Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Visas siūlymas dėl Ateities g. 20 mb fotoschema: https://drive.google.com/file/d/1MIW...txeAzV4c9abO3c
    1. Atsižvelgė(te) į globalinį atšilimą, kad palmes pasodino(te)?
    2. Ar nesupyks dalis forumo darnaus judumo ekspertų, kad atitvarą įrengė(te)? ...taigi kažkas rėšis į atvarą ir žmogų einantį sužeis.

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

      2. Ar nesupyks dalis forumo darnaus judumo ekspertų, kad atitvarą įrengė(te)? ...taigi kažkas rėšis į atvarą ir žmogų einantį sužeis.
      Atitvarą ar tvorelę? Tai visiškai skirtingos paskirties įrenginiai.

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

        1. Atsižvelgė(te) į globalinį atšilimą, kad palmes pasodino(te)?
        Velniai rautų kaip jos ten tinka

        Comment


          Nuimtas asfalto sluoksnis, matomai taisys:



          Kiek nulinkusių stulpų?



          Atsakymas: 3. Vienas guli dešiniajame nuotraukos kampe, guli, taip:



          Nei vienas šviestuvas neveikia iki tilto:

          Comment


            Parašė Edd Rodyti pranešimą
            Nuimtas asfalto sluoksnis, matomai taisys:


            Uhu šitą pastebėjau, nors net nelabai turėjau priekaištų tai atkarpai. Gal statybinė technika išvažinėjo? Ten ir betono blokai kažkokie buvo sukrauti iki atidarymo, tai gal kažką sugadino.

            Kur kas įdomiau, kaip reikalai su Linkmenų taku tarp Žalgirio ir Konstitucijos. Ten Linksmieji kalneliai, kokių Vilniuje turbūt daugiau nėra. Ar ten jau priimti darbai ir sudėti parašai?

            Comment


              Atitvara ar tvorelė, kad ir kaip pavadinsi, labai nervuos pėsčiuosius kurie nori per gatvę lakstyti pažeisdami visas įmanomas KET.

              Comment


                Nuo Mildos g. iki Rudens g. išmėgnau S. Batoro g. rekonstruotą atkarpą, tai važiuojant centro link nuokalne galbūt ant 45 km/h jautėsi nelygi danga. Asfaltas ten pilkas. Projektinis greitis dviračiams šiaip priskirtinas 30 km/h, tai gal tada nesijaustų banguotumas (nors vienoje STR ar rekomendacijų lentelėje gali siekti ir 40 km/h). Jis nėra labai jaučiamas, bet nėra lygu, kaip važiuojant gatve, tad apmaudu. Pilką asfaltą tikrai visad mokėjo tiesti, net ir dvirtakiuose („Eurovelo”, etc.).

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Uhu šitą pastebėjau, nors net nelabai turėjau priekaištų tai atkarpai. Gal statybinė technika išvažinėjo? Ten ir betono blokai kažkokie buvo sukrauti iki atidarymo, tai gal kažką sugadino.

                  Kur kas įdomiau, kaip reikalai su Linkmenų taku tarp Žalgirio ir Konstitucijos. Ten Linksmieji kalneliai, kokių Vilniuje turbūt daugiau nėra. Ar ten jau priimti darbai ir sudėti parašai?
                  Ta atkarpa buvo dar prastesnė, nei Linkmenų linksmieji amerikietiški kalneliai, ją stipriai sugadino statybinė technika kol statė naują parkin... "verslo centrą". Rašiau dėl šito atsakingiems asmenis, bet kadangi negavau atsakymo, matomai patys pastebėjo ypatingai prastą dangos būklę.

                  Comment


                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                    Ta atkarpa buvo dar prastesnė, nei Linkmenų linksmieji amerikietiški kalneliai, ją stipriai sugadino statybinė technika kol statė naują parkin... "verslo centrą". Rašiau dėl šito atsakingiems asmenis, bet kadangi negavau atsakymo, matomai patys pastebėjo ypatingai prastą dangos būklę.
                    Nebuvo blogesnė ten danga. Ne ištisai bent jau. Pralekiu ten dažnai, tai galiu lyginti. Bet aišku gerai, kad tvarko.

