Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šeškinėje, take nuo Kovalevskojos mokyklos iki turgelio per šią savaitę pakeitė raudoną dangą.

    Comment


      Statybos nekartą aptartoje Didlaukio g./Kalvarijų g. sankryžoje:

      Click image for larger version  Name:	20190728_163403.jpg Views:	1 Size:	238,7 kB ID:	1738668

      Click image for larger version  Name:	20190728_163441.jpg Views:	1 Size:	264,7 kB ID:	1738669

      Click image for larger version  Name:	20190728_163448.jpg Views:	1 Size:	265,5 kB ID:	1738670

      Atrodo po pirminių pasiūlymų įrengti aklųjų vedimo paviršius, buvo nutarta įrengti taktilines plyteles šalia dviračių tako. Na, realybėje nėra, o gal ir nebūtina, kai nėra išilginio vedimo paviršiaus palei šaligatvio ilgį?

      Click image for larger version  Name:	20190728_163528.jpg Views:	1 Size:	301,2 kB ID:	1738671

      Click image for larger version  Name:	20190728_163534.jpg Views:	1 Size:	335,3 kB ID:	1738672

      Click image for larger version  Name:	20190728_163620.jpg Views:	1 Size:	287,4 kB ID:	1738673

      Click image for larger version  Name:	20190728_163747.jpg Views:	1 Size:	318,2 kB ID:	1738674
      Paskutinis taisė dondc; 2019.07.28, 17:44.

      Comment


        Neįžiūriu paskutinėje nuotraukoje, ten ir aukščiau į kalną perkasta? Ar ties pirmais daugiabučiais I etapas...

        Comment


          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
          Neįžiūriu paskutinėje nuotraukoje, ten ir aukščiau į kalną perkasta? Ar ties pirmais daugiabučiais I etapas...
          Jei gerai užfiksavau, tai paliktas asfaltas pravažiaimui į kiemą, o po to vėl perkasta. Ar iki pat projekto galo – nežinau.

          Patikrinau projektą, tai ten tikrai turėjo būti aklųjų ispėjamasis paviršius, o tarp dviračių tako ir šviesoforo – dar du įspėjamieji paviršiai ir jie sujungti aklųjų vedimo paviršiumi. Užregistruosiu "Tvarkau miestą".

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą

            Jei gerai užfiksavau, tai paliktas asfaltas pravažiaimui į kiemą, o po to vėl perkasta. Ar iki pat projekto galo – nežinau.

            Patikrinau projektą, tai ten tikrai turėjo būti aklųjų ispėjamasis paviršius, o tarp dviračių tako ir šviesoforo – dar du įspėjamieji paviršiai ir jie sujungti aklųjų vedimo paviršiumi. Užregistruosiu "Tvarkau miestą".
            Gali būti toks bajeris, kad čia tokia statybininkų metodika: paklojam plyteles - paimam pinigus, po to pjaustom ir įrengiam įspėjamuosius - vėl paimam pinigus.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Gali būti toks bajeris, kad čia tokia statybininkų metodika: paklojam plyteles - paimam pinigus, po to pjaustom ir įrengiam įspėjamuosius - vėl paimam pinigus.
              Ne, tiesiog paprasčiau yra sudėti plyteles ir paskui išpjauti kur reikia, ypač jei kalbam apie mažus plotus. Jeigu pagal projektą yra vedimo ir įspėjamieji paviršiai tai jie ir įskaičiuoti į sąmatą, nieks niekam papildomų pinigų nemokės.

              Comment


                Didlaukio dviračių tako darbų apimtis nuo kalno.

                ​​​​​​

                Pirminis asfaltas (o ties sankryža vaizdas nepakitęs nuo nuotraukų aukščiau)



                Gelvonų g. dviračių tako apimtis už Paberžės g. link Stanevičiaus g.



                Tako tąsa apsunkinta didelės stovėjimo aikštelės ir Spaudos kiosko vieta.



                Ozo g. dviračių tako darbų apimtis palei Ozo prekybos centrą.



                Atrodo, kad nuovažos vis tik "įmanomos" dobile.

                ​​​​​​

                Comment


                  Skersinius įleistus bortus (granitinius net) dobile ties Vakariniu, tai demontavo. Beje, sėkmės su tokio pločio šaligatviu ties Ozu ir dar arčiau gatvės. :)

                  Comment


                    Parašė Riedis

                    Kalba eina apie Šeškinės skverą, sutvarkytą 2018m. Pagalvojau, kad pokštas, bet gavau patvirtinimą, kad tikrai keitė visiškai šviežią lygią ir net raudoną dangą...


                    (Nuotrauka iš citify 2019-04)
                    o kodėl keitė?

                    Comment


                      Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                      o kodėl keitė?
                      Danga buvo visa suskilinėjusi nuo pradžios iki galo. Buvo bandyta taisyti kažkokiais raudonais patepliojimais, bet atrodė tragiškai, todėl matyt buvo priversti daryt kaip priklauso.

