Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Geležinkeliai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Stokholmas: Citybanan

    Keli įdomūs faktai apie Stokholme vykdomą "Citybanan" geležinkelio tunelio, skirto priemiesčio traukinių eismui (su jungtimis su metro), projektą:

    - 6 km ilgio dvipusis tunelis
    - 46 techninės struktūros
    - 20 jungčių ir vienas susikirtimas
    - 12.000 m bėgių
    - 75 optiniai signalai tunelyje
    - 500 Švediškų mylių kabelių
    - 56.000 kvadratinių metrų vibraciją mažinančios dangos
    - 5 minučių trukmės kelionė tarp Stockholms södra ir Odenplan stočių

    Stotyje Odenplan

    - 21 eskalatorius
    - 7 liftai
    - 500 m ilgio platforos sienelė (apsauga)

    Stotyje Station City

    - 44 eskalatoriai
    - 17 liftų
    - 1000 m ilgio platformos sienelė (apsauga)

    Žemėlapyje punktyrine linija pažymėta nauja geležinkelio estakada ties Årsta.


    Šaltinis
    Paskutinis taisė Silber418; 2016.03.01, 22:50.

    Comment


      O kuo neįtinka esama linija? Juk nauja tik kiek daugiau centrą užkabins?

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        O kuo neįtinka esama linija? Juk nauja tik kiek daugiau centrą užkabins?
        Bus sumažinta Centrinės geležinkelio stoties apkrova, nes šiuo metu priemiesčio traukinių stotelė yra ten. Tuo pačiu bus galima kai kurių ruožų plėtra, bet taip pat tuneliuose po jau esamais bėgių ruožais. Iš esmės, šis projektas suteikia galimybę plėtrai Centrinėje stotyje.
        Be to, bus patogesnis ir greitesnis susisiekimas bei daugiau galimybių persėsti iš kitų transporto priemonių arba atvirkščiai.

        Comment


          Stokholmas: Citybanan

          Taip praėjusią vasarą atrodė tunelio pradžia ties Tomteboda kelynu:


          Šaltinis

          Comment


            Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
            Bus sumažinta Centrinės geležinkelio stoties apkrova, nes šiuo metu priemiesčio traukinių stotelė yra ten. Tuo pačiu bus galima kai kurių ruožų plėtra, bet taip pat tuneliuose po jau esamais bėgių ruožais. Iš esmės, šis projektas suteikia galimybę plėtrai Centrinėje stotyje.
            Be to, bus patogesnis ir greitesnis susisiekimas bei daugiau galimybių persėsti iš kitų transporto priemonių arba atvirkščiai.
            Tai didžiausias bottle-neckas buvo su priemiestiniais traukiniais? Man atrodė kad kaip tik, tunnelbanos apsukos labai ribotos dėl tos sekcijos.

            Comment


              Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
              Tai didžiausias bottle-neckas buvo su priemiestiniais traukiniais? Man atrodė kad kaip tik, tunnelbanos apsukos labai ribotos dėl tos sekcijos.
              Metro šiuo atveju ne prie ko. Tuneliai yra atskiri, išdėstyti keliais lygiais po žeme. O gal tiesiog nesuprantu klausimo?

              Comment


                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                Metro šiuo atveju ne prie ko. Tuneliai yra atskiri, išdėstyti keliais lygiais po žeme. O gal tiesiog nesuprantu klausimo?
                Tiesiog iki šiol nesuprasdavau, kad tais tiltais, kur važiuoja priemiestiniai traukiniai, atvyksta ir tarpmiestiniai. Nes galvojau, kad didesnė problema yra su metro pravažiavamumu, todėl investicijas ten labiau skirtinos.

                Comment


                  Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                  Tiesiog iki šiol nesuprasdavau, kad tais tiltais, kur važiuoja priemiestiniai traukiniai, atvyksta ir tarpmiestiniai. Nes galvojau, kad didesnė problema yra su metro pravažiavamumu, todėl investicijas ten labiau skirtinos.
                  Problema ta, kad ties Centrinė geležinkelio stotimi yra kelyno susiaurėjimas, o stoties plėtrai į šonus nėra vietos (vienoje pusėje vanduo, o kitoje - gatvės). Perkėlus priemiesčio traukinių eismą į tunelį, bus daugiau laisvų bėgių ruožų stotyje, tačiau tolimesnė plėtra įmanoma tik rengiant tunelius po esamais bėgiais. O atšaka su estakadomis prie stoties yra Sundbyberg priemiesčio kryptimi. Sundbyberg bei Solnos savivaldybės patvirtino kelių tunelių projektą, įgyvendinus kurį priemiesčio traukinių eismas bus galimas atskiruose tuneliuose didžioje dalyje Stokholmo urbanistinės teritorijos (projekto "Mälarbanan" etapai).
                  Metro sistema atskira ir bendrų bėgių su kitomis geležinkelio sistemomis nėra.

                  Comment


                    Plėsti į vandens pusę visada galima, nebent ten to daryti neleidžia kažkokie kiti objektai ar aplinkosauga.

                    Comment


                      Teoriškai galima, bet nebūtinai tai geriau negu tunelių rengimas. Beje, šiandien buvo pristatytas dar vienas Stokholmo Centrinės geležinkelio stoties rekonsturkcijos planas, kuriame numatomas naujas platformų uždengimo būdas bei pastato ploto didinimas keliais aukštais. Iš esmės, stotis bus ne tik transporto terminalu, biuru, prekybos centru, bet ir viešbučiu.
                      Paskutinis taisė Silber418; 2016.03.08, 20:23.

                      Comment


                        Geteborgas: RegionCity

                        Kelios nuajesnės būsimo Geteborgo Centrinės geležinkelio stoties rajono "RegionCity" projekto iliustracijos:


                        Šaltinis


                        Šaltinis


                        Šaltinis


                        Šaltinis


                        Šaltinis


                        Šaltinis

                        Šaltinis: http://www.regioncity.se/pages/nu.html#workshop.

                        Comment


                          Itin grietas geležinkelis: Ostlänken

                          Švedijos Infrastruktūros ministrė Anna Johansson specialios konferencijos metu pranešė, jog pirmojo itin greito geležinkelio ruožo Ostlänken (Järna (Stokholmo regionas) - Linköping, žr. žemėlapį) tiesimo darbai bus pradėti kitąmet.


                          Šaltinis

                          Infrastruktūra:

                          - apie 200 tiltų, kurių bendras ilgis 10 km,
                          - apie 30 tunelių, kurių bendras ilgis apie 20 km,
                          - 15 Švediškų mylių arba apie 150 km. naujo standarto dvigubo geležinkelio
                          - Naujos stotys.

                          Šaltinis: Ostlänken ska börja byggas 2017
                          Paskutinis taisė Silber418; 2016.04.14, 11:58.

                          Comment


                            Stokholmas: nauji priemiesčio traukiniai

                            Šio mėnesio pradžioje Stokholmą pasiekė pirmasis atnaujintos serijos Alstom Coradia Nordic X60b (arba 'SL X60B') priemiesčio susisiekimui skirtas traukinys (šv. pendeltåg). Naujos serijos traukiniai pritaikyti naujai signalų sistemai, kuri įdiegta naujame tik priemiesčio traukinių eismui skirtame tunelyje po Stokholmo centru (projektas "Citybanan"). Taip pat atnaujinti dar keli technologiniai aspektai, kiek pakeistas X60 serijos traukinių tipo salono dizainas ir kt. Dalis naujos serijos traukinių šiomis dienomis bandoma šiauriniuose šalies regionuose, o kita dalis dar gaminama ir bandoma Vokietijoje. Nauji traukiniai bus pristatomi kitais metais, kai bus pabaigtas įgyvendinti projektas "Citybanan".
                            Taip pat nemažai X60 serijos traukinių atnaujinama.


                            Šaltinis


                            Šaltinis


                            Šaltinis

                            Daugiau informacijos: Nya pendeltåg, New-generation Stockholm commuter EMU inaugurated.

                            Comment


                              Nauja SJ interneto svetainė

                              Valstybinė Švedijos geležinkelių bendrovė "SJ AB" pristatė naują oficialiojo bendrovės interneto puslapio (www.sj.se) versiją. Naujas svetainės dizainas panašus į daugumos oro linijų bendrovių svetainių dizainą, tačiau dabar lengviau rasti reikiamą informaciją apie traukinių tvarkaraščius, bendrovę, bendrovės aplinkosaugos politiką ir pan. Kaip ir anksčiau, intenetu galima įsigyti traukinių bilietus, pasitikrinti tvarkaraščius realiu laiku, įsigyti/atnaujinti klubo narystę, sužinoti bistro meniu naujienas ir pan. Naujoji interneto svetainės versija pritaikyta visoms platformoms.