                    Comment


                      [Pranešimas 1 iš 2]

                      Fino g.

                      1.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_161027.jpg
Views:	553
Size:	438,3 kB
ID:	1829171

                      2.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_161040.jpg
Views:	537
Size:	419,2 kB
ID:	1829172

                      3.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_161136.jpg
Views:	537
Size:	442,9 kB
ID:	1829173

                      4.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_161153.jpg
Views:	1247
Size:	453,4 kB
ID:	1829174

                      5.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_161230.jpg
Views:	1291
Size:	466,0 kB
ID:	1829175

                      6.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_161409.jpg
Views:	530
Size:	431,9 kB
ID:	1829176

                      7.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_161420.jpg
Views:	533
Size:	434,4 kB
ID:	1829177

                      8.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_161507.jpg
Views:	531
Size:	430,4 kB
ID:	1829178

                      9.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_161547.jpg
Views:	535
Size:	409,6 kB
ID:	1829179

                      Erfurto g.

                      1a.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_170017.jpg
Views:	533
Size:	424,8 kB
ID:	1829180

                      2a. Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_170049.jpg
Views:	534
Size:	421,9 kB
ID:	1829181

                      3a.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_170054.jpg
Views:	537
Size:	436,3 kB
ID:	1829182

                      4a.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_170218.jpg
Views:	538
Size:	458,8 kB
ID:	1829183

                      5a.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_170305.jpg
Views:	532
Size:	405,0 kB
ID:	1829184

                      6a.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_170329.jpg
Views:	534
Size:	423,6 kB
ID:	1829185

                      7a.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_170427.jpg
Views:	537
Size:	427,8 kB
ID:	1829186

                      8a.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_170515.jpg
Views:	535
Size:	419,5 kB
ID:	1829187

                      9a.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_170524.jpg
Views:	535
Size:	423,6 kB
ID:	1829188

                      Comment


                        [Pranešimas 2 iš 2]

                        10a.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_170615.jpg
Views:	536
Size:	436,9 kB
ID:	1829190

                        11a.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_170728.jpg
Views:	537
Size:	464,3 kB
ID:	1829191

                        12a.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_170832.jpg
Views:	533
Size:	447,1 kB
ID:	1829192

                        13a.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_170941.jpg
Views:	531
Size:	403,4 kB
ID:	1829193

                        14a.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_171137.jpg
Views:	537
Size:	450,0 kB
ID:	1829194

                        15a.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_171249.jpg
Views:	538
Size:	438,8 kB
ID:	1829195

                        16a.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_171316.jpg
Views:	527
Size:	428,5 kB
ID:	1829196

                        17a.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_171506.jpg
Views:	533
Size:	440,9 kB
ID:	1829197

                        18a.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_171507.jpg
Views:	526
Size:	418,0 kB
ID:	1829198

                        19a. Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_171618.jpg
Views:	530
Size:	413,9 kB
ID:	1829199

                        20a.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_171718.jpg
Views:	534
Size:	409,3 kB
ID:	1829200

                        Laisvės pr.

                        1b.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_172152.jpg
Views:	528
Size:	422,1 kB
ID:	1829201

                        2b.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_172258.jpg
Views:	526
Size:	420,9 kB
ID:	1829202

                        3b.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_172404.jpg
Views:	535
Size:	440,0 kB
ID:	1829203

                        4b.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_172517.jpg
Views:	529
Size:	399,5 kB
ID:	1829204

                        5b.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_172643.jpg
Views:	533
Size:	473,3 kB
ID:	1829205

                        6b.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_172734.jpg
Views:	531
Size:	431,5 kB
ID:	1829206

                        Comment


                          O klausykit, nežinot, kodėl neplanuojama kažko panašaus į Šimašiaus Tujų taką Neries krantu palei Savanorių prospektą, nuo Eigulių gatvės iki Jankiškių? Galėtų ir Eurovelo 11 palei upę eiti, o ne Savanorių prospektu...

