Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kelionių lėktuvais apžvalgos

    Gal Kas galėtų John apžvalgas, apie SAS ir Swiss, perkeltį į šią temą?
    Aviate, navigate, communicate

    #2
    O aš tuo tarpų padarysiu pirmąją apžvalgą. Šį vakarą teko pasinaudot AirBaltic(toliau- BT) paslaugomis iš Oslo per Rygą į Vilnių.

    Terminale pasirodžiau maždaug 45 min. iki skrydžio, nustebau pamatęs B737, prieš keletą metų, kai tekdavo dažniau naudotis BT paslaugomis OSL-RIX dažnai operuodavo DH8-Q400


    Pagyvenęs, 1992 m. gamybos B735 YL-BBM jau laukė


    Ekonominė klasė, va tiek vietos (mano ūgis 183cm)


    Po trumpų saugos instrukcijų, pajudėjom tako link


    Tikrai jautėsi, kad lėktuvas ne pats naujausias




    Akivaizdu, kur skraidė anksčiau


    tie prietarai...


    Servisas prasidėjo iškart išjungus saugos diržus, kadangi žmonių buvo mažai, stiuardesės judėjo greitai.


    BT jokių nemokamų užkandžių ar gėrimų nėra. Viskas kainuoja ir nepasakyčiau, kad labai pigu


    Bet alaus norisi


    "Final approach to EVRA" stiuardės pamiršo išjungti salono šviesas?


    Ant žemės




    Net pavydu, bet tuo pačiu ir džiūgu žiūreti, kaip RIX plečiasi, tamsiai mėlynas- naujas terminalas.


    Manau praeis, dar n metų kol VNO turėsim Costa coffee ar kažką panašaus


    Tiesa alus RIX euru pigesnis, nei lėktuve


    Skrydis į VNO tokiu pat "aparatu" 1992 m. gamybos B735 YL-BBN

    Tuščias VNO


    Ir draugiški plakatai/skelbimai sugrįžus namo


    Apibendrinimui: BT kainuoja viskas: bagažas, maistas, vietos pasirinkimas( skrendant B735 geriausios vietos 10 A ir 10 E prie atsarginio išėjimo, daug vietos kojoms).

    Nors lėktuvų parko vidutinis amžius 11 m., kaip teigia BT, bet visi B737 yra gerokai "pagyvenę", naujesni yra DH8-Q400 propeleriniai lėktuvai, visada maloniau keliauti, kad ir senesniu, bet didesniu. Nekantriai laukiu kol BT savo parką papildys CS300 lėktuvais.

    Įgula per daug nesišypso, bet savo darbą atlieka- dauguma Latvijos jaunimas. Dirba ir Lietuvos pilotų.

    Dažnai BT pasiūlo geresnes kainas keliaujant į skandinaviją ar nvs šalis. Jie padaro viską puikiai- saugiai ir pakankamai greitai nugabena iš taško a į b, dažniausiai per Rygą. Ar verta taupyti 20 eurų ir neskristi su visais kitais, mano nuomone- ne, bet spręsti kiekvienam pačiam. Reziumuojant viską duodu 5,5 iš 10.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.10.19, 05:08.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      #3
      Gera iniciatyva, Čiurlioni. Aš kiek vėliau pridėsiu savo išsamesnes apžvalgas iš short ir long haul economy SAS ir Swiss.

      Beje, gal galima ir oro uostų apžvalgas kartu dėti? Juk iš esmės tai experience dalis.
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        #4
        Parašė John Rodyti pranešimą
        Šiandien teko šiek tiek pasiskraidyti LHR-ARN-HKG su SAS, tai padarysiu kelis pastebėjimus. Pirmas siurprizas buvo tai, kad ES ir vidiniuose skrydžiuose SAS, pasirodo, neduoda nieko valgyti. Net kokios sumautos sukritusios bandelės. Nebent tavo bilietas yra kažkoks SAS plus ar kažkos dar bbž, koks. Bet faktas tas, kad valgyti negavau. O norėjau. Lėktuvas kažkoks pakriošęs B737-600 straight from the 90's.

        Galvoju, ok, tiek jau to. Duos ėst ir alaus long-haul ARN-HKG. Ėsti davė. Galima buvo "pasirinkti" iš vieno valgio. Prie to paties gauni vieną nealkoholinį gėrimą (jeigu nori antro, reiks susimokėti). Alaus neduoda. Reikia pirkti.

        Lyg to negana, lėktuvo (A340) interjeras, pasirodo, irgi yra iš mid 90's su atitinkamo lygio in-flight entertainment. Nors pačiame SAS puslapyje su pasididžiavimu pristatinėjamas "atnaujintas" long-haul lėktuvų salonas. Neatnaujintas. Ir net USB skylių nėra. Ir kad tokio išsidirbinėjimo nepasirodytų per mažai, tame mažame nutrintame LCD rodo reklamas... Apie atnaujintus long-haul interjerus ir atnaujinamą short-haul fleet'ą. Dafuq is wrong with you SAS?!

        Kas ironiškiausia, kad pirkdamas skrydį, rinkausi tarp Qatar, Emirates ir SAS. Job$&@!mat, kad aš gyvenime kada nors skrisčiau su tokia beviltiškai nevykusia avialinija. Kažkada teko skristi su Kuwait Airways ir jie buvo tvirtai įsitvirtinę mano favoritų lentelės apačioje be šansų kada nors turėti konkurentą. Klydau. SAS dabar jiems palaiko kompaniją. Never again. Never. Ir niekam nerekomenduočiau jais naudotis. Ypač, jei yra galimybė rinktis. Net keista, kad toks žinomas aviacijos pasaulio brand'as gali būti toks apgailėtinai nevykęs. Kaip jie apskritai su tokio lygio servisu ir fleet'u sugeba nebankrutuoti?

        Aš prie savo SAS apžvalgos pridėsiu vieną foto (deja, daugiau neturiu) su SAS A340-300 interjeru. Tiksliau, in-flight entertainment sistema, kuri turi vat štai tokį ekraną ir kuris yra tiek pat naudingas, kiek šuniui penkta koja t.y. visiškai netinkamas jokiam naudojimui (na nebent pasižiūrėti skrydžio informaciją ir poziciją žemėlapyje). Apie keleivių "aptarnavimo" lygį jau rašiau ir ten nelabai yra ką pridurti.

        SAS A340 by Jonas, on Flickr

        Meanwhile šitos "aviakompanijos" puslapyje puikuojasi ištisas naujas gidas apie "New SAS long haul experience", kuris realybėje yra, švelniai tariant, nevisiškai toks



        Net ir po Čiurlionio ir kitų forumiečių paaiškinimų, man vistiek neina suvokti, kaip, po galais aviakompanija gali egzistuoti su tokiu katastroifiškų serviso lygiu ir požiūriu į keleivius? Tai yra blogiau negu maras, karas ir badas kartu sudėjus. Linkiu jiems kuo greičiau užsilenkti ir nebegadinti oro Europos padangėje.
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          #5
          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
          ...
          Terminale pasirodžiau maždaug 45 min. iki skrydžio, nustebau pamatęs B737, prieš keletą metų, kai tekdavo dažniau naudotis BT paslaugomis OSL-RIX dažnai operuodavo DH8-Q400
          Atvaizdas

          ...
          Šiemet balandį teko 3 kartus skristi Oslas-Ryga ir visus kartus buvo DH8-Q400
          Paskutinis taisė Xmaster; 2015.10.20, 22:43. Priežastis: Korekcija

          Comment


            #6
            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
            Ar verta taupyti 20 eurų ir neskristi su visais kitais
            Turi mintyje, kad AirBaltic tik 20 eurų pigiau nei visi kiti?

            Ir kainos tai svyruoja pastoviai, nemanau, kad visada tie 20 eurų skiria, turbūt yra datų kai ir į kitą pusę kainos persiverčia.

            Ar čia tiesiog norėta pasakyt, kad kitą kartą skirsitum su BT tik jei daugiau nei 20eur taupytųsi?
            Paskutinis taisė Gator; 2015.10.20, 00:02.

            Comment


              #7
              Padarysiu šiek tiek į egzotikos pusę krypstančią apžvalgą: NNG-HAN su China Eastern

              Faktai
              - Maršrutas: NNG-HAN
              - Aviakompanija: China Eastern
              - Lėktuvas: B737-700
              - Skrydžio trukmė: ~50 min.
              - Atstumas: ~300km

              Žemėlapis, kuris duos geriau surpasti kontekstą, nežinantiems, kur tas Nanningas ir/ar Hanojus.



