Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Kitos konkretybės:
    Gedimino pr. - praplatinti takai lėmė nesąmones. Prasidėjo situacija, kai važiuoji dviračiu normaliai, o visokie "elementai" atvažiuoja priešpriešais. Nes jiems platus dviračių takas yra dvipusis. Tai vienoje gatvėje turime 6 eismo kryptis. Centre 2 automobiliams, tada iš kraštų po dvi dviračiams.

    Toliau. Jei žmogus gyvena Gurių soduose, ar Balsiuose, jis į darbą nevažiuos 15 km ir geriausiu dviračių taku. Dauguma darbo vietų neturi dušų, persirengimo kambarių. Bet pastatyti dviračių depą ties pirma Greitojo stotele (ar traukinio) merui į galvą neateina.
    Na visų pirma ne merui ir turi ateiti į galvą, o savivaldybės darbuotojams.
    Siūlyčiau visa šita nusiųsti jiems. Žinau, kad feisbuke jie bendrauja (kiek pamenu, berods Anton Nikitin), tai ir siųskite savo pasiūlymus jiems.

    Comment


      Man apskritai nesuvokiama, kodėl didžiausiame ir turtingiausiame šalies mieste dviračių takų tiek mažai ir tokie blogi, juolab abu paskutiniai merai buvo "dviratininkai". Vilniui toli ne tik iki skandinavų miestų, bet ir iki Klaipėdos, Druskininkų, dabar ir Kauno, bei krūvos mažų miestelių.
      Paskutinis taisė Lettered; 2016.12.23, 16:04.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Man apskritai nesuvokiama, kodėl didžiausiame ir turtingiausiame šalies mieste dviračių takų tiek mažai ir tokie blogi, juolab abu paskutiniai merai buvo "dviratininkai". Vilniui toli ne tik iki skandinavų miestų, bet ir iki Klaipėdos, Druskininkų, dabar ir Kauno, bei krūvos mažų miestelių.
        Vienas meras buvo riedininkas, kitas - pėsčiasis. Vienas gyveno Užupyje, kitas Katedros a. Tai vat tarpas tarp Katedros a. ir savivaldybės prižiūrimas. Ir dviračių takas atsirado prie Energetikos muziejaus, ir Mindaugo tiltas

        Skamba graudžiai, bet aš kitų priežasčių nesugalvoju. Kai bus meras iš Miškonys, tada ten atsiras 4 juostos ir takas bus normalus.

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Na visų pirma ne merui ir turi ateiti į galvą, o savivaldybės darbuotojams.
          Siūlyčiau visa šita nusiųsti jiems. Žinau, kad feisbuke jie bendrauja (kiek pamenu, berods Anton Nikitin), tai ir siųskite savo pasiūlymus jiems.
          Nesutinku. Paleido kažkokį (net ne savo) apps kur dviratininkai žymi keliones ir žiūri kur srautai. Tam net meru nereikia būti. Čia nieko nekainuojanti idėja.

          Pasiūlymų esu rašęs. Atsakymai - "Asignavimai skirti Vilniaus Vakarinio aplinkkelio infrastruktūrai, todėl X skirti nenumatoma". Ten pasidarė šiukšlynas, o nebe pasiūlymai kaip buvo prieš 4 metus. Yra 5 tipiniai atsakymai, vieną iš jų įkelia tau saviv. darbuotojas. Net ne į temą.

