Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar dėl "perdarymų" ir "sutvarkymų". Spėju Antonas žino, bet iki dabar pat "tvarkoma" tik kosmetiškai ir tik vizualiai. Naujausias pavyzdys iš Linkmenų g., kur net ant naujai perkloto raudono asfalto ties vienu įvažiavimu telkšo balos po lietaus. Iš seniau praktiškai visas Laisvės pr. takas, kur vietomis užpeckioti įskilimai tako spalvos rausvais dažais. Laisvės pr. takas tokiu tempo po poros metų jau prašysis kapitalinio remonto ar ištisinio perasfaltavimo. Tiesą sakant, mane tai labiausiai neramina, nes ar savivaldybė turės tam pinigų ir noro viską tvarkyti? Takų tiesiama labai daug ir jeigu jie visi pradės griūti, jų lopymui ir tvarkymui reiks nemažai pinigų, kurių kažin, ar bus norima skirti.
    Tuo metu seni takai (pavyzdžiui iš 2000 or so palei Ateities g) dažnu atveju yra idealios būklės net po 20 metų naudojimo ir turbūt dar 20 metų laikys. Matau problemą, kai poros metų senumo takas skilinėja ir atsiranda nelygumai dangoje, nekalbant jau apie Linkmenų g. taką, kuris buvo nelygus nuo pat pastatymo.
    Paskutinis taisė John; 2020.07.22, 14:11.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Dar dėl "perdarymų" ir "sutvarkymų". Spėju Antonas žino, bet iki dabar pat "tvarkoma" tik kosmetiškai ir tik vizualiai. Naujausias pavyzdys iš Linkmenų g., kur net ant naujai perkloto raudono asfalto ties vienu įvažiavimu telkšo balos po lietaus. Iš seniau praktiškai visas Laisvės pr. takas, kur vietomis užpeckioti įskilimai tako spalvos rausvais dažais. Laisvės pr. takas tokiu tempo po poros metų jau prašysis kapitalinio remonto ar ištisinio perasfaltavimo. Tiesą sakant, mane tai labiausiai neramina, nes ar savivaldybė turės tam pinigų ir noro viską tvarkyti? Takų tiesiama labai daug ir jeigu jie visi pradės griūti, jų lopymui ir tvarkymui reiks nemažai pinigų, kurių kažin, ar bus norima skirti.
      Tuo metu seni takai (pavyzdžiui iš 2000 or so palei Ateities g) dažnu atveju yra idealios būklės net po 20 metų naudojimo ir turbūt dar 20 metų laikys. Matau problemą, kai poros metų senumo takas skilinėja ir atsiranda nelygumai dangoje, nekalbant jau apie Linkmenų g. taką, kuris buvo nelygus nuo pat pastatymo.
      o tai ką Grinda veiks?

      Comment


        Svarbiausia, kad statybos metu kaina būtu maža, o kas bus vėliau pajebat

        Comment


          Ką daryti su šituo? Čia viena iš trumpų atkarpų, kurias perasfaltavo Linkmenų g. po to, kai paraportavau dėl vandens kaupimosi po lietaus. Iki perdarymo toje vietoje būdavo didelė bala po lietaus. Po perdarymo ten irgi didelė bala po lietaus. Raportuoti iš naujo? Ir kurių velnių perdaro, jeigu po perdarymo būna lygiai tas pats?

          Paskutinis taisė John; 2020.07.22, 22:52.

          Comment


            Pasigailėk, vistiek čia jau žlugęs reikalas.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Ką daryti su šituo? Čia viena iš trumpų atkarpų, kurias perasfaltavo Linkmenų g. po to, kai paraportavau dėl vandens kaupimosi po lietaus. Iki perdarymo toje vietoje būdavo didelė bala po lietaus. Po perdarymo ten irgi didelė bala po lietaus. Raportuoti iš naujo? Ir kurių velnių perdaro, jeigu po perdarymo būna lygiai tas pats?

              Matyt, kad reikia raportuoti (juo labiau, kad į praeitą, panašu, net nieko neatsakyta). O bėda matyt tame, kad takas padarytas su nuolydžiu į abi puses, bet dešinėje tvora trukdo vandeniui nutekėti.
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                Pranešiau. Žiūrėsim. Man tik plaukai šiaušiasi nup tokio darbų atlikimo. Būtent šitas takas yra visiškas clusterfuck'as. Nu kaip taip galima? Kodėl?

