Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Vaizdas atgal, tolumoje matosi jau minėtas geležinkeliečių namas.



    Iš gatvės pusės.





    Kairėn suka linija į Linkuvą.





    Ji artėja prie gatvės.



    Vaizdas atgal, stoties link.



    Už buvusios pervažos, Linkuvos link. Už posūkio - tiltas per Mūšą.



    "Parvaža". Vaizdas atgal, Petrašiūnų stoties link.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2014.04.27, 11:28.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Stoties kelynas.



    Vaizdas atgal.





    Stoties pastatas.





    Dešinėje tualetas. Bėgiai baigiasi ties juo.





    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Einu tilto per Daugyvėne link.



    Tiltas per Daugyvėnę.







    Vaizdas nuo plento tilto.



    Petrašiūnų prieigos. Dešinėje geležinkeliečių gyenamasis namas, už jo prasideda stoties kelynas.



    Ten pat, vaizdas atgal.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Titonių stotelė buvo laukuose, maždaug ten, kur pažymėta O. T.y. 4,6 km nuo Petrašiūnų pagal kilometražą iš tvarkaraščių. Dabar ten laukai, bet 1950 m. žemėlapyje pavaizduotas lauko kelias, bet stotelė nepažymėta.



    Ties Pamūšio (žr. ortofotonuotrauką) Kuntapliškio pervaža. Petrašiūnų link.



    Į priešingą pusę.



    Pamūšyje buvo linų fabrikas. Jis turėjo savo geležinkelio atšaką nuo Pamūšio stotelės. Ortofotonuotraukoje linų fabriką pažymėjau LF. Topografiniame 1950 m. žemėlapyje nėra naujojo Pamūšio, kuris matosi ortofotonuotraukoje ir ties kuriuo yra užrašas "Pamūšis". Kiek į prietryčius yra senasis Pamūšis, kuris ir pažymėtas žemėlapyje. Ties tuo senuoju Pamūšiu ir buvo to paties pavadinimo stotelė.



    Linų fabriko kaminas nuo geležinkelio.



    Tarp linų fabriko ir Pamūšio (senojo). Dešinėje, kur berželiai, kažkokie nedidelio pastato pamatai. Galbūt čia galėjo būti koks nors geležinkelininkų pastatėlis.



    Kiek paėjus link Vilties g. (žr. ortofotonuotrauką) pervažos. Kažkur čia tikriausiai ir būta Pamūšio stotelės.



    Nuo Vilties g. pervažos Joniškelio link.




    Ten pat, Petrašiūnų link.



    Už Pamūšio yra tiltas per Lašmenį (žr. ortofotonuotrauką).



    Paskutinis taisė Al1; 2014.04.27, 11:17.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Ir dar viena mano mintis - atleiskite kur mąstymas - na gerai, nori dviračių tako, bet kur didesni otkatai bus - nuo dviračio tako, kuriam pakloti reikia šimtais tūkstančių, ar kur projekte, kur išlaidos eis milijonais...
    Tai iš tikrųjų parodo valdžios neįgalumą. Jie net "normaliais" ir "progresyviais" korupcionieriais nesugeba būti. Laukia kada atneš vokelį už kokį parašiuką...

    Tęsiu toliau.

    Gailionių stotis. 1950 m. žemėlapis.



    Ties pervaža prie buvusios stoties.





    Pati stotis buvo už 100-150 m. nuo pervažos. Maždaug čia. Bėgiai žolėje, bet keli yra pavogti.



    Vieno iš stoties pastatų pamatai. Tikriausiai paties stoties stoties namo.



    Ties Titonių pervaža. Petrašiūnų link.





    Joniškėlio link.

    Paskutinis taisė Al1; 2014.04.27, 11:01.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Gerai, kai išdėstomi konkretūs argumentai.
    Bet kam įdomios tos nekonstruktyvios emocijos, kai kai kažkas pavadina valdžią neįgalia, kažkas - mankurtais ir taip visi raudoja per kelis puslapius...

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Atsiprašau, tačiau paskutiniai paverkšlenimai dėl valdžios neįgalumą (mankurtus, asilus, etc.) pradeda užsiciklinti.
    Gal grįžtam prie temos arba kuriam atskirą temą - kokai bloga valdžia rajonuose.
    Mielas Romai,šį kartą nesutiksiu su Jūsų pozicija- daug kas priklauso nuo rajono valdžios pozicijos. Šiuo atveju - ypatingai - net ir paėmus šį ruožą kažkokiai tai organizacijai bus krūva reikalų sprendžiant problemas. Bet jei rajono valdžios pozicija yra bbd ant to siauruko, jei ant siauruko bėgių klojamos trinkelės ir dedami paminklai, atleiskite, ar bus galima kažką dirbti bendrai?