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą

                            5.
                            Click image for larger version

Name:	IMG_20201001_161230.jpg
Views:	1291
Size:	466,0 kB
ID:	1829175
                            Kažin ar pakeista akmenų grindimo technologija nuo senų laikų. Bokšto gatvėje jie normaliai neįcementuoti, tai auto reguliariai juos išmuša. Nepaisant to, atrodo ypač gražiai.

                            Comment


                              Šiaip jo. Esu už akmenis visose gatvėse, kuriose jų dar liko arba buvo paslėpti po asfaltu. Atrodo nerealiai. S. Fino gatvė gal net gražesnė už Giedraičių.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                Šiaip jo. Esu už akmenis visose gatvėse, kuriose jų dar liko arba buvo paslėpti po asfaltu. Atrodo nerealiai. S. Fino gatvė gal net gražesnė už Giedraičių.
                                Bet tikrai, kažkaip dabar žiūrint į šitas Šnipiškių gatves nebėra tokios instant atmetimo reakcijos, netgi šmėsteli mintis, kad gal visai galėčiau čia gyvent.

                                Comment


                                  Per tokius akmenis dviratį tik varytis

                                  Tiesą sakant, nelabai man patinka pėsčiųjų perėjimo vietos paliktos akmenuotos, nors visumoje gal ir gerai akmenys, jokie dviračiai tikrai neriedės, kai yra dviračių takas šalia

                                  Comment


                                    Jo, va dėl perėjų ir man nepatinka. Vienintelis minusas, kurį matau.

                                    Comment


                                      Prie minusų dar, kad įspėjamasis paviršius yra ne kaip Japonijoje. Buvau mestelėjęs mintį FB, matyt, nieks net nesuprato apie ką šneka: https://www.google.com/maps/@35.6583...7i16384!8i8192

                                      Pastarojoje pacituotoje foto, matosi, jog pas mus klojama lanku ties sukimo spinduliu, tada pėstysis yra nukreipiamas beveik į sankryžos vidurį, o kitos šaligatvio atkarpos jau nebeturėtų pasiekti. Japonijoje klojama įspėjimo raštą statmenai krypties, kuria turi būti nukreipiamasis aklasis. Padėkite koją ant tokių trinkelių, pastebėsite, jog padas jaučia liniją suformuotą iš taškų, ten ne šiaip taškai.

                                      Comment


                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                        Tiesą sakant, nelabai man patinka pėsčiųjų perėjimo vietos paliktos akmenuotos, nors visumoje gal ir gerai akmenys, jokie dviračiai tikrai neriedės, kai yra dviračių takas šalia
                                        Akmenys labai gerai atrodo ir dar pristabdo greičio mėgėjus su BMW. Ten, kur dviračių takas netelpa, pvz. senamiestyje, galima būtų palikti akmenis tik per vidurį, o šonuose palikti po dviračių juostos pločio juostą iš trinkelių.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          Prie minusų dar, kad įspėjamasis paviršius yra ne kaip Japonijoje. Buvau mestelėjęs mintį FB, matyt, nieks net nesuprato apie ką šneka: https://www.google.com/maps/@35.6583...7i16384!8i8192

                                          Pastarojoje pacituotoje foto, matosi, jog pas mus klojama lanku ties sukimo spinduliu, tada pėstysis yra nukreipiamas beveik į sankryžos vidurį, o kitos šaligatvio atkarpos jau nebeturėtų pasiekti. Japonijoje klojama įspėjimo raštą statmenai krypties, kuria turi būti nukreipiamasis aklasis. Padėkite koją ant tokių trinkelių, pastebėsite, jog padas jaučia liniją suformuotą iš taškų, ten ne šiaip taškai.
                                          Pagal naujas rekomendacijas berods jau negalima lenkti įspėjamųjų paviršių ties perėjomis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X