                Comment


                  Pranešineti būtina ir kelti klausimus. Net jeigu ir nesutvarkys, vistiek kažkam demėsį patrauks, gal kitame projekte panašių problemų bus išvengta. Tylėti niekad neverta. Raportuokite visą broką.

                  Comment


                    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                    Pranešineti būtina ir kelti klausimus. Net jeigu ir nesutvarkys, vistiek kažkam demėsį patrauks, gal kitame projekte panašių problemų bus išvengta. Tylėti niekad neverta. Raportuokite visą broką.
                    Tas ir erzina, kad jau lyg ir gerai kitur viskas buvo. Bent jau dangos kokybės požiūriu. Pavyzdžiui, Upės g. takas. Ir tik bac Linkmenų takas su visais savo brokais ir nelygumais.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Pranešiau. Žiūrėsim. Man tik plaukai šiaušiasi nup tokio darbų atlikimo. Būtent šitas takas yra visiškas clusterfuck'as. Nu kaip taip galima? Kodėl?
                      Tokių pranešimų topinis atsakymas iš Savivaldybės būna toks: "atliktiems darbams taikoma 5 metų garantija"... Tik man kyla klausimas, koks išorinis ekspertas vykdo darbų priežiūrą ir kaip yra aktuojami darbų pridavimai, kai daugeliu atvejų brokas drasko akis. Esu gyvai matęs, kaip buvo klojamas naujas šaligatvis, darbų vadovas priėjęs su aparatu pamatavo jo nuolydį ir pasipylė dviejų minučių keiksmų monologas. Buvo perklojama visa atkarpa. Tai mintis tokia, kad kažkas negerai ne tik sustatybų ar darbų priežiūra, bet ir su nekompetetingais darbų vadovais ar užsakovais.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Tas ir erzina, kad jau lyg ir gerai kitur viskas buvo. Bent jau dangos kokybės požiūriu. Pavyzdžiui, Upės g. takas. Ir tik bac Linkmenų takas su visais savo brokais ir nelygumais.
                        Na jeigu kalbėt apie dangą, tai jo, Upės dvirtakis yra vienas geresnių, nors irgi su šiokiom tokiom balom:



                        Bet iš STR ir saugumo pusės Upės dvirtakis yra vienas iš prasčiausių Vilniuje, tiesiog pažeidimas ant pažeidimo:















                        Comment


                          Paskutinėj nuotraukoj reikėtu krūmus apkarpyt, o visi kiti "pažeidimai" biurokratiniai
                          flickr >>>

                          Comment


                            Metalinės ir betoninės tvoros prie pat dvirtakio iš abiejų pusių yra biurokratiniai "pažeidimai", aha, ok, aišku...

                            Comment


                              Atrodo tikrai kaip biurokratinės.

                              I shit you not, pabaksnojau random į žemėlapį Amsterdame, kur radau raudonus naujesnius (asfaltuotus) takus:

                              Click image for larger version

Name:	Annotation 2020-07-24 104923.jpg
Views:	421
Size:	314,5 kB
ID:	1816734

                              Click image for larger version

Name:	Annotation 2020-07-24 105017.jpg
Views:	419
Size:	332,3 kB
ID:	1816735

                              Click image for larger version

Name:	Annotation 2020-07-24 105340.jpg
Views:	418
Size:	343,9 kB
ID:	1816736

                              Click image for larger version

Name:	Annotation 2020-07-24 105116.jpg
Views:	417
Size:	339,0 kB
ID:	1816737

                              Click image for larger version

Name:	Annotation 2020-07-24 105237.jpg
Views:	417
Size:	331,6 kB
ID:	1816738

                              Comment


                                Jeigu mūsų patvirtinti STR ir rekomendacijos yra aukštesnio standarto nei pateikti pavyzdžiai iš Olandijos, kodėl turim vadovautis pastaraisiais?

                                Stulpų su krūmais turim apsčiai, reiks paprašyt savivaldybės, kad visur sudėtų bortus, kaip pirmoje nuotraukoje.

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Jeigu mūsų patvirtinti STR ir rekomendacijos yra aukštesnio standarto nei pateikti pavyzdžiai iš Olandijos, kodėl turim vadovautis pastaraisiais?

