Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • udrius
    replied
    Parašė Maestro! Rodyti pranešimą
    2. Seniau būdavo toks kaip siaurojo geležinkelio fanų klubas ar kažkas panašaus, žodžiu - siauruko mylėtojų bendruomenė, kuri organizuodavo talkas, susitikimus, pasivažinėjimus drezinomis ir t.t... Dabar jokios informacijos ir jokio tinklapio ar forumo apie tai nerandu. Kas nutiko?
    Tiesiog išsiskirstė visi sau. Jei nori prisidėti prie veiklos - gali pabandyti susisiekti su Paiešmenio kaimo bendruomene, gal jie kažką dar darys

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    1. nuvažiavus nuo bėgių viduriniai bėgiai sulaikytų traukinį ir jis nenusiridentų nuo tilto. tas pats ir ant plačiojo geležinkelio yra.

    Komentuoti:


  • Maestro!
    replied
    Sveiki gerbiamieji siaurojo geležinkelio entuziastai ir mėgėjai (: Turiu jums paruošęs du klausimus.

    1. Kam ten tokie tarsi "bėgiai bėgiuose" tose vietose, kur geležinkelis driekiasi per tiltą? Pridedu paveiksliuką.
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2009050...ure%20268a.JPG

    2. Seniau būdavo toks kaip siaurojo geležinkelio fanų klubas ar kažkas panašaus, žodžiu - siauruko mylėtojų bendruomenė, kuri organizuodavo talkas, susitikimus, pasivažinėjimus drezinomis ir t.t... Dabar jokios informacijos ir jokio tinklapio ar forumo apie tai nerandu. Kas nutiko?

    Komentuoti:


  • Kraštietis
    replied
    Pajiešmenių stotis
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Gie2rius
    replied
    Pamūšio stotelė 1965 m

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Joniškėlio siaurojo geležinkelio likučiai.
    Buvusi siauruko atkarpa Joniškėlis- Petrašiūnai-Pakruojis (Linkuva)
    Foto 2018.03

    Traukinys stovi prie buv. pervažos kelyje RK 2904 Joniškėlis - Linkuva, neprivažiavus Joniškėlio dvaro






    Semaforo įranga


    Kažkas jau panaudojo sankasos žvyrą kur kas praktiškesniems tikslams


    Lokomotyvas ТУ2 (TU2) Nr. 090




    Siauruko lokomotyvas Joniškėlio fone





    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Joniškėlio semaforai
    Foto 2018.03


    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Dar vienas keistas faktas išlindo, http://eteismai.lt/byla/195115707893...-475-519/2008#

    Mano žiniomis kelio Petrašiūnai - Joniškėlis nėra , nebent jį išardė kartu su pervaža
    Yra 2910 kelias Petrašiūnai - Rimšonys - Pamūšis - Titonys - 2904 kelias; yra 2903, iš 2910 kelio Rimšonyse per Balsius į Klovainius; yra 2904 iš Linkuvos į Joniškėlį; Siaurukas eina palei 2910 kelią iki Titonių, laukais link Stačiūnų ir palei 2904 kelią pasiekia Joniškėlį. Pervažos Rimšonyse (su 2910), Pamūšyje (vis dar tebesanti), Titonyse su 2910 ir Joniškėlyje su 2904.

    Bet taip galima konstatuoti faktą kad 2008-05-30 išardyta pervaža Rimšonyse su 2910 keliu (greičiausiai) arba Joniškėlyje su 2904 keliu. 2910 kelias nuo Rimšonių iki .2904 kelio vis dar žvyrkelis.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė senis Rodyti pranešimą
    1997m. ruožas dar veikė? Bent bėgiai stoty buvo
    Kiek pamenu, neveikė. Kiek ankstėliau, berods ~1995 metus, Petrošiūnų - Pakruojo atšaką demontavo. Judėjimo kelyje, kad ir retai ten būdamas, nesu matęs nuo kokių 1992.

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    1997m. ruožas dar veikė? Bent bėgiai stoty buvo

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Buv. Joniškėlio siaurojo geležinkelio stotis
    Foto 2018.03








    Palyginimui - prieš 21 metus daryta Joniškėlio stoties nuotrauka
    Foto 1997.05
    Paskutinis taisė Romas; 2018.04.12, 23:11.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Link Pasvalio. Kino žurnalas „Tarybų Lietuva“ 1976 m. nr. 35.



    http://www.e-kinas.lt

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Pasvalio geležinkelio stoties pastatas tarpukariu (iš asmeninės kolekcijos)
    Paskutinis taisė Romas; 2017.02.19, 13:50. Priežastis: Nuotraukos rodymas

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Linkuvos siaurojo geležinkelio stoties vieno sandėlio statyba.
    O dabar irgi panašiai atrodo, tik tada nebuvo pastatę, o dabar griūva...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei parūpintų railfanais, tai kodėl gi ne. Ar padėtų gauti ES finansavimą. Tačiau nemanau, kad jie čia kažką savo gali įdėti.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    „ Aš tikiuosi, kad šiais metais tapsime dalininkais, ir rajonas preliminariai sutiktų. Nes mieste ir rajone turime pusę siauruko infrastruktūros“, – dėstė meras. Be kita ko, Panevėžys turi vieną didžiausių pasaulyje siaurojo geležinkelio depų. Anot mero, Panevėžį domintų šiaurinė kryptis link Joniškėlio, Biržų, Linkuvos, kur yra turistinių objektų, tarp jų – Biržų pilis, dvarai, alaus kelio programa. Anot mero, siaurojo geležinkelio atšaka yra geros būklės, didelių investicijų galbūt nereikėtų. Panevėžio vadovas sakė kol kas dar neaptaręs šių planų su dabartine Susisiekimo ministerijos vadovybe. Anksčiau ministerijos atstovai buvo linkę apskritai atsisakyti savo dalies iš esmės turizmui skirtą geležinkelį valdančios įstaigos. M. R. Račkauskas tvirtino, kad savivaldybė norėtų, jog nepaisant visko būtų išlaikytas ir valstybinis finansavimas.
    Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=73653876

    Tai siekiama britus įtraukti į Biržai-Anykščiai?

    Komentuoti:


  • Vismantas
    replied
    Įkeliu keletą nuotraukų apie Biržų stotyje vykdytus važiavimus.



    Komentuoti:


  • PNV
    replied
    http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...nta-642-592463
    Tikėkimės... Labai gera būtų investicija. Ir į savo kaimą nuvažiuočiau

    Komentuoti:


  • Kraštietis
    replied
    Vietomis bėgiai išpjauti po kelis metrus, autogeno pagalba.Bėgių sujungimų nėra nei vieno. Ten kur didelė atkarpa be bėgių, vietomis išlupti ir pabėgiai. Per visą atkarpą bėgių nėra virš puse kilometro...

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė Kraštietis Rodyti pranešimą
    TunelisAtvaizdas
    Šis vieta man priminė šį tunelį. Gal nusišnekėsiu, bet tai galėtų būti neblogas turistinis objektas. Tik, aišku, reikia šio geležinkelio atkūrimo.

    Komentuoti:

Working...
X