos išgabenimui su tolimesniu sielių plukdymu Jūra - linijos baigėsi prie upės. Šis žemėlapis 1960 m., 1967 m. žemėlapyje vaizdas tas pats. 1948 m. žemėlapyje geležinkelio dar nėra.

Komentuoti:
-
šitas profilis buvo naudojamas ir letpjūvėse vežimėliams, kurie paduoda medieną į gaterius
Komentuoti:
-
Vienos Ignalinos ugdymo įstaigos tvoros konstrukcijoje panaudoti bėgiai:
Komentuoti:
-
Galima įtarti, kad antrąsyk Merą kirto ties dabartine stovyklaviete - ten ir poliai ir pylimas matyti ties upe (dešiniajame krante), tačiau pagal sovietmečio žemėlapius ten buvo paprastas kelias, o ir jo likučių toliau nuo upės miške neįmanoma aptikti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPohuliankos (Pažeimenės) siaurasis geležinkelis.
Tolimesė trasa trasa pažymėta ortofotonuotraukoje. Geležinkelis antrą kartą kirto Merą vietoje, kuri yra dešiniajame apatiniame kampe. Šalia, už maždaug 400 m buvo kelio tiltas, jo poliai išlikę, o geležinkelio tilto neaptikau, nes nepriėjau prie upės - tankumynas. Pylimo liekanų miške aptikti nepavyko. Reikia ieškoti ankstyvą pavasarį ar vėlyvą rudenį. Buvusių kareivinių vietoje auga miškas, tik ant keliuko vietomis daug akmenų - matyt pastatų pamatų ar grindinio liekanos, nors ir išstumdytos buldozeriais. Manau, kad kareivinės buvo be pamatų, ant polių. Ir tik vienas kitas pastatas galėjo būti pastatytas kapitališkai.
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Kur? Ne, durpyno nėra. Kareivinės ten buvo jau caro laikais ir lenkai tikriausiai pasinaudojo trofėjiniais vokiškais feldbahn'ais, kurių daug buvo Dūkšto, Ignalinos, Švenčionių, Adutiškio ir t.t. apylinkėse, ir nutiesė geležinkelį kariuomenės poreikiams tenkinti.
Komentuoti:
-
O negalėjo ten būti durpynas, pagal aerofotonuotrauką matosi, kad ten durpinga žemė...
Komentuoti:
-
Pohuliankos (Pažeimenės) siaurasis geležinkelis.

Bandžiau atrasti trasą. Nuo plačiojo geležinkelio linijos lyg ir kažką panašaus atradau. Bet nežinant vargu ar pasakytum, kad tai galbūt pylimo liekanos. Deja, nufotografuoti nebuvo kaip, nes kažin ar kas matytųsi nuotraukoje, jei jau ir vietoje vos įžvelgiama.
Ortofotonuotraukoje matyti iškirstas miškas netoli plačiojo geležinkelio, o tame plote lyg ir įžvelgiamas pylimas, sutampantis su lenkiško žemėlapio siaurojo geležinkelio linija. Deja, miškas dabar pradėjęs ataugti savaime, tai vietoje kažką aptikti buvo sunku. Siaurasis geležinkelis kirto Merą tiltu, kurios vietą pažymėjau. Tai buvo bendras geležinkelio ir kelio tiltas. Dabar beveik toje pat vietoje yra gelžbetoninis tiltas. O šalia jo vagoje matyti polių liekanos. Nuotrauka po ortofotonuotrauka.


Toliau kelias suko į dešinę (jei važiuoja nuo Pažeimenės), suka ir dabar. Tačiau buvusio geležinkelio iškasa dabar panaudota pagrindiniam keliui nuo Gužių iki Pažeimenės stotelės. Štai ta iškasa, tilto per Merą link.

Tolimesė trasa trasa pažymėta ortofotonuotraukoje. Geležinkelis antrą kartą kirto Merą vietoje, kuri yra dešiniajame apatiniame kampe. Šalia, už maždaug 400 m buvo kelio tiltas, jo poliai išlikę, o geležinkelio tilto neaptikau, nes nepriėjau prie upės - tankumynas. Pylimo liekanų miške aptikti nepavyko. Reikia ieškoti ankstyvą pavasarį ar vėlyvą rudenį. Buvusių kareivinių vietoje auga miškas, tik ant keliuko vietomis daug akmenų - matyt pastatų pamatų ar grindinio liekanos, nors ir išstumdytos buldozeriais. Manau, kad kareivinės buvo be pamatų, ant polių. Ir tik vienas kitas pastatas galėjo būti pastatytas kapitališkai.
Paskutinis taisė Al1; 2012.07.05, 20:32.
Komentuoti:
-
Bet miškas buvo sodintas po Antrojo pasaulinio karo. O tai praktiškai reiškia, kad jei žemės darbai buvo palyginti nedidelės apimties, tikimybė, kad kažkas išliko yra maža. Galbūt šiemet atsidursiu tame krašte ir patyrinėsiu.
Komentuoti:
Komentuoti: