Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\
    tiesą sakant apie tą Pilaitės taką net nežinojau. Vadinas raudoni dviračių takai Vilniuje nebuvo visiška naujiena, tačiau jeigu gerai pamenu naujiena buvo tai, kad būtent toks tiesimo būdas (raudonas asfaltas) buvo įformintas dviračių takų tiesimo taisyklių reglamentuose.

    Comment


      Salininkuose raudonas dviraračių takas irgi, ir gan senai.

      Comment


        Realybė tokia, kad apart to 100 metų naujo tako palei krantinę daugiau niekur naujų takų taip ir nebuvo nutiesta ir nesimato, kad bus nutiesta, nebent vėl kokios kelių šimtų metrų atkarpos dėl eilinio PR. Akivaizdu, kad tai nėra Šimašiaus vienas iš prioritetų.
        Flickr

        Comment


          Prie realybės galėtumėm priskaičiuoti dar ir pirmuosius raudono asfalto dviračių takus centriniame Vilniuje, kurie buvo nutiesti rekonstruojant Žalgirio gatvės pabaigą. Bet suprantama, kad per metus jokių super didelių žygdarbių net neįmanoma nuveikti - tai daugiau buvusių darbų įgyvendinimas, nes naujų projektų ruošimas užtrunka ir laiko ir finansavimą dar reikia pramušti. Tačiau 2017-iais jau pradės į trasą eiti Šimašiaus nauji, o ne seni Zuoko projektai, tai ir dviračių takų tiesimo mąstai turėtų keistis, ypač turint omeny aptvarkytą sostinės biudžetą. Ir tie planuojami nutiesti 25 km. naujų dviračių takų, kai visame Vilniuje jų yra tik apie 100 km., yra labai daug.

          Comment


            /\ Blogai IMHO yra tai, kad projektai ruošiami ne iš anksto, o gavus finansavimą. Iš aukščiau esančios lentelės matom, kad visų darbų projektai tik bus pradėti ruošti (nors pvz. Senvagės tako projektą jau esame matę, tai jis turėtų būti kaip ir paruoštas).

            Comment


              Tai projektų ruošimui finansų irgi reikia.

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Tai projektų ruošimui finansų irgi reikia.
                Akivaizdu. Bet jeigu savivaldybė negeba per du metus rasti keliasdešimties tūkstančių eurų ar mažiau (o gal daugiau, nežinau kiek tai kainuoja?), tai keistokai atrodo...

                Jau nekalbant apie tai, kad pinigai išmušinėjami be projektų (taip išeina).

                Comment


                  Mano supratimu tai kaip tik gerai, kad projektai ruošiami tik tada, kada juos realiai įgyvendinti galima. Projektų ruošimas taip pat pinigus kainuoja ir turbūt ne tokius jau mažus, ypač jeigu projektas daromas kokybiškai, su visokiomis vietos studijomis, srautų analizėmis ir pan. Padarius projektą ir jį padėjus į stalčių penkiems metams, o dar blogiau 10-čiai, man kažkaip atrodo vos ne visus juos po to reikėtų koreguoti ir taisyti.
                  Per tiek laiko gali:
                  • Pasikeisti technologijos
                  • Pasikeisti aplinka (pvz. šalia atsiranda prekybcentris, nauja gatvė ar koks kitas objektas, įtakojantis ne tik tiesiamo tako poziciją, bet ir srautus).
                  • Pasikeisti standartai (pvz. standartinis dviračių tako plotis)
                  • Kita

                  Jeigu prieš tai buvo priruošta visam miestui dviračių takų projektų, kuriuose buvo numatytos naudoti plytelės, tai juos visus vos ne į šiukšlinę galima mesti, nes niekas plytelių dviračių takuose kloti nebeleidžia. Seno projekto redagavimas, o dar blogiau naujo darymas, kai senasis tiesiog nebetinka, kainuoja papildomus pinigus. Taigi permokama du kartus - kai išleisti pinigai projektams neduoda jokios naudos, nes pastarieji padedami į stalčius ir kai po to juos reikia koreguoti ar naujus daryti. Dėl to man rodos būtų geriau, kad ruoštų tik tuos projektus, kuriuos tikrai žino, kad įgyvendins. Tebūnie tas įgyvendinimas numatytas kad ir po trijų metų, bet ne tokiu principu, kad paruošiamas projektas 'nes galbūt kažkada jo prireiks'.

