Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Goštauto g. takas jungiasi su Gedo pr., jungsis su kairiųjų krantinių projektu iki pat Antakalnio. Žirmūnų visos atkarpos greit susijungs (liko atkarpa nuo LIDL). Tiesiama Apkasų g. jungsis su Rinktinės taku ir Žalgirio g. Visos nutiestos atkarpos yra dalis didesnės atkarpos.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Goštauto g. takas jungiasi su Gedo pr., jungsis su kairiųjų krantinių projektu iki pat Antakalnio. Žirmūnų visos atkarpos greit susijungs (liko atkarpa nuo LIDL). Tiesiama Apkasų g. jungsis su Rinktinės taku ir Žalgirio g. Visos nutiestos atkarpos yra dalis didesnės atkarpos.
      Na tai aš žinau kas su kuo turi susijungti, aš kalbu apie tai, kad kodėl nenutiest iš pradžių Rinktinės atkarpos, o paskui Apkasų, kodėl nenutiest nuo centro iki Šilo tilto, o paskui toliau į Žirmūnus, kodėl nenutiest Goštauto atkarpos nuo Baltojo tilto iki Gedo prospekto, o paskui toliau... Ta pati Giedraičių gatvė - puiku, kad tiesia dvirtakį, bet tai ar per vieną dieną jie tai nusprendė padaryt? Negi negalima buvo iš anksto pagalvot apie papildomus 200 metrų iki KP dvirtakio, kad visam laikui išspręst klausimą su ta vieta?

      Comment


        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

        Na tai aš žinau kas su kuo turi susijungti, aš kalbu apie tai, kad kodėl nenutiest iš pradžių Rinktinės atkarpos, o paskui Apkasų, kodėl nenutiest nuo centro iki Šilo tilto, o paskui toliau į Žirmūnus, kodėl nenutiest Goštauto atkarpos nuo Baltojo tilto iki Gedo prospekto, o paskui toliau... Ta pati Giedraičių gatvė - puiku, kad tiesia dvirtakį, bet tai ar per vieną dieną jie tai nusprendė padaryt? Negi negalima buvo iš anksto pagalvot apie papildomus 200 metrų iki KP dvirtakio, kad visam laikui išspręst klausimą su ta vieta?
        Tai nes yra projektai ir jų ribos. Giedraičių g. projektas berods dar iš Zuoko laikų. O likusią atkarpą irgi projektavo, dabar turbūt duos Eikai prafinansuot.

        Piktiniesi lygioje vietoje. Ar takas bus pirmoje kelionės dalyje ar antroje - visai jokio skirtumo. Investuot vien į centrą irgi nėra labai gerai, kai rajonai tokios būklės.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          Piktiniesi lygioje vietoje. Ar takas bus pirmoje kelionės dalyje ar antroje - visai jokio skirtumo. Investuot vien į centrą irgi nėra labai gerai, kai rajonai tokios būklės.
          Čia kaip sugalvojus statyt metro nutiest liniją nuo Stoties iki Senamiesčio ir paskui liniją nuo Žvėryno iki Pilaitės ir paskui sakyt "nu ir kas, kad nutiesė ne nuo Senamiesčio iki Žveryno, o nuo Žveryno iki Pilaitės, važiuojant iš Pilaitės į Stotį visai jokio skirtumo kurioje dalyje metro nutiestas, o kurioje ne..." Skirtumas toks, kad jeigu plėsti dviračių takus kaip tinklą (o ne išmėtyt gabaliukus po visą miestą ir paskui bandyt juos sujungt), tuo tinklu naudotusi žymiai daugiau žmonių. Ir nėra būtina, kad tas tinklas būtų centre, svarbu kad tai būtų sujungtas tinklas, o ne 300 metrų takas, kuris 5 metus lauks sujungimo ir tik tada jis taps kam nors patrauklus ir juo pradės naudotis. Nes dabar tarkim gyvenu aš kažkur prie naujo Žirmūnų tako prie Šiaurės miestelio, nu ok, gražus takas, net visai būtų paprikolu palikt savo seną bemsą kieme, paimt paspirtuką ir be kamščių nuvaryt į centriuką, bet nusileidžiu aš nuo kalno iki Šilo tilto, baigiasi dvirtakis ir oh hello sovietiniai šaligatviai, kreivos trinkelės ir visos kitos Žirmūnų atrakcijos... Ir kažkaip jau nebepaprikolu, gal geriau dar 3 metelius pavažinėsiu su bemsų, kol nuties dvirtakį iki centriuko.

