Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Oi, pala. Gi žemyn berods žadėjo daryt bendrame eisme. Ar ten tik kažkurioje atkarpoje bus bendras?

    Comment


      Bendram žemyn. Čia tik nuotraukos perspektyvos kryptys. Nors sakiau, kad manau gali sutikti ir besileidžiančių pažymėta juosta.

      Comment


        Ai, ne taip supratau

        Comment


          Parašė Resutas Rodyti pranešimą
          Nesuprantu, kodėl žiemą negalima jais nauduotis? Tas pats su dviračių nuoma. Kažkokia nesamonė. Aišku tikiu, kad nauduosis mažiau, bet Vilnius žiemą tampa negyvu miestu.
          Esant tikrai žiemai su sniegu ir ledu jais būtų pavojinga važiuoti. Kitas dalykas, kad tų tikrų žiemų beveik nebebūna, tai tikrai galėtų tiesiog reaguoti į orą. Tas padėtų ir rismo problemas spręsti, kuris artėjant žiemai darosi tiesiog absurdiškas.
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Nesuprantu, kodėl žiemą negalima jais nauduotis?
            Tai puikiai mato skaičius, kiek sumažėja naudojimas atvėsus orui, sutrumpėjus dienoms, palijus. Pasnigus kristų dar labiau ir turbūt net neapsimoka terliotis - per mažai naudotojų. Vakar Gedimino prospekte apie 19 val. dviračių skaitiklis rodė netoli 200. Sausa, +6 laipsniai. Vasarą būdavo maždaug 400. Įdomu, kiek bus sausį, bet turbūt galima drąsiai rėžti dar per pusę.

            Comment


              Manau, kad su laiku bus ir žiemą. Nebūtina juk viso miesto padengt, šaltuoju sezonu galima skatint trumpesnes keliones, pvz., būtent centre (kur užterštumas labai didelis, o ir dangos valomos dažniau).

              Paspirtukams galima dėti žiemines padangas, kaip ir dviračiams. Aišku, reikalauja papildomų lėšų.

              Comment


                Dviračių ir pėsčiųjų tako tiesimas tarp Minties ir S.Žukausko gatvių. Judama įdomiai - t.y. kaip matoma mano foto šią savaitę daliai atkarpos jau nutiestas asfaltas ir sudėtos plytelės, tačiau foto kur matosi toliau medžiai ten niekas nejudėjo iki šiol ir tik šią savaitę pradėjo kasto takus. Galbūt buvo problemos dėl medžių apėjimo? Dabar pagal kasamą žemę matosi, kad takai išsiskirs prieš medžius ir pavinguriuos tiap, kad tik, jei gerai mačiau, vienas smulkus medukas buvo pažymėtas kirtimui.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  nes ličio jonų baterijos mūsų žiemos neatlaiko. Neveltui elektromobiliuose jos yra šildomos. O dėl dviračių tai naudoti gal ir būtų galima, jeigu takai būtų prižiūrimi. Bent jau šiaurinėje miesto dalyje tai praeita žiema to nebuvo. Geriausiua tveju bobcatas prvažiavęs po didesnio snygio.
                  Bent Jeruzalėje/Santariškėse kaip tik labai prižiūrėjo dvirtakius. Visą žiemą bėgiodavau vėlai vakarais ir dažnai sutikdavau bobkatą stumdantį sniegą net kai ganėtinai nedaug prisnigta. Druskos ant dvirtakių juk nepabarstysi. Smėlis ant ledo irgi nelabai padeda. Tai daugiau nelabai ir yra ką daryti.

                  Comment


                    Tai gal dirba pagal viešintą reikalavimą, kad takai ilgai nestovėtų be kietos dangos? Paemė atkarpą, kurią per porą savaičių sutvarkė pilnai ir toliau judės prie kitos atkarpos.

                    Comment


                      Dar niekada dviračių ir pėsčiųjų takai Vilniuje žiemą nebuvo taip pavyzdingai valomi kaip pernai. Jau užpernai buvo didelis progresas, o pernai dar didesnis. Ne kartą vakare ar naktį sningant pagalvodavau, kad na va, bus sunki kelionė per sniegą ir pliurzę rytoj ryte, bet savo nuostabai ryte rasdavau nuvalytus takus. Seniau būdavo mada valyti sniegą nuo gatvių ir versti jį ant šaligatvio ar dviračių tako. Nuo pernai tokių bajerių nebemačiau. Nukastą sniegą išveždavo arba sustumdavo į kalną kokiame nors nenaudojamame kampe. Pašilaičiai, Fabijoniškės, Viršuliškės, Šeškinė, Centras buvo valomi tikrai gerai. Dviračių nuomos uždarymas žiemą man visiškai nesuprantamas.

