Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Taip. Blogai. Bet dar blogiau, kad muziejiniai riedmenys stovi po atviru dangumi.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Greitai metalo laužo krūva liks tie paminklai, jei neremontuos normaliai. Bet ir šiaip po atviru dangumi buvimas nieko gero neduos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Artėjant prie Joniškėlio. Nuo geležinkelio neseniai buvo iškirsti krūmai ir medžiai.



    Joniškėlio prieigos. Matosi semaforas.





    Vaizdas Biržų link nuo G. Petkevičaitės-Bitės g. pervažos Joniškėlyje.



    Ten pat, Joniškėlio stoties link.



    Ir pabaigai TU2-090 su vagonu Joniškėlyje.

    Paskutinis taisė Al1; 2014.06.01, 08:10.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Paskutinė fotoreportažo Biržai - Joniškėlis dalis.

    Migonių stotis. Vaizdas Joniškėlio link.







    Pasvalio pusėn.



    Jau ne pirmus metus nejudinamai stovi...



    Tarpukaryje kelis metus būta Gojelio stotelės (5,5 km nuo Joniškėlio), vėliau buvo pastatyta Migonių stotis (6,7 km nuo Joniškėlio). Gojelio stotelės vietoje, aišku, nieko nėra.

    Gustonių pervaža.



    Ten pat, vaizdas Joniškėlio link.



    Migonių link.

    Paskutinis taisė Al1; 2014.06.01, 08:07.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nežinau, daugiau nemačiau.

    Komentuoti:


  • DDoncys1
    replied
    O ar palei ruožą yra išlikę daugiau įvairiai panaudotų vagonų, be to sandėliuko Biržuose.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tikriausiai privatizuota.

    Komentuoti:


  • DDoncys1
    replied
    Gaila, kad Pasvalio stotis privatizuota. Beje, taip ir nesupratau, kaip yra su Biržų stoties pastatu, ar irgi privatizuota?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nuo perono galo, vaizdas dešinėn. Rampa.



    Sandėlis (pakhauzas) su rampa šalia stoties pastato.





    Pasvalyje bėgiai buvo iš abiejų stoties pastato pusių. Iš taip vadinamos miesto pusės. Nors Pasvalio centras priešingoje pusėje.



    Stoties pastatas iš miesto pusės.



    Iš kelyno pusės.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2014.05.31, 08:44.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Už pervažos. Stoties kelynas ir pastatas.



    Paminklas tremtiniams.



    Stoties pastatas, peronai ir keliai.



    Vaizdas atgal, pervažos link.



    Tarp bėgių užaugo beržai, pasodinta gėlių.





    Nuo perono galo Joniškėlio link.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Už priešpaskutinėje aukščiau esančio pranešimo nuotraukoje matomo elevatoriaus. Vaizdas Biržų link. Bėgiai čia yra dešinėje apaugę žole. Du keliai joje.



    Ten pat.Vaizdas pasisukus kairėn. Kažkada buvusią atšaką į įmones mena šiluminė trasa. Bėgių ten nėra.



    Einu Pasvalio stoties link. Ji matosi tolumoje.



    Vaizdas atgal. Matosi tiek elevatorius, tiek ir šiluminės trasos "vartai" (kur buvo atšaka).



    Stoties pastatas vis arčiau.



    Viskas apauga medžiais ir krūmais...



    Vaizdas atgal.



    Dar kiek paėjus stoties link. Vėl atgal.



    Priekyje pervaža ir stoties pastatas.



    Ties pervaža, vaizdas atgal.

    Paskutinis taisė Al1; 2014.05.31, 08:22.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tiltas per Lėvenį Pasvalio pakraštyje. Vaizdas Biržų link.



    Prie tilto, Pasvalio link.



    Tiltas iš šono.





    1985 m. prie Pasvalio sūrinės įrengta stotelė "Sūrių gamykla". Stotele naudojosi ne tik jos darbuotojai, bet ir Pasvalio ligoninės pacientai bei lankytojai. Už maždaug 100 metrų nuo stotelės yra ligoninė. Dabar iki jos nuo autobusų stoties nuo ryto iki pietų vieninteliu miesto maršrutu važinėja autobusas.



    Paviljonas. Perono bortelis išlikęs, plytelių nėra.



    Ties stotele, Biržų link.



    Pasvalys. Ties pravažiavimu per pramoninį rajoną tarp Geležinkeliečių ir Mūšos gatvėmis. Pasvalio stoties link.



    Į priešingą pusę.

    Paskutinis taisė Al1; 2014.05.31, 09:50.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau fotoreportažą.

    Pervaža netoli tilto per Pyvėsą.



    Nuo pervažos einu link tilto (vaizdas Pasvalio link).



    Dešinėje pusėje matyti seno pylimo liekanos. Ar tai senas siaurojo geležinkelio pylimas? Šalia tilto išlikusi seno tilto atrama. Jos nuotrauka bus žemiau. O gal ten būta plento tilto? Nors pylimas gan siauras, labiau pagal plotį tiktų geležinkeliui.



    Tiltas per Pyvėsą.





    Vaizdas atgal, Biržų link.



    Seno tilto atrama.



    Tiltas iš šono.



    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    O kaip ASG projektas? Nera problemu su turistu pritraukimais? Nes kiek teko susidurti, visi apibudino kaip pramoga seimai su vaikais nebent

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Apie jokį atsipirkimą nėra prasmės kalbėti, nes jo niekada nebus. Rekonstruoti liniją ir pritaikyti turizmui galima būtų tik už ES lėšas. Likusią dalį galbūt susimestų savivaldybės, ASG, Susisiekimo ministerija ar netgi LG. Toliau klausimas būtų kaip organizuoti geležinkelio darbą ir kitų turizmo objektų, įmonių, traukos taškų sąveiką, kad atsipirktų eksploatacinės išlaidos. Lygiai kaip dabar ASG. Tik čia startas bus kitoks - linija dar buvo tinkama eksploatacijai. Dabar gi Panevėžio - Biržų su atšaka į Petrašiūnus ir Linkuvą eismui nebetinkama. Tačiau ją rekonstravus, savo technine būkle ji lenktų Panevėžio - Anykščių - Rubikių liniją.

    Komentuoti:


  • DDoncys1
    replied
    Garantas būtų labai dideliuose turistų srautuose. Tačiau tai iškelia dar daugiau klausimų ir neaiškumų, pvz. kaip tuos turistų kiekius pritraukti ir panašiai.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Tuomet koks būtų šio projekto investicijų ir atsipirkimo garantas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, vienintelis būdas išsaugoti liniją, tai pavertimas turistine.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Su dabartine demografine padėtimi ir regionų politika kaži ar tas reikalas turi prošvaisčių.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tik jei būtų dotacijos. Savivaldybės tokių įsipareigojimų kratosi. Valstybė irgi nedotuos, nes normaliai nedotuoja ir LG keleivių vežimo. Čekijoje dotuoja, todėl ir veža. Gerai įrengtame 750 mm kelyje galima būtų išvystyti ir didesnius greičius. Manau, kad iki 70km/h tiesėse lengvai būtų galima išspausti. Aišku, reikia iš atitinkamų riedmenų, nes nei TU2, nei, pavyzdžiui, PKP turėtos rumuniškos automotrisės tokio greičio neišspaudžia.

    Komentuoti:

Working...
X