Kaip jau minėjau ties Pavirčiuve, Skakais, Valakais yra išlikę du pylimo fragmentai. Pirmojo (kairėje ortofotonuotraukos pusėje esančio) nuotrauka žemiau.


Kaip matyti iš pokarinio topografinio žemėlapio, matyt buvo bandyta ištiesinti geležinkelio vingius. Taip ir neaišku, ar tai buvo padaryta, ar visgi iki pat linijos uždarymo, traukiniai važiavo senąja trasa.

Kaip matyti iš žemėlapio, Kriukų stotis buvo ne pačiame miestelyje, o už jo.
Kriukų stotis nuo plento. Pastatas kapitališkai suremontuotas, pristatyti priestatai.

Vaizdas buvusios stoties link nuo Kriukų miestelio pusės.

Ortofotonuotraukoje pažymėta Kriukų stotis ir vietovė, vadinama Vakzalu. Deja, su geležinkeliu ji nieko bendro neturi. Ten Pirmojo pasaulinio karo metais buvo vokiečių telefonų (ir tikriausiai telegrafo) stotis. Tik kažkodėl keistai pavadinta vietovė Vakzalu. Juk rusiškai niekas telegrafo ir telefono stočių "vokzalu" nevadina, o vadina "stancyja".

Komentuoti: