Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nieko nuostabau vietinio susisiekimo autobusai į atokesnius kaumus važiuojantys tik atskiromis savaitės dienomis, dvi-tris dienas per savaitę. Biskį liūdniau, kad į etnografinį Varėnos rajone Žiūrų kaimą Varėnos AP maršruto Musteika-Marcinkonys-Žiūrai-Varėna autobusas atvažiuoja tik trečiadieniais. Ir tai- pirmą mėnesio trečiadienį šis maršrutas pailginamas, papildomai važiuoja į Paūlius, grafikas atitinkamai pasikeičia. Įdomu, kuo ypatingas Varėnoje pirmas mėnesio trečiadienis. Kodėl tik kartą per mėnesį važiuojantis autobusas važiuoja būtent pirmą mėnesio trečiadienį?
    Paskutinis taisė Vitas; 2013.06.13, 08:38.

    Comment


      Čia biurokratiniai žaidimai. Įstatymai reikalauja, kad būtų VT. Bet kaip dažnai ir kada jis turi kursuoti, nenurodo. Taigi, vieną kartą per mėnesį važiuojantis autobusas yra niekam nereikalingas, tačiau valdžiažmogiams uždeda pliusus ten, kur susiję su VT. Ir galima po to atsikirsti ir į žmonių skundus - taigi yra maršrutas. Jis tuščias važinėja, o jūs dar drįstate skųstis. Nedėkingieji. Mes švaistome mokesčių mokėtojų lėšas, leidžiame autobusą, o jūs reikalaujate, bet nesinaudojate.

      Comment


        Maždaug po metų pertraukos vėl teko lankytis Alytuje. O pokyčiai čia į gerą Kaip ir buvo įsipareigoję savivaldybei, vežėjai atnaujino savo parkus ne naujais, tačiau labiau miestui pritaikytais mikroautobusais, tokių mieste dabar maždaug trečdalis. O dar labiau nustebino tai, jog net vienas iš keturių vairuotojų su kuriais važiavau paprašė parodyti lengvatą įrodantį dokumentą, prieš perkant bilietą su nuolaida - anksčiau to nebuvo. Beje, teko matyti kai keleiviams perkantiems bilietą už pilną kainą yra išduodamas bilietas - seniau irgi to nebuvo

        Kol kas atidaryti abiejų mikroautobusų durų varsčių vairuotojai dar neišmoko


        Multivano vienas iš naujų pirkinių. Tokiame Mercedes-Benz Sprinteryje iš yra 13 sėdimų vietų (iš jų 3 atlenkiamos sėdynės) ir 9 stovimos, yra kažkas panašaus į kondicionierių.


        Atvykę iš Prancūzijos


        Busotas savo parką atsinaujino jau pernai, dabar mikroautobusuose veikia švieslentės, nors iš jų naudos nedaug.
        Paskutinis taisė Raikkonen; 2013.06.26, 19:39.
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          Šiek tiek egzotikos. Labai panašu, jog šie žemagrindžiai mikroautobusai taip pat važinės Alytaus gatvėmis. Dėkui Al1 už informaciją.
          Šis varomas suslėgtomis gamtinėmis dujomis. Puiki idėja, tik kaip su kuru...




          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            Alytuje suslėgtų dujų nėra. Nežinau, kaip jie tą mikrobą eksploatuos. Galbūt perdarys ant dyzelio.
            Šiaip tai, jei imant mikrobų amžių, iš permainų nieko gero. Dauguma geltonųjų Sprinterių ir Transitų buvo įsigyti 2003-2004 m. visiškai nauji.

            Comment


              Tas paskutinis baltas mikroautobusas tai labai jau mažas kaip šeštajam pagal dydį Lietuvos miestui
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Iš viso mikrobai per maža VT priemonė kaip 6-ajam miestui. Dar apie vieną pasityčiojimą iš keleivių papasakosiu. Maždaug už 7 km nuo miesto yra Užupių kapinės. Tai dabar pagrindinės miesto kapinės, veikiančios jau apie 20 metų. Į jas kai kuriais reisais važiuoja 4 maršruto mikroautobusas. Tie kai kurie reisai tai viso labo 3 ar 4 reisai per dieną ir tai ne visomis savaitės dienomis, jei neklystu. Bet kokiu atveju, savaitgaliais jis būna sausakimšas žmonių, važiuojančių į kapines. Bent jau savaitgaliais šiuo maršrutu turėtų važiuoti autobusas.

                Comment


                  Alytus neturi traukos centrų, iš toliau ir ilgesniam laikui į jį niekas nevažiuoja, o iš aplinkinių rajonų pigiau ir patogiau atvažiuoti savu transportu. Ir netgi atvykus autobusu, nors stotis ir iškelta dauguma pravažiuoja pro seną stotį nuo kurios reikalingos įstaigos, bei miesto ligoninė pasiekiami pėsčiomis. Su vietinių gyventojų pervežimu mikroautobusai susitvarko. Todėl dideli autobusai mieste neturėtų keleivių, nebent piko metu. Nes neesu matęs daugiau kaip 5-6 keleivių mikroautobuse, kurie važiuoja visą dieną. Todėl pasirinkimas arba mikroautobusai kaip dabar visą dieną, arba autobusai kurie turės po pora reisų ryte ir vakare. Manau geriau transportas visą dieną.

                  Comment


                    Mikrobų eismas yra chaotiškas. Darbo dienomis jie važiuoja per dažnai, todėl veža po mažai keleivių. Keleivių užtektų autobusams ir midibusams. Aišku, aš nekalbu apie ankstų rytą, vakarą ar šeštadienio antrą pusę, sekmadienį. Tačiau net ir Vilniuje ar Kaune, Klaipėdoje keleivių minimu metu ne kažin kiek.

                    Comment


                      Alytaus miesto maršrutuose padaugės naujų ir apynaujų autobusų, pasirodys ir „Neoplan“

                      Alytaus mieste – atnaujinamas viešasis transportas. Kaip ir iš anksto planuota, beveik nebeliko techniškai ir morališkai pasenusių mikroautobusų. Tęsėdami pažadus miesto savivaldybei, kuri, palaikydama vietos vežėjus, o kitų miestų transportininkams „neįjungė“ žalios šviesos įvažiavimui į Dzūkijos sostinės gatves, Alytaus „mikriukų“ savininkai toliau stiprinasi ir registruoja naujus pirkinius.

                      Miesto savivaldybė neseniai kelių transporto veiklos licencijos kopijas verstis keleivių vežimu autobusais vietinio susisiekimo maršrutais išdavė dar keturioms Alytaus įmonėms.

                      Žalgirio g. 3, Alytuje, registruota Dariaus Bandzino firma „Binoras“ užregistravo „Mercedes Benz Sprinter 416“ (valstybiniai numeriai GNL 680), „Mercedes Benz Sprinter 413“ (GNL 679) ir „Neoplan N 4407“ (GRR 217).

                      Pasak „Binoro“ vadovo D. Bandzino, jų firma Alytaus mieste važinėjanti nr. 4, 5, 7, 8, 13 ir 14 maršrutais, dar nėra nusprendusi, kokį autobusą, kur leis. Didžiausias iš naujai įregistruotų - „Neoplan” – talpins 22 keleivius.

                      „Manrūno“ bendrovė, registruota Gamyklos g. 15, licencijos važinėti vietiniais maršrutais, kopiją gavo „Renault Master“ autobusui (valst. numeriai - GRR 079), kuris važinės maršrutu nr. 7, Romo Savičiūno individualios įmonės (Jazminų g. 2-12) „Mercedes Benz Sprinter 412“ autobusas (GNL 150) kursuos maršrutu nr. 8, Vytauto Sadausko individualios įmonės (Dainavos g. 4) „Vokswagen City II“ (GRR 575), keleivius vežios 13-uoju maršrutu.

                      „18-a sėdimų ir 5-ios stovimos vietos“, - savo naujausią žemagrindį pristato V. Sadauskas. Minėtiems naujai įregistruotiems mikroautobusams licencijos važinėti vietiniais maršrutais Alytaus mieste kopijos galios iki 2016 metų gruodžio 4 dienos.

