Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Alytaus miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio skyrius informuoja, kad atsižvelgus į Pramonės mikrorajone įsikūrusių įmonių darbuotojų prašymus, pratęsiamas 14 maršrutinio autobuso grafikas, pridedamas papildomas reisas.
    http://alytusplius.lt/naujienos/14-o...vaziuos-ilgiau

    Seniau darbą baigdavo 21:40, dabar pridėjo reisą.

    Pats tais laikais nesu matęs Alytuje važinėjančių didelių autobusų (darbo dienomis neteko lankytis), tačiau spėju, kad Heuliez – šitas?
    Miesto maršrutais jokie dideli autobusai niekada nevažiavo (tiksliai atsimenu nuo 2004-2005 metų). Tik 2007-2008 metais kelis mėnesius važiavo du "braškiniai" autobusai nuo naujos AS iki centro ir 2013 m. rugsėjį du midibusai 7 ir 14 maršrutais. Heuliez'ai važiuodavo ir važiuoja sodų maršrutais, jie kartais turi užrašą "Unic", kitokie negu nuotraukoje.

    O šiaip įdomi ta nuoroda - pirmą kartą išsiaiškinau, kokie tiksliai buvo 18 ir 19 maršrutai. Pasirodo, dar ir 2 maršrutas egzistavo. Turbūt iki kokių 2004 m. buvo mikriukų eismo pikas.
    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      Apie 2008-2010 m., dabar jau tiksliai negaliu pasakyti kada, Vėlinių ir diena kita prieš laikotarpiu važinėjo Neoplan midibusas 4 maršrutu į Užupių kapines. Dar pasinaudojau proga ir mieste pavažiavau juo.

      Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
      Klaipėdoje įmanoma, kuo Alytus prastesnis?
      Klaipėdoje buvo įmanoma, nes dirbo trys stambūs vežėjai, prie jų prieš kelis metus prikergė ir kelis smulkesnius su mikrobais ir sodų autobusais. Alytuje taip nėra, ten nėra nei vieno stambaus vežėjo, nei viena iš jų neturi nei 10 mikrobų. Be to ir jiems patiems nenaudinga. O Klaipėdoje buvo naudinga, nes dalis maršrutų nepelningi. Tie, kurie pelningi, jie ir toliau važinėja ir nėra integruoti.
      Paskutinis taisė Al1; 2015.10.20, 16:50.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Apie 2008-2010 m., dabar jau tiksliai negaliu pasakyti kada, Vėlinių ir diena kita prieš laikotarpiu važinėjo Neoplan midibusas 4 maršrutu į Užupių kapines. Dar pasinaudojau proga ir mieste pavažiavau juo.



        Klaipėdoje buvo įmanoma, nes dirbo trys stambūs vežėjai, prie jų prieš kelis metus prikergė ir kelis smulkesnius su mikrobais ir sodų autobusais. Alytuje taip nėra, ten nėra nei vieno stambaus vežėjo, nei viena iš jų neturi nei 10 mikrobų. Be to ir jiems patiems nenaudinga. O Klaipėdoje buvo naudinga, nes dalis maršrutų nepelningi. Tie, kurie pelningi, jie ir toliau važinėja ir nėra integruoti.
        Pernai lapkričio pirmą turėjo važiuot kažkokie didesnės talpos autobusai, rašė laikraštyje. Deja, nebuvo progos pamatyt.

        O dešimt mikroautobusų bent jau "Multivanas" tikrai turi. Tarp kitko, tik trys jų mikroautobusai surenka 10 tūkst. keleivių per mėnesį (tikriausiai įskaitant savaitgalius).
        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

        Comment


          Tiesiog apverktina būklė su keleivių informavimu!
          Ketvirtas laiškas į savivaldybę.
          Laba diena,

          Kadangi iki 2016 m. kovo 31 d. bus svarstomas ir parengtas planas dėl viešojo transporto sistemos pokyčių, noriu pateikti nusiskundimų ir pasiūlymų.

          Pirmiausia norėtųsi atkreipti dėmesį į tai, kaip Miesto ūkio skyrius prastai atlieka savo darbą pateikdamas viešojo transporto tvarkaraščius stotelėse.

