Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija - Varšuva ("Via Baltica")

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    nu tai viskas, precedentas, kad verslas paverks ir visi vaziuosim papildomus kilometrus del to kad kazkokios degalines svarbiau nei salies ekonomine logika.

    Comment


      Tokio scenarijaus, kad nepastatys greitkelio, nenorėčiau turbūt kažkur panašiai kaip nenorėčiau tapti benamiu dėl kokių nors nenumatytų aplinkybių ir prieš savo valią. Čia aš nejuokauju.

      Comment


        Ar man vienam tik taip atrodo, kad, nors ir įvertinus derinimą su degalinėmis, 6 metai pastatyti keliui yra kiek per daug? Ar nebus čia tas variantas, kai nėra lėšų biudžete ir dėl to neskubama?

        Dar užkliuvo vienas reikalas:
        "Praėjusią savaitę jis sakė, kad be jau veikiančių ar baigiamų statyti 16 degalinių, šalia šios „Via Baltica“ atkarpos Kalvarijų ir Marijampolės savivaldybėse suplanuotos dar 29 degalinės. Jei visi degalinių savininkų planai bus įgyvendinti, ateityje čia veiks 45 degalinės."
        Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5pTpbwwyR"

        Seriously? 45 degalinės ~40 km atkarpoje? Čia, atrodo, kaip kokį naftos telkinį būtų atradę Marijampolės savivaldybėje ir pumpuoja tiesiai iš žemės į bakus

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

          nu tai viskas, precedentas, kad verslas paverks ir visi vaziuosim papildomus kilometrus del to kad kazkokios degalines svarbiau nei salies ekonomine logika.
          Grynas idiotizmas. Jeigu Lenkai būtų pataikavę visiems degalinių operatoriams, tai A2 nei vienos atkarpos turbūt nebūtų ir visi iki šiol besikratytumėm senuoju 2 keliu po kaimus, nes prie to kelio liko šimtai degalinių.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą

            Grynas idiotizmas. Jeigu Lenkai būtų pataikavę visiems degalinių operatoriams, tai A2 nei vienos atkarpos turbūt nebūtų ir visi iki šiol besikratytumėm senuoju 2 keliu po kaimus, nes prie to kelio liko šimtai degalinių.
            Lenkijos A2 kelyje kas 15-20 km. padarytos didžiulės aikštelės poilsiui, degalinėms, restoranams ir pan. Jeigu mūsų šitam A5 kelyje to nėra numatyta ir automobiliams su fūromis norint patekti į degalinę reiks daug sukinėtis ir važinėti kažkokiais jungiamaisiais keliais, tada tikrai blogai suprojektuotas kelias ir reikia tą taisyti, kitaip tikrai visi stos piltis degalų ir valgyti Lenkijoje.

            https://www.google.lt/maps/@52.15607...7i10000!8i5000
            Paskutinis taisė Lettered; 2019.05.31, 08:49.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Lenkijos A2 kelyje kas 15-20 km. padarytos didžiulės aikštelės poilsiui, degalinėms, restoranams ir pan. Jeigu mūsų šitam A5 kelyje to nėra ir automobiliams su fūromis norint patekti į degalinę reiks daug sukinėtis ir važinėti kažkokiais jungiamaisiais keliais, tada tikrai blogai suprojektuotas kelias ir reikia tą taisyti, kitaip tikrai visi stos piltis degalų ir valgyti Lenkijoje.

              https://www.google.lt/maps/@52.15607...7i10000!8i5000
              Ką reiškia nėra ? Ginčus kelia paskutinė ~30 km ilgio atkarpa. Kiek ten tų aikštelių ir degalinių turi būti tokioje atkarpoje? Vietos prie naujo kelio aikštelėms + degalinėms yra numatytos. Dar gi buvo reportažas, kur Marijampolės architektas kažkokias pievas kalbėjo, kad numatytos poilsio aikštelės pernelyg toli miesto ir vairuotojai negalės ten sustoję ateiti į miestą. Tarsi visi kas važiuoja magistralėmis ir sustoja pailsėti eina į kino teatrus artimiausiame mieste...
              Niekaip nesuprantu kuo jungiamieji keliai yra blogai ir kuo tai trukdys degalinėms? Jeigu ten yra keli objektai prie kelio, tai į kiekvieną neįrengsi atskiros nuovažos nuo magistralės. Kitas dalykas, kad jungiamaisiais keliais paliekama galimybė degalinę pasiekti ir vietiniam transportui, aplinkinių gyvenviečių gyventojams su spec. technika, traktoriais ir pan. Jeigu degalinė turės nuovažą tik nuo magistralinio kelio, tai į ją bus galima patekti tik iš magistralinio kelio ir išvažiavus reikės kelis/keliolika kilometrų važiuoti iki apsisukimo.
              Dar vienas niuansas yra toks, kad paskutinė atkarpa planuojama nauja trasa, o esamos degalinės lieka prie esamo kelio, kas tikriausiai ir yra didžiausias pagrindas kelti šiuos klausimus. Nors čia problemos kaip ir nėra, nes tarkime fūristai žino degalines, žino aikšteles ir jeigu jiems reikia, tai pavažiuos ir tuos 3 km ar kiek ten į šoną, kad patektų kur jiems reikia.

