Parašė laimutis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNelabai panašu į Pakruojį.
Komentuoti:
-
-
Tarp Žeimelio ir Joniškio pavyko indentifikuoti tik vieną stotį - Kriukų, geležinkeliukas ėjo ne per pačius Kriūkus, bet aplink
Siauruko prisiminimas :
Stotis Joniškyje , kelias buvo kairėje
Joniškio siauruko depas, iš dalies gvenamas, iš dalies naudojamas ūkinei veiklai
Komentuoti:
-
Dar keletas mano foto iš narrow.parovoz.com (kai kuriems šis adresas nealbai žinomas, tad dedu)
Žeimelio stotis
Ir darbuotojų gyvenamasis namas
Komentuoti:
-
Grūžiai.
ir buvusi kelio vieta
Nuo Gružių iki pat Švobiškio galima važiuoti siauruko pylimu, kelias palyginti labai geras
Matyt kažkokio ženklo vieta
O štai ir Švobiškis - vienintelė rmtai gyvenama stotelė
Atminimas iš tų laikų...
Perlaida per upelį Piestinė
Nežiūrint tai, kad iki stoties gal 2 km, ji vis dar matoma...
Ir dar kartą tiltas per Mūšą prie Švobiškio
Komentuoti:
-
Mano nuomone Mikoliškyje arba Noriūnuose turėjo būti bent sustojimo vieta , per daug dideli kaimai. Sekanti tipinė stotelė - Butniūnai - taip ir nesupratau ar ten kažkas vis dar gyvena...
Toliau pravažiuoti vėl praktiškai be šansų...
Vaškai - sakyčiau ypač didelė stotis, kaži kodėl nuspręsta ją tokią statyti...
Vidus
Tarnautojų namas, vėlgi pakankamai didelis daugiabutis:
Archyvinė Vaškų stoties komplekso foto
Paskutinis taisė udrius; 2013.12.25, 09:57.
Komentuoti:
-
Pravarčiau visas temas, bet berods šių foto nėra. Fotografuota 2013 12 13, Ruožas - Žeimelis - Joniškėlis.
Pirma stotis - Lauksodis, ji yra miestelio gale, šiuo metu pastate įsikūręs paštas. Vertinant, kad Lietuvoje kaimuose greitai paštų neliks...
Patalpų vidus
Telefonas, nesusilaukiau nufotografavęs...
Buvusi trasa
Tiltas per upelį Beržtalis
Pravažiavimas siaurko pylimu praktiškai baigiasi už šio tilto...
Komentuoti:
-
Schaulen 1944.08.26
Vokiečių karo lakūno nuotraukos
Foto 1944.08.26
Šiaurinė Šiaulių dalis ir Gubernijos pramonės rajonas
Visa nuotraukos aprėptis
Gubernijos geležinkelio stoties rajonas ir siaurojo geležinkelio stoties objektų legenda
Natūralus nuotraukos dydis
Gubernijos stotis
Nuotrauka iš http://www.wwii-photos-maps.comPaskutinis taisė Romas; 2013.12.25, 08:25.
Komentuoti:
-
Nėra viskas taip paprasta. Kiekviena valstybinė įmonė gali parduoti jai nereikalingą turtą. Ir kas įrodys, kad nenaudojamas geležinkelis yra strateginis objektas?
Komentuoti:
-
Na čia turėtų susidomėti tiek prokoratūra, tiek STT. Kas suteikė leidimą privatizuoti strateginius Lietuvos objektus? Akivaizdžiai matyti viešojo intereso pažeidimas.
Komentuoti:
-
Bėgiai ant valstybinės, nes privatizuoti stočių pastatai ir kažkiek tai žemės. Tikriausiai pirmieji peronai pateko į sklypo ribas.
Komentuoti:
-
Parašė Miningan Rodyti pranešimąAr lokomotyvas su platforma (berods buvo ir dar vienas vagonas) seniau stovėjo Joniškėlio stoties kelyne ? Jai taip tai kokiu tikslu ir būdu buvo pakeista jo buvimo vieta ?
Komentuoti:
-
Ar lokomotyvas su platforma (berods buvo ir dar vienas vagonas) seniau stovėjo Joniškėlio stoties kelyne ? Jai taip tai kokiu tikslu ir būdu buvo pakeista jo buvimo vieta ?
Komentuoti:
-
Čia irgi semaforo troso prilaikymo ir dar gal kokio kompensavimo ar pan. įrenginys.
Nesinori tikėti, kad prie rajoninio kelio pervažos pačiame miestelyje naglai būtų kastas žvyras nuo pylimo...
Semaforas ties Karpių g. pervaža.
Nuo pervažos pusės stoties link.
Ties pervaža, Petrašiūnų link.
Pabaiga.Paskutinis taisė Al1; 2013.11.19, 16:05.
Komentuoti:
-
Iešmo perjungimo mechanizmas vakariniame kelyno gale
Pirmasis iešmas iš vakarinės stoties pusės.
Semaforo valdymo trosų laikiklis.
Vakarinis stoties kelyno galas įsiremia į tiltą per Mažupę. Nuo tilto stoties link.
Perėjus per tiltą, stoties link.
Tiltas iš šono.
Apačios.
Vakarų link.
Paskutinis taisė Al1; 2013.11.19, 15:52.
Komentuoti:
Komentuoti: