Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Aš jau įsivaizduoju Šimašiaus atsakymą. Nors, tiesą sakant, net neįsivaizduoju, o netgi žinau, nes girdėjau jo paties live FB streame. Kažką pradėjo mykti apie galimybę raportuoti per programėlę ir kažkokias kitas problemas. Buvo graudu žiūrėti. Stulpeliai visame mieste, kaip yra normaliuose miestuose? You gotta be kidding. Greičiau jau Kirkorovas nustos koncertuoti Siemens arenoje.
    ... Reiks kažkada parašyt jam per facebooką. Esmė ta, kad čia sisteminė problema, kad ją suvoktum nereikia jokių programėlių, raportavimų. Tiesiog reikia sužymėjimo ir kuolų. Gyvo galo kuolų.

    Comment


      Parašė Knope Rodyti pranešimą

      ... Reiks kažkada parašyt jam per facebooką. Esmė ta, kad čia sisteminė problema, kad ją suvoktum nereikia jokių programėlių, raportavimų. Tiesiog reikia sužymėjimo ir kuolų. Gyvo galo kuolų.
      Akivaizdu, kad tai ne tik nėra Šimašiaus prioritetinė sritis, bet ir kad jis tiesiog vengia šitos temos ir, panašu, yra nusiteikęs nieko toje srityje nedaryti. Man tik keista kodėl? Spėčiau, kad bijo vodytėlių nepasitenkinimo, nes nu tai kur žmonėm parkot mašynas?

      Beje, kuolų net nereikia. Užtenka žinojimo, kad yra nebloga tikimybė, kad palikęs mašiną neleistinoje vietoje, sulauksi piniginės palengvėjimo. Mano paties kiemas yra gyvas to įrodymas. Galėčiau net ekskursijas daryti. Tam pasiekti pakako viso labo kelių nelaimėlių nubaudavimo už statymą ant šaligatvio ir tokios "žinios" pasklaidimo tarp kaimynų. Visi mažučiai dabar parkuojasi tvakingiau, negu Šveicarijoje. Visame Vilniuje tai būtų galima pasiekti per lygiai dvi savaites su esamais resursais, be jokių kuolų ir investicijų. Užtektų tik elementariai imti vykdyti savivaldybės funkcijas ir tiesmukai neignoruoti įstatymų.
      Paskutinis taisė John; 2017.12.19, 23:11.
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Akivaizdu, kad tai ne tik nėra Šimašiaus prioritetinė sritis, bet ir kad jis tiesiog vengia šitos temos ir, panašu, yra nusiteikęs nieko toje srityje nedaryti. Man tik keista kodėl? Spėčiau, kad bijo vodytėlių nepasitenkinimo, nes nu tai kur žmonėm parkot mašynas?
        Parkavimą irgi reikia spręsti. Nežinau... Dažnai būna, kai pradedi kažką judinti, pamatai, kaip viskas kompleksiška. Bet tai negali būt pasiteisinimas, aišku...

        Comment


          Parašė Knope Rodyti pranešimą

          Parkavimą irgi reikia spręsti. Nežinau... Dažnai būna, kai pradedi kažką judinti, pamatai, kaip viskas kompleksiška. Bet tai negali būt pasiteisinimas, aišku...
          Parkavimo sprendimais turi užsiimti tų transaporto priemonių savininkai. Su ar be savivaldybės pagalbos. Pavyzdžiui, aš savo parkingo problemos sprendimą radau gana paprastai - sumokėjau €7000. Laisvų vietų į valias, tik pirk ir nuomokis.

          Taip pat reiktų suprasti, kad mašinos turėjimas neapsiriboja vien pačia mašina. Be tiesioginių išlaidų geresniems lietnykams ar langų niaukimui, dar yra ir netiesioginių išlaidų, kaip antai parkavimas (kas galėtų pagalvoti!) ir visokios kitokios netiesioginės išlaidos ir problemos. Visa tai yra mašinos ownershipo dalis. Nėra taip, kad mašina mano problema, o parkavimas jau kažkieno kito (savivaldybės, kaimynų, ufonautų). Turi mašiną - rūpiniesi parkingu. Nėra vietos parkingui? Ieškok jos kitur, toliau, brangiau, whatever. Pačiu blogiausiu atveju, gali netgi eiti nx su visa savo mašina. Bet JOKIU atveju parkavimas ant šaligatvio ar žolės nėra vienas iš variantų under any circumstances, period. Savivaldybės reikalas tai garsiai ir aiškiai pasakyti ir kol to nebus, būsime apsidergusi 3rd world skylė.
          Paskutinis taisė John; 2017.12.19, 23:25.
          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

          Comment


            Skaitant kai kuriuos komentarus gali susidaryti įspūdis jog privalomų elgesio normų kontrolė gali būti įgyvendinta ir nesilaikant privalomų elgesio normų.

            Individualaus transporto reikšmingumas niekam nekelia abejonių, bet lengvesnis jo prieinamumas, miestų plėtra ir kt. sukuria ir naujų problemų.
            Klausimas kokia dalis gamtos kapitalo gali būti pakeista žmogaus sukurtu kapitalu (apstatyta statiniais, išklota asfaltu ir t.t.) jau seniai yra keliamas šiuolaikinėje visuomenėje.
            Akivaizdu, kad dabartinė infrastruktūra vis sunkiau išsitenka esamoje padėtyje, bet vien tik koncentruojantis atsakomybės, drausmės, ribojimų ir bausmės kryptimi, nesukuriant efektyviai funkcionuojančios sistemos, neturint strategijos ir aiškios ateities vizijos, vargu ar galima išspręsti visas problemas demokratinėje valstybėje.

            Comment


              Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
              Individualaus transporto reikšmingumas niekam nekelia abejonių, bet lengvesnis jo prieinamumas, miestų plėtra ir kt. sukuria ir naujų problemų.
              Klausimas kokia dalis gamtos kapitalo gali būti pakeista žmogaus sukurtu kapitalu (apstatyta statiniais, išklota asfaltu ir t.t.) jau seniai yra keliamas šiuolaikinėje visuomenėje.
              Akivaizdu, kad dabartinė infrastruktūra vis sunkiau išsitenka esamoje padėtyje, bet vien tik koncentruojantis atsakomybės, drausmės, ribojimų ir bausmės kryptimi, nesukuriant efektyviai funkcionuojančios sistemos, neturint strategijos ir aiškios ateities vizijos, vargu ar galima išspręsti visas problemas demokratinėje valstybėje.
              Labai sudėtingai rašote.
              Visgi aš jums irgi užduosiu egzistencinį klausimą - ar šiuolaikinė visuomenė yra demokratiška, jei nariams primeta "Klausimas kokia dalis gamtos kapitalo gali būti pakeista žmogaus sukurtu kapitalu (apstatyta statiniais, išklota asfaltu ir t.t.) jau seniai yra keliamas šiuolaikinėje visuomenėje." ? T.y. individo laisvi pasirinkimai yra ribojami, siūlant kokias tai lyg ir sistemas, bet kurios piliečio netraukia? Ar čia nėra simplifikuota "mes žinome geriau už tave ko tu nori"? Kaip Žemaitės laikas ta santuoka su Vingių Jonu? Su juo ir baigta.

              Gal pilietis nori 4x4 žiemai, kabrio vasarai ir hečbeko į darbą važiuoti?

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Parkavimo sprendimais turi užsiimti tų transaporto priemonių savininkai.

                Pačiu blogiausiu atveju, gali netgi eiti nx su visa savo mašina. .
                Toks požiūris priveda prie to, ką turime. Jie ne ten eina, kur jūs negražiai siunčiate, o važiuoja ant šaligatvio. Ir su sankčija kartą per mėnesį (ar metus) susitaiko. Beje, valdžia siųnčia ten nemažiau nei jūs imdama mašinų mokesčius (akcizas, PVM, GPM), o problemas palikdama savieigai. Nes infrastruktūrą padaro tik centro gyventojams.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Gal pilietis nori 4x4 žiemai, kabrio vasarai ir hečbeko į darbą važiuoti?
                  O kas su tuo blogai? Tegu prasifinansuoja atitinkamą kiekį parkavimo vietų irba garažų ir važinėja išsišiepęs. Dar 7 bemsas ilgesnėms kelionėm ir pora mocų kelionėms bei pasitaškymams.

