Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Berods taip yra dėl Karoliniškių kraštovaizdžio draustinio teritorijos, kuri užgriebia nemažą plotą aplink gatvę. Dėl to ir dviračių takas taip arti važiuojamosios dalies. Manau, kad VT juostos ten nebus niekad.
    Tai draustinyje negalima net dviračių ar pėsčiųjų takų tiesti? Čia panašu į eilinį savivaldybės apsileidimą, kada remontuojant gatves ir šaligatvius net boldiūrų nesugebama nuleisti.
    Flickr

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Net ne 2-3 minutės. Įsibėgėjus nuo Narbuto kalno galima laisvai palaikyti gerą greitį iki duobės ir prilėtinti tik lipant iš jos link Panoramos. Dabar teks sustot prie šviesoforo ir lėtai pradėt nuo jo važiuot. Sumoj ir 5 ir daugiau minučių gausis. Gal efektyviau bus su vėjeliu nuskrist Sėlių gatve žemyn ir tada tiesiai link upės arba per kiemus grįžt link Narbuto.
      Būtent, tas labiausiai ir piktina. Skrendi nuo kalno 50-60 km/h ir še tau, suk į šoną, sustok, spausk šviesoforo mygtuką, tapk pėsčiuoju ir vėl pradėk nuo 0. Kokioje nors D gatvėje toks sprendimas būtų normalu, bet Narbuto nuokalnėje - tiesiog piktina.

      Comment


        Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

        Būtent, tas labiausiai ir piktina. Skrendi nuo kalno 50-60 km/h ir še tau, suk į šoną, sustok, spausk šviesoforo mygtuką, tapk pėsčiuoju ir vėl pradėk nuo 0. Kokioje nors D gatvėje toks sprendimas būtų normalu, bet Narbuto nuokalnėje - tiesiog piktina.
        Matyt dėl to ir A juostos nedaro iki Sėlių gatvės. Kad dviratininkus suvaryt į dvirtakį ir nesudarytų konkurencijos VT skrisdami A juosta

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Net ne 2-3 minutės. Įsibėgėjus nuo Narbuto kalno galima laisvai palaikyti gerą greitį iki duobės ir prilėtinti tik lipant iš jos link Panoramos. Dabar teks sustot prie šviesoforo ir lėtai pradėt nuo jo važiuot. Sumoj ir 5 ir daugiau minučių gausis. Gal efektyviau bus su vėjeliu nuskrist Sėlių gatve žemyn ir tada tiesiai link upės arba per kiemus grįžt link Narbuto.
          Jei nebaisu važiuot Sėlių g. ir daryti posūkį į kairę, tai liks potencialas apvažiuoti šviesoforą per Lapių ar gal net geriau, bet nesaugiau per atitinkamo pavadinimo Erelių g.

          Comment


            As visai nesuprantu tokios A juostos prasmes. Dabar daromoje vietoje kamsciu beveik nebuna. Svarbiausios vietos - pries sviesoforus ir sankryzas o ne po.

            Comment


              Parašė abruo Rodyti pranešimą

              Berods taip yra dėl Karoliniškių kraštovaizdžio draustinio teritorijos, kuri užgriebia nemažą plotą aplink gatvę. Dėl to ir dviračių takas taip arti važiuojamosios dalies. Manau, kad VT juostos ten nebus niekad.
              Bet dabar ten dviračių takas yra toliau nuo važiuojamosios dalies. Ta dabar yra draustinio teritorijoje, o naujo draustinio teritorijoje tiesi nebegalima?


              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
              As visai nesuprantu tokios A juostos prasmes. Dabar daromoje vietoje kamsciu beveik nebuna. Svarbiausios vietos - pries sviesoforus ir sankryzas o ne po.

              Ritinio piko metu kamščiai ten būna ir atskiroje juostoje tikrai galės važiuoti greičiau. Ti galėjo ne puse gatvės o visą nutiesti, nes būtent antrojoje dalyje VT juda lėčiau.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Bet dabar ten dviračių takas yra toliau nuo važiuojamosios dalies. Ta dabar yra draustinio teritorijoje, o naujo draustinio teritorijoje tiesi nebegalima?
                Veikiausiai taip. Daug senų, nuo sovietmečio likusių objektų yra draustinio teritorijoje, bet visi nauji objektai tai arba mediniai, arba iš birių dangų
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Nežinau ar sklypų ribos sutampa su draustinio ribomis. Bet spaudžia sklypo ribos ir daugiabučių ribos. Norint įkišti A juostą, ko gero tektų visai atsisakyt skiriamosios juostos ir ten daryt betoninę sienutę. Arba siaurint ir priešpriešinio eismo juostas, tada koks 1-2 metrai gal ir liktų pievelei. Bet kaštai turbūt išauga belenkaip. Anyway, problema ne tako artume prie gatvės. Norint dabar arba ateityje tiest A juostą reiks klibint ne dviračių takus, o visas eismo juostas.