                              Paskutinis taisė Silber418; 2016.04.20, 15:00.

                              Comment


                                Inlandsbanan: modernizacija

                                Didėjančios investicijos į žiemos kurortų verslą bei investicinio potencialo didėjimas kai kuriuose vidurio ir šiaurės šalies regionuose skatina 1.300 km ilgio geležinkelio ruožo Inlandsbanan modernizacijos procesą.
                                Neseniai buvo priimtas sprendimas šiuo metu turizmo sektoriuje eksploatuojamą geležinkelio ruožą pritaikyti susisiekimui keleiviniu geležinkeliu tarp didžiausių gyvenviečių šiuose reta apgyvendintuose regionuose. Tikimasi, jog patogesnis susiekimas geležinkeliu bei konkurencija su autobusų paskatins glaudesnius ryšius tarp miestų.
                                Jau šių metų pabaigoje linijoje tarp Mora ir Östersund bus pristatyti nauji traukinių sąstatai (analogiški kai kuriems "Deutsche Bahn" traukiniams), o ateityje turėtų būti dar labiau naudojamas šio ilgo geležinkelio potencialas.

                                Inlandsbanan


                                Šaltinis

                                Naujo tipo sąstato vizualizacija


                                Šaltinis

                                Šaltinis: Inlandsbanan vill utmana busstrafiken

                                Comment


                                  MTR Express Stadler traukinukas, pravažiuojanti Årstaberg stotelę Stokholmo urbanstinėje teritorijoje:



                                  Kair matyti nauja projekto "Citybanan" estakada.

                                  Ties Karlberg stotele (pakeliui iš Solna depo į stotį)

                                  Paskutinis taisė Silber418; 2016.06.03, 00:09.

                                  Comment


                                    Geteborgas: RegionCity

                                    Kelios naujos Geteborgo stoties rajono projekto vizualizacijos, kuriose matyti ir senasis stoties pastatas:


                                    Šaltinis


                                    Šaltinis


                                    Šaltinis


                                    Šaltinis


                                    Šaltinis

                                    "RegionCity" yra stambaus Geteborgo miesto centro pertvarkymo projekto "Älvstaden/River City" dalis.

                                    Comment


                                      Stokholmas: Citybanan

                                      Liko lygiai metai iki planuojamos projekto "Citybanan" įgyvendinimo pabaigos! Ta proga vieno Švedijos dienraščio žurnalistai buvo pakviesti pasižvalgyti naujame geležinkelio tunelyje po Stokholmo centru.

                                      Naujosios stoties Station City platformos


                                      Šaltinis


                                      Šaltinis


                                      Šaltinis

                                      Tunelio sekcija ties Station City


                                      Šaltinis

                                      Po vandeniu panardinta tunelio sekcija


                                      Šaltinis

                                      Tunelio sekcija išsprogdintose uolienose


                                      Šaltinis

                                      Älvsjöbågen - nauja estakada (dešinėje nuotraukos pusėje) ties Älvsjö (projekto dalis)


                                      Šaltinis

                                      Šaltinis: Häng med ner i Citybanan – ett år innan öppning

                                      Taip pat šiomis dienomis atnaujinamas Stokholmo priemiesčio traukinių Alstom Coradia Nordic (X60) parkas - techniniai įrengimai pritaikomi naujai signalų sistemai bei anaujinamas interjeras. Be to, pristatomi ir naujesnės kartos tos pačios serijos traukinių sąstatai ('X60B').
                                      Paskutinis taisė Silber418; 2016.07.11, 23:54.

                                      Comment


                                        Stokholmas: Citybanan

                                        Kadangi prieš tai skelbtame pranešime dominuoja Station City nuotraukos, reikėtų pasidalinti ir naujesne Odenplan stoties nuotrauka:


                                        Šaltinis

                                        Comment


                                          Stokholmas: Citybanan

                                          Tiesiamas paskutinis "Citybanan" bėgių ruožas ant naujos Älvsjöbågen estakados (400 m) pagrindo ties Älvsjö rajonu. Darbai truks kelias paras.


                                          Šaltinis

                                          Comment

                                          Working...
                                          X