Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Vien pirštu baksnoti deja neužtenka. Neužtenka, nes tą daryt labai lengva ir tą daro daug kas. Pasakyt "čia negerai" nėra sunku, sunku yra pasakyt kaip padaryt, kad būtų gerai. Pavyzdžiui, dviračių takų rekomendacijos atsirado ne iš baksnojimo, kad "čia negerai", bet iš realių veiksmų. Žmonės ėjo (ir tebeeina) į viešus pristatymus, pastoviai rodo kaip reikėtų daryt atsakingiems. Ilgai užtrunka, reikalauja daug jėgų, bet tai duoda rezultatą. Jau mažų mažiausiai ką gali kiekvienas daryt, tai nusiųsti komentarus projektuotojams, kai paskelbiamas naujas projektas. Mažų mažiausiai. Bet ir tam reikia laiko: surinkti kas negerai ir duoti pavyzdžius kaip galima būtų patobulint.

    Galiausiai ne viskas susideda tik į žinias. Finansinės galimybės irgi yra didelis svertas. Lenkija yra gerokai ekonomiškai stipresnė šalis. Aišku, standartų susikūrimui ir laikymuisi tų milžiniškų lėšų nereikia, bet jų reikia norint turėti visas gatves, atitinkančias naujausius standartus.

    Galiausiai smagu yra tai, kad apskritai dabar imamasi kalbėti apie kokybę. Anksčiau išasfaltuodavo gatvę per metus ir visi plodavo atsistoję. Dabar jau mums to nebeužtenka, norim ir geriau. Tai yra ženklas, kad gerėja ne tik infrastruktūra, bet ir žmonių suvokimas. Bent kažkokios dalies. Kiti atseks iš paskos.
    Nu jo, pamąsčiau, kad finansiškai Lietuvai analogas galbūt galėtų būti Slovakija, nors ten vokiški infrastruktūros įrengimo standartai turėjo ateiti daug anksčiau nei į Lenkiją. Kiek aš pats buvęs fiziškai ten bei stebėjęs internete random driving video, Slovakija šiaip yra "daug arčiau Europos" ir BVP per capita jų didesnis nei Lenkijos, bet overall infrastruktūros būklė atrodo prasčiau nei Lenkijoje. Matyt nugali absoliutus ekonomikos dydžio faktorius.

    Jau ir man praėję ir šie metai yra lūžio metai Kaune, kai nebesidžiaugsiu atsistojęs, kad va sutvarkė gatvę ir trūkumus tai atsveria. Domiuosi ir domėsiuosi kaip situaciją vis labiau gerinti. Noriu, kad vis labiau būtų orientuojamasi į pėsčiąjį ir dviratininką. Manau, tai labai prisidėtų prie žmonių sveikatinimosi. Daug žmonių nenori išeiti pasivaikščiot savo 10000+ žingsnių, nes tiesiog nemalonu vaikščioti. Beje "Vieningas Kaunas" savo programoje paminėjo, kad pradės/pradeda vis labiau kreipti dėmesį į pėsčiuosius, tai irgi prisidės prie to, kad situaciją stebėsiu jautriau.

    Atradau YouTube kanalą BycycleDutch, tai daug sužinojau apie jų standartus, tie video mane maloniai paveikė Niekada neesu buvęs Olandijoje, bet turbūt šie video atsveria, ką būčiau galėjęs sužinoti šia tema ten negyvendamas.

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
      Slovakija šiaip yra "daug arčiau Europos" ir BVP per capita jų didesnis nei Lenkijos, bet overall infrastruktūros būklė atrodo prasčiau nei Lenkijoje. Matyt nugali absoliutus ekonomikos dydžio faktorius.
      Dar tas, kad Lenkijoje, spėju, matei daugiausia magistralinius kelius, o Slovakijoje ir vietinį šaršalą. Praeitą rudenį teko savaitę praleisti prie Chiełmy kraštovaizdžio parko Žemutinėje Silezijoje (gyvenome Jastrowiec kaime), tai turiu pasakyti, kad ten teko pavažinėti baisiausiu asfaltu, kurį mačiau per dešimtis metų. Yra gerų naujų atkarpų, bet koks trečdalis vietinių kaimo kelių -- tai visiškas hardkoras. Labiausiai šokiruoja tai, kad tam pačiam kely kas pora kilometrų keičiasi nauja puiki danga, pusėtina gan nesmagi danga, ir visiškai šokiruojantis asfaltas, kur baisu, kad dviratyje varžtai neišbyrėtų.