                  Nuostabiausias dalykas būtų pradėti išvežinėti nenaudojamas auto. Pvz užkabini lipduką. Jei po mėnesio jis vis dar kabo (= auto nenaudojama), keliauja į mokamą saugojimo aikštelę. Jei išvažiavai mėnesiui+, neužimk vietos. Jei tiesiog nevažinėji - bent prieik pažiūrėt ar lempų ir magės nenukniso, lipduką nusiimk... UK univerų dviračių parkinguose gerai veikia.

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                    Toks požiūris priveda prie to, ką turime. Jie ne ten eina, kur jūs negražiai siunčiate, o važiuoja ant šaligatvio. Ir su sankčija kartą per mėnesį (ar metus) susitaiko. Beje, valdžia siųnčia ten nemažiau nei jūs imdama mašinų mokesčius (akcizas, PVM, GPM), o problemas palikdama savieigai. Nes infrastruktūrą padaro tik centro gyventojams.
                    Koks koks akcizas? Baltarusiškas? GPM su auto nesusijęs. Koks PVM jei pirkta turguj ant kauferio iš hanso?

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      O kas su tuo blogai? Tegu prasifinansuoja atitinkamą kiekį parkavimo vietų irba garažų ir važinėja išsišiepęs. Dar 7 bemsas ilgesnėms kelionėm ir pora mocų kelionėms bei pasitaškymams.
                      .
                      Ten buvo teiginiai apie primetamą elgesį. Paskaitykite dar kartą į ką aš atsakiau.

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Ten buvo teiginiai apie primetamą elgesį. Paskaitykite dar kartą į ką aš atsakiau.
                        Turiu omeny, kad taip nėra primetamas elgesys. Gyvenk kaip nori, bet pasirūpink savo hobiais ir norais iš savo kišenės. Lindimas į kito norus būtų pvz drausti, kad vienas žmogus negalėtų registruoti daugiau nei 1 auto.

                        Visuomenėje vienas svarbiausių veiksnių yra ribotų resursų padalijimas. Auto parkavimas yra ribotas resursas. Reiškia kažkokiu objektyviu būdu reikia jį paskirstyti. Pvz nukreipiant link susimokėjimo už parkavimą.

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                          Toks požiūris priveda prie to, ką turime. Jie ne ten eina, kur jūs negražiai siunčiate, o važiuoja ant šaligatvio. Ir su sankčija kartą per mėnesį (ar metus) susitaiko. Beje, valdžia siųnčia ten nemažiau nei jūs imdama mašinų mokesčius (akcizas, PVM, GPM), o problemas palikdama savieigai. Nes infrastruktūrą padaro tik centro gyventojams.
                          Dar vienas dalykas, kuris skatina betvarkę, tai absurdiškai pigus privalomas draudimas. Arba reikia keisti įstatymus ir daryti Kasko privalomu arba tiesiog kelti įkainius bent 3-4 kartus, kad kiekvienas marozėlis negalėtų važinėti mašina. Automatiškai išsispręs ir kur parkoti mašyna problema.
                          Paskutinis taisė John; 2017.12.20, 00:35.
                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Koks koks akcizas? Baltarusiškas? GPM su auto nesusijęs. Koks PVM jei pirkta turguj ant kauferio iš hanso?
                            Na aš nesu ekonomistas.
                            Bet
                            -Algis neturi mašinos. Savaitgaliais skrenda į Europos miestus. Kartą du per mėnesį. Ten vaikšto po barus ar muziejus (PVM lieka ten).
                            -Antanas turi mašiną. Savaitgaliais važiuoja į sodybą. Tegu mašina bus iš turgaus (PVM ar GPM nėra, sutinku). Bet už kurą sumoka PVM, akcizą. Už detales PVM, remontas (vėl PVM ar patentas).
                            -Liutauras turi "firmos mašiną". PVM lieka Lietuvoje. Jis dar ir GPM moka (nes firmos, pajamos natūra).

                            Jei mašinos neštų tik žalą, jas uždraustų kaip asmeninę atominę bombą. Deja, bet čia ekonomikos dalis.

                            PS
                            Baltarusišku kuru sunku tikėti. Nekas jau ten su kokybe. Į 1994 dyzelinę mašiną galima pilti. Paklausiu iš kitos pusės - kada Vilniuje matėte VW golf tautovežį? Parkas Vilniuje atsinaujino ir tie apynauji dyzeliai nemėgsta drumzlių, vandens ir pan.

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              <...> T.y. individo laisvi pasirinkimai yra ribojami, siūlant kokias tai lyg ir sistemas, bet kurios piliečio netraukia? Ar čia nėra simplifikuota "mes žinome geriau už tave ko tu nori"? <...>
                              <...>Gal pilietis nori 4x4 žiemai, kabrio vasarai ir hečbeko į darbą važiuoti?<...>
                              Kiekvienas turi teisę gyventi geriau, bet ne kito sąskaita. Kaip, kad šiuo atveju, naudodamasis kito gerbūvio sąskaita parkuodamas automoblį ant šaligatvių, žalios vejos ir t.t.
                              Tačiau šita diskusija per daug nukrypo viena linkme ir akivaizdu, kad minimos priemonės nepadės išspręsti visų problemų, o tik perkels jas kitur.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                Turiu omeny, kad taip nėra primetamas elgesys. Gyvenk kaip nori, bet pasirūpink savo hobiais ir norais iš savo kišenės. Lindimas į kito norus būtų pvz drausti, kad vienas žmogus negalėtų registruoti daugiau nei 1 auto.

                                Visuomenėje vienas svarbiausių veiksnių yra ribotų resursų padalijimas. Auto parkavimas yra ribotas resursas. Reiškia kažkokiu objektyviu būdu reikia jį paskirstyti. Pvz nukreipiant link susimokėjimo už parkavimą.
                                Žmogus rašo apie demokratinę visuomenę ir ją supriešina su šiuolaikine visuomene.

                                Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
                                Individualaus transporto reikšmingumas niekam nekelia abejonių, bet lengvesnis jo prieinamumas, miestų plėtra ir kt. sukuria ir naujų problemų.Klausimas kokia dalis gamtos kapitalo gali būti pakeista žmogaus sukurtu kapitalu (apstatyta statiniais, išklota asfaltu ir t.t.) jau seniai yra keliamas šiuolaikinėje visuomenėje.
                                Aš jam sakau, kad žmogus yra laisvas pasirinkti. O jis, matyt, turi omeny "Z kartos" tarybas, kurios pasakys, kad "mūsų kvartale mašinų turėti negalima, nes žmogaus kapitalas nekeis gamtos kapitalo".

                                O jūs kabinatės "tai susimokėkite". Čia ne apie centus kalba, o apie tai, kad uždraus iš viso ir sakys daryk taip kaip aš.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                  O jūs kabinatės "tai susimokėkite". Čia ne apie centus kalba, o apie tai, kad uždraus iš viso ir sakys daryk taip kaip aš.
                                  Bet juk tik laiko klausimas kada taip nutiks Jau nebegalima pasistatyti rąstinio namo ir jame legaliai visus metus gyventi, ateis diena, kai nebegalėsi legaliai važinėti ne su elektromobiliu, o mūsu proproanūkiai greičiausiai jau gyvens futuristinio totalitarizmo laikais, kuomet apskritai nebuss legalu turėti savo transporto priemonę (ir jiems turbūt jau nebeveiks linkomanija).

                                  Dabar problema ne tame, kad draudžiama kažką daryti, o tai kad tokie veiksmai kaip netinkamas parkavimas gali kelti aplinkinių nepasitenkinimą, kurių teisės ir lūkeščiai gyventi tvarkingoje/patogioje aplinkoje yra tokie pat svarbūs. Tuomet ir atsiranda taisyklės (kurios vėliau gali tapti įstatymais) nubrėžiančios ribas, kas yra toleruojama ir kaip padalijami riboti resursai.