          Comment


            Parašė ttttt Rodyti pranešimą
            Nes dabar tarkim gyvenu aš kažkur prie naujo Žirmūnų tako prie Šiaurės miestelio, nu ok, gražus takas, net visai būtų paprikolu palikt savo seną bemsą kieme, paimt paspirtuką ir be kamščių nuvaryt į centriuką, bet nusileidžiu aš nuo kalno iki Šilo tilto, baigiasi dvirtakis ir oh hello sovietiniai šaligatviai, kreivos trinkelės ir visos kitos Žirmūnų atrakcijos...
            Nusileidus dviračiu iki Šilo tilto, niekas per Žirmūnus nebevažiuoja, visi renkasi važiuoti palei Nerį, kur jau daugybė metų veikia dviračių takas. Bet šiaip reikia nepamiršti, kad yra tiesiami ne tik dviračių takai, o dažniausiai atliekama visa gatvės rekonstrukcija - asfaltas, pakelės bortai, pėsčiųjų, dviračių takai ir net sankryžos. Ir jeigu yra planuojama tokia gatvės rekonstrukcija, tai tuo pačiu neįrenginėti ten dviračių tako, 'nes jis nesijungia su kitu', nėra labai protinga. Bet dauguma naujų dviračių takų turi jungtis su kitais dviračių takais ir su lyg kiekvienais metais, daugėjant dviračių takų, tų jungčių irgi daugėja.

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

              Čia kaip sugalvojus statyt metro nutiest liniją nuo Stoties iki Senamiesčio ir paskui liniją nuo Žvėryno iki Pilaitės ir paskui sakyt "nu ir kas, kad nutiesė ne nuo Senamiesčio iki Žveryno, o nuo Žveryno iki Pilaitės, važiuojant iš Pilaitės į Stotį visai jokio skirtumo kurioje dalyje metro nutiestas, o kurioje ne..."
              Jeigu dviračiu ar paspirtuku negali važiuot ne dviračių taku, tai tada analogija tinkama. Kitu atveju - ne.

              Comment


                Norit analogijos? ttttt rašo daugmaž: "ką tie durniai lenkai daro su S7? Nuo Varšuvos į Krokuvą važiuoji, tai yra greitkelis, tai nėra, tai vėl yra, tai vėl nėra. Tegu daro vientisą sistemą, o ne atkarpėles. Nekompetentiški korumpuoti vagiai."

                Comment


                  Parašė alga Rodyti pranešimą
                  Norit analogijos? ttttt rašo daugmaž: "ką tie durniai lenkai daro su S7? Nuo Varšuvos į Krokuvą važiuoji, tai yra greitkelis, tai nėra, tai vėl yra, tai vėl nėra. Tegu daro vientisą sistemą, o ne atkarpėles. Nekompetentiški korumpuoti vagiai."
                  Analogiją sugalvot nėra sunku. Bet tai nekeičia to, ką aš sakiau: jokio skirtumo kuri kelio atkarpa turi taką, nes jei patogumas, nei greitis nuo to ypatingai nesikeičia. Kol nėra vientisų jungčių - tol nėra ir taškas.