                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Akivaizdu. Bet jeigu savivaldybė negeba per du metus rasti keliasdešimties tūkstančių eurų ar mažiau (o gal daugiau, nežinau kiek tai kainuoja?), tai keistokai atrodo...
                  Nežinau kurio projekto ruošimui savivaldybė nesugeba rasti pinigų, kaip tik atrodo kad ruošia naujus projektus, juk tu pats numetei linką su planuojamais naujais takais. Be to kaip suprantu ruošiamas projektas ir dviračių tako per Šnipiškes palei Geležinio vilko gatvę.
                  Paskutinis taisė Eidvis; 2016.12.23, 13:43.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Akivaizdu. Bet jeigu savivaldybė negeba per du metus rasti keliasdešimties tūkstančių eurų ar mažiau (o gal daugiau, nežinau kiek tai kainuoja?), tai keistokai atrodo...

                    Jau nekalbant apie tai, kad pinigai išmušinėjami be projektų (taip išeina).
                    Būtų norėję, būtų senai pradėję takus tiesti, tam nereikia daug lėšų pakloti asfalto gabaliuką ant pievos. Krantines norėjo, tai labai greitai rekonstravo.
                    Flickr

                    Comment


                      Na, gal tada nereikia ir pykti labai ant ankstesnės valdžios, kad neva nieko nedarė, tik projektų visokių priruošė. To dėka dabartinė valdžia nuo pat pradžių galėjo bent kažkokius projektus įgyvendint. O tai dabar bene du metai praėjo, o per trečius pradedame ruošti naujus projektus, per ketvirtus gal pradėsim įgyvendint.

                      Comment


                        Aš ant senosios valdžios tikrai nepykstų dėl tų projektų parengimo, kurie šiuo metu yra įgyvendinami. Toks procesas ir turi būti: paruošiamas projektas ir po to jis įgyvendinamas, nesvarbu kas valdžioje bebūtų. Man tik nepatinka tie ruošiami projektai, kurie ruošiami jų sandėliavimui stalčiuje. Ir po Šimašiaus inauguracijos praėjo ne beveik du metai, o beveik pusantrų (metai ir 7 mėn).
                        Projektų pačią pirmą dieną ruošti tikriausiai irgi negalėjo, pirmiausiai turėjo atlikti studijas, kurie projektai yra patys reikalingiausi. Tik tai išstudijavę ir atrinkę reikalingiausius projektus, galėjo pradėti ir jų projektavimą. Taip jau yra, kad nauji projektai sunkiai gimsta per tiek laiko, tačiau tai natūralus procesas ir nieko čia nepakeisi, dėl to Šimašius ir įgyvendina tuos senuosius Zuoko projektus ir tai tikrai nėra blogai nei kad įgyvendina, nei kad jie buvo paruošti. Blogai kai būna paruošti ir neįgyvendinami.

                        Comment


                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                          Prikiši netgi Gedimino prospektą, nors pirmą kartą per daugiau nei 10 metų ten buvo gerinama dviračių infrastruktūra - praplatinti dviračių takai.
                          <..>
                          Nebuvo dar Vilniuje tokių metų, kad dviračių transporto infrastruktūros srityje būtų buvę nuveikta tiek daug darbų, Zuokas turbūt per 4 metus nieko panašaus nesugebėjo padaryti, kiek čia per metus. Ir tai dar ne viskas, kaip suprantu 2017-ieji dviračių infrastruktūros plėtrai bus dar geresni.
                          Kai žmogus gavęs valdžią 100 dienų nieko nepadaro, tai negaila. Reikia susivokti, susidėlioti prioritetus. Bet per 2 metus "tik krantinė" - tai čia idėjų badas ir negalia.

                          Žadėjo Cyclocity išplėsti ? Nepavyko. Tada žadėjo antrą sistemą, kad konkuruotų. Vėl nepavyko. Pasirodo ne viskas paprasta.