                                  Stulpų su krūmais turim apsčiai, reiks paprašyt savivaldybės, kad visur sudėtų bortus, kaip pirmoje nuotraukoje.
                                  Aukstesnio standarto ir tiesiog prasto standarto kuris nelabai igyvendinamas miestu centruose, o ir poreikio tam jokio nera. Siaip tai dvirtakiai turetu buti skirstomi i kategorijas panasiai kaip gatves. Jeigu ka ir reiktu cia keisti tai.prasta standarta.
                                  flickr >>>

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Jeigu mūsų patvirtinti STR ir rekomendacijos yra aukštesnio standarto nei pateikti pavyzdžiai iš Olandijos, kodėl turim vadovautis pastaraisiais?

                                    Stulpų su krūmais turim apsčiai, reiks paprašyt savivaldybės, kad visur sudėtų bortus, kaip pirmoje nuotraukoje.
                                    Pas mus standartai tokie aukšti, kad mieste negalima net gatvių tiest be izoliacinių garso sienelių.

                                    Pasitvirtintų tvarkų reikia laikytis. Krūmus apgenėti, stulpų neįrenginėti viduryje takų ir pan. Bet jeigu skirtumas yra tarp 30 cm atstumo iki sienelės ir 50 cm atstumo Birutės take (kas reikštų dar didesnį šlaito nukasimą, didesnio aukščio sienelę, t.y. dar labiau įbetonuoti taką) - tai aš gal renkuosi pirmą (dabartinį) atvejį. Aišku, kita situacija yra Upės g. take - tai nemanau, kad dėl to kažkas labai ten šakosis, kad ir ateityje taip reikia būtinai daryt

                                    Comment


                                      Bet chebra rimtai jūs kartais sliekų asfalte (raudonam) ieškot. Pagal Jus idealus dvirtakis turėtų būt kažkoks 6 metrų 2 juostų tunelis su po metrą atitraukta aklina tvora, neįvekiama pėstiesiems, kuriuo galėtumnetrukdomas pjaut savo 35-40 km/h greičiu skersai-išilgai per visą miestą. Chill.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Atrodo tikrai kaip biurokratinės.

                                        I shit you not, pabaksnojau random į žemėlapį Amsterdame, kur radau raudonus naujesnius (asfaltuotus) takus:
                                        Smagu, kad pabaksnojai, bet nors vienam pavyzdy yra belenkiek metrų metalinių tvorų prie pat dvirtakio? Praktiškai visur apart paskutinės nuotraukos iš akies yra mažiausiai 30cm nuo dvirtakio, o stulpai esantys arčiau yra prie sankryžų, perėjų ar įvažiavimų į dvirtakius - vietose, kur tu nevarai 30km/h kaip prie tvorų Upės take. Dar sakau, nesuprantu šitos logikos rasti blogą pavyzdį iš kitur (tipo bet koks pavyzdys iš Amsterdamo, net blogas, turi būti laikomas aklai šventu, nes tai Amsterdamas?) ir teisinti STR (kurių privaloma laikytis ir juose nėra kažko absurdiško ar neįgyvendinamo, o kaip tik viskas labai logiška ir apgalvota) pažeidimus mūsų mieste. Tokie metodai primena rusų propagandą, kur į bet kokią valdžios veiksmų kritiką atkertama "O pažiūrėkit kas vyksta Amerikoj, ten išvis juodaodžius žudo"...

                                        Comment


                                          Utrechte aukštesnis naujų takų standartas, Amsterdamas prastas pavyzdys, jau buvau idėjęs video, kur pagal mūsų STR vien pažeidimai - parkavimo vietos prie pat takų, stulpai prie pat takų, krūmai krentantys į taką nemažiau nei Lukiškių aikštės take, šalia takų siauri šaligatviai su stulpais ir medžiais per patį vidurį, tvoros prie pat tako krašto ir t.t.

                                          Absoliučiai daugumai dviratininkų tie STR pažeidimai vienodai, čia labiau manau kliūva tai kad yra reglamentas ir jo nesilaikoma, kai yra visos galimybės jo laikytis ir su tuo sunku ginčytis. Svarbiausia pažeidimus pranešinėti savivaldybei per Tvarkau Vilnių, net jei ignoruos tai bus papildomai argumentai potencialiems kandidatams ateities rinkimuose. Aišku jei atsiras bent vienas, kuris tęstų dvirtakių tiesimą

                                          Comment

                                          Working...
                                          X