              Jau dabartinėje rekonstruotoje atkarpoje yra visokių apsisukimų įrengta, per daug nuovažų ir kt. T.y. labiau buvo atsižvelgiama į kitus poreikius, nei į pačio kelio tranzitinę paskirtį ir galimybę juo greitai susisiekti. Pas mus problema, kad dažnai visokiais tuščiais rajoninės ar krašto reikšmės keliais gaunasi patogiau ir greičiau nuvažiuoti, nei pagrindiniais magistraliniais. Nes magistraliniuose kažkodėl prikalama greičio ribojimų iki kokių 70 km/h ir ten turi pastoviai vilktis. O kuo daugiau visokių nuovažų, susikirtimų ir pan. tuo daugiau visokių ribojimų.
              Paskutinis taisė sleader; 2019.05.31, 09:08.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Lenkijos A2 kelyje kas 15-20 km. padarytos didžiulės aikštelės poilsiui, degalinėms, restoranams ir pan. Jeigu mūsų šitam A5 kelyje to nėra numatyta ir automobiliams su fūromis norint patekti į degalinę reiks daug sukinėtis ir važinėti kažkokiais jungiamaisiais keliais, tada tikrai blogai suprojektuotas kelias ir reikia tą taisyti, kitaip tikrai visi stos piltis degalų ir valgyti Lenkijoje.
                Lenkijoje naujose magistralėse irgi reikia išsukti į šalutinį kelią.
                Pas mus dėl santykinai trumpos atkarpos tokį vajų sukėlė. Nors mačiau netoli sienos jau dabar nauja degalinė su aikštele statoma.
                Tie verkšlenimai yra daugiau pasistumdymai dėl buvimo arčiau patogesnio privažiavimo ar viaduko.

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Lenkijos A2 kelyje kas 15-20 km. padarytos didžiulės aikštelės poilsiui, degalinėms, restoranams ir pan. Jeigu mūsų šitam A5 kelyje to nėra numatyta ir automobiliams su fūromis norint patekti į degalinę reiks daug sukinėtis ir važinėti kažkokiais jungiamaisiais keliais, tada tikrai blogai suprojektuotas kelias ir reikia tą taisyti, kitaip tikrai visi stos piltis degalų ir valgyti Lenkijoje.

                  https://www.google.lt/maps/@52.15607...7i10000!8i5000
                  Tai ar tu supranti ką komentuoji? Ar nors viena tokio lygio degaline, poilsio aikštelė yra kelyje Marijampolė-pasienis???
                  Būtent tokias ir turėtų Lietuvos "verslinkai" įrengti naujame kelyje, o ne valstybė daryti nuvažiavimus nuo europinio kelio prie kiekvienos nušiurusios degalinės, taip aukojant saugumą ir greitį.
                  Argumentas kad visi pilsis kurą Lenkijoje yra absurdas, nuo sienos iki Suvalkų yra dvi degalinės, kurių tikrai neliks, arba tikrai joms niekas nedarys specialių nuvažiavimų kai bus nutiestas naujas kelias. Nuo Augustavo iki Suvalkų jau yra naujas kelias ir nėra nei vieno spec. nusukimo į senas degalines, o statomos naujos DIDELĖS degalinės su normaliais nuvažiavimais ir poilsio aikštelėmis ir tikrai ne kas kilometrą, kai čia Lietuvoje 40 km atkarpoje nori turėti 45 degalines (degalinė kas 2 km). ABSURDAS.
                  https://www.google.lt/maps/@53.99768.../data=!3m1!1e3
                  https://www.google.lt/maps/@54.07882.../data=!3m1!1e3
                  Paskutinis taisė thomcius; 2019.05.31, 09:21.