    Kodėl aš pavydžiu estams? Štai buvusi skalūnų šachta - na pripažinkime, kad lietuvis ką padarytų - uždarytų, metalą į metalo laužą ir tiek žinių. Ką estas padarė? Ogi sukūrė muziejų su ypatingu traukos centru:

    http://kaevanduspark.ee/eng/

    Dar vienas pavyzdys - hidroplanų angarai Taline. Ką gi lietuvis padarytų - viską nugriautų ir pastatytų apartamentus prie jūros. Ką padarė estas? Sukūrė šiuolaikinį muziejų, kuris taps dar vienu traukos centru

    http://www.lennusadam.eu/en/

    Aš nesuprasiu nei Pasvalio nei Biržų pozicijos. Girdi šalia einaVia baltica ir mes iš ten gausine turistų. O ko ten turistui sustoti Pasvalyje ? Pasižiūrėti kažkokių Girnų muziejaus? BOOOOOORING, kažkokie akmenys... Pamatyti Žaliojo šaltinio?, o bent rodyklė pastatyta nuo kelio? Aš nesuvokiu - turint pašonėje išskirtinę a.a. Malinausko kolekciją ir neišnaudoti to potencialo ? Padarius jungtį su siauruku, būtų bent galimybė pritraukti pavienius turistus

    Biržai - tas pats - Biržų pilis pakolkas ne pilis o pjankės vieta. Na blyn, atleiskite, ką nėra geresnių pavyzdžių? tarkime Latvijoje, Ventspilio pilis? Jei padarome Biržų pilį traukos centru, prijungiame pramogas siauruke, pridedame pasiplaukiojimą ežeru, susigalvojame dar kažką... Tai Biržuose praleisime ne 2 valandas, bet jau pusę dienos... O tai jau konkretūs pinigai į biudžetą...

    Ar būtų Anykščiai traukos centras dabar, jei taip būtų mąstę kaip mąsto dabartinaiai Pasvalio ir Biržų merai? Juk jie kažkada pradėjo nuo paprastos Arklio muziejaus kolekcijos... O dabar ne tik muziejai ir pramogos, bet jau ir SPA centras... Ir tai manau tik pradžia...

    O susirinkimo inciatyva buvo iš Kultūros paveldo departamento, nes spaudžia LG ir nori kuo greičiau viską atiduot... Taigi, Kultūros departamento pocizija - reikia idėjų ir mums žymiai aktualiau, kad siaurukas važiuoju, iš kitos pusės - paskutinis šaukimas gauti pinigus iš ES fondo. Pasvalio ir Biržų pozicija kaip ir minėjau, bbd dėjau ant to siauruko.

    Ir dar viena mano mintis - atleiskite kur mąstymas - na gerai, nori dviračių tako, bet kur didesni otkatai bus - nuo dviračio tako, kuriam pakloti reikia šimtais tūkstančių, ar kur projekte, kur išlaidos eis milijonais...

    Taigi, o ką mes darome , chebra? Darome fotodokumentacijas ir viskas ir verkiame, kad neturime siauruko ar?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Fotoreportažas Joniškėlis - Gubernija

    Pradedu Joniškelio pakraštyje, ten, kur atsišakojo geležinkelis į Žeimelį. Tiesiai į Žeimelį, kairėn - į Šiaulius. Žolė degė tikriausiai dėl šakų deginimo. Už Joniškelio (ir kai kuriuose kituose ruožuose) pavasarį geležinkelis valomas nuo krūmų ir medelių.





    1950 m. žemėlapyje matyti abi linijos - į Žeimelį ir Šiaulius. Ties Joniškėliu buvo plytinė su savu siauruoju geležinkeliu. Nors žemėlapyje jis nesijungia su magistraline linija, iš tikrųjų buvo atšakos ar perkrova. Neaišku, ar vėžės pločiai buvo vienodi.



    Ties buvusia plytine. Dabar iš plytinės belikę griūvėsiai, bet dalis pastatų naudojama.
    Išlikęs ženklas. Kiek tolėliau dar vienas toks pats išlikęs.



    Ten pat, vaizdas Joniškėlio link.





    Plytinės teritorijoje veikia žemės ūkio technikos nuomos centras.



    Aklikelio liekanos (prizmė) prie buvusios plytinės. Fotografuota stovint ant magistralinės linijos bėgių.



    Už buvusios plytinės, vaizdas Petrašiūnų link.

