Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė JlL Rodyti pranešimą
    ant viaduko tegu pinigus krapsto vietoj nesamoniu projektavimo. Bele sugadint tai ka turim, tuoj visas kelias vien 70 bus.
    O aš pvz. visai nenorėčiau, kad valstybė švaistytų pinigus statydama viadukus ten, kur jų visai nereikia. Molėtai tai ne Jakai, kad žiedinės sankryžos neužtektų. Kitas dalykas, kad A14 stabdyt dėl papildomų greičio apribojimų tenka tikrai mažai. Tėra kelios atkarpos po 70 ir nei vieno miestelio per visą 100 kilometrų.

    Parašė JlL Rodyti pranešimą
    gal ir reikia rekonstruot, bet ziedas tokiam plente isvis kazkokia nesamone, as vis pasvajoju kad kada nors ten bus autostrada, o dabar bac ziedu pristatys, dar tik gulinciu policininku truksta.
    Kokiam "tokiam"?

    O apie autostradą aišku galima svajot, tik kad tokios svajos turi mažai bendro su realybe. Ir jei kada nors Lietuva pas save atras tiek naftos, dujų, aukso ar kitų gerų dalykų, kad autostradas galės statyt bet kur, tai žiedas prie Molėtų bus mažiausia problema.
    Got sun in my face, sleeping rough on the road

    Comment


      vat tame ir esme kad 100 km svaraus plento, o ji dabar taip gadina.

      Moletu plentas vienas is labiausiai apkrautu keliu vasaros metu todel autostrada ten butu tikrai ne "bet kur". Kad valstybe tam neturi pinigu tai tiesa, bet matyt laikas galvot kad buna ne tik valstybiniai nemokami keliai.

      Moletai jau miestelyje visiskai nereikalinga zieda pasidare, o dabar dar ant plento projektuoja - matyt kazkas ten nusprende, kad nelygis ziedu neturet tai dabar prasideda.

      Comment


        Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
        /\

        1. 30 000 mašinų A14 net ir piko metu jei ir būna, tai ne prie Molėtų, o prie Riešės. Bet ten niekas žiedinės sankryžos statyti nesikėsina.
        Su Rieše žadama statyti dviejų lygių sankryžą.

        3. Egzistuoja ne tik važiuojantis A14, bet ir šalutiniu keliu. Ypač tiems, kurie norės piko metu pasukti iš Molėtų į Uteną arba iš Inturkės į Vilnių žiedas sutaupys nemažai laiko.
        1.Su Rieše žadama statyti dviejų lygių sankryžą.

        3.Važiuojantiems iš Inturkės/Molėtų bus toks pats didelis iššūkis įvažiuoti į žiedą, kaip kad dabar, jūs teigiate, nes iš Vilniaus eismas be perstojo(kalbu apie patį piką), kaip ir iš Utenos dažniausiai.
        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

        Comment


          Parašė JlL Rodyti pranešimą
          tada tikrai geriau viaduka ten statyt.
          Taip, ir dar geriau visą A14 padaryti magistrale.
          Flickr

          Comment


            Parašė JlL Rodyti pranešimą
            prie vilniaus vidutinis kiekis apie 14 000.


            o gal pazekim i realu gyvenima, stoves dvieju kilometru kamstis ir neatsiras norinciu lenkt, lekt, list?


            salutinis kelias tam ir salutinis kad praleist pagrindiniu keliu vaziuojancius. Per visa laika kiek ten vaziuoju dar niekada neturejau problemu sitose sankryzose o ir niekada nemaciau daugiau kaip 3-4 masinu laukianciu is salutinio kelio.
            Retai važinėji turbūt, aš mačiau kelis kartus ir virš 20. Sumažink greitį iki kokių 90, pamatysi ir tu.
            Flickr

            Comment


              Parašė JlL Rodyti pranešimą
              o gal pazekim i realu gyvenima, stoves dvieju kilometru kamstis ir neatsiras norinciu lenkt, lekt, list?
              Realiam gyvenime 2 kilometrų kamštis ten galėtų susidaryt tik po avarijos.

              salutinis kelias tam ir salutinis kad praleist pagrindiniu keliu vaziuojancius. Per visa laika kiek ten vaziuoju dar niekada neturejau problemu sitose sankryzose o ir niekada nemaciau daugiau kaip 3-4 masinu laukianciu is salutinio kelio.
              Geležinė logika. Tai gal apskritai krašto keliai nereikalingi. Važinėjam tik iš Vilniaus į Kauną ir atgal?
              Got sun in my face, sleeping rough on the road

              Comment


                O gal paprasčiau tuos gaurus priklijuot ant kelio (kaip A1) ir kokį radarą su ženklais pastatyt?
                Pigiau būtų nei visi žemės darbai ir pan.
                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                Comment


                  Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                  Man susidaro įspūdis, kad tu ne tik nuolat ten nevažinėji, bet ir apskritai nesi tuo keliu važiavęs.

