Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • pan_zaibas
    replied
    Parašė laimutis Rodyti pranešimą
    Automatrica Pakruojo stotyje 1937 m.

    Atvaizdas


    Šaltinis: Algirdas Trinkūnas "Aukštaitijos krašto siaurieji geležinkeliai" 2006.
    Labai panašu į STAČIŪNŲ stotį....

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nelabai panašu į Pakruojį.
    Nežinau ką ir pasakyti taip parašyta po nuotrauka.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nelabai panašu į Pakruojį.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Automatrica Pakruojo stotyje 1937 m.



    Šaltinis: Algirdas Trinkūnas "Aukštaitijos krašto siaurieji geležinkeliai" 2006.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Tarp Žeimelio ir Joniškio pavyko indentifikuoti tik vieną stotį - Kriukų, geležinkeliukas ėjo ne per pačius Kriūkus, bet aplink



    Siauruko prisiminimas :



    Stotis Joniškyje , kelias buvo kairėje



    Joniškio siauruko depas, iš dalies gvenamas, iš dalies naudojamas ūkinei veiklai



    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Dar keletas mano foto iš narrow.parovoz.com (kai kuriems šis adresas nealbai žinomas, tad dedu)

    Žeimelio stotis





    Ir darbuotojų gyvenamasis namas

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Tas pats tiltas narrow.parovoz.com

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Grūžiai.





    ir buvusi kelio vieta



    Nuo Gružių iki pat Švobiškio galima važiuoti siauruko pylimu, kelias palyginti labai geras



    Matyt kažkokio ženklo vieta



    O štai ir Švobiškis - vienintelė rmtai gyvenama stotelė



    Atminimas iš tų laikų...



    Perlaida per upelį Piestinė



    Nežiūrint tai, kad iki stoties gal 2 km, ji vis dar matoma...



    Ir dar kartą tiltas per Mūšą prie Švobiškio



    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Mano nuomone Mikoliškyje arba Noriūnuose turėjo būti bent sustojimo vieta , per daug dideli kaimai. Sekanti tipinė stotelė - Butniūnai - taip ir nesupratau ar ten kažkas vis dar gyvena...





    Toliau pravažiuoti vėl praktiškai be šansų...



    Vaškai - sakyčiau ypač didelė stotis, kaži kodėl nuspręsta ją tokią statyti...





    Vidus



    Tarnautojų namas, vėlgi pakankamai didelis daugiabutis:





    Archyvinė Vaškų stoties komplekso foto

    Paskutinis taisė udrius; 2013.12.25, 09:57.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Pravarčiau visas temas, bet berods šių foto nėra. Fotografuota 2013 12 13, Ruožas - Žeimelis - Joniškėlis.

    Pirma stotis - Lauksodis, ji yra miestelio gale, šiuo metu pastate įsikūręs paštas. Vertinant, kad Lietuvoje kaimuose greitai paštų neliks...





    Patalpų vidus



    Telefonas, nesusilaukiau nufotografavęs...



    Buvusi trasa



    Tiltas per upelį Beržtalis



    Pravažiavimas siaurko pylimu praktiškai baigiasi už šio tilto...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Schaulen 1944.08.26

    Vokiečių karo lakūno nuotraukos
    Foto 1944.08.26

    Šiaurinė Šiaulių dalis ir Gubernijos pramonės rajonas
    Visa nuotraukos aprėptis


    Gubernijos geležinkelio stoties rajonas ir siaurojo geležinkelio stoties objektų legenda


    Natūralus nuotraukos dydis
    Gubernijos stotis

    Nuotrauka iš http://www.wwii-photos-maps.com
    Paskutinis taisė Romas; 2013.12.25, 08:25.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nėra viskas taip paprasta. Kiekviena valstybinė įmonė gali parduoti jai nereikalingą turtą. Ir kas įrodys, kad nenaudojamas geležinkelis yra strateginis objektas?

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Na čia turėtų susidomėti tiek prokoratūra, tiek STT. Kas suteikė leidimą privatizuoti strateginius Lietuvos objektus? Akivaizdžiai matyti viešojo intereso pažeidimas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bėgiai ant valstybinės, nes privatizuoti stočių pastatai ir kažkiek tai žemės. Tikriausiai pirmieji peronai pateko į sklypo ribas.

    Komentuoti:


  • Evka
    replied
    Tai logiškai mastant begiai paguldyti ant privacios zemes?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Miningan Rodyti pranešimą
    Ar lokomotyvas su platforma (berods buvo ir dar vienas vagonas) seniau stovėjo Joniškėlio stoties kelyne ? Jai taip tai kokiu tikslu ir būdu buvo pakeista jo buvimo vieta ?
    Kadangi AB "Lietuvos geležinkeliai" dėka yra privatizuoti ir visi peronai Joniškėlio stotyje, tai savininkai nustūmė viską kuo toliau nuo namų. Ir jei vienas forumo narys, pasakys, kad "veiklą vykdyti vis dar galima", tai jam realiai reikėtų... d. į .s.

    Komentuoti:


  • Miningan
    replied
    Ar lokomotyvas su platforma (berods buvo ir dar vienas vagonas) seniau stovėjo Joniškėlio stoties kelyne ? Jai taip tai kokiu tikslu ir būdu buvo pakeista jo buvimo vieta ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čia irgi semaforo troso prilaikymo ir dar gal kokio kompensavimo ar pan. įrenginys.



    Nesinori tikėti, kad prie rajoninio kelio pervažos pačiame miestelyje naglai būtų kastas žvyras nuo pylimo...



    Semaforas ties Karpių g. pervaža.







    Nuo pervažos pusės stoties link.







    Ties pervaža, Petrašiūnų link.



    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2013.11.19, 16:05.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lyg ir semaforo valdymo trosų įtempimo kompensatorius???



    Jo gamyklinė lentelė. Zimmermann & Buchloh, Akt.-Ges. 1915.



    Troso laikiklis.



    Čia tikriausiai buvusios siurblinės pastatas. Už jo Mažupė.



    TU2-090 ir vagonas.













    Paskutinis taisė Al1; 2013.11.19, 15:58.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iešmo perjungimo mechanizmas vakariniame kelyno gale



    Pirmasis iešmas iš vakarinės stoties pusės.



    Semaforo valdymo trosų laikiklis.



    Vakarinis stoties kelyno galas įsiremia į tiltą per Mažupę. Nuo tilto stoties link.



    Perėjus per tiltą, stoties link.



    Tiltas iš šono.



    Apačios.



    Vakarų link.

    Paskutinis taisė Al1; 2013.11.19, 15:52.

    Komentuoti:

Working...
X