Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Eismas ir kamščiai Klaipėdoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts


    Delfi TV 2017.11.04
    Internautai šaipėsi iš naujo Klaipėdos gatvių ženklinimo

    Gatvių ženklinimas Klaipėdoje priminė anekdotą. Nusprendusieji pakeisti eismo tvarką Kretingos gatvėje pradėjo ne nuo to galo. Pirmiausia buvo įrengtos kliūtys, o tik paskui pakeistas horizontalus ženklinimas bei nuimti kelio ženklai.

    Būtent dėl vienas kitam prieštaravusių ženklų praėjusį savaitgalį važiavusieji Kretingos gatve į šiaurinę miesto dalį sutriko – kelio ženklai rodė, kad eismas vyksta tiesiai, taip pat galimas posūkis į dešinę. Tačiau privažiavus posūkį ir nusprendus įsukti į kiemą kelią užtvėrė prie dangos pritvirtinti stulpeliai.

    Vienas klaipėdietis specialiai nufilmavo savo kelionę naujai paženklinta gatve, filmuotą medžiagą įkėlė į socialinį tinklą ir pridėjo kelis riebius žodžius. „Kas per imbecilai Klaipėdoje pradėjo koreguoti eismą?! Veiksmas Kretingos g. Esme kame, kad kai renovavo šią gatvę, specialiai buvo įrengta greitėjimo, lėtėjimo, apvažiavimo juostos ir, žinoma, stotelė prieš posūkį. Dabar kažkoks debilas sugalvojo jas naikinti, kad sumažintų gatvės pralaidumą ir visi stovėtų kamščiuose“, – rašė internautas.



    https://www.delfi.lt/video/auto/internautai-saipesi-is-naujo-klaipedos-gatviu-zenklinimo.d?id=76153719
    Atrodo, kad ir Klaipėdoje bandoma "gerinti" eismą siaurinant gatves ir darant dirbtines kliūtis.

    Comment


      Spūsčių kaina šokiruoja
      http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...kiruoja-836157



      Vytauto Petriko nuotr.

      Comment


        Ar Klaipėdoje tikrai viskas taip pablogėjo po keltų perkėlimo į centrą kaip rašoma Klaipėdos spaudoje?

        Šiuo atveju keltų operatorius taupo kelis jūrmyles atstumo. Jei terminalo eksploatavimas centre papildomai neapmokestinamas, tai 99% kad iš centro vežti yra patogiau ir pigiau.
        Tik kur buvo Klaipėdos miestas, kuris neturėdamas sutvarkytų sankryžų ir plano B dėl "fūrų" eismo organizavimo tiesiog leido perkelti visas "fūras" iš pietinio pakraščio į centrą.
        Įdomu, ar miestas svarsto kažkokias sunkvežimių maršrutų alternatyvas dabar; nors jau per vėlu sukišti tą džiną atgal į Jūrininkų prospektą.

        Comment


          Kur buvo Klaipėdos miestas...geras retorinis klausimas. Su "triūba" laisvu stiliumi....
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Minijos gatvė taps moderniausia Lietuvoje
            http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...uvoje-1602315/
            Minijos gatvei brėžiamas ambicingas planas: UAB „Gatvių apšvietimas“ jau paskelbė eismo valdymo rekonstrukcijos techninio darbo projekto ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų pirkimą atviro konkurso būdu, tad jau kitąmet planuojama pradėti svarbios miesto arterijos atnaujinimą. Joje atsiras viešojo transporto prioritetų sistema, o vairuotojų dalią palengvins išmanusis eismo valdymas. Bendra šviesoforų valdymo įranga planuojama per visą Minijos gatvės atkarpą - nuo Smiltelės iki Sportininkų gatvės.
            Nu niekaip nesuprantu, kam kišti nagus ten, kur problemos nėra? Rūtų ir Bijūnų sankryžų šviesoforai veikia žalia banga, Dubysos ir Agluonos taip pat, Naikupės ir Kalnupės irgi. Jokių didelių spūsčių, net piko metu, prie jų nebūna. Vienintelė nevykusi sankryža yra su Baltijos prospektu.
            Paskutinis taisė Briedis; 2018.12.12, 10:35.