          1) Kodėl nė vienoje stotelėje nepateiktas pagal keleivių pageidavimus įvesto 10A maršruto tvarkaraštis? Kiek pastebėjau, šio maršruto tvarkaraštis yra Ligoninės gatvėje, tačiau nė vienoje Naujosios gatvės stotelėje jo nė būti nebuvę. Primenu, kad 2014 m. spalio 31 dieną rašėte:

          "Kai grafikas bus galutinai suderintas ir patvirtintas, t. y. nekeičiamai, tada pakeisime visus grafikus stotelėse. <...> Stotelėse grafikai bus pakeisti artimiausiu laiku."

          Situacija nepasikeitė ir praėjus penkiems mėnesiams. 2015 m. gegužės 17 d. nusiunčiau jums dar vieną laišką, tačiau buvo atsakyta:

          Dėkojame už pastabas, į jas atsižvelgsime. Jūsų pateikta informacija persiųsta visiems vežėjams ir jie įpareigoti ištaisyti nurodytus trūkumus.

          Nuo to laiko praėjo 9 mėnesiai, taigi - 16 mėnesių nuo maršruto įvedimo (!) ir nė vienas maršruto grafikas Naujojoje gatvėje neatsirado. Negana to, net naujai pakabintuose tvarkaraščiuose 10A maršruto nėra. Kyla klausimas: kaip žmonės gali naudotis maršrutu, jeigu niekur nėra tvarkaraščių?

          2) Kodėl tvarkaraščiuose neišskiriami reisai, kai mikroautobusai važiuoja pakeista maršruto trasa? Visuose miestuose (artimiausias pavyzdys - Druskininkai) yra praktika prie maršruto numerio pridėti raides (A, B ir t.t.). Džiugu, kad Ligoninės gatve važiuojantis 10A maršruto mikroautobusas "gavo" A raidę, bet kodėl kiti maršrutai nepaliesti? Turėtų būti išskiriami šie pakeisti maršrutai:
          • 4 maršruto reisai iki Miklusėnų. Mano siūlymas - tais reisais, kai mikroautobusas važiuoja pakeista trasa, jo užrašas turi būti 4A. Tvarkaraščiuose taip pat turi būti išskirti šie reisai, pažymėti 4A maršruto ženklu. Ir likusiems žemiau paminėtiems maršrutams būtų pravartu taikyti tokią metodiką.
          • 4 maršruto reisai, sutrumpinti iki Kalniškės stotelės (autobusų stoties). Savaitgaliais į Užupius vežantis mikroautobusas važiuoja sutrumpinta trasa - ne iki "Izomegos", o iki autobusų stoties, tačiau tvarkaraščiuose nepažymėta, kad reisai sutrumpinti. Siūlau išskirti skirtingomis spalvomis ar raidiniais žymėjimais.
          • 5 maršruto reisai iki SB "Dainava".
          • 5 maršruto reisai Druskininkų gatve. Kadangi yra dvi pakeistos 5 maršruto trasos, siūlau kažkurią vieną pavadinti 5A, o likusią - 5B.
          • Sutrumpinti 6 maršruto reisai iki Panemunės stotelės.
          • 6 maršruto reisai, važiuojantys priešinga kryptimi Pramonės rajone. Vėlgi, arba reikia suteikti raides: 6A, 6B, arba skirtingomis spalvomis išskirti reisus tvarkaraščiuose.
          • 13 maršruto reisai Jurgiškių gatve (siūlymas - 13A).
          • 20 maršruto reisai A. Jonyno ir Žuvinto gatvėmis (siūlymas - 20A).

          Pasiteisinimas, kad neva žmonės pradės painiotis, negalioja. Tokia sistema yra daugelyje viso pasaulio miestų, o Druskininkuose išskirti ir keturiomis skirtingomis trasomis važiuojantys mikroautobusai, pvz., 6A, 6B, 6C ir 6D maršrutais. Žmonėms daug paprasčiau susigaudyti, pakeisti maršrutai matomi ir internete, autobusai taip pat skirtingai pažymėti.

          3) Kodėl internete nenurodoma, kuriomis nedarbo dienomis važiuoja mikroautobusai kaip šeštadieniais, o kada kaip sekmadieniais? Kaip žinia, 4 ir 5 maršrutai nevažiuoja sekmadieniais. Tačiau kaip žinoti, kuriomis ilgųjų savaitgalių arba valstybinių švenčių (viduryje savaitės) dienomis mikroautobusai važiuoja, ir kuriomis - ne? Kodėl informacija nepateikiama oficialiame savivaldybės tinklalapyje? Vilniaus ir kitų didžiųjų miestų viešojo transporto informacija visuomet pasiekiama oficialiose interneto svetainėse, o ne vien tik kažkuriame viename laikraštyje.

          4) Kodėl iš tvarkaraščių neištrinami panaikinti reisai? Pavyzdžiui, savaitgaliais panaikinti 20 maršruto reisai po 18 valandos?

          Norėtųsi, kad keičiant tvarkaraščius būtų pagaliau atsižvelgta į informacijos pateikimą. Prie didelio viešojo transporto nepatrauklumo prisideda ir prastas keleivių informavimas. Jeigu tvarkaraščiais visiškai nesirūpinama – paliekami panaikinti reisai, sutrumpinti maršrutai neišskiriami nei spalvomis, nei skirtingais žymėjimais, o kai kurių maršrutų grafikų apskritai nėra – kaip galima tikėtis, kad tokiu transportu naudosis miestiečiai? Kas iš to, jeigu bus atspausdinti nauji, tačiau neteisingi arba nepakankamai informatyvūs tvarkaraščiai? Keleiviai vis tiek jais nepasitikės ir turės klausinėti vairuotojų.

          Panašu, kad Miesto ūkio skyrius į keleivių informavimą (o tai yra viena iš viešojo transporto sistemos sudedamųjų dalių) žiūri itin aplaidžiai.

          Tikiuosi, kad į šiuos pasiūlymus ir nusiskundimus bus atsižvelgta atnaujinant tvarkaraščius.

          Šiek tiek iš naujienų.

          Pasirodo, kad vienas 13 maršruto mikroautobusas važiuoja Jurgiškių gatve. Paaiškėjo iš straipsnio: Prieš paaukštintą perėją Alytuje mikriukams reikia išlaipinti keleivius
          Iš komentarų aišku, kad važiuoja tik vieną kartą ryte, apie 7 val. Bet dėl netinkamo kalniuko reikėjo keist jau tris pakabinamus guolius...

          Alytaus miesto stotelėse atsiras nauji mikroautobusų važiavimo grafikai
          http://alytusplius.lt/naujienos/alyt...avimo-grafikai

          Planuojamas el. bilietas ir švieslentės?
          http://alytusplius.lt/naujienos/alyt...orto-marsrutai

          Štai kaip laikosi tvarkaraščių švenčių dienomis:
          Alytiškė stotelėje mikriukų taip ir nesulaukė
          http://alytusplius.lt/naujienos/alyt...p-ir-nesulauke
          Paskutinis taisė taccido; 2016.01.21, 22:25.
          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

          Comment


            Įdomumo dėlei įdėsiu gautą atsakymą iš savivaldybės (jį gavau rytojaus dieną po laiško išsiuntimo).
            Laba diena,

            Dėkojame už Jūsų pastabas. Kaip tik šiuo metu, atsižvelgiant į keleivių siūlymus, vėl daromi pakeitimai, todėl vėl bus keičiami tvarkaraščiai visose stotelėse, į Jūsų nurodytas pastabas būtinai atsižvelgsime. Taip pat atkreipiame Jūsų dėmesį, kad savivaldybė, vadovaudamasi teisės aktais ir sutartimis privalo dalyvauti ir dalyvauja informacinėje sistemoje „Vintra“, kurioje yra suvesti visi grafikai ir jie privalo būti atnaujinami nedelsiant.

            Problema ta, kad „Vintros“ sistemos grafikų formatas neatitinka mūsų stotelių grafikų formato ir yra labai daug darbo visas stoteles perrašyti kitu formatu. Dar nespėjame ištaisyti vienų pakeitimų, kai reikia viską perdarinėti dėl kitų pakeitimų. Dėl įvairių tiek maršrutų trasos, tiek naujų reisų ar laikų pakeitimų prašymų gauname nuolat. Jei turite idėjų, kaip tą būtų galima padaryti, t. y. iš sistemos „Vintra“ perkelti stotelių grafikus į mūsų miesto stoteles, taip, kad keleiviams būtų ir tikslu, ir patogu, prašome pasiūlyti. Sistemos užsakovas yra Susisiekimo ministerija ir Valstybinė kelių transporto inspekcija, operatorius – Valstybinė kelių transporto inspekcija. Miesto ūkio skyrius dėl stotelių grafikų problemos informavo ir VKTI, ir programos kūrėjus, tačiau kol kas dar niekas neišspęsta.
            Plane, kuris bus parengtas iki kovo 31, į stotelių grafikus bus atsižvelgta iš esmės. Šiuo metu vyksta derybos su stotelių paviljonų valdytoju, planuojame, kad grafikai būtų ir stotelėse, taip pat ir maršrutų tinklas.

            Informacija savivaldybės tinklalapyje www.alytus.lt yra pateikiama, taip, kaip esame įpareigoti – skiltyje mikroautobusų grafikai adresu www.visimarsrutai.lt . Tai sistemos „Vintra“ produktas, paieška galima tiek pagal autobuso numerį, tiek pagal maršruto pavadinimą, tiek pagal stotelės punktą, ši sistema veikia visoje Lietuvoje, maršrutą galima susidaryti tarp bet kurių Lietuvos vietų. Informacijos pateikimo formatas nustatytas sistemos užsakovų ir galioja visoms savivaldybėms, mūsų savivaldybė jo įtakoti negali.

            Dėl 10A tai šis tvarkaraštis nusistovėjo 2015 spalio mėnesį, kai buvo atidaryta Ligoninės gatvė, ir suderintas naujas laikas dėl pasikeitusios trasos. Šiuo metu derinama ir artimiausiu metu planuojama paleisti Ligoninės gatve iš Vidzgirio mikrorajono važiuojantį autobusą, daromi pakeitimai dėl A. Jonyno ir Žuvinto gatvių, todėl stotelių grafikuose bus esminių pakeitimų. 6 maršruto grafikas yra nusistovėjęs 15 metų, nei Miesto ūkio skyrius, nei vežėjas, aptarnaujantis šį maršrutą, pastabų dėl ženklinimo niekada nebuvo gavę.

            Dėl raidžių pridėjimo prie maršruto numerių buvome sulaukę didelio pasipriešinimo, tačiau pamažu ši praktika prigyja ir Alytuje, todėl manome, kad tikslinga ją plėsti, Jūsų pastabos tai tik patvirtina.
            ***
            Aiškinasi, ko reikia, kad daugiau alytiškių važinėtų „mikriukais“
            Vicemeras įsitikinęs, kad daugiau gyventojų pritraukti naudotis viešuoju transportu galima ir Alytuje. Jei mieste būtų įrengtos modernesnės stotelės, elektroniniai grafikai, bilietai, naudojimasis viešojo transporto paslaugomis galėtų padidėtų 10-15 procentų – kaip ir kituose paslaugos kokybę pagerinusiuose miestuose.

            „Tik klausimas, ar mes esame pasiruošę ir kiek esame pasiruošę už tai mokėti. Jei norime kitokio rezultato, reikia susitaikyti su tuo, kad už tai reikės mokėti“, - kalbėjo T. Tamulevičius.

            Artimiausiu metu Alytaus viešojo transporto sistemos tobulinimo plano rengimo grupė ketina išanalizuoti kitų miestų pavyzdžius ir nuspręsti, koks modelis labiausiai tiktų Alytuje. Iki kovo mėnesio pabaigos ji turi pateikti pasiūlymus, kaip pagerinti viešojo transporto sistemą.

            Pasak T. Tamulevičiaus, siekiama, kad mieste atsirastų elektroniniai bilietai, modernesni grafikai, paslaugos būtų geresnės kokybės, tik reikia atsižvelgti į tai, kad Alytuje viešojo transporto paslaugas teikia 16 vežėjų. Būtina sugalvoti, kaip patobulinta sistema turėtų veikti, kad vežėjams būtų sudarytos sąlygos konkuruoti.
            Skamba nekaip. Vėl kažkokie kosmetiniai pakeitimai, kurie taps pretekstu didinti kainą... Ką tie "modernesni grafikai" reiškia? Švieslenčių stotelėse įmontavimą? Ar esamų patobulinimą? Esamus grafikus (tiksliau, jų pateikimą) tobulinti jau seniai ne tik buvo galima, bet ir reikėjo. Jau kiek metų aplaidžiai žiūrima, o tai juk Miesto ūkio skyriaus atsakomybė. Dabar jų pateikimas tragiškas – trūkumus surašiau skunde pranešimu aukščiau. Kažin, kiek situacija pasikeis po "modernių" grafikų surašymo...

            P.S. apie paties tvarkaraščio patobulinimą nėra nė šnekos, visas transportas kone dingęs po 19 val. Įdomus straipsnis: http://alytusplius.lt/naujienos/mikr...ojai-mus-stebi
            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

            Comment


              16 vežėjų nenaudingas elektroninis bilietas. Absurdas. Normaliai tokiame mieste kaip Alytus turi būti vienas vienintelis vežėjas. Deja, savo parką savivaldybė sužlugdė pati... Dar nori, kad keleivių daugiau būtų. Mikrobai - ne VT. Nuolat gyvenčiau Alytuje, tokiu "VT" naudočiausi tik kraštutiniu atveju. Tik automobilis arba pėsčiomis.

              Comment


                Sausio pabaigoje pradėta griauti senoji Alytaus autobusų stotis miesto centre. Vasario pradžioje jau tik krūva statybinių atliekų. Uždaryta 2007 m. gruodžio pradžioje.
                Maxima žada eilinį PC ir, tikriausiai "verslo centrą" - biurų dėžutę. Kol kas neaišku. PC, aišku, bus bet kokiu atveju.











                Metalinė perono stogo konstrukcija buvo išardyta berods po metų ar dviejų, kai buvo uždaryta stotis.





                Keleivių išlaipinimo perono vieta.







                Iš Jotvingių g. pusės. Į kadrą papuolė "Busoto" midibusas į Vilnių per Pivašiūnus, Onuškį.

                Paskutinis taisė Al1; 2016.02.27, 18:47.

                Comment


                  Alytaus autobusų stotyje.

                  1988 m. rugsėjo 15 d. "Komunistinis rytojus".



                  1990 m. vasario 13 d. "Alytaus naujienos".

                  Comment


                    Alytaus miesto mikroautobusų judėjimas – realiuoju laiku

                    Nuo šiol alytiškiai viešojo transporto priemonių judėjimą gali stebėti realiu laiku.
                    Alytaus miesto savivaldybės vietinio reguliaraus susisiekimo transporto maršrutus aptarnaujantys vežėjai atsižvelgė į savivaldybės iniciatyvą ir sudarė galimybę visiems keleiviams matyti transporto priemonių judėjimą „Sense tracking" sistemoje realiuoju laiku.
                    Vežėjų įmonės sudarė sutartis su UAB „Baltic Car Equipment" dėl transporto valdymo ir kontrolės įrangos sistemos naudojimo. Alytaus miesto viešojo transporto priemonėse yra įdiegta programinė įranga, skirta transporto valdymo sistemos telemetriniams duomenims apdoroti ir atvaizduoti žemėlapyje.
                    Pasak Alytaus miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojos Palmiros Raškauskienės, ši sistema sudaro galimybę matyti, kaip juda transporto priemonės, važiuojančios reguliaraus susisiekimo maršrutais Alytaus mieste realiuoju laiku. „Maršrutuose dirbančios transporto priemonės yra pažymėtos žaliu rutuliuku ir mašinos simboliu. Užvedus ant mašinos simbolio kompiuterio pelę, rodomas maršrutą aptarnaujančios įmonės pavadinimas, maršruto numeris, transporto priemonės valstybinis numeris, taip pat kokiu greičiu juda transporto priemonė ir laikas, kada perduoti paskutiniai duomenys", – sakė P. Raškauskienė.
                    Nuoroda į prisijungimą straipsnyje.
                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                    Comment


                      14A numeriu pažymėtas mikrautobusas keleivius veš pro Ligoninės gatvę
                      Pakeistu maršrutu važiuojantys autobusai pažymėti 14A numeriu, t. y. autobusas važiuojantis Rūtų gatve, Naujosios, Tvirtovės, Jotvingių ir Rūtų gatvių sankryžoje važiuos Tvirtovės gatve, suks į Ligoninės gatvę, toliau sankryžoje suks į Pulko gatvę ir grįš į savo trasą.

                      Iš stotelės AB „Dainava" 14A autobusas išvyks 06:32, 08:31, 13:32, 17:23, iš stotelės „Volungė" – 08:13, 11:43, 15:10, 17:01. Visų stotelių tvarkaraščiai yra tinklalapyjewww.visimaršrutai.lt .
                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                      Comment


                        Senesnė naujiena:
                        13A maršruto autobusas važiuos Jurgiškių gatve

                        Tikiu, kad atsižvelgė ir į tuos keletą el. laiškų, kuriuos buvau nusiuntęs (jie šioje temoje) dėl numeracijos. Todėl dabar maršrutų numeracija normalesnė: yra 13A, 14A, 20A maršrutai.
                        Stotelėse gegužės pabaigoj taip pat iškabino maršrutų schemą (kuri padaryta pagal mano 2011 m. schemos pavyzdį ).

                        Radau kažką naujo:
                        Naujas maršrutų tinklas
                        Pasak Miesto ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojos Palmiros Raškauskienės, į naujai parengtą maršrutų tinklą įtraukti reguliariojo susisiekimo maršrutai Vingio ir Vilties gatvėmis, papildomas maršrutas A. Jonyno gatve. „Šie maršrutai įtraukti dėl to, kad keleiviai galėtų važiuoti ir Naująją gatve, taip pat atvykti į Alytaus apskrities S. Kudirkos ligoninę. Suformuotos naujos maršrutų trajektorijos Kepyklos, Kauno, Panemuninkėlių gatvėmis, Gardino ir Daugų gatvėmis, Druskininkų, Miškininkų gatvėmis, kad keleiviams būtų patogiau pasiekti stotelę, patogiau galėtų atvykti į miesto viešąsias kapines, prie Dailidžių ežerėlių, į darbą, mokyklas, gydymo ir kitas įstaigas", – pasakojo P. Raškauskienė. Atsižvelgiant į parengtą vietinio reguliariojo susisiekimo maršrutų tinklą didesnis autobusų skaičius važiuotų Jurgiškių gatve, daugiau autobusų iš skirtingų miesto pakraščių atvyktų į ligoninę ir Medicininės reabilitacijos ir sporto centrą, Miklusėnus, taip pat numatytas maršrutas, kuriuo keleiviai iš Vidzgirio mikrorajono galės važiuoti į Užupių kapines.
                        Nejaugi jie išties planuoja tokius keistus maršrutus? Pavyzdžiui, "12" maršrutas:
                        http://www.alytus.lt/documents/10180...=1464092627879
                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                        Comment


                          Sukūriau naują Alytaus VT maršrutų schemą.

                          Nauja Facebook grupė apie viešąjį transportą... Alytaus maršrutinis transportas.

                          Iš naujienų:
                          • Alytaus Miesto ūkio skyriui niekada nerūpėjo, ar stotelėse yra reikiama informacija, ar nėra. Putinų stotelėje jau kelis mėnesius nėra nei tvarkaraščių, nei laukimo paviljono! Kai kur tvarkaraščiai yra, bet pasenę (stotelė „Registrų centras“), susiglamžę ir suplyšę (Santaikos g., „Registrų centras“). Galiausiai kai kur tvarkaraščių nė kvapo (Žuvinto g. prie sporto rūmų, Statybininkų g., Birutės g. prie stadiono). Tai tikrai ne vienintelės apleistos stotelės.
                          • Nuo 2016 m. liepos panaikintas 10A maršrutas. Dabar Ligoninės gatve kai kuriais reisais važiuoja paprastas 10 maršruto mikroautobusas.
                            Deja, savivaldybė jau pusė metų nesugeba išimti iš www.visimarsrutai.lt svetainės šito panaikinto maršruto tvarkaraščio. Net ir stotelėse 10A maršruto tvarkaraščiai toliau kabo.


                          Nuostabus keleivių informavimas Įdomu, kada bus el. bilietas (ir mėnesiniai bilietai), švieslentės? Gal kokiais 2030 metais?
                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                          Comment


                            O man taip pat įdomu, kada mieste atsiras normalūs standartinio dydžio autobusai (arba bent jau midibusai)? Na nekažką tokia situacija, kai šeštajame pagal dydį Lietuvos mieste, su 55 tūkstančiais gyventojų, viešąjį transportą sudaro tik mikroautobusai.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              O man taip pat įdomu, kada mieste atsiras normalūs standartinio dydžio autobusai (arba bent jau midibusai)? Na nekažką tokia situacija, kai šeštajame pagal dydį Lietuvos mieste, su 55 tūkstančiais gyventojų, viešąjį transportą sudaro tik mikroautobusai.
                              Nesinori būti pesimistu, bet... 99 % tikimybė, kad niekada. Perskaityk šitą temą ir suprasi kame reikalas.

                              Kaip jau esu minėjęs, paskutinį kartą Alytuje kursavo du midibusai 2013 m. rugsėjo pirmas dvi savaites, kai dauguma vežėjų atnaujino savo transporto priemones. Bet kadangi grafikai nepasikeitė, keleivių nepadaugėjo (be to, kiti vežėjai juk ir toliau naudojo mikroautobusus), grįžta prie mikriukų.
                              Alytuj nėra nei elektroninio bilieto, nei mėnesinių bilietų. Ką tai reiškia? Ogi tai, kad neįmanoma važiuoti su persėdimu be dvigubų išlaidų, ir už kiekvieną važiavimą reikia mokėti – žmonės mieliau paeis pėsčiom. Viskas turgaus lygio. Juk jei būtų mėnesinis bilietas, žmonės daugiau važinėtų. Jeigu kam nors sugenda mašina – nėra dienos bilieto kaip Panevėžy – reikia kelis kartus važinėt ir mokėt, kartais persėdinėt. Patogumas nulinis.

                              Ir kas, kad važinėja nauji mikriukai. Nupirko 8 visiškai naujus VW Crafter'ius, pliusiukas savivaldybei užsidėtas („atsinaujino transporto priemonių parką“), bet patogumo jokio, nes durys siauros, su laipteliais (ne žemagrindžiai).
                              Kursavimas tragiškai apkarpytas, kelios miesto dalys sekmadieniais nebepasiekiamos. Savaitgaliais po 20 val. mikroautobusų net pagrindiniuose maršrutuose nėra. Ir apskritai, 2008 m. viename pagrindinių aštuntame maršrute savaitgalių kursavimo intervalas buvo 5-14 minučių, paskutiniai reisai apie 21:30 val., dabar intervalai 25 min., vietomis ir 50 min. tarpai (sekmadienį kartais ir 70 min.), paskutiniai reisai apie 18:30-19:30 val.

                              Kai yra 16 vežėjų, nė vienas nenori vėlyvo reiso, nes gi nėra keleivių Taip ir nusigyvenom, kad vis trumpėja ir trumpėja tvakraraščiai.

                              2007 m. buvo 72 mikroautobusai, 2011 m. – 52, 2017 m. – 37. Grafikai irgi ištempti: jei 2008 m. vieną „ratą“ mikroautobusas apvažiuodavo per 40-45 min., tai dabar per 60-72 minutes.

                              Be viso to, dar grafikai stotelėse neatnaujinami – periferinėse arba nėra, arba susiglamžę ir suplyšę. Bet net ir centrinėje miesto gatvėje neišbraukia panaikinto 10A maršruto reisų. Ačiū dievui, kad nors atsižvelgė į keletą skundų ir suteikė pakeistoms maršrutų trasoms A raides.

                              Tai išvis, koks elektroninis bilietas įmanomas? Kaip tokiame mieste kaip Alytus gali susitarti 16 įmonių dėl mėnesinių bilietų, apmokėjimų? Jeigu net tvarkaraščių nesugeba savivaldybė visose stotelėse iškabint (atseit „vežėjų pareiga“, bet savivaldybei sunku porą lapų popieriaus atspausdint?).