                          Per du metus sugalvojo, kad reikia "darnaus judrumo plano". Tą planą turėjo parengti prieš ateidamas į valdžią, kad tapęs meru įgyvendintų. O ne paskelbti 2016 m. gale "kad kurs planą" ir "įsisavins lėšas".

                          Kitos konkretybės:
                          Gedimino pr. - praplatinti takai lėmė nesąmones. Prasidėjo situacija, kai važiuoji dviračiu normaliai, o visokie "elementai" atvažiuoja priešpriešais. Nes jiems platus dviračių takas yra dvipusis. Tai vienoje gatvėje turime 6 eismo kryptis. Centre 2 automobiliams, tada iš kraštų po dvi dviračiams.

                          Toliau. Jei žmogus gyvena Gurių soduose, ar Balsiuose, jis į darbą nevažiuos 15 km ir geriausiu dviračių taku. Dauguma darbo vietų neturi dušų, persirengimo kambarių. Bet pastatyti dviračių depą ties pirma Greitojo stotele (ar traukinio) merui į galvą neateina. Tie ilgi dviračių takai gerai ar savaitgalį, ar sportininkams. Tegu tiesia iki Pabradės, Trakų. Bet kamščių nesumažins. Balsių mokykla, su dviračių depu, parodo, kad galima priversti iki svarbių objektų atvykti dviračiu, jei yra sąlygos jį pastatyti.

                          Mane gąsdina, kad nieko ir nebus nuveikta, nes mero ambicija "pradėti tiesti". Parašytų "2017-2018 m. nutiesime 10 km dviračių takų" - būtų konkretus baigtinis rezultatas. O dabar net nėra ambicijos turėti rezultatą.

                          PS
                          Zuoko neteisinu.

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Kitos konkretybės:
                            Gedimino pr. - praplatinti takai lėmė nesąmones. Prasidėjo situacija, kai važiuoji dviračiu normaliai, o visokie "elementai" atvažiuoja priešpriešais. Nes jiems platus dviračių takas yra dvipusis. Tai vienoje gatvėje turime 6 eismo kryptis. Centre 2 automobiliams, tada iš kraštų po dvi dviračiams.

                            Toliau. Jei žmogus gyvena Gurių soduose, ar Balsiuose, jis į darbą nevažiuos 15 km ir geriausiu dviračių taku. Dauguma darbo vietų neturi dušų, persirengimo kambarių. Bet pastatyti dviračių depą ties pirma Greitojo stotele (ar traukinio) merui į galvą neateina.
                            Na visų pirma ne merui ir turi ateiti į galvą, o savivaldybės darbuotojams.
                            Siūlyčiau visa šita nusiųsti jiems. Žinau, kad feisbuke jie bendrauja (kiek pamenu, berods Anton Nikitin), tai ir siųskite savo pasiūlymus jiems.

                            Comment


                              Man apskritai nesuvokiama, kodėl didžiausiame ir turtingiausiame šalies mieste dviračių takų tiek mažai ir tokie blogi, juolab abu paskutiniai merai buvo "dviratininkai". Vilniui toli ne tik iki skandinavų miestų, bet ir iki Klaipėdos, Druskininkų, dabar ir Kauno, bei krūvos mažų miestelių.
                              Paskutinis taisė Lettered; 2016.12.23, 15:04.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Man apskritai nesuvokiama, kodėl didžiausiame ir turtingiausiame šalies mieste dviračių takų tiek mažai ir tokie blogi, juolab abu paskutiniai merai buvo "dviratininkai". Vilniui toli ne tik iki skandinavų miestų, bet ir iki Klaipėdos, Druskininkų, dabar ir Kauno, bei krūvos mažų miestelių.
                                Vienas meras buvo riedininkas, kitas - pėsčiasis. Vienas gyveno Užupyje, kitas Katedros a. Tai vat tarpas tarp Katedros a. ir savivaldybės prižiūrimas. Ir dviračių takas atsirado prie Energetikos muziejaus, ir Mindaugo tiltas

                                Skamba graudžiai, bet aš kitų priežasčių nesugalvoju. Kai bus meras iš Miškonys, tada ten atsiras 4 juostos ir takas bus normalus.