                      Comment


                        Savivaldybė pranešė apie Į. Šimulionio g. remontą. Nurodė, kad bus 2 dviračių eismo juostos po 2 metrus (dabar berods yra po 1,2 m), o tai reiškia, kad eismo juostoms lieka po 3,5 metro.
                        Gatvė ~11 m pločio, kategorija D.

                        Šia atkarpa kasdien važiuoju dviračiu į darbą. Automobilių greitis ribojamas 40 km/h, bet žinoma niekas to nepaiso (yra įspėjamasis greičio matuoklis) - juk gatvės ribos plačios. Prie mokyklos/ darželio/ stotelių įvažose nuolat priparkuota automobilių. Ir mąstau, ar nebūtų tinkamesnis variantas siūlyti įrengti 3,0 m dvipusį dviračių taką miškelio pusėje, o namų pusėje - 2,0 m parkavimo vietas? Eismo juostoms lieka po 3,0 m. Viešojo transporto eismas nevyksta, sunkiasvorio, tranzitinio eismo nėra. O galiausiai gali būti nesunkiai pratęsta iki Asanavičiūtės g.

                        Savivaldybės post'as:

                        Comment


                          Toks jausmas, kad jie pasižiūrėjo į Šimulionio g. galą arčiau Vaitkaus gatvės ir nusprendė, kad vo, čia tai problemų nėra, išplėsim dviračių juostas ir bus visiems gerai.
                          1) Jei dviračių juostos nebus atskirtos kokiu nors vertikaliu ženklinimų, tai šitas pakeitimas visiškai beprasmis.
                          2) Lieka problema likusioje Šimulionio g. dalyje (tarp Povilaičio ir Kavoliuko). Dviračių juostos ten ir toliau bus visiškai beprasmės, nes ten visi parkuoja kur norsi ir kaip nori. Stotelių įvažos tai išvis nesąmonė, net vertikalaus ženklinimo ten neišeis sudėti. Žodžiu, užkonservuojama sovietmečio klaida.

                          Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                          Prie mokyklos/ darželio/ stotelių įvažose nuolat priparkuota automobilių. Ir mąstau, ar nebūtų tinkamesnis variantas siūlyti įrengti 3,0 m dvipusį dviračių taką miškelio pusėje, o namų pusėje - 2,0 m parkavimo vietas? Eismo juostoms lieka po 3,0 m. Viešojo transporto eismas nevyksta, sunkiasvorio, tranzitinio eismo nėra. O galiausiai gali būti nesunkiai pratęsta iki Asanavičiūtės g.
                          Galbūt ir visai nieko pasiūlymas, tačiau trukdo stotelės įvaža šalia Maximos, nes ji vis tiek bus užparkuota įstrižai statomų automobilių. Ir tų naujų daugiabučių gyventojus bus laaabai sunku pripratinti neparkuoti mašinų savo pusėje. Aš kaip vienintelį sprendimą matau įvažų panaikinimą.
                          Paskutinis taisė abruo; 2019.07.30, 08:40.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Parašė abruo Rodyti pranešimą
                            Galbūt ir visai nieko pasiūlymas, tačiau trukdo stotelės įvaža šalia Maximos, nes ji vis tiek bus užparkuota įstrižai statomų automobilių. Ir tų naujų daugiabučių gyventojus bus laaabai sunku pripratinti neparkuoti mašinų savo pusėje. Aš kaip vienintelį sprendimą matau įvažų panaikinimą.
                            Nereikia drausti jiems statyti automobilių savo namų pusėje - ten yra stovėjimo vietos - tai galės padaryti praleisdami dviratininkus ir kirsdami dviračių taką (na nebent nesaugu). Dėl įvažų - 100 proc. sutinku.

                            Nes kaip dabar planuojama daryti - kaip ir geriau nei buvo, tik prie darželio/ mokyklos vakarinio piko metu visvien bus parkuojama/ išleidžiami vaikai/ pasiimami vaikai nepaisant horizontalaus ženklinimo. 90% kelionių atveju bent keletas automobilių užstato tą juostą.

                            Savivaldybės siūlymas:

                            Comment


                              Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                              Nereikia drausti jiems statyti automobilių savo namų pusėje - ten yra stovėjimo vietos - tai galės padaryti praleisdami dviratininkus ir kirsdami dviračių taką (na nebent nesaugu). Dėl įvažų - 100 proc. sutinku.

                              Nes kaip dabar planuojama daryti - kaip ir geriau nei buvo, tik prie darželio/ mokyklos vakarinio piko metu visvien bus parkuojama/ išleidžiami vaikai/ pasiimami vaikai nepaisant horizontalaus ženklinimo. 90% kelionių atveju bent keletas automobilių užstato tą juostą.

