Parašė Maestro!
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)
Collapse
X
-
-
1. nuvažiavus nuo bėgių viduriniai bėgiai sulaikytų traukinį ir jis nenusiridentų nuo tilto. tas pats ir ant plačiojo geležinkelio yra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sveiki gerbiamieji siaurojo geležinkelio entuziastai ir mėgėjai (: Turiu jums paruošęs du klausimus.
1. Kam ten tokie tarsi "bėgiai bėgiuose" tose vietose, kur geležinkelis driekiasi per tiltą? Pridedu paveiksliuką.
http://foto.terpe.lt/inkelti/2009050...ure%20268a.JPG
2. Seniau būdavo toks kaip siaurojo geležinkelio fanų klubas ar kažkas panašaus, žodžiu - siauruko mylėtojų bendruomenė, kuri organizuodavo talkas, susitikimus, pasivažinėjimus drezinomis ir t.t... Dabar jokios informacijos ir jokio tinklapio ar forumo apie tai nerandu. Kas nutiko?
Komentuoti:
-
Joniškėlio siaurojo geležinkelio likučiai.
Buvusi siauruko atkarpa Joniškėlis- Petrašiūnai-Pakruojis (Linkuva)
Foto 2018.03
Traukinys stovi prie buv. pervažos kelyje RK 2904 Joniškėlis - Linkuva, neprivažiavus Joniškėlio dvaro
Semaforo įranga
Kažkas jau panaudojo sankasos žvyrą kur kas praktiškesniems tikslams
Lokomotyvas ТУ2 (TU2) Nr. 090
Siauruko lokomotyvas Joniškėlio fone
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Dar vienas keistas faktas išlindo, http://eteismai.lt/byla/195115707893...-475-519/2008#
Mano žiniomis kelio Petrašiūnai - Joniškėlis nėra , nebent jį išardė kartu su pervaža
Yra 2910 kelias Petrašiūnai - Rimšonys - Pamūšis - Titonys - 2904 kelias; yra 2903, iš 2910 kelio Rimšonyse per Balsius į Klovainius; yra 2904 iš Linkuvos į Joniškėlį; Siaurukas eina palei 2910 kelią iki Titonių, laukais link Stačiūnų ir palei 2904 kelią pasiekia Joniškėlį. Pervažos Rimšonyse (su 2910), Pamūšyje (vis dar tebesanti), Titonyse su 2910 ir Joniškėlyje su 2904.
Bet taip galima konstatuoti faktą kad 2008-05-30 išardyta pervaža Rimšonyse su 2910 keliu (greičiausiai) arba Joniškėlyje su 2904 keliu. 2910 kelias nuo Rimšonių iki .2904 kelio vis dar žvyrkelis.
Komentuoti:
-
Parašė senis Rodyti pranešimą1997m. ruožas dar veikė? Bent bėgiai stoty buvo
- 1 patinka
Komentuoti:
-
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Jei parūpintų railfanais, tai kodėl gi ne. Ar padėtų gauti ES finansavimą. Tačiau nemanau, kad jie čia kažką savo gali įdėti.
Komentuoti:
-
„ Aš tikiuosi, kad šiais metais tapsime dalininkais, ir rajonas preliminariai sutiktų. Nes mieste ir rajone turime pusę siauruko infrastruktūros“, – dėstė meras. Be kita ko, Panevėžys turi vieną didžiausių pasaulyje siaurojo geležinkelio depų. Anot mero, Panevėžį domintų šiaurinė kryptis link Joniškėlio, Biržų, Linkuvos, kur yra turistinių objektų, tarp jų – Biržų pilis, dvarai, alaus kelio programa. Anot mero, siaurojo geležinkelio atšaka yra geros būklės, didelių investicijų galbūt nereikėtų. Panevėžio vadovas sakė kol kas dar neaptaręs šių planų su dabartine Susisiekimo ministerijos vadovybe. Anksčiau ministerijos atstovai buvo linkę apskritai atsisakyti savo dalies iš esmės turizmui skirtą geležinkelį valdančios įstaigos. M. R. Račkauskas tvirtino, kad savivaldybė norėtų, jog nepaisant visko būtų išlaikytas ir valstybinis finansavimas.
Tai siekiama britus įtraukti į Biržai-Anykščiai?
Komentuoti:
-
http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...nta-642-592463
Tikėkimės... Labai gera būtų investicija. Ir į savo kaimą nuvažiuočiau
Komentuoti:
-
Vietomis bėgiai išpjauti po kelis metrus, autogeno pagalba.Bėgių sujungimų nėra nei vieno. Ten kur didelė atkarpa be bėgių, vietomis išlupti ir pabėgiai. Per visą atkarpą bėgių nėra virš puse kilometro...
Komentuoti:
-
Parašė Kraštietis Rodyti pranešimąTunelisAtvaizdas
Komentuoti:
Komentuoti: