Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip ir reikėjo tikėtis P&R sistemos parodija Vilniaus mieste nesuveikė (apie ką iš anksto įspėjo net paprasti vilniečiai bent kiek besidomintys susisiekimo problemomis).
    Ar su tokiu požiūriu įmanoma Lietuvoje įgyvendinti "Idėją Lietuvai"?

    Po trijų dienų eksperimentų hipotezę, iškeltą vos pristačius „Statyk ir važiuok“ sistemą Vilniuje, galima patvirtinti. Faktai kalba už save: visas tris dienas kelionė naudojantis „Statyk ir važiuok“ (angl. – „P+R“) sistema buvo lėtesnė, nei naudojantis tik viešuoju transportu. Visas tris dienas ji buvo dar ir brangesnė. Žodžiu, neracionali.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...dos-787-856030

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Kaip ir reikėjo tikėtis P&R sistemos parodija Vilniaus mieste nesuveikė (apie ką iš anksto įspėjo net paprasti vilniečiai bent kiek besidomintys susisiekimo problemomis).
      Ar su tokiu požiūriu įmanoma Lietuvoje įgyvendinti "Idėją Lietuvai"?

      Po trijų dienų eksperimentų hipotezę, iškeltą vos pristačius „Statyk ir važiuok“ sistemą Vilniuje, galima patvirtinti. Faktai kalba už save: visas tris dienas kelionė naudojantis „Statyk ir važiuok“ (angl. – „P+R“) sistema buvo lėtesnė, nei naudojantis tik viešuoju transportu. Visas tris dienas ji buvo dar ir brangesnė. Žodžiu, neracionali.

      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...dos-787-856030
      Šiaip jau turėtų būti lyginama su kelione tik automobiliu, o ne tik viešuoju transportu, nes P&R sistemos tikslas ir yra persodinti nuo automobilių į viešąjį transportą. Ir tikslinė auditorija tikrai ne tie, kuriems po buto langu greitojo autobuso stotelė.
      Paskutinis taisė Ginthus; 2017.09.29, 08:19.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Šiaip jau turėtų būti lyginama su kelione tik automobiliu, o ne tik viešuoju transportu, nes P&R sistemos tikslas ir yra persodinti nuo automobilių į viešąjį transportą. Ir tikslinė auditorija tikrai ne tie, kuriems po buto langu greitojo autobuso stotelė.
        Lyginimas ne esmė, esmė yra faktas kad jomis niekas nesinaudoja ir kaip kažkas rašė komentaruose: tie kas anksčiau tose aikštelėse buvo pratę statytis nemokamai dabar kiša į aplinkinius kiemus. Visam pasaulyje P&R yra prie miestų ribų, čia tik pas mus sugalvojo prie centro ribų jas įrengti.

        Comment


          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

          Lyginimas ne esmė, esmė yra faktas kad jomis niekas nesinaudoja ir kaip kažkas rašė komentaruose: tie kas anksčiau tose aikštelėse buvo pratę statytis nemokamai dabar kiša į aplinkinius kiemus. Visam pasaulyje P&R yra prie miestų ribų, čia tik pas mus sugalvojo prie centro ribų jas įrengti.
          Ne tik prie miesto ribų, bet ir prie transporto mazgų, periferinių cantrų. Deja Vilniuje dėl planavimo ypatybių tokių nelabai yra. Galėtų būti pvz.: Fabijoniškių žiedas, "Santaros slėnis".
          O štai Geležinkelio stotis netinka dėl suprantamų priežasčių.
          Tam net reiktų pertvarkyti VT maršrutus.

          Comment


            Mašinos norma aikštelėje apie 25m2. Vienam klientui reikia daug vietos, kas išeina santykinai brangu. Ir jei žmogus pamato, kad gali palikti už panašią kainą prie pat darbo, tai iki ten ir važiuoja

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Turbūt tiesiog neturi teisinių galimybių tą daryti.
              Yra galimybių. Penktadienį paskelbia viešai kad "Nuo pirmadienio iki trečiadienio dėl infrastruktūros tvarkymo darbų bus draudžiama sustoti ten ir ten". Sekmadienį kelininkai sustato laikinus ženklus "sustojimas draudžiamas nuo pirmadienio iki trečiadienio nuo 7.00 iki 20.00". Pirmadienį ryte atvažiuoja tralai ir išveža visas stovinčias mašinas.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Yra galimybių. Penktadienį paskelbia viešai kad "Nuo pirmadienio iki trečiadienio dėl infrastruktūros tvarkymo darbų bus draudžiama sustoti ten ir ten". Sekmadienį kelininkai sustato laikinus ženklus "sustojimas draudžiamas nuo pirmadienio iki trečiadienio nuo 7.00 iki 20.00". Pirmadienį ryte atvažiuoja tralai ir išveža visas stovinčias mašinas.
                Ir įjungia skaitliuką už saugojimą aikštelėje apart baudos.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Yra galimybių. Penktadienį paskelbia viešai kad "Nuo pirmadienio... <...>
                  O jeigu automobilio savininkas ketvirtadienį išvyko atostogų ir jis niekaip nėra informuotas?
                  Panašu į įstatymų taikymą atbuline tvarka. Jei toks nukentėjusysis kelininkus / tralo įmonę / policiją paduotų į teismą – juk turėtų laimėti?

                  Kalbu ne apie patrauktą mašiną ir pastatytą atgal arba atiduotą gražiuoju iš saugojimo aikštelės, o apie priskaičiuotą nutempimą ir / ar baudas.


                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    O jeigu automobilio savininkas ketvirtadienį išvyko atostogų ir jis niekaip nėra informuotas?
                    Tegul stato automobilį į garažą. Nėra garažo? - viešasis transportas jūsų paslaugoms (Vilniuje viešojo transporto tikrai pakanka).

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      O jeigu automobilio savininkas ketvirtadienį išvyko atostogų ir jis niekaip nėra informuotas?
                      Panašu į įstatymų taikymą atbuline tvarka. Jei toks nukentėjusysis kelininkus / tralo įmonę / policiją paduotų į teismą – juk turėtų laimėti?

                      Kalbu ne apie patrauktą mašiną ir pastatytą atgal arba atiduotą gražiuoju iš saugojimo aikštelės, o apie priskaičiuotą nutempimą ir / ar baudas.

                      Ilgesniam laikui tegu stato į kiemą, garažą, saugomą aikštelę, bet kur, kur netrukdo visuomenės poreikiams ir visuomeniniam transportui. Tai yra jo asmeninė problema, kur padės savo mašiną. Yra miestų pasaulyje, kur neleidžia eksploatuoti automobilio, jei neįrodai, kad turi parkavimo vietą.
                      Būtų labai sveikas reikalas, jei pastatytų ženklus, kad kairėje gatvės pusėje negalima statyti pvz.: pirmadienį ryte 8-11 val, o dešinėje antradienį ryte 8-11 val ar kažkas panašaus. Tomis valandomis galima būtų reguliariai ir legaliai be didelių kliūčių išvežti visas numestas lupenas. Ir tai praktikuoti pastoviai.
                      Paskutinis taisė Arunasx; 2017.10.01, 10:29.

                      Comment


                        Matot, pastaruose pranešimuose nurodot, kur statyt mašiną ir kaip bei išreiškiat poziciją, kad automobiliai yra nepageidaujami mieste.
                        Nors, kiek pamenu, visi automobiliai tose Pašilaičių gatvėse pastatyti legaliai, vadinasi niekam netrukdo (nes kitaip būtų uždrausta ten statyti arba grėstų oficiali bauda bei nutempimas).

                        Kaip suprantu, teiginio – jog teismą laimėtų nutepto automobilio savininkas – paneigti negalit?

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Matot, pastaruose pranešimuose nurodot, kur statyt mašiną ir kaip bei išreiškiat poziciją, kad automobiliai yra nepageidaujami mieste.
                          Nors, kiek pamenu, visi automobiliai tose Pašilaičių gatvėse pastatyti legaliai, vadinasi niekam netrukdo (nes kitaip būtų uždrausta ten statyti arba grėstų oficiali bauda bei nutempimas).

                          Kaip suprantu, teiginio – jog teismą laimėtų nutepto automobilio savininkas – paneigti negalit?
                          Nežinau kaip yra kitose Pašilaičių gatvėse, bet Gabijos g. 80 proc. automobilių stovi pažeisdami KET. Didžioji dalis pastatyta numatytose stovėjimo vietose, tačiau ne taip, kaip nurodo stovėjimo būda reglamentuojantys ženklai (leidžiamas statymas lygiagrečiai gatvės, o automobiliai statomi kampu į važiuojamąją dalį), dalis stovi atkarpose, kuriose nėra draudžiamų ženklų, tačiau visi tarsi "pamiršta", kad prie ištisinės linijos statyti draudžiama, jeigu nelieka bent 3 metru tarpo iki linijos. Apie stovėjimą po draudžiančiais ženklais, ant perėjų, vejos, šaligatvių arba sankryžų zonose net neverta kalbėti. Dėl to garsiai keliama problema, kad KET nesilaikoma, bet niekada nemačiau, kad kažkas už tą baustų, nes baudėjai toliau nei 2-3 km nuo centro neišlenda.

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Matot, pastaruose pranešimuose nurodot, kur statyt mašiną ir kaip bei išreiškiat poziciją, kad automobiliai yra nepageidaujami mieste.
                            Nors, kiek pamenu, visi automobiliai tose Pašilaičių gatvėse pastatyti legaliai, vadinasi niekam netrukdo (nes kitaip būtų uždrausta ten statyti arba grėstų oficiali bauda bei nutempimas).