                  Comment


                    2019 metai baigiasi ir galim pradėti skaičiuoti viščiukus. Suprantama, kad ne visi planai buvo įgyvendinti, užsibrėžus ambicingus tikslus vėlavimai yra natūralus procesas, su savo statybomis vėlavo ir Quadrums, ir K18b, ir Teslos Model 3, vėlavimas nėra problema, problema, kada dviračių takai apskritai nestatomi, kaip Vilniuje buvo dar ne taip jau ir seniai. Įsijungus Vilniaus interaktyvų žemėlapį suskaičiuoju 18-20 dviračių takų, kurie pažymėti kaip šių metų planai ir kaip suprantu be kokio vieno ar poros jie visi įgyvendinti arba netoli to. Bet sekantys metai turėtų būti absoliučiai rekordiniai, jie būtų rekordiniai net jei dalis planų nusikeltų į vėlesnį laiką. Kol kas vis dar pavieniai dviračių takai sekančiais metais jau labai aktyviai pradės jungtis į bendrą tinklą kas išties yra labai svarbu, nes jeigu tie, kas dviratį naudoja kaip susisiekimo priemonę, jais važinėjo ir tada, kai dviračių takų apskritai nebuvo, tai važinėjantiems dėl rekreacijos nepertraukiamas dviračių takas yra ganėtinai svarbu ir galimybė nepertraukiamai važinėti ne tik palei Nerį, bet ir po visą Vilnių, jau ne už kalnų.

                    Comment


                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                      2019 metai baigiasi ir galim pradėti skaičiuoti viščiukus. Suprantama, kad ne visi planai buvo įgyvendinti, užsibrėžus ambicingus tikslus vėlavimai yra natūralus procesas, su savo statybomis vėlavo ir Quadrums, ir K18b, ir Teslos Model 3, vėlavimas nėra problema, problema, kada dviračių takai apskritai nestatomi, kaip Vilniuje buvo dar ne taip jau ir seniai. Įsijungus Vilniaus interaktyvų žemėlapį suskaičiuoju 18-20 dviračių takų, kurie pažymėti kaip šių metų planai ir kaip suprantu be kokio vieno ar poros jie visi įgyvendinti arba netoli to. Bet sekantys metai turėtų būti absoliučiai rekordiniai, jie būtų rekordiniai net jei dalis planų nusikeltų į vėlesnį laiką. Kol kas vis dar pavieniai dviračių takai sekančiais metais jau labai aktyviai pradės jungtis į bendrą tinklą kas išties yra labai svarbu, nes jeigu tie, kas dviratį naudoja kaip susisiekimo priemonę, jais važinėjo ir tada, kai dviračių takų apskritai nebuvo, tai važinėjantiems dėl rekreacijos nepertraukiamas dviračių takas yra ganėtinai svarbu ir galimybė nepertraukiamai važinėti ne tik palei Nerį, bet ir po visą Vilnių, jau ne už kalnų.
                      Čia kažkoks reklaminis savivaldybės postas ar jūs tiesiog labai retai keliaujat po miestą? Iš 17 dviračių takų aš vien nepradėtų suskačiuoju 6, jau nekalbant apie nebaigtus.

                      Comment


                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                        Na tai aš žinau kas su kuo turi susijungti, aš kalbu apie tai, kad kodėl nenutiest iš pradžių Rinktinės atkarpos, o paskui Apkasų, kodėl nenutiest nuo centro iki Šilo tilto, o paskui toliau į Žirmūnus, kodėl nenutiest Goštauto atkarpos nuo Baltojo tilto iki Gedo prospekto, o paskui toliau... Ta pati Giedraičių gatvė - puiku, kad tiesia dvirtakį, bet tai ar per vieną dieną jie tai nusprendė padaryt? Negi negalima buvo iš anksto pagalvot apie papildomus 200 metrų iki KP dvirtakio, kad visam laikui išspręst klausimą su ta vieta?
                        Visų pirma, tiesiamos paprasčiausios trąsos, kurios palenda po "paprastojo remonto" sąvoka. Nereikia techninių projektų, derinimų ir pan. Todėl ir atsirado pirmiausiai Žirmūnų g. atkarpa, Laisvės pr., Justiniškių g., Architektų g. atkarpos.