                  Comment


                    Dar pvz.
                    (PL): Kur čia tiesioginis nuvažiavimas? Gi kenkia šalies ekonomikai, niekas negalės patekti ir t.t.
                    https://www.google.lt/maps/place/Sta...9!4d20.2835968
                    Nesvarbu, kad nėra tiesioginės nuovažos, bet 2014 m. buvusi uždaryta ir apleista degalinė (matosi StreetView), po kelio rekonstrukcijos į greitkelį (kai pasidarė sunkiau į ją patekti) buvo prikelta ir sėkmingai dirba.

                    Comment


                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                      Tai ar tu supranti ką komentuoji? Ar nors viena tokio lygio degaline, poilsio aikštelė yra kelyje Marijampolė-pasienis???
                      Būtent tokias ir turėtų Lietuvos "verslinkai" įrengti naujame kelyje, o ne valstybė daryti nuvažiavimus nuo europinio kelio prie kiekvienos nušiurusios degalinės, taip aukojant saugumą ir greitį.
                      Taip, suprantu, todėl ir klausiu, ar yra numatyti tokie nuvažiavimai ir aikštelės degalinėms, kavinėms kas 15-20 km. kaip Lenkijoje? Juk akivaizdu, kad Lenkijoje ten ne kiekvienas verslininkas jas įsirengė, kur patinka, o planuojant kelią viskas buvo numatyta. Masiulis irgi minėjo, kad būtų galimybė tokias įrengti ir po to skelbti konkursus operatoriams, bet dabartiniame projekte kaip suprantu iš vis nieko nėra numatyta.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Dar pvz.
                        (PL): Kur čia tiesioginis nuvažiavimas? Gi kenkia šalies ekonomikai, niekas negalės patekti ir t.t.
                        https://www.google.lt/maps/place/Sta...9!4d20.2835968
                        Nesvarbu, kad nėra tiesioginės nuovažos, bet 2014 m. buvusi uždaryta ir apleista degalinė (matosi StreetView), po kelio rekonstrukcijos į greitkelį (kai pasidarė sunkiau į ją patekti) buvo prikelta ir sėkmingai dirba.
                        Dėl įvažiavimų į kievieną degalinę ir kiemą kaip ir viskas aišku, to neturėtų būti ir nebus, klausimas, ar yra numatytos tokios stovėjimo aikštelės, kur galėtų įsikurti degalinės ir kiti verslai kaip Lenkijoje kas keliasdešimt km, ar dabar norint patekti į degalinę reiks sukiotis ratais kvadratais prie dabartinių senų, nes naujoms vietos nenumatytos?
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Taip, suprantu, todėl ir klausiu, ar yra numatyti tokie nuvažiavimai ir aikštelės degalinėms, kavinėms kas 15-20 km. kaip Lenkijoje? Juk akivaizdu, kad Lenkijoje ten ne kiekvienas verslininkas jas įsirengė, kur patinka, o planuojant kelią viskas buvo numatyta. Masiulis irgi minėjo, kad būtų galimybė tokias įrengti ir po to skelbti konkursus operatoriams, bet dabartiniame projekte kaip suprantu iš vis nieko nėra numatyta.
                          Yra numatyta, jau pastatytoje iki Marijampolės atkarpoje:
                          https://www.google.lt/maps/@54.66451.../data=!3m1!1e3
                          Net kelio ženklai ir linijų ženklinimas yra.
                          Naujoje atkarpoje tikrai viena vieta numatyta iškart už Marijamolės, kur skundėsi kad furistai sustoję neturės kaip nueiti iki Marijampolės pasikultūrinti ir apsipirkti
                          Kažkur maždaug kairėje pusėje važiuojant link lenkijos čia:
                          https://www.google.lt/maps/@54.56950.../data=!3m1!1e3
                          trečia prie pat sienos dešinėje pusėje kur dabar yra aikštelė:
                          https://www.google.lt/maps/@54.56950.../data=!3m1!1e3
                          Paskutinis taisė thomcius; 2019.05.31, 16:23.

                          Comment

                          Unconfigured Ad Widget

                          Collapse
                          Working...
                          X