                      Comment


                        Na per visą praėjusią žiemą numyniau ne vieną 1000km su paprastom vasarinėm padangom, tikrai nebuvo visiškai jokiu problemų. Tiesa, myniau Zwift'e garaže ant staklių. Bet vistiek.
                        If a lion could speak, we could not understand him.

                        Comment


                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          Tai puikiai mato skaičius, kiek sumažėja naudojimas atvėsus orui, sutrumpėjus dienoms, palijus. Pasnigus kristų dar labiau ir turbūt net neapsimoka terliotis - per mažai naudotojų. Vakar Gedimino prospekte apie 19 val. dviračių skaitiklis rodė netoli 200. Sausa, +6 laipsniai. Vasarą būdavo maždaug 400. Įdomu, kiek bus sausį, bet turbūt galima drąsiai rėžti dar per pusę.
                          Praėjusią žiemą tai kai pašaldavo skaitiklis nustodavo veikti ir nefiksuodavo dviračių. Esu matęs kelis kartus kaip visą dieną stovi tas pats skaičius (tiek ryte tiek vakare) nors pravažiavo keliasdešimt. Matyt temperatūra trugdo fiksuoti. Čia buvo prie žaliojo tilto, gedimino prospekte neatkreipiau dėmesio.


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Manau, kad su laiku bus ir žiemą. Nebūtina juk viso miesto padengt, šaltuoju sezonu galima skatint trumpesnes keliones, pvz., būtent centre (kur užterštumas labai didelis, o ir dangos valomos dažniau).

                          Mano nuomone kaiptik didžiausias nuomuojamų dviračių/paspirtuku trūkumas kad yra labia ribota teritorija todėl dažniausiai neapsimoka nuomotis nes negalėsi palikti ten kur tavo kelionės tikslas.

                          Parašė mantasm

                          Bent Jeruzalėje/Santariškėse kaip tik labai prižiūrėjo dvirtakius. Visą žiemą bėgiodavau vėlai vakarais ir dažnai sutikdavau bobkatą stumdantį sniegą net kai ganėtinai nedaug prisnigta. Druskos ant dvirtakių juk nepabarstysi. Smėlis ant ledo irgi nelabai padeda. Tai daugiau nelabai ir yra ką daryti.

                          Na aš dažniau būnų labiau į vakarus. Ukmergės gatvė, pašilaičiai, šeškinė, justiniškės, žvėrynas. Tai ten tikrai dažnai tekdavo sutikti gilų sniegą ir dviračių provežas jame.

                          Druska ten veiktų taip pat kaip ir visur kitur, bet druska bendrai paėmus yra atgyvenes reikalas ir skirta tik batam/automobiliam gadinti. Normaliai tvarkantis yra pilama skalda sukibimui didinti. pas mus kaikur tai bnado įmituoti smėliu.

                          O ledo išvis nebūtų, jeigu laiku nuvalytu.





                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Druska ten veiktų taip pat kaip ir visur kitur, bet druska bendrai paėmus yra atgyvenes reikalas ir skirta tik batam/automobiliam gadinti. Normaliai tvarkantis yra pilama skalda sukibimui didinti. pas mus kaikur tai bnado įmituoti smėliu.

                            O ledo išvis nebūtų, jeigu laiku nuvalytu.
                            Druska efektyviausiai veikia kai ją spaudžia auto svoris + nuo trinties ir auto šilumos tirpinamas ledas ir druska neleidžia sušalt atgal. Ant šaligatvių dėl to efektyviau smėlis sukibimui didinti nei druska, kuri labai minimaliai tirpdytų ledą.

                            Dalies ledo nebūtų, bet lijundra būna kelis kartus per metus. Pavieniai plikledžiai šešėliuose taip pat pasitaiko. Esu gerai išsitiesęs kai visur sausa ir gražu, bet po vienu medžiu prilašėję tirpstančio sniego ir sušalę Atžagariom rankom padarytas vandens nuleidimas atskira tema. Be to tenka važiuoti ne tik prižiūrimais magistraliniais dvirtakiais, bet ir nusigauti nuo/iki jų. Kalbu ne apie trūkstamas jungtis, o išvažiavimus iš kiemų ir t.t.

                            Comment


                              Lapkričio 13 d. darytos nuotraukos. Buvo talpintos FB, bet pridedu čia, kad ir kiti pamatytų.

                              Pirma nuotrauka pietrytinio Architektų g. viaduko. Likusios – šiaurės vakarinio viaduko, kur termoplastiko ženklinimas pereina į dažytą kol nenutrūksta visai, o pėstieji nesinaudoja laiptais ir ženkgia per trinkelių salelę pervažoje. Dar ir kuoliukai per arti pervažos.

