Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • LinS
    replied
    Matomi keleiviniai vagonai siauruko?

    (V. Purono asmeninio archyvo nuotr.)
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties katiline. Priekyje matosi įvažiavimas į teritoriją iš Pušaloto g.

    ​​


    Ten pat, vaizdas atgal, Panevėžio stoties link.



    Ties įvažiavimu į katilinę, 3 km posto pusėn.



    Ten pat, vaizdas atgal, Panevėžio stoties link.



    Ties pėsčiųjų taku iš autobusų stotelės į stiklo fabriką. Priekyje buvusio 3 km posto vieta.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Pėsčiųjų takas. Bėgiai užbetonuoti.



    3 km postas. Bėgiai žolėje. Matosi iešmų perjungimo mechanizmas.



    Iešmas.



    Bėgiai žolėje. Čia yra pagrindinis kelias ir kito kelio fragmentai su iešmu.



    Bėgiai žolėje.



    Pabaiga.


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ruožas Panevėžio mieste nuo buv. Žiedo g. pervažos iki 3 km posto prie stiklo fabriko.

    Vaizdas vakarų link. Stovi sustojimo ženklas tarp bėgių.



    Ten pat, vaizdas atgal, stoties link.



    Kiek paėjus pirmyn yra dar vienas aklinas susikirtimas su plačiojo geležinkelio privažiuojamuoju keliu. Pirmasis toks susikirtimas yra arčiau stoties.



    Tolumoje matosi Pušaloto g. pervaža.



    Pušaloto g. pervaža. Vaizdas Panevėžio stoties link.



    Ten pat, į priešingą pusę.



    Pervažos budėtojo pastatas ir siaurasis geležinkelis kairėje.



    Palei geležinkelį yra Priemiesčio g. Vaizdas Panevėžio stoties link.



    Ten pat, į priešingą pusę. Priekyje buvusi Įmonių g. pervaža.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šalia Joniškėlio, prie buvusios plytinės, kurioje dabar yra įsikūrusi firma, prekiaujanti žemės ūkio technika, neseniai įrengta ekspozicija - šilumvežis TU6A-2455 ir platformos, ant kurių sustatyti traktoriai T-74. Idėja priklauso tos įmonės savininkui. Visas šitas sąstatas stovi ant magistralinės linijos Joniškėlis - Petrošiūnai. Beje, plytinė turėjo savo atšaką.













    Paskutinis taisė Al1; 2020.08.26, 17:34.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pirmiausiai buvo uždarytas ruožas Šiauliai - Gubernija. Gal dar kokiais 196x. O dalis iki Pakruojo tikriausiai uždaryta nutiesus platųjį Radviliškis - Pakruojis. 1984 tikrai per vėlai, tikriausiai kažkur 197x pabaigoje.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Prikeliu seną klausimą apie siauruką Šiauliuose. 1939 metų 1:100000 žemėlapyje parodyta jo trasa.
    Po kelių manipuliacijų su Google maps, jo trasa sutampa su Geležinkelio (kaip netikėta!), Medelyno gatvėmis, o toliau ėjo tarpu tarp Gumbinęs ir Dubijos gatvių. Trasa ėjo laukais nuo dab. Medelyno/ Birutės g. sankryžos iki Medelyno / M. K. Čiurliono gatvių sankryžos.Ir nors toje vietoje būta pasikeitimų, sakyčiau sklypų ribos ir pastatai gan neblogai parodo buvusią siaurojo geležinkelio vietą.
    Click image for larger version  Name:	firefox_ngsYey9ecn.jpg Views:	129 Size:	310,7 kB ID:	1822661

    Nemanau kad bus likę kažkokių artefaktų. Nebent kažkur Medelyno / Skirgailų gatvių vietoje galėtų būti žemėlapyje pažymėto namo pamatai
    Kaip rašė klasikas, kraujas jau senai susigėrė į žemę ir toje vietoje auga vynmedžiai.

    Pats žemėlapis guli http://maps4u.lt/lt/includes/siuntin...lapai/1204.jpg

    Viename šaltinyje radau kad Šiaulių - Pakruojo ruožas uždarytas 1984 metai, kas man pasirodė gerokai per vėlai. Gal kas žinote tiksliau?
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2020.08.25, 13:52.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ačiū, tik patogiau būtų užrašai prieš nuotraukas, o ne po jų. Kompiuterio ekrane kitaip skaitome nei popierinį laikraštį.
    Perdaryta. Ačiū už pastabą

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Ačiū, tik patogiau būtų užrašai prieš nuotraukas, o ne po jų. Kompiuterio ekrane kitaip skaitome nei popierinį laikraštį.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Tarpstotis Vaitkūnai - Pušalotas



    Dar kokiais 2010m pervaža prie Vaitkūnų stoties turėjo pervažos ženklus ir matėsi bėgiai. Dabar nei bėgių nei ženklų. Visas pylimas apaugęs krumais ir medžiais.
    Tačiau praeitą savaitgalį pravažiuojant vaizdas buvo pasikeitęs.