              Nanning'as yra miestas Pietvakarių Kinijoje. Guangxi Zhuang autonominio regiono sostinė. Dėl bendro konteksto, tai ne Šanchajus ar Pekinas ir ne koks kitas first-tier Kinijos didmiestis su pažangia infrastruktūra ir sąlyginai aukštu gyvenimo lygiu. Ten toks truputį (ar netgi gana smarkiai) kaip ir užkampis. Nu tokia Kinijos Marijampolė. Bet užtat infrastruktūrai paskutiniu metu (t.y. per paskutinius ~5 metus) buvo nepagailėta pinigų, kas labai smarkiai matosi kiekviename žingsnyje, įskaitant oro uostą, kuris ten buvo įbombintas pernai ir bus plečiamas ateityje.

              Kelias iš Nanning'o miesto į oro uostą, kuris yra už ~30km nuo centro



              Nanning Wuxu Tarptautinis oro uostas. Privažiavimas prie departures. Architektūriškai įspūdingas terminalas, atidarytas 2014. Talpa ~16 mln. keleivių per metus (kol kas ten skrenda tik apie 9.5mln.). Google Earth terminalas atrodo va taip. Tarptautinių krypčių nėra daug ir jos visos į artimiausias šalis (Honkongą, Taivaną, Japoniją) ar atostogų kryptis (Bankoką, Phuketą). Dauguma krypčių vietinės.


              Check-in zona, kur be įvairių neaiškių vietinių parduotuvių ir kavinių yra ir Starbucks'as


              Arrivals zonoje yra McDonald'as


              Terminalo priekinė dalis (check-in, arrivals) primena sumažintą HKG versiją






              Oro uosto procedūros kaip ir visur, išskyrus papildomą rankinio bagažo tikrinimą su x-ray ir boarding pass'o štampavimą, kurį daro tam skirtas žmogus (na tiesiog sėdi ir štampuoja visų keleivių boarding pasus prieš pasų kontrolę). Kam to reikia, turbūt nežino net jie patys. Reikia ir viskas. Ne tai, kad dėl to kiltų kokių keblumų, bet prikurta pozicijų ir procesų, kurie akivaizdžiai nereikalingi

              Departures (po visų tikrinimų)


              Laipinimas. Jau laukia China Eastern 737-700






              Neskaičiavau, kiek buvo keleivių, bet gal kokie 20 ir buvo. Akivaizdu, kad maršrutas nėra labai populiarus. Vos pakilus, lėktuvas beveik iškart pradeda descent'ą. Valgyti davė tokį gana kuklų sumuštinį, suvyniotą į maistui skirtą plėvelę, o atsigerti vandens buteliuką (nebuvo nei kavos, nei arbatos, nei gėrimų vežiojimo su vežimėliu). Pranešimai daromi dviem kalbom, nors panelei, sakančiai skrydžio informaciją, klaikiai sunkiai sekėsi tai daryti angliškai. Kažkaip ten jiems sunku su ta anglų kalba nors tu ką.
              Paskutinis taisė John; 2015.10.20, 01:05.
              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

              Comment


                #8
                Pranešimai daromi dviem kalbom, nors panelei, sakančiai skrydžio informaciją, klaikiai sunkiai sekėsi tai daryti angliškai. Kažkaip ten jiems sunku su ta anglų kalba nors tu ką.

                Sakyčiau, laimės reikalas gal čia.
                Skridau su Sichuan Airlines. su anglų buvo puikiai.
                Air China regioniniuose skrydžiuose irgi neblogai sekėsi.

                Comment


                  #9
                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Ar čia tiesiog norėta pasakyt, kad kitą kartą skirsitum su BT tik jei daugiau nei 20eur taupytųsi?
                  Mano nuomone geriau sumokėti daugiau ir skristi su kitom avialinijom, jei yra galimybė.

                  John- manau reikia ne tik oro uosto apžvalgas daryti, galima išplėsti iki susisiekimo su oro uostų ir net lankomos vietos "highlights" aprašyti.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    #10
                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    Mano nuomone geriau sumokėti daugiau ir skristi su kitom avialinijom, jei yra galimybė.