                            Kaip suprantu, teiginio – jog teismą laimėtų nutepto automobilio savininkas – paneigti negalit?
                            Nemanau, kad KET'e yra punktas, prieš kiek laiko reikia informuoti apie naują draudžiamą ženklą. Pastatei vieną savaitę, o kitą savaitę jau tikrai gali imti derlių. Ar yra teisinių prieštaravimų? Ir nebūtų problemos dėl kelių remonto.

                            Comment


                              Kadangi nera taisykliu, tai kiekvienas gali interpretuoti kaip nori. Faktas, kad sita situacija nera sureguliota, niekas manes neipareigoja eiti kasdien ar kas savaite ar kas menesi ir tikrinti kelio zenklu, todel teisingiausia nutempimo islaidas (saugoti nereikia, uztektu perkelti kur netoliese) įskaičiuoti į kainą remonto.

                              Comment


                                Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                Kadangi nera taisykliu, tai kiekvienas gali interpretuoti kaip nori. Faktas, kad sita situacija nera sureguliota, niekas manes neipareigoja eiti kasdien ar kas savaite ar kas menesi ir tikrinti kelio zenklu, todel teisingiausia nutempimo islaidas (saugoti nereikia, uztektu perkelti kur netoliese) įskaičiuoti į kainą remonto.
                                Yra bendra teisinė nuostata, kad nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Jei nežiūri pakeistų ženklų, tai tik tavo problema, bet ne pasiteisinimas ir leidimas amžinai laikyti numestą mašiną kur patinka. Nėra apie ką čia iš esmės diskutuoti, belieka, kad savivaldybė minimaliai įdėtų pastangų ir nebūtų tada remontininkams didelių problemų.

                                Comment


                                  Kiek tas amzinai? Diena, savaite, menuo, metai? Kur parasyta, kad turiu masina judinti periodiskai? Nera, tai baik svaigti apie kazkokius atleidimus nuo atsakomybes. Nera nuo ko cia atleisti. Kitas atvejis, jei savininkai informuoti apie pasikeitusius zenklus, uztektu registruotu pastu i deklaruota vieta pranesima pasiust, bet po to informavimo nesiema veiksmu, tada taip, atsakimybe. Uzsienyj idomi byla buvo, vairavo vyras, buvo greicio ribojimas, sustojo aikstelej, pradejo vairuot zmona, policija stabdo zmona, atseit virsiji greiti, ta sako, man nebuvo jokio zenklo, paleido.

                                  Comment


                                    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                    Kiek tas amzinai? Diena, savaite, menuo, metai? Kur parasyta, kad turiu masina judinti periodiskai? Nera, tai baik svaigti apie kazkokius atleidimus nuo atsakomybes. Nera nuo ko cia atleisti. Kitas atvejis, jei savininkai informuoti apie pasikeitusius zenklus, uztektu registruotu pastu i deklaruota vieta pranesima pasiust, bet po to informavimo nesiema veiksmu, tada taip, atsakimybe. Uzsienyj idomi byla buvo, vairavo vyras, buvo greicio ribojimas, sustojo aikstelej, pradejo vairuot zmona, policija stabdo zmona, atseit virsiji greiti, ta sako, man nebuvo jokio zenklo, paleido.
                                    Siūlau palaukti kol kokioje nors vietoje pastatys naują greitį ribojantį ženklą ir važiuoti kaip įpratęs didesniu greičiu, o kai policija pašaus su radaru, tada su jais lygiai taip pat sėkmingai pratęsti diskusiją. Sėkmės pakartojant savo argumentus, ypač jei BMW vairuoji, jų vairuotojams greičio ribojimai neegzistuoja!
                                    Paskutinis taisė Arunasx; 2017.10.01, 20:09.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Yra galimybių. Penktadienį paskelbia viešai kad "Nuo pirmadienio iki trečiadienio dėl infrastruktūros tvarkymo darbų bus draudžiama sustoti ten ir ten". Sekmadienį kelininkai sustato laikinus ženklus "sustojimas draudžiamas nuo pirmadienio iki trečiadienio nuo 7.00 iki 20.00". Pirmadienį ryte atvažiuoja tralai ir išveža visas stovinčias mašinas.
                                      Tamsta ne taip mane supratot. Neturiu teisinių galimybių patys kelininkai ko nors nukėlinėt, nutempinėt ir pan. Policija tą daro. Čia aš reagavau į siūlymą patiems kelininkams su vežimėliais nutempt automobilius į šoną.

                                      Comment


                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                        Kelininkai sutrikę: kaip asfaltuoti gatvę, jei ten stovi automobiliai?



                                        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...iai-221-859910
                                        Mačiau stovėjo policijos automobilis su mirksiukais. Matyt, kelininkai iškvietė. Turėtų kažkokias priemones priimt. Nukelt, nustumt ir dar baudelę simbolišką.

                                        Comment


                                          Nieks baudų nerašys, nes tai jiems papildomas administracinis darbas ir niekas jo dirbti nenori. Va jeigu patys žmonės užvers policiją teisingai užfiksuotais pranešimais apie pažeidimus, tuomet jau jie gal ir surengs kokias "baudimo akcijas".
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X