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Kai žmogus gavęs valdžią 100 dienų nieko nepadaro, tai negaila. Reikia susivokti, susidėlioti prioritetus. Bet per 2 metus "tik krantinė" - tai čia idėjų badas ir negalia.
            Ne 'tik krantinė', o 'net krantinė', tokio dydžio projektų iš savivaldybės lėšų net neaišku ar apskritai Vilniuje per 26 metus buvo, gal tik Gedimino prospektas, nors įtariu kad ir tas pats galėjo kokią dotaciją iš valstybės gauti. Aš žinoma galėčiau pradėti vardinti visokius naujai išklotus šaligatvius, suremontuotas gatves ir daugiabučių kiemus. Bet kas iš to? Vistiek bus galima surasti šimtus smulkmenų prie ko galima prisikabinti ir iš tų smulkmenų pasidaryti išvadas, kad 'niekas nėra daroma, idėjų badas, o skelbiami planai apie planuojamus naujus dviračių takus tikrai nebus įgyvendinti'. O kas jeigu bus? Ar tai pakeis nuomonę? Greičiau ne, nes prie ko prikibti visą laiką bus galima rasti, ypač kai darbai yra vykdomi, o ne vizualizacijose be konkrečių įgyvendinimo datų. Ir Šimašius tikrai nėra stebuklas, visada galima geriau, tačiau esmė ta, kad yra trigubai geriau nei prieš tai buvo. Jeigu atsiras koks naujas meras, kuris ir už Šimašių trigubai geresnis būtų - bus labai super, tik aš kol kas tokių potencialių žmonių nematau, dėl to belieka džiaugtis tuo, ką turim ir suprasti, kad gali būti žymiai žymiai blogiau. Bet čia jau krypstam į off-topicą, tai siūlau baigt
            Paskutinis taisė Eidvis; 2016.12.23, 16:58.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Man apskritai nesuvokiama, kodėl didžiausiame ir turtingiausiame šalies mieste dviračių takų tiek mažai ir tokie blogi, juolab abu paskutiniai merai buvo "dviratininkai". Vilniui toli ne tik iki skandinavų miestų, bet ir iki Klaipėdos, Druskininkų, dabar ir Kauno, bei krūvos mažų miestelių.
              Viename biedniausiu Lietuvos miestu.
              flickr >>>

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Nesutinku.
                Su kuo?
                Paleido kažkokį (net ne savo) apps kur dviratininkai žymi keliones ir žiūri kur srautai. Tam net meru nereikia būti. Čia nieko nekainuojanti idėja.
                Jei anksčiau to nebuvo, o dabar paleido, tai puiku.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą

                  Jei anksčiau to nebuvo, o dabar paleido, tai puiku.
                  Tai, kad apps paleisti - nebūtina būti valdžioje.

                  Vakaruose, iki valdžios yra pažadai, tyrimai, komunikacija. Kai jau gauni valdžią - įgyvendini, sprendi problemas įgyvendinime.

                  Pas mus pačios moderniausios partijos atstovas tesugeba valdžioje užsiimti tyrimais. Nu ištirs per 2018 metus. Bet pala, o tai kas įgyvendins po tyrimų tas idėjas? Sekanti valdžia?

                  Valstiečiai laimės Vilnių jei ir toliau taip

                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                    Ne 'tik krantinė', o 'net krantinė', tokio dydžio projektų iš savivaldybės lėšų net neaišku ar apskritai Vilniuje per 26 metus buvo, gal tik Gedimino prospektas
                    Jums čia, kokia ten krantinė, 25penkmečio projektas? 5 perkirstos atkarpos? Juokauje? Jei gyvenate Petro Povilo ž., o dirbate "verslo trikampyje", tai po rekonstrukcijos jums nieko negeriau.

                    Beje finale na ką turime? Turime 4 dviračių takus palei Nerį, tokios pusinės kokybės užuot vieną gerą būtų padarę, tranzitinį. Gal net su pralaidomis, tuneliais ir viadukais. Nes su dvirka nesunku upės pusę pakeisti, jei žinai, kad dėl to išloši laiko prasme.

                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                    Aš žinoma galėčiau pradėti vardinti visokius naujai išklotus šaligatvius, suremontuotas gatves ir daugiabučių kiemus. Bet kas iš to? Vistiek bus galima surasti šimtus smulkmenų prie ko galima prisikabinti
                    Niekas ir nesiruošia kabintis. Kiemų nevardinkite. Kiemus remontavo Žirmūnuose, kai ten vyko rinkimai, ir dėka tų remontų liberalas laimėjo. Bet čia dviračių tema. Ir dviračiuose jokio proveržio neįvyko per metus ir, mano skaičiavimu, 8 su trupučiu mėnesių.

                    Į kitas temas net nenoriu plėstis. Kiemus remontavo, kur bendrapartietis laimėjo rinkimus, tiesiog tikslingai ten. VVT krachas, 70 kmh gatvėje važiuojama 35 kmh nes kitaip "bauda už viršytą grafiką". Nebetęskime.

                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                    'niekas nėra daroma, idėjų badas, o skelbiami planai apie planuojamus naujus dviračių takus tikrai nebus įgyvendinti'. O kas jeigu bus? Ar tai pakeis nuomonę?
                    Ar jūs lietuvių kalbą suprantate? Ar kur nors ją išmokote netyčia? Žada "pradėti tiesti", ne "nutiesti", ne "užbaigti", o "pradėti tiesti". Girto statybininko 10 metrų asfalto ant 10 cm sniego 2018 gruodį vistiek skaitysis "pradėta tiesti". Nes paklojai biškį asfalto, nu tai pradžia. Šitas meras net bijo pažadėti "nutiesime", "padarysime". Ar jūs jaučiate pulsą? Ketvirtas žmogus Lietuvoje (po Prezidento, Premjero) kažką veblena "pradėsime", "galvosime". Epic fail.

                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                    Bet čia jau krypstam į off-topicą, tai siūlau baigt
                    Nesiūlau. Dviračių takai apverktinos būklės, prie jų ir grįžkime.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Ar jūs lietuvių kalbą suprantate? Ar kur nors ją išmokote netyčia? Žada "pradėti tiesti", ne "nutiesti", ne "užbaigti", o "pradėti tiesti". Girto statybininko 10 metrų asfalto ant 10 cm sniego 2018 gruodį vistiek skaitysis "pradėta tiesti".
                      Kur ir kada čia taip buvo?
                      O šiaip savo paverkšlenimams kokia prasta valdžia gal susiraskite tinkamesnę temą.
                      Paskutinis taisė digital; 2016.12.24, 19:57.

                      Comment


                        Vilniaus meras R.Šimašius irgi dairosi į ateitį: „Nutiesus aplinkkelį, savivaldybės darbai čia nesibaigia: reikės dar nutiesti nuvažiavimą nuo Girulių viaduko, įrengti palei aplinkkelį pėsčiųjų ir dviračių takus,
                        Kas čia????

                        Pėstieji aplink nevaikšto.

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Kas čia????

                          Pėstieji aplink nevaikšto.
                          Na jei bus tiesiamas dviračių takas, tai, spėju, šalia nuties ir šaligatvį.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Vilniaus vakarinis aplinkkelis: metų projektas su trūkumais

                            http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ais-221-730574
                            reikės dar nutiesti nuvažiavimą nuo Girulių viaduko
                            Apie kokį nuvažiavimą kalbama?

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Kas čia????

                              Pėstieji aplink nevaikšto.
                              Čia bus skirta tranzitiniam pėsčiųjų eismui iš Grigiškių į Ukmergę
                              Dviračių takai turi būti ne palei aplinkkelį, o šalia lygiagrečiai einančių gatvių, kurios nutiestos per urbanizuotas teritorijas. Deja, bet to mūsų strateguotojams nesuprasti, kad takus reikia tiesti juos sujungiant taip, kad maršrutai gautųsi kuo trumpesni.

                              Comment


                                Dviračių takas palei aplinkkelį? Suprantu, kad daugelis komentatorių pas Šimašių po postais verkė, kad nėra takų, bet gal tai nereiškia, kad būtinai jų reikia klausyti?

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Dviračių takas palei aplinkkelį? Suprantu, kad daugelis komentatorių pas Šimašių po postais verkė, kad nėra takų, bet gal tai nereiškia, kad būtinai jų reikia klausyti?
                                  Tai gal dviračių takas eis ne prie pat kelio, dauboje, o aukščiau. Tuomet viskas būtų gerai. Nors aišku, geriau būtų pilnavertis dviračių takas palei Laisvės prospektą.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Tai gal dviračių takas eis ne prie pat kelio, dauboje, o aukščiau. Tuomet viskas būtų gerai. Nors aišku, geriau būtų pilnavertis dviračių takas palei Laisvės prospektą.
                                    Aš nelabai suprantu kam ten tas takas reikalingas? Tipo aš, gyvendamas prie Laisvės pr., važiuosiu iki aplinkkelio, tada dviračių taku palei juo, ir galiausiai galutiniame taške sugrįšiu atgal į kokią Ateities g.?