                        Kiek sudėtingiau, kai savivaldybė dalį dviračių takų projektų nori pakišti po ES projektais. Tai ne tik techninių projektų ir visų derinimų reikia, bet papildomai ir teikti paraiškas ES paramai gauti, pasirašyti sutartis ir t.t. O visa tai su darbais užtrunka keliskart ilgiau. Ir ne tik dėl to, kad savivaldybė kažką netaip padaro. Dar ir dėl to kad institucijose (pvz. CPVA) yra tam tikri biurokratiniai veiksmai, ES projektų vertinimai ir t.t.

                        Comment


                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                          Įsijungus Vilniaus interaktyvų žemėlapį suskaičiuoju 18-20 dviračių takų, kurie pažymėti kaip šių metų planai ir kaip suprantu be kokio vieno ar poros jie visi įgyvendinti arba netoli to. Bet sekantys metai turėtų būti absoliučiai rekordiniai, jie būtų rekordiniai net jei dalis planų nusikeltų į vėlesnį laiką.
                          Gal yra nuoroda į artimiausiu metu planuojamų takų žemėlapį?

                          Comment


                            Na gal pasikartosiu, kažkieno mintis, bet man labai užkliuvo Šimulionio g. dviračio takų žymėjimo nesilaikymas. Jei tiksliau sakant, palikta galimybė važinėtis nubrėžtais takais, esančiais gatvėje. Užteko keletą kartų tik praeiti pro perėję, esančią link maximos ir neįgaliųjų centro. Pora mašinų pravažiavo dviračiu taku, viena moteris iš maximo išsukinėjo, ir nelabai sekėsi įsukti už saugomo salelės. Gal problema kad nėra fizinės kliūties? ar įprotis sukti už pesčiųjų salėlės, kokia yra įrengta tarp važiuojamosios dalies ir dviračių tako. Bet šita mintis negaliojo, tam atvėjui kur iš toliausiai važiavo dviračio taku.
                            Aišku kita mintis, tai parkavimas, mašinų priešingoj pusėj nei dviračio takos, prie naujų namų esančių nuo maximos įvažiavimo, link parko, dažnai kampu pastato ir mašinos galas gerokai išlenda į važiuojamą dali, tai esamoj gatvės plotyje, mašinom prasilenkti nebeišeina.

                            Comment


                              Parašė Xeonas Rodyti pranešimą
                              Na gal pasikartosiu, kažkieno mintis, bet man labai užkliuvo Šimulionio g. dviračio takų žymėjimo nesilaikymas. Jei tiksliau sakant, palikta galimybė važinėtis nubrėžtais takais, esančiais gatvėje. Užteko keletą kartų tik praeiti pro perėję, esančią link maximos ir neįgaliųjų centro. Pora mašinų pravažiavo dviračiu taku, viena moteris iš maximo išsukinėjo, ir nelabai sekėsi įsukti už saugomo salelės. Gal problema kad nėra fizinės kliūties? ar įprotis sukti už pesčiųjų salėlės, kokia yra įrengta tarp važiuojamosios dalies ir dviračių tako. Bet šita mintis negaliojo, tam atvėjui kur iš toliausiai važiavo dviračio taku.
                              Aišku kita mintis, tai parkavimas, mašinų priešingoj pusėj nei dviračio takos, prie naujų namų esančių nuo maximos įvažiavimo, link parko, dažnai kampu pastato ir mašinos galas gerokai išlenda į važiuojamą dali, tai esamoj gatvės plotyje, mašinom prasilenkti nebeišeina.
                              Tai kad čia vėl pasakojat kažkokias anekdotines situacijas. Jau kelioliką kart pravažiavau ta gatve dviračiu po juostų perbraižymo ir nėkart nesutikau jokio automobilio dviračių juostoje. Nežinau kiek atsilupęs turi būti, kad įvažiuoti į ją, atimt teises iškart reiktų tuomet.