      Kelias 365 prie Czartowska Skala:

      365 prie Stara Kraśnica

      Vietinis keliukas tarp Lipa ir Dobków


      Toj pačioj kelionėj teko pavažinėti plentais ir dvirtakiais ir Brandenburgo pietuose (Senftenberg, Ortrand, Plessa), tai, sakyčiau, Lietuvos krašto ir rajoniniai keliai asfalto būkle labiau primena mano matytus Vokietijos keliukus, nei mano matytus Lenkijos keliukus. L55 prie Jannowitz:


      Comment


        Matyt stipriausias efektas, kai važiuoji vietiniais krašto keliukais link didžiųjų Lietuvos miestų iš Lenkijos, o Lenkijoje raudonų numerių keliai galima skaityti kiek siauresni magistralinių kelių analogai. Spėju, sutvarkys Via Baltica, tai galbūt be kelio ženklų dizaino nebesijus skirtumas tarp Lietuvos ir Lenkijos.

        Slovakijoje kaip tik atkreipiau dėmesį į labiau tranzitinius kelius (bet greitkeliai geri, krypčių dėstymas ten geras) ir ypač miestus, kad ne tokie vizualiai tvarkingi kaip Lenkijoje. Turbūt tam tikri dizaino elementai darė didelį įspūdį: turbūt blogiausias šriftas keliams Europoje (dabar jau naujiems ženklams pasikeitė į austrišką šriftą), labai neestetiški apšvietimo stulpai ir (labiau į šio forumo temą) labiau nei Lenkijoje susidėvėję šaligatviai. Tačiau, kadangi šalis yra "arčiau Europos", bendros tvarkos šiaip daugiau nei Lietuvoje. Mes tik dabar vejames, tačiau jaučiu, kad vejames mes visi ir apmaudu būtų atsilikinėti.

        Turbūt važiuojant tranzitiniais keliais ir nesusidaro labai blogas įspūdis apie CE šalis, atrodo, kad ir vietiniuose keliukuose situacija panaši. Beje apžiūrinėjau miestelius Lenkijoje ne per toli nuo Lietuvos sienos per Street View, tai nustebino kiek daug sutvarkytų šaligatvių. Aišku, ginčytina ar jų reikia, kokia nors labiau pavyzdinė Suomija (šaltinis: Street View) savo kiemuose išsiverčia be šaligatvių. Atrodo gražiai ir civilizuotai.
        Paskutinis taisė PoDV; 2019.02.26, 00:10.