    Paskutinis taisė Al1; 2014.04.27, 10:29.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atsiprašau, tačiau paskutiniai paverkšlenimai dėl valdžios neįgalumą (mankurtus, asilus, etc.) pradeda užsiciklinti.
    Gal grįžtam prie temos arba kuriam atskirą temą - kokai bloga valdžia rajonuose.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Na jei buvo susirinkimas - turėjo būt ir siūlymai, negi tik pasėdėt ir vienas į kitą pasižiūrėt susirinko.
    Taigi ir buvo pasiūlymas iš valdžios pusės - bėgius į metalo laužą ir dviračių taką tiesti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Jeigu patiems žmonėms nereikia siauruko, tai ir valdžia per daug nestums jo projekto.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Na jei buvo susirinkimas - turėjo būt ir siūlymai, negi tik pasėdėt ir vienas į kitą pasižiūrėt susirinko.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Kažkada didžiąją dalį perdarė į platųjį, o kitą nuardė tad ir neliko.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad Estijoje nėra siaurųjų geležinkelių dar nuo tarybinių laikų (durpynų nesiskaito).

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Salvijau, tai ne mankurtai, tiesiog neapsišvietę asilai ir tiek... Dėl to aš seniai seniai pavydžiu estams...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    o ko reikėjo tikėtis - sėdi valdžioje mankurtos.
    o kas ir kokia alternatyvą siūlė šiems rajonams?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Vakar teko garbės būti pasitarime dėl šio siauruko likimo... Pasitarime dalyvavo Pasvalio ir Biržų merai ir merų pavaduotojai bei kiti žmonės. Ką gi aš galiu pasakyti - dabar suprantu kodėl mūsų rajonai skursta - nes valdžioje sėdi visiška TŪPOTA.... Merai pasakė - nafik tas siaurukas, renkame bėgius, darome dviračių trasą. Jiems neįdomu ar tuo siauruku kažkas važiuos ar ne, bus turistai ar ne, va ir traukinio Biržuose nereikia, ir ekspozijos ten nereikia, ir voobše siaurukas reikalingas tik dėl tremtinių. Girdi, mes turistus gausime, nes šalia eina Via baltica, (pasakykite man prašau, kiek dabar turistinių autobusų, važiuojančių maršrutu Vilnius - Rundalė - Ryga sustoja Biržuose, o Pasvalyje).

    Žodžiu, visiškas gyvenimas šia diena, visiškas tūpumas, visiškas neturėjimas perspektyvinio mąstymo.... Žmonės, būkite geri, per ateinančius savivaldos rinkimus, meskite velniop tuos visus ponus iš valdžios.... Neturiu noro kaip Mozė laukti dar 20 metų, kol ta karta išmirs ir ateis į valdžią PASAULIO matę žmonės....
    O ką sakė po tavo argumentų?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Mano, kad Alytaus ir Varėnos rajonų pavyzdžiu pramuš ES pinigus dviračių takui. Tai dar neaišku, ar Alytaus ir Varėnos rajonai juos pramuš. O kodėl būtinai dviračių takui pramušinėti? Negi smegeninė tokia tuščia, kad nedaeina, jog galima pramušti ir siaurukui. Ir kur kas daugiau. Be abejo, reikės daugiau ir prisidėti. Tačiau siaurukas vis dar valstybinis, tai ir ji gal prisidėtų tiesiogiai ar per LG.
    Paskutinis taisė Al1; 2014.04.25, 09:20.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Vakar teko garbės būti pasitarime dėl šio siauruko likimo... Pasitarime dalyvavo Pasvalio ir Biržų merai ir merų pavaduotojai bei kiti žmonės. Ką gi aš galiu pasakyti - dabar suprantu kodėl mūsų rajonai skursta - nes valdžioje sėdi visiška TŪPOTA.... Merai pasakė - nafik tas siaurukas, renkame bėgius, darome dviračių trasą. Jiems neįdomu ar tuo siauruku kažkas važiuos ar ne, bus turistai ar ne, va ir traukinio Biržuose nereikia, ir ekspozijos ten nereikia, ir voobše siaurukas reikalingas tik dėl tremtinių. Girdi, mes turistus gausime, nes šalia eina Via baltica, (pasakykite man prašau, kiek dabar turistinių autobusų, važiuojančių maršrutu Vilnius - Rundalė - Ryga sustoja Biržuose, o Pasvalyje).

    Žodžiu, visiškas gyvenimas šia diena, visiškas tūpumas, visiškas neturėjimas perspektyvinio mąstymo.... Žmonės, būkite geri, per ateinančius savivaldos rinkimus, meskite velniop tuos visus ponus iš valdžios.... Neturiu noro kaip Mozė laukti dar 20 metų, kol ta karta išmirs ir ateis į valdžią PASAULIO matę žmonės....

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Parašė pan_zaibas Rodyti pranešimą
    Labai panašu į STAČIŪNŲ stotį....
    Ir bus Stačiūnai – kaimas Pakruojo rajone, taip išeina sumaišė knygos autorius ar leidykla.

    Komentuoti:

Working...
X