                              Click image for larger version  Name:	20191113_181510.jpg Views:	1 Size:	202,7 kB ID:	1764775

                              Click image for larger version  Name:	20191113_181917.jpg Views:	1 Size:	203,1 kB ID:	1764776

                              Click image for larger version  Name:	20191113_181953.jpg Views:	1 Size:	201,5 kB ID:	1764777

                              Vaizdas atgal į tą pačią pervažą. Kitoje viaduko pusėje viskas pilnai baigta ir su trikampiais ant asfalto skirtais automobiliams. Šioje pervažoje būtų gerai nukreipimo salelė kairėje pusėje automobiliams, kad iš anksto nusimatytų sukimo spindulį aiškesnį, kuoliukus atitraukti į šonus po pusmetį nuo pervažos, nes dviratininkams neleistinai siaurina pravažiavimą ir, jeigu dar trūktų aiškumo, tai ploną punktyrinę liniją nupaišyt lanku žyminčią automobilių trajektorijos kraštą. Derėtų ir esamos nukreipimo salelės galą nutrinti ir baigti integruoti į pervažą:

                              Click image for larger version  Name:	20191113_182033.jpg Views:	1 Size:	200,4 kB ID:	1764778

                              Click image for larger version  Name:	20191113_182143.jpg Views:	1 Size:	212,0 kB ID:	1764779
                              Paskutinis taisė dondc; 2019.11.24, 12:15.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                Dalies ledo nebūtų, bet lijundra būna kelis kartus per metus. Pavieniai plikledžiai šešėliuose taip pat pasitaiko. Esu gerai išsitiesęs kai visur sausa ir gražu, bet po vienu medžiu prilašėję tirpstančio sniego ir sušalę Atžagariom rankom padarytas vandens nuleidimas atskira tema. Be to tenka važiuoti ne tik prižiūrimais magistraliniais dvirtakiais, bet ir nusigauti nuo/iki jų. Kalbu ne apie trūkstamas jungtis, o išvažiavimus iš kiemų ir t.t.
                                Na taip, sutinku, tikrai žiemą yra padidintas sudėtingumas net prižiurint dvirtakį. Kiemai šiaip teoriškai irgi turėtu būti tvarkomi, nes ten valoma pėstiesiems. Realiai, žinoma, būna dienų kai nežinai mautis batus ar pačiūžas.


                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Dviračių takai tikrai nėra kosmetika ir detalės.
                                  World class dvirtakiu sistena ko gero labiausiai Vilniu pakeites projektas.
                                  flickr >>>

                                  Comment


                                    Vasarą dviratis man pačiam yra pagrindinė transporto priemonė, sorry, bet Vilniuje kol kas revoliucijų šioje srityje neįvyko ir miestas tebėra nepatrauklus/pavojingas dviratininkams. Kol kas normalaus dviračių tako nėra net kairiojoje Neries krantinėje, aš jau nekalbu apie rajonų viduje esančias, toliau nuo centro nutolusias teritorijas.

                                    Comment


                                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą

                                      World class dvirtakiu sistena ko gero labiausiai Vilniu pakeites projektas.
                                      Ji dar nėra World class ir nėra sistema. Galbūt bus galima taip sakyti po kokių 4-5 metų, kai bus užbaigti visi projektai.
                                      ​​​
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Vasarą dviratis man pačiam yra pagrindinė transporto priemonė, sorry, bet Vilniuje kol kas revoliucijų šioje srityje neįvyko ir miestas tebėra nepatrauklus/pavojingas dviratininkams. Kol kas normalaus dviračių tako nėra net kairiojoje Neries krantinėje, aš jau nekalbu apie rajonų viduje esančias, toliau nuo centro nutolusias teritorijas.
                                        Ji dar nėra World class ir nėra sistema. Galbūt bus galima taip sakyti po kokių 4-5 metų, kai bus užbaigti visi projektai.
                                        Reikia lyginti ne su tuo, kas kažkada bus, o su tuo, kas buvo prieš 5-10-20 metų.

                                        Comment


                                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą

                                          Reikia lyginti ne su tuo, kas kažkada bus, o su tuo, kas buvo prieš 5-10-20 metų.
                                          Realiai važiuojant iš kokių santariškių, fabijoniškių, naujosios vilnios į centrą, nealabai kas ir pasikeitė per 5 ar net 20 metų, t.y. kaip nebuvo dviračių tako šalia Kalvarijų, Ukmergės, Batoro ir kitų magistralinių gatvių, taip ir nėra. Nutiestas fragmentines atkarpas centre ar miegamųjų kvartalų viduriuose sunku vadinti sistema, jau nekalbant apie lyginimą su gerą dviračių infrastruktūrą turinčiais pasaulio miestais, kur dviračių takai eina ne tik šalia visų tiek pagrindinių, tiek nepagrindinių gatvių, bet ir į visus miesto užkampius ir priemiesčius.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X