        Comment


          Iš esmės su Creatium reiktų sutikti: patys šviečiamės, todėl daromės reiklesni, tad net ir gerėjant padėčiai, vis randame daugiau priekabių, todėl gali pasirodyti, jog padėtis negerėja. Galima būtų šį Lazdynų projektą paimti, kaip pavyzdį aptarimams, iš ko pasimokyti ir ko vengti ateities projektuose. Tik ar tuo kas nors užsiima? Ar yra koks nors feedback kokiam feisbooke, kur galima išsakyti pastabas, pagal gautus rezultatus, kad užfiksuoti, kaip gaires ateičiai?
          Paskutinis taisė Ginthus; 2019.02.26, 06:29.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
            Iš esmės su Creatium reiktų sutikti: patys šviečiamės, todėl daromės reiklesni, tad net ir gerėjant padėčiai, vis randame daugiau priekabių, todėl gali pasirodyti, jog padėtis negerėja. Galima būtų šį Lazdynų projektą paimti, kaip pavyzdį aptarimams, iš ko pasimokyti ir ko vengti ateities projektuose. Tik ar tuo kas nors užsiima? Ar yra koks nors feedback kokiam feisbooke, kur galima išsakyti pastabas, pagal gautus rezultatus, kad užfiksuoti, kaip gaires ateičiai?
            Na, Dviračių takų kuriozai Facebooke grupėje feedbackas visai neblolgai veikia. Rašykit pastabas, taginkit Anton Nikitin.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
              Iš esmės su Creatium reiktų sutikti: patys šviečiamės, todėl daromės reiklesni, tad net ir gerėjant padėčiai, vis randame daugiau priekabių, todėl gali pasirodyti, jog padėtis negerėja. Galima būtų šį Lazdynų projektą paimti, kaip pavyzdį aptarimams, iš ko pasimokyti ir ko vengti ateities projektuose. Tik ar tuo kas nors užsiima? Ar yra koks nors feedback kokiam feisbooke, kur galima išsakyti pastabas, pagal gautus rezultatus, kad užfiksuoti, kaip gaires ateičiai?
              Veikia. Teko girdėt, kad projektų, kai "pabraižoma ant popieriaus iš akies" bus vis mažiau ir bus rengiami normalūs projektai. Tai, aišku, nereiškia, kad viskas dabar bus daroma pagal geriausius standartus, bet tai bus arčiau to, ko tikimės. Kol tiesė Laisvės pr., Žirmūnų g., Lazdynų takus, per tą laikė priruošė krūvą normalių projektų, kurie bus įgyvendinami šiemet.

              Atsižvelgiama ir į kitus dalykus: išsireikalavom punktyrinių linijų takuose, skersinių bortų atsisakymo, dviračių takų ir pėsčiųjų takų sukeitimo vietomis (kad dviračiai būtų arčiau auto), atskirais atvejais pavyksta išsireikalauti papildomo apželdinimo. Na, yra progresas. Gal jo tiek labai nesimato, nes nu tikrai nėra tų įgyvendinamų projektų tiek daug. Ypač žiemą

              Comment


                Ties „Saulės džiaugsmas”, prie Žirmūnų „Lidl”. Už sankryžos takas baigiasi ties nusukimu į pervažą:
                Click image for larger version

Name:	20190227_084607.jpg
Views:	4
Size:	198,2 kB
ID:	1703349

                Pagal schemą, nauja atkarpa turėjo pratęsti taką nuo „Lidl”, bet darbų riba tik ties Lukšio g.:
                Click image for larger version

Name:	20190227_084957.jpg
Views:	2
Size:	232,5 kB
ID:	1703350

                Click image for larger version

Name:	20190227_085301.jpg
Views:	2
Size:	237,2 kB
ID:	1703351

                Naujadaras takuose pagal „schemas” – taktilinės trinkelės:
                Click image for larger version

Name:	20190227_085431.jpg
Views:	2
Size:	236,6 kB
ID:	1703352

                Buvo kilęs ažiotažas dėl gausiai nukapotų medžių šakų. Stulpas stipriai per arti:
                Click image for larger version

Name:	20190227_085658.jpg
Views:	2
Size:	238,0 kB
ID:	1703353

                Ties Šilo tiltu. Už sankryžos iškart yra pėsčiųjų asfaltas link „Eurovelo 11”:
                Click image for larger version

Name:	20190227_085814.jpg
Views:	2
Size:	235,5 kB
ID:	1703354

                Vaizdas atgal į įkalnę:
                Click image for larger version

Name:	20190227_085910.jpg
Views:	2
Size:	227,0 kB
ID:	1703355

                Neries krantinių projektas:
                Click image for larger version

Name:	20190227_091613.jpg
Views:	2
Size:	248,2 kB
ID:	1703356

                Click image for larger version

Name:	20190227_091745.jpg
Views:	2
Size:	254,9 kB
ID:	1703357

                Darbų riba nuo Žaliojo tilto į vakarus:
                Click image for larger version