                    John- manau reikia ne tik oro uosto apžvalgas daryti, galima išplėsti iki susisiekimo su oro uostų ir net lankomos vietos "highlights" aprašyti.
                    Nemanau kad plėsti temą yra gera mintis, jei mane domina dabartinė tema, aš tikrai nenorėsiu skaityti apie lankomas vietas ir panašiai, tik štai patekimas į oro uostą tikrai turėtų būti įtrauktas
                    - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                    - Rusija su Amerika kariauja.
                    - Ir ką, kaip ten reikalai?
                    - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                    - O amerikiečiai?
                    - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                    Comment


                      #11
                      Kaip atrodo skrydis su Emirates pirmąja klase
                      This guy used a frequent-flyer loophole to take a $60,000 trip in a first class suite on Emirates Airlines — here’s what it was like
                      http://www.businessinsider.com/man-g...ophole-2015-10

                      Comment


                        #12
                        Šiaip tai ir Emirates A380 economy yra truputį kosmosas, lyginant su konkurentais. Labai highly rekomenduoju šitą aviakompaniją.
                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                        Comment


                          #13
                          rekomenduoju irgi, skanus maistas, paslaugios stuardeses ir alkoholio atnesa paprasius )
                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                          - George W. Bush President of the USA

                          Comment


                            #14
                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Aš prie savo SAS apžvalgos pridėsiu vieną foto (deja, daugiau neturiu) su SAS A340-300 interjeru. Tiksliau, in-flight entertainment sistema, kuri turi vat štai tokį ekraną ir kuris yra tiek pat naudingas, kiek šuniui penkta koja t.y. visiškai netinkamas jokiam naudojimui (na nebent pasižiūrėti skrydžio informaciją ir poziciją žemėlapyje). Apie keleivių "aptarnavimo" lygį jau rašiau ir ten nelabai yra ką pridurti.

                            Atvaizdas
                            SAS A340 by Jonas, on Flickr

                            Meanwhile šitos "aviakompanijos" puslapyje puikuojasi ištisas naujas gidas apie "New SAS long haul experience", kuris realybėje yra, švelniai tariant, nevisiškai toks

                            Atvaizdas


                            Net ir po Čiurlionio ir kitų forumiečių paaiškinimų, man vistiek neina suvokti, kaip, po galais aviakompanija gali egzistuoti su tokiu katastroifiškų serviso lygiu ir požiūriu į keleivius? Tai yra blogiau negu maras, karas ir badas kartu sudėjus. Linkiu jiems kuo greičiau užsilenkti ir nebegadinti oro Europos padangėje.
                            Esu bandęs jų long-haul keletą kartų, du kartus Economy ir kartą Business. Visus kartus su senais lėktuvais. Economy tikrai nepatiko ir jautėsi labai outdated produktas. Business irgi nekažką, su 'almost' flat bed. Bet kalbant jų labui, beliko tik trys seno interjero lėktuvai, kurie atnaujinami šiuo metum, tai labai greitai bus naujas produktas visuose skrydžiuose.
                            BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                            Comment


                              #15
                              Tęsiant temą apie MEB3 (artimųjų rytų vežėjai: Etihad, Qatar ir Emirates), mano asmenine nuomone, didžiausias komfortas yra skristi su Etihad ir Qatar, vien dėl to, kad jų didelę flotilės dalį sudaro A330/340 lėktuvai.

                              Ir dėl vieno labai elementaraus dalyko, nes jie turi po dvi vietas iš šonų. Daugumos ilgųjų skrydžių lainerių kėdžių išsidėstymas yra 3-4-3/ 3-5-3 ir t.t.

                              Dar galima būtų paminėti B767, kuris taip pat naudoja 2-4-2 konfigūraciją. Bet yra ir išimčių, kaip antai teko matyt, jog "Japan Airlines" naudoja 2-4-2 kėdžių išsidėstymą, savo B787 lėktuvuose.

                              Ta proga, kad jau pradėjom diskutuoti apie MEB3, Qatar ekonominės klasės apžvalga.

                              Skrydis Stokholmas- Doha, trukmė apie 6 valandos.



                              Stokholme tenka lankytis pakanakmai dažnai darbo reikalais, tad kada vėliau po kokio skrydžio įkelsiu reportažą apie Stokholmą.

                              O čia jau laukė A7-BCD, 2013 m. gamybos Boeing 787



                              Laipinimas vyko pakankamai skalndžiai ir greitai, be jokių vėlavimų



                              Štai ir jis "Dreamliner'is" iš vidaus:



                              Vos tik pakilus prasidėjo servisas:



                              Šampanas ir užkandis:



                              Keletas kadrų prieš nusileidžiant saulei:



                              B787 sparnas:



                              Štai ir vakarienė:



                              Žemėlapyje pasirodė ir Lietuva:



                              Ir vėl vežimėlis su gėrimais:



                              Tiesą pasakius, net neatsimenu kiek kartų buvo pasiulytą "atsigaivinti", bet mažiausiai 5-6 kartus.