            Comment


              Penkiose pėsčiųjų perėjose (ties Klaipėdos energija, Žvejų rūmais ir 3 Baltijos prospekte) įrenginėjami šviesoforai. Lempų kiekis stulbinantis. Jeigu analogiškoje perėjoje ties duonos kombinatu sumontuota po du šviesoforus kiekviena kryptimi, tai čia sukabino net 6.


              Foto iš https://www.facebook.com/photo.php?fbid=380766375992624
              Paskutinis taisė Briedis; 2018.12.12, 12:32.

              Comment


                Gal bus žalia sekcija posūkiui į dešinę per raudoną?

                Comment


                  Šiek tiek nesupratau kaip bus einama per gatvę: panašiai kaip Vilniuje Narbuto gatvėje iki rekonstrukcijos?
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                    Gal bus žalia sekcija posūkiui į dešinę per raudoną?
                    Kaip tai gali būti? Kai automobiliams švies raudona, pėstiesiems bus žalia. Tai sekcijos būt negali.

                    Comment


                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                      Kaip tai gali būti? Kai automobiliams švies raudona, pėstiesiems bus žalia. Tai sekcijos būt negali.
                      O pirma juosta nėra tik nusukimui į dešinę? Kaip suprantu iš jos negalima važiuoti tiesiai ir kirsti perėją.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                        O pirma juosta nėra tik nusukimui į dešinę? Kaip suprantu iš jos negalima važiuoti tiesiai ir kirsti perėją.
                        Taip, pirma juosta tik į dešinę. Bet kaip suprantu, perėja bus atkelta prieš nusukimą dešinėn (ant gembių matosi sumontuoti pėsčiųjų šviesoforai), todėl sekcija neturi prasmės.

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Penkiose pėsčiųjų perėjose (ties Klaipėdos energija, Žvejų rūmais ir 3 Baltijos prospekte) įrenginėjami šviesoforai. Lempų kiekis stulbinantis. Jeigu analogiškoje perėjoje ties duonos kombinatu sumontuota po du šviesoforus kiekviena kryptimi, tai čia sukabino net 6.


                          Foto iš https://www.facebook.com/photo.php?fbid=380766375992624
                          Kaune irgi sugeba pėsčiųjų perėjose sukabinti po šviesoforą virš kiekvienos eismo juostos. O sankryžose tik po vieną kiekvienai atskirai reguliuojamai krypčiai... Todėl, kad projektuoja skirtingi projektuotojai o savivaldybė nesukontroliuoja.

                          Bet vienas šviesoforas virš gatvės privalomas. Neužtenka dviejų šviesoforų šonuose.
                          Paskutinis taisė dsanto; 2018.12.14, 19:46.

                          Comment


                            Šviesoforai programuojami iš naujo
                            http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...naujo-1682656/
                            Išmanūs šviesoforai atnaujintame Jūrininkų prospekte programuojami iš naujo. Iš pirmo karto nesugebėta apskaičiuoti automobilių srauto šioje gatvėje.
                            Anksčiau visose Jūrininkų pr. sankryžose šviesoforai turėjo po 2 fazes, eismas buvo sklandus. Dabar Taikos ir Jūrininkų sankryžoje visus posūkius visomis kryptimis padarė apsaugotus, suprogramavo 4 fazes (jei ne daugiau), automobilių eilės darosi visomis kryptimis. Šilutės ir Jūrininkų sankryžoje padarė 3 fazes (), irgi formuojasi eilės. Na ir žinoma lempų skaičius. Projektavo deb...

                            Comment


                              Įjungė LEZo šviesoforą. Rezultatas - kamščiai. Klaipėda greit taps šviesoforų sostine.

                              Comment


                                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                Įjungė LEZo šviesoforą. Rezultatas - kamščiai.
                                Kokia tiksli vieta?
                                Paskutinis taisė Romas; 2020.02.14, 09:03. Priežastis: Citavimas

                                Comment



                                  https://goo.gl/ojNHDr
                                  Žalia šviesa ilgiausiai dega Lypkių gatvei, kur eismas iš esmės nulinis. Pramonės gatvėje piko metu formavosi eilės.
                                  Paskutinis taisė Romas; 2020.02.14, 08:55. Priežastis: Pridėtas žemėlapis

                                  Comment


                                    Vakarų ekspresas 2020.01.29
                                    Tilžės gatvės rekonstrukcija varo į neviltį smulkiuosius verslininkus.
                                    Tilžės gatvės rekonstrukcija toliau varo į neviltį smulkiuosius verslininkus. Kol vyko darbai, buvo sudėtinga automobiliu patekti į turgavietę. O štai įrengus naują įvažiavimo ir išvažiavimo kelią chaosas kilo pačioje turgavietėje - atsirado spūstys. Prie to stipriai prisidėjo Tilžės gatvėje įjungtas šviesoforas. (...)

                                    Tilžės turgavietė turi įrengtą naują įvažiavimo ir išvažiavimo kelią, o pačioje teritorijoje eismas vyksta ratu, turgaus dienomis automobilių transporto spūstys trunka bent 2-3 valandas. (...)

                                    Prieš šventes sulaukėme siurprizo - Tilžės gatvėje buvo įjungtas šviesoforas. Prašėme, kad išjungtų, bet atsakė, kad to padaryti negali. Prieš šventes buvo didžiulės spūstys ir smulkieji verslininkai pamatė, kas jų lauks prasidėjus sezonui. Žmonės, pastovėję tokioje spūstyje, kitą kartą į turgavietę nebevažiuos ir ieškos alternatyvų„, - sakė D. Botyrius.
                                    Jis priminė, kad prieš prasidedant gatvės rekonstrukcijai smulkieji verslininkai tai priėmė kaip pozityvą. Tąkart buvo dvi įvažos, įvažiuoti į turgavietę ir išvažiuoti iš jos problemų nebuvo.
                                    „Tačiau vėliau pamatėme kylančias problemas - prieš metus kreipėmės į Savivaldybės administraciją. (...)

                                    Ką reikėtų daryti, kad esama situacija Tilžės turguje pagerėtų? Pasak smulkiųjų verslininkų, reikėtų platesnių eismo juostų, antrojo išvažiavimo kelio, šviesoforinėje sankryžoje grąžinti žaliąją rodyklę ar apskritai patį šviesoforą laikinai išjungti.

                                    https://www.ve.lt/naujienos/ekonomik...rpais-1770504/

                                    Comment


                                      Nonsensas. Savivaldybės saugaus eismo komisiją deda skersą ant saugumo ir taisyklių. Nes nu kaip galima važiuoti 50, kai kelias naujas ir lygus

                                      Girulių plente leis važiuoti greičiau
                                      https://www.ve.lt/naujienos/klaipeda...iciau-1778356/
                                      Galutinį žodį tarusi Saugaus eismo komisija priėmė sprendimą leisti didinti greitį Girulių plente iki 70 km/val. Vietose, kur įrengtos salelės ir pėsčiųjų perėjos, greitis bus sumažintas iki 50 km/val.
                                      Kas žino, ką daryti, kur kreiptis, kad šitas debilų sprendimas būtų atšauktas?
                                      Paskutinis taisė Briedis; 2020.02.25, 20:48.

                                      Comment


                                        Kiek žinau Girulių pl. tarp Melnragės ir Girulių tėra viena perėja, kurioje ne vasara būna žmonių. Ta perėje yra papildomai apšviesta ir su salele. Visi į kairę posūkiai turi atskiras juostas. Tikrai nesuprantu kodėl ten negalima padaryti 70km/h leistino greičio. Juolab, kad ir dabar visi važiuoja tokiu greičiu. Aišku komentaras apie leistiną greitį ir kamščius yra absurdiškas.

                                        Comment


                                          Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                                          Tikrai nesuprantu kodėl ten negalima padaryti 70km/h leistino greičio.
                                          Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklės PPOT 16:
                                          21. Esama pėsčiųjų perėja turi būti pakeista į kitokią perėjimo organizavimo priemonę arba panaikinta, jeigu ji atitinka bent vieną iš šių sąlygų:
                                          <...>
                                          21.2. gatvės ruože, kuriame įrengta pėsčiųjų perėja, leistinas važiavimo greitis yra didesnis kaip 50 km/h. Dirbtinai mažinti leistiną važiavimo greitį kelio ženklais prieš pėsčiųjų perėją tik tam, kad būtų išvengta šio punkto sąlygos, draudžiama
                                          STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“:
                                          3. Įvažiavimai/išvažiavimai kairiaisiais posūkiais be šviesoforinio reguliavimo gali būti įrengiami 6 lentelėje nurodytais atstumais, kai tenkinamos visos žemiau išvardintos sąlygos:
                                          <...>
                                          3.2. leistinas greitis neviršija 50 km/h

                                          Comment

                                          Working...
                                          X