    20200508

    Krūmai pradėti pjauti ir visas krūmynas skendėjo "Drūžbu" gaudesyje.





    Po savaitgalio vaizdas pasikeitė kardinaliai:

    20200510

    Link Pušaloto


    Link Vaitkūnu pervažos





    Kelmų gausybė


    Akis


    Kairė pusė išvalyta mažiau


    Medis VS Metalas


    Dešinė išvalyta toliau


    Toliau vis dar džiunglės.


    Turbūt švilpuko ženklas prieš pervaža?


    Pylimas matomas ryškiai.



    Darbai panašu bus tęsiami. Iki tilto per Žąsa (turbūt) likę kokie 50m.

    Jei darbai pajudės kitą savaitgali apžiūrėsiu tiltą.
    Paskutinis taisė LinS; 2020.05.11, 15:18.

    Komentuoti:


  • Maestro!
    replied
    Besikurianti aukštaitijos siaurojo geležinkelio gerbėjų FB grupė (:

    https://www.facebook.com/groups/329115387713296/

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Kad jau ieškojai ... Buvęs „siauruko“ vadovas kaltinamas pasisavinęs daugiau nei 200 tūkst. eurų

    https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...200-tukst-euru

    Komentuoti:


  • Maestro!
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kiti.
    Kiti, tai kiti, bet su tais "kitais" ten irgi įdomiai....

    https://rekvizitai.vz.lt/imone/siaurasis_gelezinkelis/

    https://www.dirba.lt/cv/audrone-matu...ene-31015.html

    Išvadų jokių nedarau ir neperšu, bet įmonė įdomi


    Dar apie patį klubą ir Direktorę, bendram vaizdui susidaryti:

    https://eteismai.lt/byla/45735776554926/2-1029-266/2016

    https://eteismai.lt/byla/23826982727...-8098-902/2018



    Attached Files
    Paskutinis taisė Maestro!; 2020.04.25, 10:28.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kiti.

    Komentuoti:


  • Maestro!
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Ne. Visai kita.
    Ar steigėjai ne tie patys?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Maestro! Rodyti pranešimą

    Ta pati mergelė tik kita suknelė. Juk taip? (:
    Ne. Visai kita.

    Komentuoti:


  • DDoncys1
    replied
    Sveiki,
    Gal kas turit nuotraukų su šiame ruože (ir Panevėžys - Anykščiai ruože) tarpukariu naudotais keleiviniais vagonais?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    "Via Baltica" kelio daalyje vakariniame Panevėžio aplinkkelyje tarp Bernatonių žiedinės sankryžos ir plačiojo geležinkelio Šiauliai-Panevėžys viaduko apie buvusį kirtimąsi su siauruku imena informaciniai kelio ženklai. Jie siauruką pavadina kultūros vertybė. Deja, tą vertybę niekas nevertina. Kovo 6 d. pavažinėjome po Panevėžio rajoną ir Bernatonių-Skaistgirių apylinkėse siauruką kirtome dar trejose vietose. Pervažoms būdingų kelio ženklų nelikę "nė kvapo", bėgiai taip apaugę žole, kad jų nė nematyti. Tas tris pervažas radau tik žinodamas atstumus iki kai kurių orientyrų (sankryžų). Kaip pagalvojau, ar netiktų pramobinė kelionė siauruku tarp "Via Baltica" pašinėje esančių vietovių - Pasvalio ir Bernatonių? Kai kurie railfanai man prieštaraus, bet prieštaraujantys lai parteikia svarius argumentus.

    Komentuoti:


  • Maestro!
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą

    na ne ten VŠĮ "Siaurasis geležinkelis"
    Ta pati mergelė tik kita suknelė. Juk taip? (:

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Maestro! Rodyti pranešimą

    Tikrai logiška, nes naujausias VšĮ "Aukštaitijos siaurasis geležinkelis" projektas: Atstatyti ruožą Biržai - Pajiešmeniai (:
    na ne ten VŠĮ "Siaurasis geležinkelis"

    Komentuoti:


  • Maestro!
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą

    Tiesiog išsiskirstė visi sau. Jei nori prisidėti prie veiklos - gali pabandyti susisiekti su Paiešmenio kaimo bendruomene, gal jie kažką dar darys
    Tikrai logiška, nes naujausias VšĮ "Aukštaitijos siaurasis geležinkelis" projektas: Atstatyti ruožą Biržai - Pajiešmeniai (:

    Komentuoti:

Working...
X