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Na visų pirma ne merui ir turi ateiti į galvą, o savivaldybės darbuotojams.
                                  Siūlyčiau visa šita nusiųsti jiems. Žinau, kad feisbuke jie bendrauja (kiek pamenu, berods Anton Nikitin), tai ir siųskite savo pasiūlymus jiems.
                                  Nesutinku. Paleido kažkokį (net ne savo) apps kur dviratininkai žymi keliones ir žiūri kur srautai. Tam net meru nereikia būti. Čia nieko nekainuojanti idėja.

                                  Pasiūlymų esu rašęs. Atsakymai - "Asignavimai skirti Vilniaus Vakarinio aplinkkelio infrastruktūrai, todėl X skirti nenumatoma". Ten pasidarė šiukšlynas, o nebe pasiūlymai kaip buvo prieš 4 metus. Yra 5 tipiniai atsakymai, vieną iš jų įkelia tau saviv. darbuotojas. Net ne į temą.

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Kai žmogus gavęs valdžią 100 dienų nieko nepadaro, tai negaila. Reikia susivokti, susidėlioti prioritetus. Bet per 2 metus "tik krantinė" - tai čia idėjų badas ir negalia.
                                    Ne 'tik krantinė', o 'net krantinė', tokio dydžio projektų iš savivaldybės lėšų net neaišku ar apskritai Vilniuje per 26 metus buvo, gal tik Gedimino prospektas, nors įtariu kad ir tas pats galėjo kokią dotaciją iš valstybės gauti. Aš žinoma galėčiau pradėti vardinti visokius naujai išklotus šaligatvius, suremontuotas gatves ir daugiabučių kiemus. Bet kas iš to? Vistiek bus galima surasti šimtus smulkmenų prie ko galima prisikabinti ir iš tų smulkmenų pasidaryti išvadas, kad 'niekas nėra daroma, idėjų badas, o skelbiami planai apie planuojamus naujus dviračių takus tikrai nebus įgyvendinti'. O kas jeigu bus? Ar tai pakeis nuomonę? Greičiau ne, nes prie ko prikibti visą laiką bus galima rasti, ypač kai darbai yra vykdomi, o ne vizualizacijose be konkrečių įgyvendinimo datų. Ir Šimašius tikrai nėra stebuklas, visada galima geriau, tačiau esmė ta, kad yra trigubai geriau nei prieš tai buvo. Jeigu atsiras koks naujas meras, kuris ir už Šimašių trigubai geresnis būtų - bus labai super, tik aš kol kas tokių potencialių žmonių nematau, dėl to belieka džiaugtis tuo, ką turim ir suprasti, kad gali būti žymiai žymiai blogiau. Bet čia jau krypstam į off-topicą, tai siūlau baigt
                                    Paskutinis taisė Eidvis; 2016.12.23, 15:58.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Man apskritai nesuvokiama, kodėl didžiausiame ir turtingiausiame šalies mieste dviračių takų tiek mažai ir tokie blogi, juolab abu paskutiniai merai buvo "dviratininkai". Vilniui toli ne tik iki skandinavų miestų, bet ir iki Klaipėdos, Druskininkų, dabar ir Kauno, bei krūvos mažų miestelių.
                                      Viename biedniausiu Lietuvos miestu.
                                      flickr >>>

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Nesutinku.
                                        Su kuo?
                                        Paleido kažkokį (net ne savo) apps kur dviratininkai žymi keliones ir žiūri kur srautai. Tam net meru nereikia būti. Čia nieko nekainuojanti idėja.
                                        Jei anksčiau to nebuvo, o dabar paleido, tai puiku.

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą

                                          Jei anksčiau to nebuvo, o dabar paleido, tai puiku.
                                          Tai, kad apps paleisti - nebūtina būti valdžioje.

                                          Vakaruose, iki valdžios yra pažadai, tyrimai, komunikacija. Kai jau gauni valdžią - įgyvendini, sprendi problemas įgyvendinime.

                                          Pas mus pačios moderniausios partijos atstovas tesugeba valdžioje užsiimti tyrimais. Nu ištirs per 2018 metus. Bet pala, o tai kas įgyvendins po tyrimų tas idėjas? Sekanti valdžia?

                                          Valstiečiai laimės Vilnių jei ir toliau taip

                                          Comment

                                          Working...
                                          X