                              2011 metais „Kautra“ siūlėsi perimt miesto keleivių vežimą. Nežinau, kaip būtų buvę, bet žiūriu į Druskininkus su pavydu – švieslentės, vėlyvi reisai, elektroninis bilietas, tvarka. O kas Alytuje?

                              Kokia išvada? Alytuje dauguma nevažinėja viešuoju transportu, o jei ir važinėja, juo nesidomi, žmonės pasyvūs. Savivaldybei vienodai šviečia, 16-ai privačių vežėjų irgi panašiai. Net iki midibusų Alytui toli kaip iki mėnulio.
                              Paskutinis taisė taccido; 2017.02.18, 21:52.
                              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                              Comment


                                Reikia laukt sutarčių pabaigos, gal ištrauks Alytus laiminga bilietą, bet faktas, kad su tokiu Alytaus tragišku demografijos rodikliu, normalių autobusų gali ir nebeatsirasti, nors man asmeniškai miesto "Kautros" mikrobai jau būtų labai neblogai

                                Comment


                                  Comment


                                    Buvęs Alytaus privačių vežėjų Heuliez Unic prie mūsų remonto dirbtuvių. Tebunie bjaurokas kaip autobusas, bet vis tiek jau tapęs istorija... Foto 2016m., kai tik buvo parvežtas pas mus. Šiuo metu atnaujinamas, darbai bus baigti po 3-4 mėn. Gal kas turi šio autobuso anksesnių nuotraukų, taip pat info, kokiais maršrutais Alytuje ji kursavo.

                                    Comment


                                      Parašė MTM.lt Rodyti pranešimą
                                      Buvęs Alytaus privačių vežėjų Heuliez Unic prie mūsų remonto dirbtuvių. Tebunie bjaurokas kaip autobusas, bet vis tiek jau tapęs istorija... Foto 2016m., kai tik buvo parvežtas pas mus. Šiuo metu atnaujinamas, darbai bus baigti po 3-4 mėn. Gal kas turi šio autobuso anksesnių nuotraukų, taip pat info, kokiais maršrutais Alytuje ji kursavo.
                                      Keletas jo nuotraukų.
                                      Jei įdomu pažiūrėti, kaip atrodo kitų Heuliez vidus, nuotraukų yra čia, čia ir, čia – ne visi jie buvo identiški.

                                      Nežinau, kur tiksliai važinėjo jūsų turimas egzempliorius, bet greičiausiai, kaip ir kiti Heuliez – kažkuriais Alytaus priemiestiniais maršrutais.

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        O man taip pat įdomu, kada mieste atsiras normalūs standartinio dydžio autobusai (arba bent jau midibusai)? Na nekažką tokia situacija, kai šeštajame pagal dydį Lietuvos mieste, su 55 tūkstančiais gyventojų, viešąjį transportą sudaro tik mikroautobusai.
                                        Ukrainoje milijoninių miestų VT yra mikrobai ir šiek tiek midibusų (elektrotransporto neskaitau) - Zaporožė, Charkovas...

                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Reikia laukt sutarčių pabaigos, gal ištrauks Alytus laiminga bilietą, bet faktas, kad su tokiu Alytaus tragišku demografijos rodikliu, normalių autobusų gali ir nebeatsirasti, nors man asmeniškai miesto "Kautros" mikrobai jau būtų labai neblogai
                                        Nieko gero tuose "Kautros" mikrobuose nėra. Be to "Kautra" neveš už tokią kainą, už kokią veža vietiniai. Kadangi savivaldybei VT visiškai nerūpi (o kad nerūpi, rodo autobusų parko bankrotas, autobusų stoties praradimas ir padėtis su mikrobais), tai jai tik geriau, kad nereikia jokių dotacijų mokėti.
                                        Elektroninis bilietas įmanomas būtų tik tada, kai būtų 1 vežėjas, na 2-3. Dabar gi visi vežėjai savo lėšomis jo neįsirengs, o savivaldybė nenusiteikusi iš vis nieko investuoti į VT.

                                        Comment


                                          Sveiki. Ar turite kas nors išsaugoję nuotraukas iš straipsnio apie Alytaus autobusų istoriją kuris yra šios temos pradžioje? Fotografijos straipsnyje jau neberodomos...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X