Name:	20190227_091129.jpg
Views:	2
Size:	312,0 kB
ID:	1703358

                Click image for larger version

Name:	20190227_093148.jpg
Views:	2
Size:	244,9 kB
ID:	1703359

                Click image for larger version

Name:	20190227_093227.jpg
Views:	2
Size:	312,5 kB
ID:	1703360

                Darbų riba ties Baravyko g. Žaliame skyde darbų pabaiga skelbiama 2017 m., pataisyta į 2018, projekto skydas prie Baltojo tilto skelbia 2020 vasaris:
                Click image for larger version

Name:	20190227_094011.jpg
Views:	2
Size:	241,9 kB
ID:	1703361

                Senvagės projektas:
                Click image for larger version

Name:	20190227_094301.jpg
Views:	45
Size:	269,0 kB
ID:	1703362

                Click image for larger version

Name:	20190227_094516.jpg
Views:	45
Size:	253,4 kB
ID:	1703363



                Comment


                  Na, Žirmūnų takas juk nebaigtas. Tai ir darbų ribos ir trinkelės tikrai pasikeis. Kaip ir danga. Stulpas tik va nepajudės iš vietos, nebent kažkada keis naujais. Bet tai čia jis dar nieko. Justiniškių g. tai visai take liko stulpas. Tikėkimės, kad laikinai

                  Comment


                    Radau info apie planuojamą dviračių taką Lentvario g. - https://citify.eu/lentvario-g-dviraciu-takas/

                    Gal kas žinote daugiau, nei pateikta šiame tinklapyje? Nerandu jokios info VMS tinklapyje.

                    Comment


                      Info daugiau nelabai yra. Buvo tik minėta, kad užsakytas projektavimas lyg ir.

                      Comment


                        Zirmunu takas yra pavyzdys bukumo. Kai reglamentai auksciau sveiko proto. Ir jei kazkas parase, kad takas turi buti 3.5m plocio tai galima susikti viska aplink, isdziovint medzius, bet negalima nusileist, o tai koks urbanistas ploti pamatuos ir triuksma pakels.
                        Galejo laisvai taka siaurinti kokiais 20 cm. Nu nieko tai tikrai cia neitakotu. Vistiek ta dviracio tako dalimi kuri yra labai arti medziu niekas nevaziuos. Tie centimetrai bus realiai nenaudojami, nes tiesiog nejauku vaziuoti kai medziai taip arti. Visiskas durnumas.
                        Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.03.01, 09:34.

                        Comment


                          Atkreipk dėmesį į dviratininką kylantį į įkalnę Žirmūnų take. Važiuoja atsitraukęs nuo vejos (šaligatvio) borto per maždaug 38 cm. Važiuojant palei medžius, jie dar neskatina smarkiai (o gal visai) atsitraukt, jei turi siauresnį vairą, kitaip nei tas vienintelis stulpas. Visgi, jei būtų siauresnis takas – ne 3,5 m, kaip rašei, o minimalaus pločio 2,5 m dar siaurinamas – tai nesant būtinybei saugotis medžių, vistiek tektų atsitraukti per tuos pačius 38 cm nuo vejos (pievos) borto. Tiesiog negali važiuot, kaip traukinio bėgiais, vairas nuolat juda ir reikia palaikyti saugų gabaritą, kad nenusuktum kiek vairo ir ratas neįstrigtų į tarpą tarp vejos borto ir pievos. Paauglystėje pats pirmą kartą patyriau piršto lūžį tokioje situacijoje, persivertęs per priekinį įstrigusį ratą nuokalnėje.

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                            Zirmunu takas yra pavyzdys bukumo. Kai reglamentai auksciau sveiko proto. Ir jei kazkas parase, kad takas turi buti 3.5m plocio tai galima susikti viska aplink, isdziovint medzius, bet negalima nusileist, o tai koks urbanistas ploti pamatuos ir triuksma pakels.
                            Galejo laisvai taka siaurinti kokiais 20 cm. Nu nieko tai tikrai cia neitakotu. Vistiek ta dviracio tako dalimi kuri yra labai arti medziu niekas nevaziuos. Tie centimetrai bus realiai nenaudojami, nes tiesiog nejauku vaziuoti kai medziai taip arti. Visiskas durnumas.
                            Takas yra minimalaus 2,5 metrų pločio.