                                  Comment


                                    Parašė tomtom Rodyti pranešimą

                                    Bet juk tik laiko klausimas kada taip nutiks Jau nebegalima pasistatyti rąstinio namo ir jame legaliai visus metus gyventi, ateis diena, kai nebegalėsi legaliai važinėti ne su elektromobiliu, o mūsu proproanūkiai greičiausiai jau gyvens futuristinio totalitarizmo laikais, kuomet apskritai nebuss legalu turėti savo transporto priemonę (ir jiems turbūt jau nebeveiks linkomanija).

                                    Dabar problema ne tame, kad draudžiama kažką daryti, o tai kad tokie veiksmai kaip netinkamas parkavimas gali kelti aplinkinių nepasitenkinimą, kurių teisės ir lūkeščiai gyventi tvarkingoje/patogioje aplinkoje yra tokie pat svarbūs. Tuomet ir atsiranda taisyklės (kurios vėliau gali tapti įstatymais) nubrėžiančios ribas, kas yra toleruojama ir kaip padalijami riboti resursai.
                                    Su rastiniu namu labai paprastas sprendimas.
                                    Parašai į įstatymą - "įsskyrus pastatus, kurie statomi kaip autentiški tam tikro laikotarpio statiniai autentišku būdu,". Ir opa - legalu.

                                    Sutikdamas su jūsų teiginiais, kad taip gali būti parašysiu klausimą.
                                    Ką daryti su vartojimu? Šiuo metu visi daiktai buityje - kastuvo iki televizoriaus yra trumpalaikiai ir nebetaisomi. Perkami vis nauji, o tai yra ekonomikos variklis ir darbo vietos. Tai kaip bus užtikrinta gerovė?

                                    Ir ką daryti, jei žmonės atsinaujina baldus (kiek taršos) kas penkis metus, butinę irgi, telefoną kas metus, drabužius kas du, su automobiliais? Ar yra prasmė juos drausti/versti dalintis?

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą


                                      Ką daryti su vartojimu? Šiuo metu visi daiktai buityje - kastuvo iki televizoriaus yra trumpalaikiai ir nebetaisomi. Perkami vis nauji, o tai yra ekonomikos variklis ir darbo vietos.
                                      Tai tampa mano mėgstamiausia konspiracijos torija.
                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                        Žmogus rašo apie demokratinę visuomenę ir ją supriešina su šiuolaikine visuomene.
                                        Dėl aukštosios politikos galima būtų diskutuoti ilgai ir nuobodžiai, bet vietinėje politikoje manau demokratinė valia neblogai atsispindėtų. Padarius tiesioginį balsavimą, nenustebčiau, kad būtų nubalsuota už visų stovėjimo vietų apmokestinimą ir auto neregistravimą kol neturi parkavimo vietos kaip Japonijoje.

                                        Kas turi $$$ - tas bus už apmokestinimą. Pora eurų gyvenimo neapsunkina, bet mažiau auto tiek parkinge, tiek eisme gyvenimą palengvintų. Kas neturi auto išvis - irgi būtų už tvarką. Dalis bėdžių irgi sutiktų susimokėti, nes parkingo karai įgrisę iki gyvo kaulo. Prieš būtų nedidelė dalis marozų, kurie būtų demokratiškai suvystyti.

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          Ką daryti su vartojimu? Šiuo metu visi daiktai buityje - kastuvo iki televizoriaus yra trumpalaikiai ir nebetaisomi. Perkami vis nauji, o tai yra ekonomikos variklis ir darbo vietos. Tai kaip bus užtikrinta gerovė?

                                          Ir ką daryti, jei žmonės atsinaujina baldus (kiek taršos) kas penkis metus, butinę irgi, telefoną kas metus, drabužius kas du, su automobiliais? Ar yra prasmė juos drausti/versti dalintis?
                                          Problema ne tame, kad daiktai trumpalaikiai ir nebetaisomi, o tame, kad visi nori kuo pigiau ir atitinkamai gaminama. Netrumpalaikis ir pataisomas daiktas natūralu, kad bus brangesnis. Visiškai galioja tiek baldams, tiek elektronikai, tiek visam kitam. Dar klausimas kas labiau generuoja ekonomiką - ar pigus daiktas, kurį greitai sunaudosi ir pirksi naują, ar n kartų brangesnis daiktas, kurį neaišku ar tiek pat n kartų ilgiau naudosi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X