                              Didelis lankstas virš rytų Ukrainos:



                              Lėktuvo užpildymas buvo kokie 85 proc. bet visa laimė šalia manęs niekas nesėdėjo.



                              Išlipę iš lėktuvo visi buvome nuvežti autobusu į terminalą. Rolls-Royce Trent 1000 variklis:



                              Skrisdamas atgal išsitraukiau fotoaparatą, keliems geresnės kokybės kadrams:

                              Hamad tarptautinis oro uostas:





                              Pakilimo tako link:





                              Tik pakilus iš Dohos:



                              Langinių sistema:



                              Vėl išdalinami meniu:





                              Pietūs:

                              Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.11.08, 20:50.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                #16
                                Skrydis su Qatar- turbūt vienas maloniausiu patirčių civilinėje aviacijoje. Puikus servisas, didelis maisto ir gėrimų pasirinkimas, kurie jau įeina į bilieto kainą, nauji lėktuvai, puiki "entertainment" sistema su gausiu pasirinkimu, be galo paslaugus personalas. Ir ne visada tos kainos būna tokios baisios. 9,8 balų iš 10.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  #17
                                  Primena mano experience Su Emirates A380. Šiaip lenkiu galvą prieš arabų avialinijas. Subsidijuojami ar ne, bet jie padarė tai, ko nepadarė niekas kitas skrydžio experience požiūriu (gal nebent koks Singapore?).
                                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                    Skrydis su Qatar- turbūt vienas maloniausiu patirčių civilinėje aviacijoje.
                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Šiaip lenkiu galvą prieš arabų avialinijas.
                                    O be nemokamo alkoholio jau nepakenčiamos avialinijos? Nei skanu tą maistą valgyti iš tų pakuočių ir pašildytą. Vien jau kaip atrodo klaikiai.
                                    Paskutinis taisė andyour; 2015.11.08, 22:49.

                                    Comment


                                      #19


                                      Atsiprašau už gramatinę klaidą, visu pirma. Visų antra tai nėra vien tik nemokamas alkoholis už kurį, tu beje susimoki pirkdamas bilietą.

                                      Tai yra daug dalykų, visų pirma aptarnaujantis personalas. Dauguma vežėjų remiasi personalu apriboti nacionaliniu principu( nors teko sutikti lietuvaitę skrydžių palydovę Lufthansa lėktuve), kas apriboja galimybes. Tuo tarp MEB3 renkasi personalą iš viso pasaulio.

                                      Antras dalykas paminėtas maistas, galbūt jis ir pašildytas, bet tikrai skiriasi tarp daugelio avialinijų tai ką šildo. Verslo klasėje maistas irgi pašildytas( tik patiekiamas iš indų.

                                      Visų trečia įranga: kiekvienas filmas ir kiekviena daina, kiekvienas 1 cm ilgesnis ekranas, kainuoja didžiulius pinigus avialinijoms. Nemaža dalis avialinijų renkasi paprastesni/pigesnį variantą.

                                      Ir visada maloniau skristi nauju lėktuvu, nei renovuotu. Kėdės, vieta, apšvietimas, medžiagos, garas. Visa tai yra kaštų dalis.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        #20
                                        /\ Mano požiūriu, lėktuvas niekuo nesiskiria nuo pvz. autobuso. Automobiliuose važiuojant - niekad nevalgau, o jei tenka, tai sustoju kur gamtos prieglobstyje. Tačiau, lėktuvai nėra lietuviškas vieštransportas, ten interjerai nebūna nudrenkti asocialių asmenų Tad labai jau didelio skirtumo tarp naujo ir renovuoto nebus. Dėl filmų ir muzikos negaliu pasakyti, neskridau dar su tokiu lėktuvu. Gyvenime nieko blogo nenutiktų, jei kurį laiką pabūtum be kompiuterio, be TV, be muzikos, o tiesiog pailsėtum Vartotojas žinodamas, kiek tai kainuoja, atsisakytų to pats asmeniškai, jei reiktų primokėti. Bet čia yra mano asmeninis požiūris, nebūtinai sutampantis su avialinijų biznio politika. Nors arabų subsidijuojamas biznis jau nebe biznis
                                        Paskutinis taisė andyour; 2015.11.09, 00:05.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X