                  Visų pirma, 4 - 5 km kamščiai prie Vilniaus susidarydavo nebent tada, kai buvo remontuojamas A14 ruožas ties Rieše.
                  Man susidaro ispudis kad tau reiktu

                  Kelio remontas ties riese buvo mazdaug tas pats kas bus sitas ziedas, kamstis ten susidarydavo kai greiti reikedavo numesti iki kokiu 20 km/h toj dali kur per rieses upeli state tilta.

                  Comment


                    Parašė JlL Rodyti pranešimą
                    Kelio remontas ties riese buvo mazdaug tas pats kas bus sitas ziedas, kamstis ten susidarydavo kai greiti reikedavo numesti iki kokiu 20 km/h toj dali kur per rieses upeli state tilta.


                    Žmogau mielas, ten ten kelių kilometrų ilgio ruožas buvo iš pagrindų remontuojamas, o ne vienas tiltas per pusmetrinį upelį.
                    Got sun in my face, sleeping rough on the road

                    Comment


                      eismas uzsikisdavo ties upeliu, kur buvo paliktas duobetas ruozas, kur visi bijodami sudauzyt savo prabanges bulkas ir guolius vos judedavo.
                      Paskutinis taisė JlL; 2010.01.20, 17:40.

                      Comment


                        Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                        Man susidaro įspūdis, kad tu ne tik nuolat ten nevažinėji, bet ir apskritai nesi tuo keliu važiavęs.

                        Visų pirma, 4 - 5 km kamščiai prie Vilniaus susidarydavo nebent tada, kai buvo remontuojamas A14 ruožas ties Rieše. Bet tai buvo laikinas dalykas. Antra, nuolat važinėdamas tuo keliu kažkokiu tai stebuklu nepastebėjai, kad kelias Vilniuje apskritai baigiasi, o vietoje jo toliau tęsiasi gatvė su šviesoforais ir pėsčiųjų perėjomis, kas yra žymiai didesnė kliūtis eismo srautui negu vienas žiedas ir tie kamščiai, kurie ten susidaro yra būtent dėl to. Trečia, eismo srautai prie Vilniaus ir prie Molėtų yra visiškai nesulyginami.
                        Šeštadienį ar sekmadienį vakare važiuok į Vilnių, galbūt ir penktadienį. Nuo Sankryžos su Maišiagala-Nemenčinė susidaro virtinė mašinų, ir tai aš jau vadinčiau spūstimi. Nereikia nei vasaros kai visi prie ežerų lekia.
                        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                        Comment


                          Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                          Šeštadienį ar sekmadienį vakare važiuok į Vilnių, galbūt ir penktadienį. Nuo Sankryžos su Maišiagala-Nemenčinė susidaro virtinė mašinų, ir tai aš jau vadinčiau spūstimi. Nereikia nei vasaros kai visi prie ežerų lekia.
                          O ta virtinė juda lėtai ar normaliu greičiu ? Jei normaliu greičiu, tai jokia čia spūstis, tiesiog intensyvus eismas.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            O ta virtinė juda lėtai ar normaliu greičiu ? Jei normaliu greičiu, tai jokia čia spūstis, tiesiog intensyvus eismas.
                            Nu jei kartais reikia važiuoti 50-70km/h už miesto...
                            http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                            Comment


                              Parašė JlL Rodyti pranešimą
                              eismas uzsikisdavo ties upeliu, kur buvo paliktas duobetas ruozas, kur visi bijojo sudauzyt savo prabankes bulkas ir guolius vos judedavo.
                              O narsuolis JlL savo kregždės sudaužyt kadangi nebijojo tai jį tas labai nervino.

                              Nepergyvenk, duobių žiede nebus, spoilerių nuo tačkės nepaliksi.

                              Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                              Nu jei kartais reikia važiuoti 50-70km/h už miesto...
                              ...tai nėra spūstis.
                              Got sun in my face, sleeping rough on the road

                              Comment


                                Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                O narsuolis JlL savo kregždės sudaužyt kadangi nebijojo tai jį tas labai nervino.

                                Nepergyvenk, duobių žiede nebus, spoilerių nuo tačkės nepaliksi.


                                ...tai nėra spūstis.
                                vairuoju toli grazu ne kregzde ir be spoileriu. Ziedas bus pilnas ziopliu.

                                prie vilniaus greitis 50-60 del to kad ten pirmas apribojimas 50, prie ziedo reiks arba sustot arba suletint iki 20, va tada ir bus spustis.
                                Paskutinis taisė JlL; 2010.01.20, 17:31.

                                Comment


                                  Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                  vairuoju toli grazu ne kregzde ir be spoileriu. Ziedas bus pilnas ziopliu.

                                  prie vilniaus greitis 50-60 del to kad ten pirmas apribojimas 50, prie ziedo reiks arba sustot arba suletint iki 20, va tada ir bus spustis.
                                  Nebus ten spusčių. Aišku nepavyks pralėkti su vėjeliu, teks arba trumpam visai sustot, arba gerokai pristabyt, bet iš kur tos tariamos spūstys turėtų atsirasti ? Nėra ten tokio intensyvumo, kad žiedas pastoviai būtų apkrautas visomis kryptimis.

                                  Comment


                                    Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                    vairuoju toli grazu ne kregzde ir be spoileriu. Ziedas bus pilnas ziopliu.

                                    prie vilniaus greitis 50-60 del to kad ten pirmas apribojimas 50, prie ziedo reiks arba sustot arba suletint iki 20, va tada ir bus spustis.
                                    Jeigu pilna žioplių tai žiedo tuo labiau reikia, nes jis daug saugesnis už paprastą sankryžą kokia yra dabar.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Juda reikalai dėl tolimesnės kelio rekonstrukcijos į 4 juostų kelią:

                                      Parašė cvpp.lt
                                      Paskelbtas: 2010-02-03; Pasiūlymų teikimo terminas: 2010-03-16; Peržiūrėta 19 kartų
                                      Pirkimo objektas: Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 16,00 iki 21,50 km rekonstravimo teritorijų planavimo dokumentų ir techninio darbo projekto parengimas su poveikio aplinkai vertinimu

                                      Comment


                                        Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                        Juda reikalai dėl tolimesnės kelio rekonstrukcijos į 4 juostų kelią:
                                        Tai čia iki kelio108?
                                        P.S. Radau ir aš šiek tiek info:
                                        1. Kelio ruožo rekonstravimo projektinių sprendinių parengimas - 1 vnt.
                                        2. Kelio ruožo rekonstravimo poveikio aplinkai vertinimas - 1 vnt.
                                        3. Kelio ruožo rekonstravimo specialusis planas - 1 vnt.
                                        4. Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektas - 1 vnt.
                                        5. Kelio ruožo rekonstravimo techninis darbo projektas - 1 vnt.
                                        6. Kelio ruožo ilgis - apie 5,5 km.
                                        7. Esama kelio ruožo kategorija - II.
                                        8. Planuojama ir projektuojama kelio kategorija - I.
                                        9. Žemės sklypų kiekis (skaičius) Vilniaus rajone - apie 122 vnt.
                                        10. Inžinerinių tyrinėjimų ir žvalgomųjų archeologinių tyrimų vykdymas - kelio ruožo ilgis - apie 5,5 km.
                                        11. Kelio ruože planuojamų ir projektuojamų skirtingų lygių sankryžų kiekis (skaičius) - 1 vnt. (apie 21,00 km); planuojamo ir projektuojamo viaduko ilgis - apie 76 m, plotis - apie 12,5 m; dviejų lygių sankryžos nuvažiavimo ir užvažiavimo ant viaduko bendras ilgis - apie 0,4 km, jų bendras plotas - apie 6400 m2.
                                        12. Kelio apšvietimą planuojama įrengti abejose kelio pusėse. Ilgis - apie 5,5 km.
                                        13. Pėsčiųjų ir dviračių taką planuojama tiesti abejose kelio pusėse. Bendras pėsčiųjų ir dviračių takų plotas - apie 16 500 m2
                                        Negi tikrai įrenginės 2 lygių sankryžą? Ar aš kažką ne taip supratau?
                                        Paskutinis taisė dainiauskas; 2010.02.19, 13:51.
                                        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                        Comment


                                          Hmm... Toks klausimas iškilo. Jei viadukas ties 21 km, tai sankryža į Paberžę bus 1 lygio ? Kažkaip nelogiškai čia gaunasi...

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X