                      „Volkswagen Crafter” autobusų įsigijo, artimiausiu metu licencijas jų darbui turėtų gauti ir vietinius pervežimus Alytaus mieste vykdanti, dalį rinkos valdanti „Multivano“ įmonė.
                      Neoplanas panašu, kad bus toks kaip Vilniuje. Mikroautobusai tai tik naujai registruoti, bet visiems virš dešimt metų...
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                        Šiek tiek egzotikos. Labai panašu, jog šie žemagrindžiai mikroautobusai taip pat važinės Alytaus gatvėmis. Dėkui Al1 už informaciją.
                        Šis varomas suslėgtomis gamtinėmis dujomis. Puiki idėja, tik kaip su kuru...
                        Atvaizdas


                        Atvaizdas


                        Atvaizdas
                        Paskutinis mikrobas stovi Miško gatvėje? Tenai yra du tokie mikrobai (pagaminti panaudojant Renault dalis). Abu jau aptarnauja maršrutus. Bet iš jų nieko gero - jie maži).

                        "Multivanas" nupirko 8 visiškai naujus VW Crafter mikroautobusus. Jie neseniai pradėjo važinėti mieste. Juose telpa 23 keleiviai, iš jų tik 11 gali sėdėti. Sėdynių išdėstymas 1+1, galinėje eilėje taip pat. Pro galines dviejų varčių duris, ištraukus rampą, teoriškai galėtų įvažiuoti invalido vežimėlis, bet praktiškai abejoju, ar užteks tarpo tarp sėdynių. Priekinės durys automatinės, už vairuotojo lyg ir yra sukaupimo aikštelė (nevažiaviau, o pro tonuotus langus aiškiai įžiūrėti nepavyko). Mikroautobuse yra dvi stebėjimo kameros. Beje, tai savivaldybės reikalavimas ir kameros turi būti sumontuotos visuose mikroautobusuose. Technika nupirkta paėmus banko paskolą, "Multivanas" tikisi ją grąžinti per 6 metus.

                        Comment


                          Išties permainos neblogos. Jau net ir nelabai matyti paprastų MB Sprinter. Deja, kai kurie nauji žemagrindžiai labai maži, pvz., tas, kur Raikonnen pranešimo paskutinėj nuotraukoj.
                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          "Multivanas" nupirko 8 visiškai naujus VW Crafter mikroautobusus. Jie neseniai pradėjo važinėti mieste. Juose telpa 23 keleiviai, iš jų tik 11 gali sėdėti. Sėdynių išdėstymas 1+1, galinėje eilėje taip pat. Pro galines dviejų varčių duris, ištraukus rampą, teoriškai galėtų įvažiuoti invalido vežimėlis, bet praktiškai abejoju, ar užteks tarpo tarp sėdynių. Priekinės durys automatinės, už vairuotojo lyg ir yra sukaupimo aikštelė (nevažiaviau, o pro tonuotus langus aiškiai įžiūrėti nepavyko).
                          Nuo prieko iki pirmų sėdynių yra kokio metro tarpas (tikriausiai ta surinkimo aikštelė). O pačiam vidury, link galo, yra grindyse įmontuoti kažkokie metalai, tai turbūt ir bus jie vėžimėliui skirti. Turėtų įvažiuot, nejaugi gamins ne pagal standartus?
                          Beje, mačiau dar du midibusus, vienas važiuoja 7-u maršrutu, kitas - 14-tu.

                          Tik gaila, kad nauji autobusai miesto nepuošia savaitgalių vakarais...
                          Tinklaraštis apie miestus, transportą ir knygas

                          Comment


                            Nieko čia gero nematau. Kad ir kiek besistengtum, iš mikroautobuso normalios miesto VT transporto priemonės nepadarysi.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Nieko čia gero nematau. Kad ir kiek besistengtum, iš mikroautobuso normalios miesto VT transporto priemonės nepadarysi.
                              Vis dėlto yra šiek tiek žemagrindžio transporto, o tai - jau pliusas. Ačiū dievui, pagaliau neliko tų geltonų Ford Transit su žemom durim.