                              Comment


                                Parašė Xeonas Rodyti pranešimą
                                Na gal pasikartosiu, kažkieno mintis, bet man labai užkliuvo Šimulionio g. dviračio takų žymėjimo nesilaikymas. Jei tiksliau sakant, palikta galimybė važinėtis nubrėžtais takais, esančiais gatvėje. Užteko keletą kartų tik praeiti pro perėję, esančią link maximos ir neįgaliųjų centro. Pora mašinų pravažiavo dviračiu taku, viena moteris iš maximo išsukinėjo, ir nelabai sekėsi įsukti už saugomo salelės. Gal problema kad nėra fizinės kliūties? ar įprotis sukti už pesčiųjų salėlės, kokia yra įrengta tarp važiuojamosios dalies ir dviračių tako. Bet šita mintis negaliojo, tam atvėjui kur iš toliausiai važiavo dviračio taku.
                                Aišku kita mintis, tai parkavimas, mašinų priešingoj pusėj nei dviračio takos, prie naujų namų esančių nuo maximos įvažiavimo, link parko, dažnai kampu pastato ir mašinos galas gerokai išlenda į važiuojamą dali, tai esamoj gatvės plotyje, mašinom prasilenkti nebeišeina.
                                Tai įrengė dar ką nors prie įvažiavimų ar nieko taip ir neįrengė? Antonui primygtinai siūliau fizines saleles ties įvažiavimais daryt, bet jaučiu kažkas kitas buvo protingesnis.

                                Comment


                                  Fizinės salelės yra, bet jos per trumpos, trūksta tako fizinio atribojimo, kad ir ties tuo pačiu išvažiavimu iš Maximos. Kad ir tais pačiais kuoliukais, kad aiškiai matytųsti, jog ten negalima važiuoti, nes kol kas tai tik užbrūkšniuota.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                    Čia kažkoks reklaminis savivaldybės postas ar jūs tiesiog labai retai keliaujat po miestą? Iš 17 dviračių takų aš vien nepradėtų suskačiuoju 6, jau nekalbant apie nebaigtus.
                                    Visokiuose mikrorajonuose retai būnu, tai galiu kažko nežinoti, bet kiek žinau tai kol kas nepradėta tiesti dviračių tako Žalgirio ir Naugarduko gatvėse, gal dar koks nereikšmingas galas. Bet bendroje sumoje tai yra nedidelė dalis, lyginant su tuo, kiek per šiuos metus buvo nutiesta arba šiuo metu yra tiesiama ir reikia suprasti, kad vėlavimai yra natūrali statybų proceso dalis, tiek valstybiniame, tiek privačiame sektoriuje. Reikia skirti kur vėluojama pusmečiu ir kur apskritai nėra projektai įgyvendinami. Čia reikia dar pridurti, kad žemėlapyje pažymėti ne visi šiemet nutiesti dviračių takai, pvz. Žirmūnų gatvės, prie balto ir prie Kareivių gatvės tiltų per Nerį (ir dar turbūt ne visus prisimenu). Kai reikia - aš Vilniaus savivaldybę kritikuoju pats pirmas, tačiau visiškai nesuprantu nepagrįstos kritikos. Kai pirmą kartą Vilniaus istorijoje taip aktyviai tiesiami dviračių takai ir iš esmės vyksta dviračių takų revoliucija, tai man nesuprantama kodėl apskritai reikėtų tuo piktintis, o jeigu jau piktinamasi, tai bent jau kažkokių argumentų reikėtų normalesnių susigalvoti, nei kad 'kodėl ne nuo vienos vietos visus takus tiesia'.

                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Gal yra nuoroda į artimiausiu metu planuojamų takų žemėlapį?
                                    https://maps.vilnius.lt/transportas
                                    Sluoksniuose reikia pasirinkti, kad rodytų planuojamus tiesti dviračių takus.