                            Comment


                              Viskas ten gerai su tuo taku, išsskyrus stulpa, kuris tikrai yra per arti tako. Medžiai važiuot netrukd. Jei kažkam trukdo - gal tuomet reiktu rinktis mažiau įgūdžių reikalaujantį keliavimo būdą.

                              Comment


                                Kiekviena beda mieste turi pavarde, kaip karta pasake Celiabinsko urbanistas. Rodos po truputi tas pavardes atrandam... Na, tokie veikejai kaip Creatium ir cionyksciai senbuviai gal ir anksciau zinojo, nes tik cia man naujiena, kadangi domiuosi tik kelis metus.

                                Vaidotas Ilgius is Šimašiaus pasididžiavimo komandos:

                                „Vilnius turi būti patogus automobilistams, oo ne 500 dviratininkų ar pėsčiųjų, kuriems palikti 6-10 plytelių pločio šaligatviai. Va prie Rimi paliko vienos plytelės pločio, vienai juostai vietos atsirado, visi toj vietoj laimingi - taip ir kitur reikia elgtis. Platinti, platinti, dar kartą platinti.“
                                „Mūsų elektoratas yra ratuotas, ir tikrai turime jiems pirmiausia siekti pagerinimų“
                                „Taip kad galvokime, ko reikia mus renkantiems miestiečiams, ir darykime pagerinimus pirmiausia jiems - rezervų tikrai yra
                                Socialinės rinkodaros ir komunikacijos specialistas, gebantis ir šaukti „Dėl ko visuomeninis socialistinis transportas turi turėti prioritetą prieš privatų???“

                                https://www.facebook.com/plugins/pos...48555779181030 su linkais i originalius postus

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                  Kiekviena beda mieste turi pavarde, kaip karta pasake Celiabinsko urbanistas. Rodos po truputi tas pavardes atrandam... Na, tokie veikejai kaip Creatium ir cionyksciai senbuviai gal ir anksciau zinojo, nes tik cia man naujiena, kadangi domiuosi tik kelis metus.

                                  Vaidotas Ilgius is Šimašiaus pasididžiavimo komandos:







                                  Socialinės rinkodaros ir komunikacijos specialistas, gebantis ir šaukti „Dėl ko visuomeninis socialistinis transportas turi turėti prioritetą prieš privatų???“

                                  https://www.facebook.com/plugins/pos...48555779181030 su linkais i originalius postus
                                  Wait what? Visai sujaukei galvą prieš pat rinkimus

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Wait what? Visai sujaukei galvą prieš pat rinkimus
                                    cia labiau prie tarybos nariu reitingavimo

                                    Comment


                                      Įdomu, kiek jų ten taip mąsto, bet to viešai neafišuoja. Galime tik kolektyviai pasimelsti, kad tokių būtų mažuma.

                                      Comment


                                        Pagal dviračių takų tiesimo mastą Vilniuje paskutinius kelis metus, viskas gerai

                                        Comment


                                          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                          Įdomu, kiek jų ten taip mąsto, bet to viešai neafišuoja. Galime tik kolektyviai pasimelsti, kad tokių būtų mažuma.
                                          Visokie kasparaičiai ir jurgučiai lyg visada buvo ir yra už alternatyvius judėjimo būdus, ir itin aktyviai. Ilgius po tų kelių metų senumo ekscesų arba liepiamas pasislėpė po lapais tuo klausimu, arba, iš tikrųjų persigalvojo
                                          O štai pvz. su jaunuoju konservų frantu Benkunsku yra tekę ne itin maloniai susidurt būnant pėsčiuoju, kuomet jis elgėsi itin nemaloniai, sėdėdamas savo dideliame juodame cepeline (aka, SUV'e)
                                          Paskutinis taisė keleivis13; 2019.03.01, 17:00.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X