                              Savivaldybės siūlymas:
                              Na, tų automobilių galas šiek tiek išsikiša į gatvę, tai bent iki šiol tai buvo problema. Gal padidinus juostos plotį jos neliks. Tačiau labai nesaugu yra tai, kad išvažiuodamas iš tos stovėjimo vietos vairuotojas negali pamatyti dviratininko ir todėl lengvai gali iškišti galą kaip tik dviratininkui prieš nosį. Jau geriau tai būtų lygiagretės stovėjimo juostos.
                              Šalia "Vilties darželio" - taip ten problemiška vieta. Vienoje vietoje neaišku kam padaryta lėtėjimo juosta ties nauju įvažiavimu - ją reiktų naikinti. Ties sankryža su Sausio 13-osios g. buvo įvaža, o dabar - gatvės praplatėjimas, kuriame statomi automobiliai. Kaip tai išspręsti, aš nežinau.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Na ta Šimulionio gatvės vieta tai problematiška. kiek tenka matyti einant, ar važuojant auto ir dviračiu. Man klausimas kyla, ar yra kur nors normalus projektas to ką jie žada daryti? ar čia paprastasis remontas su kosmetiniais pakeitimais?
                                Kiek matau (šalia gyvenu) dabar asfaltas nufrezuotas nuo sausio 13 g. sankryžos link Vaitkaus g., ir tvarkomas pėsčiųjų takas nuo Sausio 13 iki Asanavičiūtės g. tvarkomas spaudos rūmų pusėje.

                                Comment


                                  Remontas.

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                    Na, tų automobilių galas šiek tiek išsikiša į gatvę, tai bent iki šiol tai buvo problema. Gal padidinus juostos plotį jos neliks. Tačiau labai nesaugu yra tai, kad išvažiuodamas iš tos stovėjimo vietos vairuotojas negali pamatyti dviratininko ir todėl lengvai gali iškišti galą kaip tik dviratininkui prieš nosį. Jau geriau tai būtų lygiagretės stovėjimo juostos.
                                    Šalia "Vilties darželio" - taip ten problemiška vieta. Vienoje vietoje neaišku kam padaryta lėtėjimo juosta ties nauju įvažiavimu - ją reiktų naikinti. Ties sankryža su Sausio 13-osios g. buvo įvaža, o dabar - gatvės praplatėjimas, kuriame statomi automobiliai. Kaip tai išspręsti, aš nežinau.
                                    Bet jei padarys 2,0 m pločio dviračių juostą - visvien mašinos bus iškištos, o išvažiuojant bus nesaugu. Ir pats važiuoju toje vietoje net ne dviračių juosta, dėl saugumo.

                                    Aišku, kad šią gatvę padarytų 2,75 pločio, svajoti matyt neverta. Arba vietoje 2,75 darytų 2,90 (vietoj 30 cm zonos).
                                    Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.07.30, 09:47.

                                    Comment


                                      Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                                      Bet jei padarys 2,0 m pločio dviračių juostą - visvien mašinos bus iškištos, o išvažiuojant bus nesaugu. Ir pats važiuoju toje vietoje net ne dviračių juosta, dėl saugumo.
                                      Važiuoji arba šaligatviu arba viduryje eismo juostos. Nes sutinku kad nėra saugu taip važiuoti, pagal mašinų galus.

                                      Comment


                                        Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                                        Bet jei padarys 2,0 m pločio dviračių juostą - visvien mašinos bus iškištos, o išvažiuojant bus nesaugu. Ir pats važiuoju toje vietoje net ne dviračių juosta, dėl saugumo.

                                        Aišku, kad šią gatvę padarytų 2,75 pločio, svajoti matyt neverta. Arba vietoje 2,75 darytų 2,90 (vietoj 30 cm zonos).
                                        Taip nesigaus, nes prie stovėjimo vietų, turi būti dar berods 30 cm saugos zona. 2,75 m atstumas eismo juostai iškart nuo kliūties (stovinčio automobilio, atraminės sienutės, tvoros ar kt.) yra pernelyg mažai. Tokia juosta galėtų funkcionuoti nuo borto, jeigu už borto būtų įrengtas tarkim 30 cm pločio techninis šaligatvis (atstojantis saugos juostą).
                                        Taip, kaip planuojama gatvė su dviračių juostomis abiejose pusėse yra gerai, tačiau stovėjimo vietos tokiu atveju turi būti įrengtos tik lygiagrečiai.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                          Taip nesigaus, nes prie stovėjimo vietų, turi būti dar berods 30 cm saugos zona. 2,75 m atstumas eismo juostai iškart nuo kliūties (stovinčio automobilio, atraminės sienutės, tvoros ar kt.) yra pernelyg mažai. Tokia juosta galėtų funkcionuoti nuo borto, jeigu už borto būtų įrengtas tarkim 30 cm pločio techninis šaligatvis (atstojantis saugos juostą).
                                          Taip, kaip planuojama gatvė su dviračių juostomis abiejose pusėse yra gerai, tačiau stovėjimo vietos tokiu atveju turi būti įrengtos tik lygiagrečiai.
                                          Naugarduko g. gavosi ir be apsaugos zonos:

                                          Comment

                                          Working...
                                          X