                              O kalbant apskritai, tai iš dalies sutinku. Bet kad ir padarytum "normalias miesto VT transporto priemones", rezultatas liktų praktiškai toks pats, nes:
                              1) nėra bilietų sistemos;
                              2) nėra normalių tvarkaraščių (stotelėse nusitrynę/nublukę/visai nėra, internete - savivaldybės puslapy nemokšiškai ir dar klaidingai pateikta, iš marsrutai.lt jau prieš metus pašalinti);
                              3) darbo dienomis vakare (po ~19:00-19:30) važiuoja vos kelių maršrutų mikroautobusai, ir tie - nereguliariai, anksčiau vėlesnių reisų kituose maršrutuose daugiau buvo. Apie savaitgalį patyliu - kur tai matyta, kad po 20 val. visame mieste važiuotų vienas mikriukas!
                              4) per 20 metų visiškai sužlugo pasitikėjimas viešuoju transportu - kurį dar ir galutinai žlugdo 2 ir 3 punkte paminėti dalykai.

                              Taip ir išeina, kad tie nauji mikriukai tik estetinę funkciją atlieka, kas iš jų, jeigu tam tikru laiku nė vienas iš jų nevažiuoja.

                              Beje, papasakosiu vieną pikantišką dalykėlį dėl tvarkaraščių sudarinėjimo. Lygiai prieš metus, dėl mikriukų skaičiaus mažinimo, buvo perdaryti tvarkaraščiai. Ir spėkit, kodėl padarė tiek daug vėlyvų reisų (juos minėjau čia: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=226)? Nes tuos tvarkaraščius sudarė Vilniuje!!! Vilniečiai gi kūrė tvarkaraštį į nieką neatsižvelgdami, nei į tai, kad Alytuje, neskaitant kelių pagrindinių maršrutų, nepriimta turėti vėlyvų reisų, nei į tam tikras kitas realijas. Tai kas gi atsitiko 2 savaites taip pavažinėjus? Firmos paėmė ir nubraukė visus paskutinius reisus. Savaime aišku, jie turbūt tik rankiniu būdu tai padarė, ir niekas nei trupučio neaplygino intervalų. O reisų vakarais liko dar mažiau, nei buvo iki vilniečių grafiko.
                              Tinklaraštis apie miestus, transportą ir knygas

                              Comment


                                Tai žinoma, kad vien tik autobusų nepakanka. Visa kita yra VT organizavimas. Alytuje yra per daug vežėjų. Neįmanoma organizuoti normalaus VT kai tiek vežėjų. Jokiame mieste, kuriame VT organizuotas normaliai, nėra tiek daug vežėjų. Net ir milijoniniuose miestuose. Tai ką jau bekalbėti apie "didmiestį" Alytų, kuriame pakaktų vieno vežėjo.

                                Comment


                                  Trečiadienio nuotraukos:

                                  Keletas Multivano VW Crafter








                                  Busoto OmniNova MultiRider su nauja reklama


                                  Ir šiek tiek egzotikos:
                                  Kutsenits City III


                                  Vehixel


                                  Tęsinys kitą savaitę
                                  Paskutinis taisė Valius Kedainietis; 2014.01.31, 18:08.

                                  Comment


                                    geras žiemiškas fotoreportažas

                                    Comment


                                      Panašu, kad švieslentės juose įrengtos tik tam, kad kryžiuką pasidėti dėl savivaldybės reikalavimo. Nei normalaus šrifto, nei realios važiavimo krypties...
                                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                      Comment


                                        Švieslentės daugumoje tų mikrobų tikriausiai buvo. Šitie mikrobai praktiškai visi turbūt iš Prancūzijos, kur kai kuriuose miestuose apie 2000-2005 metus buvo užėjęs bumas... mikrobizacijai. Realiai viso labo keli mikrobai aptarnaudavo kokį vieną ar du senamiesčio maršrutus bei atliko užsakomųjų maršrutinių taksi (socialinis taksi pagal iškvietimą, bet fiksuotu maršrutu ir su VT tarifais) funkcijas.

                                        Comment


                                          Ar daug dar Alytuje liko paprastų mikrobų (nežemagrindžių, su rankinėmis durimis?
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X