                  Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	1 Size:	440,3 kB ID:	1775756

                  Comment


                    Tai A juostą reikia iš gatvės dešinės pusės praplėsti, o ne perstumti į skiriamają dalį. Dabar tarp dviračių tako ir gatvės ten vietos pakankamai išskyrius prie pat sėlių gatvės, kur dėl gatvės reikmės turėtu būti mažinamas privatus sklypas. Kodėl jis ten išvis išsikišęs taip? Vietos ten yra, pačio statinio nekliudytų.Tik tas murinis garažiukas ant stogo turėtu ne šabakštyną kaip dabar o dviračių taką.

                    Comment


                      Mažinamas sklypas - tai išperkamas valstybės poreikiams. Bet ten yra ir statinys. Kaip tada? Griaunama dalis statinio? Tokiu projektu dviračių tako čia nematytume dar ilgus ilgus ilgus metus.

                      Comment


                        Statinio griauti nereikia, nebent tą maža garažą (kuris nesijungia su pastatu). Ir taip deje Lietuvoje nėra normalaus Eminent Domain įstatymo.

                        Comment


                          Žirmūnuose kur įrengė stulpelius ir sukasė barjerus jau atsirado naujas pravažiavimas. Automobilių vairuotojai Vilniuje yra patys efektyviausi kelių tiesėjai

                          Click image for larger version

Name:	20200117_132019.jpg
Views:	1
Size:	378,7 kB
ID:	1776177

                          Comment


                            Bet dar gana mandagiai vis tiek, nevažiuoja iki galo dviračių taku.
                            Šiaip nuo tų kuolų įstatymo nesu prasilenkęs nei su vienu automobiliu apačioje. Veikia jie kažkiek.
                            O čia tikrai vėžės automobilių, o ne kokių aplinkos tvarkytojų?

                            Comment


                              Parašė MantasMa Rodyti pranešimą
                              Bet dar gana mandagiai vis tiek, nevažiuoja iki galo dviračių taku.
                              Šiaip nuo tų kuolų įstatymo nesu prasilenkęs nei su vienu automobiliu apačioje. Veikia jie kažkiek.
                              O čia tikrai vėžės automobilių, o ne kokių aplinkos tvarkytojų?
                              Iš apačios kažkoks autobusiukas buvo privažiavęs, bet kai pamatė jog turiu telefoną ir fotografuoju, tai sustojo ties ta mėšlinga vieta ir apsisukęs nuvažiavo. Jeigu ten važinėja aplinkos tvarkytojai tai galėtų po savęs nusivalyti taką...

                              Comment


                                Na taip, apžiūrėjau, išarta ten gerai, provėžės gilios, tuoj reiks dar vieną aplinkkelį tiest.

                                Comment


                                  Ar ne efektyviau būtų kuoliukus pastatyti palei patį dviračių taką?
                                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                  Comment


                                    Forume yra šiokie tokie kokybės standartai
                                    Labai prastos kokybės nuotrauka. Dedant į viešą erdvę reikėtų bent minimalia pasistengti nedėti bet kokio broko.

                                    Comment


                                      Turiu medvarzciu nereikalingu pora dezuciu, gal reikia?

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Ar ne efektyviau būtų kuoliukus pastatyti palei patį dviračių taką?
                                        O galbūt dar efektyviau pasodinti medžių arba krūmų?

                                        Comment


                                          Parašė MantasMa Rodyti pranešimą
                                          Kaip jau jūsų forumo sistema nuotrauką įkelia, taip įkelia. Aš nekaltas. Originalios čia: https://photos.app.goo.gl/X8zsd9UZKFBZAUnC9
                                          Patarimas keliant į forumą sumažinti nuotraukos dydį (x pixelių and y pixelių) ir taikyti svorį (pvz. iki 1 Mb) . Tuo atveju per "sąvaržėlę su lentele" įkelia pilno dydžio nuotrauką.

                                          Kalbant apie patį tešlakelį, tai absurdas, kai susivokiau, kad kuoliukai apvažiuojami per vos kelis metrus į šoną...
                                          Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.24, 15:43.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X