                                    Comment


                                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                      Visokiuose mikrorajonuose retai būnu, tai galiu kažko nežinoti, bet kiek žinau tai kol kas nepradėta tiesti dviračių tako Žalgirio ir Naugarduko gatvėse, gal dar koks nereikšmingas galas. Bet bendroje sumoje tai yra nedidelė dalis, lyginant su tuo, kiek per šiuos metus buvo nutiesta arba šiuo metu yra tiesiama ir reikia suprasti, kad vėlavimai yra natūrali statybų proceso dalis, tiek valstybiniame, tiek privačiame sektoriuje. Reikia skirti kur vėluojama pusmečiu ir kur apskritai nėra projektai įgyvendinami. Čia reikia dar pridurti, kad žemėlapyje pažymėti ne visi šiemet nutiesti dviračių takai, pvz. Žirmūnų gatvės, prie balto ir prie Kareivių gatvės tiltų per Nerį (ir dar turbūt ne visus prisimenu). Kai reikia - aš Vilniaus savivaldybę kritikuoju pats pirmas, tačiau visiškai nesuprantu nepagrįstos kritikos. Kai pirmą kartą Vilniaus istorijoje taip aktyviai tiesiami dviračių takai ir iš esmės vyksta dviračių takų revoliucija, tai man nesuprantama kodėl apskritai reikėtų tuo piktintis, o jeigu jau piktinamasi, tai bent jau kažkokių argumentų reikėtų normalesnių susigalvoti, nei kad 'kodėl ne nuo vienos vietos visus takus tiesia'.
                                      Tai tada reikia pridurti, kad pvz Paupio takas yra 2018 projektas, Naugarduko yra nupaišytas ant seno asfalto, o ne nutiestas ir t.t. Dar kartą, iš pažymėtų žemėlapyje aš suskaičiuoju 6 nepradėtus, plius žemėlapyje nematau Fino gatvės tako nei 2019, nei kituose planuose, nors turėjo būti nutiestas kartu su Giedraičių, tad gaunam jau 7 iš 18. O dar kiek nepradėtų dvirtakių nukelta į 2020, nors jau turėjo būti nutiesti... Tai kad tiesia daugiau dvirtakių nei bet kada yra labai gerai, taip ir turi būti, blogai yra priešrinkiminiai Šimašiaus pažadai, kurie neturi nieko bendro su realybe.

                                      Comment



                                        Dar karta: visur, kur vykdomos statybos, vėlavimai yra natūralus reiškinys. Koks tavo moralas? Kad savivaldybė neturėtų skelbti apie planuojamus tiesti takus, nes natūralu, kad kai kurie iš jų vėluos? Ar kad savivaldybė neužsibrėžtų nutiesti tiek daug dviračių takų ir visą dėmesį koncentruotų į kelis, kuriuos žino, kad tikrai nuties laiku? Tiesą sakant aš nenorėčiau nei vieno, nei kito varianto ir geriausiu laikau dabartinį - kada tikslai užsibrėžiami milžiniški, o jeigu kas vėluoja, tai nėra bėda, bėda yra kada nėra aukštų tikslų ir kada tie takai nėra tiesiami, kaip buvo ankščiau.

                                        Comment


                                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                          Dar karta: visur, kur vykdomos statybos, vėlavimai yra natūralus reiškinys. Koks tavo moralas? Kad savivaldybė neturėtų skelbti apie planuojamus tiesti takus, nes natūralu, kad kai kurie iš jų vėluos? Ar kad savivaldybė neužsibrėžtų nutiesti tiek daug dviračių takų ir visą dėmesį koncentruotų į kelis, kuriuos žino, kad tikrai nuties laiku? Tiesą sakant aš nenorėčiau nei vieno, nei kito varianto ir geriausiu laikau dabartinį - kada tikslai užsibrėžiami milžiniški, o jeigu kas vėluoja, tai nėra bėda, bėda yra kada nėra aukštų tikslų ir kada tie takai nėra tiesiami, kaip buvo ankščiau.
                                          Pritariu. Geriau vėluot, negu visai nieko. Lenkija ir Estija nebuvo pastatyta per naktį (čia tarp kitko, jeigu ką)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X