                                    Jau nekeliant klausimo kaip tas dviračių takas kirstų išvažiavimus iš aplinkkelio, gal pristatys šviesoforų ant kiekvieno nusukimo?

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Aš nelabai suprantu kam ten tas takas reikalingas? Tipo aš, gyvendamas prie Laisvės pr., važiuosiu iki aplinkkelio, tada dviračių taku palei juo, ir galiausiai galutiniame taške sugrįšiu atgal į kokią Ateities g.?

                                      Jau nekeliant klausimo kaip tas dviračių takas kirstų išvažiavimus iš aplinkkelio, gal pristatys šviesoforų ant kiekvieno nusukimo?
                                      Šiaip tai niekas nedraudžia važiuoti aplinkkeliu - tai nėra nei greitkelis, nei autostrada. Dešinėje yra nenaudojama juosta - ja ir gali vykti saugus dviračių eismas. Ir tai visiškai normalu plentiniams dviračiams važiuojantiems 50km/h. Tokių pilna pvz Londono aplinkkeliuose. Tokiems, kurie nori tik "šiaip" rekreaciniais tikslais pasivažinėti į ten ir taip nelįs.

                                      P.S. dėl maršrutų tai pvz važiuojant iš Gariūnų pusės dėl apgailėtinos infrastruktūros, trūkstamų takų, aplinkkelis yra patogiausia alternatyva važiuoti į šiaurinę pusę.

                                      Comment


                                        Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                        Šiaip tai niekas nedraudžia važiuoti aplinkkeliu - tai nėra nei greitkelis, nei autostrada. Dešinėje yra nenaudojama juosta - ja ir gali vykti saugus dviračių eismas. Ir tai visiškai normalu plentiniams dviračiams važiuojantiems 50km/h. Tokių pilna pvz Londono aplinkkeliuose. Tokiems, kurie nori tik "šiaip" rekreaciniais tikslais pasivažinėti į ten ir taip nelįs.

                                        P.S. dėl maršrutų tai pvz važiuojant iš Gariūnų pusės dėl apgailėtinos infrastruktūros, trūkstamų takų, aplinkkelis yra patogiausia alternatyva važiuoti į šiaurinę pusę.
                                        Ar tikrai yra pati tinkamiausia vieta dviratininkams (nesvarbu kokiu greičiu jie judėtu) šalia 90 km/h važiuojančių, ne vieną toną sveriančių, automobilių?

                                        Comment


                                          Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
                                          Ar tikrai yra pati tinkamiausia vieta dviratininkams (nesvarbu kokiu greičiu jie judėtu) šalia 90 km/h važiuojančių, ne vieną toną sveriančių, automobilių?
                                          Žinoma, atskiras dviračių takas yra geriau, bet, nesant alternatyvos ar noro suktis per miestą, tenka kelkraščiu važiuoti. Tuo labiau, kad kelkraštis platus ir asfaltuotas. Dėl saugumo galima ginčytis, bet įstatymai to nedraudžia (draudžia tik automagistralėmis ir greitkeliais važiuoti, bet ir tai, kiek teko girdėti, policija jų dažniausiai nebaudžia, jei važiuoja tvarkingai su visais atšvaitais ir liemen). Tuo tarpu magistraliniai dviejų juostų keliai dažniausiai net neturi asfaltuoto kelkraščio, bet dviratininkai kažkaip juk važinėja. Taip, tai nesaugu, bet, vėlgi, tenka važinėti nesant alternatyvos. Vargu ar mūsų dviračių infrastruktūros išsivystymo lygis greitai pasieks Vakarų lygį, o kol to nėra, dviratininkams ir vairuotojas teks draugiškai susigyventi kelyje Žinoma, nuo abiejų pusių priklauso, kiek saugus bus tas susigyvenimas
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X