Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Zirmunu takas yra pavyzdys bukumo. Kai reglamentai auksciau sveiko proto. Ir jei kazkas parase, kad takas turi buti 3.5m plocio tai galima susikti viska aplink, isdziovint medzius, bet negalima nusileist, o tai koks urbanistas ploti pamatuos ir triuksma pakels.
    Galejo laisvai taka siaurinti kokiais 20 cm. Nu nieko tai tikrai cia neitakotu. Vistiek ta dviracio tako dalimi kuri yra labai arti medziu niekas nevaziuos. Tie centimetrai bus realiai nenaudojami, nes tiesiog nejauku vaziuoti kai medziai taip arti. Visiskas durnumas.
    Takas yra minimalaus 2,5 metrų pločio.

    Comment


      Viskas ten gerai su tuo taku, išsskyrus stulpa, kuris tikrai yra per arti tako. Medžiai važiuot netrukd. Jei kažkam trukdo - gal tuomet reiktu rinktis mažiau įgūdžių reikalaujantį keliavimo būdą.

      Comment


        Kiekviena beda mieste turi pavarde, kaip karta pasake Celiabinsko urbanistas. Rodos po truputi tas pavardes atrandam... Na, tokie veikejai kaip Creatium ir cionyksciai senbuviai gal ir anksciau zinojo, nes tik cia man naujiena, kadangi domiuosi tik kelis metus.

        Vaidotas Ilgius is Šimašiaus pasididžiavimo komandos:

        „Vilnius turi būti patogus automobilistams, oo ne 500 dviratininkų ar pėsčiųjų, kuriems palikti 6-10 plytelių pločio šaligatviai. Va prie Rimi paliko vienos plytelės pločio, vienai juostai vietos atsirado, visi toj vietoj laimingi - taip ir kitur reikia elgtis. Platinti, platinti, dar kartą platinti.“
        „Mūsų elektoratas yra ratuotas, ir tikrai turime jiems pirmiausia siekti pagerinimų“
        „Taip kad galvokime, ko reikia mus renkantiems miestiečiams, ir darykime pagerinimus pirmiausia jiems - rezervų tikrai yra
        Socialinės rinkodaros ir komunikacijos specialistas, gebantis ir šaukti „Dėl ko visuomeninis socialistinis transportas turi turėti prioritetą prieš privatų???“

        https://www.facebook.com/plugins/pos...48555779181030 su linkais i originalius postus

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
          Kiekviena beda mieste turi pavarde, kaip karta pasake Celiabinsko urbanistas. Rodos po truputi tas pavardes atrandam... Na, tokie veikejai kaip Creatium ir cionyksciai senbuviai gal ir anksciau zinojo, nes tik cia man naujiena, kadangi domiuosi tik kelis metus.

          Vaidotas Ilgius is Šimašiaus pasididžiavimo komandos:







          Socialinės rinkodaros ir komunikacijos specialistas, gebantis ir šaukti „Dėl ko visuomeninis socialistinis transportas turi turėti prioritetą prieš privatų???“

          https://www.facebook.com/plugins/pos...48555779181030 su linkais i originalius postus
          Wait what? Visai sujaukei galvą prieš pat rinkimus

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Wait what? Visai sujaukei galvą prieš pat rinkimus
            cia labiau prie tarybos nariu reitingavimo

            Comment


              Įdomu, kiek jų ten taip mąsto, bet to viešai neafišuoja. Galime tik kolektyviai pasimelsti, kad tokių būtų mažuma.

              Comment


                Pagal dviračių takų tiesimo mastą Vilniuje paskutinius kelis metus, viskas gerai

                Comment


                  Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                  Įdomu, kiek jų ten taip mąsto, bet to viešai neafišuoja. Galime tik kolektyviai pasimelsti, kad tokių būtų mažuma.
                  Visokie kasparaičiai ir jurgučiai lyg visada buvo ir yra už alternatyvius judėjimo būdus, ir itin aktyviai. Ilgius po tų kelių metų senumo ekscesų arba liepiamas pasislėpė po lapais tuo klausimu, arba, iš tikrųjų persigalvojo
                  O štai pvz. su jaunuoju konservų frantu Benkunsku yra tekę ne itin maloniai susidurt būnant pėsčiuoju, kuomet jis elgėsi itin nemaloniai, sėdėdamas savo dideliame juodame cepeline (aka, SUV'e)
                  Paskutinis taisė keleivis13; 2019.03.01, 18:00.

                  Comment


                    Pasigavot kazkoki patrolinima ir diskutuojat. Tendencija aiski - tiest dvirtakius. Ka ten pasake Maisto Banko vadybininkas yra kaip sako rusai "pohuj veniki".

                    Comment


                      Sąrašo 13 numeris kažką pasakė prieš 3 metus! Skandalas! Nebalsuosiu! Einu balsuot už kitą sąrašą! (ir aišku tikrai netikrinsiu visų to sąrašo pirmo tryliktuko pasisakymų per pastaruosius 3 metus).

                      Comment


                        Dviračių tako projektas palei Narbuto g.:

                        Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-03-06 142155.jpg
Views:	1
Size:	338,0 kB
ID:	1704789

                        Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-03-06 142211.jpg
Views:	1
Size:	348,3 kB
ID:	1704790

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Dviračių tako projektas palei Narbuto g.:
                          Įdomu, negi neišėjo A juosto padaryti iki Sėlių g. Taip pats galas prie Sėlių g. problematiškas, bet manau sprendimą rasti galėjo.

                          Kai buvo pasiūlymų svarstymas, rašė, kad į pastabas atsižvelgė, bet žiūriu, kad nelabai. Kada ir mini pakeitimai buvo siūlomi, bet sumažintų susikirtimų su pėsčiaisiais skaičių. Ten kur dabar dviračių takas, bus tiesiausias kelias pėstiesiems kirsti gatvę ir eiti pvz. link stotelės.


                          Galėjo ir toliau pratęsti fiziškai veja atskirtą dviračių taką ir pėsčiųjų taką. Toje vietoje kaip tik didžiausias greitis pasiekiamas


                          Galiausiai, kas čia per gyvatė padaryta? Koks tikslas?


                          Puikiai sueina skirtingi projektai Suprask - klaida.
                          Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.03.06, 16:36.

                          Comment


                            Gyvatė greičio sumažinimui?

                            Comment


                              Kaip tiksliai bus su Saltoniškių/Narbuto sanktyža? Dabar ten šviesoforinė sankryža be pėsčiųjų perėjos, tik su požeminėmis perėjomis, kurias taip mėgsta senjorai, neįgalieji, dviratininkai ir šiaip visi. Ar visgi bus pervaža dvriačiams? Jei taip, tai valio. Ar aš čia per anksti džiaugiuosi?

                              Šitoje schemoje kaip ir nubraižyta pervaža per Saltoniškių g.
                              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Kaip tiksliai bus su Saltoniškių/Narbuto sanktyža? Dabar ten šviesoforinė sankryža be pėsčiųjų perėjos, tik su požeminėmis perėjomis, kurias taip mėgsta senjorai, neįgalieji, dviratininkai ir šiaip visi. Ar visgi bus pervaža dvriačiams? Jei taip, tai valio. Ar aš čia per anksti džiaugiuosi?
                                kaip suprantu bus normali pervaza! Ten kur poste auksciau pavadinta gyvate. As jau super nekantrauju atsistot skaiciuot kiek pesciuju eis juo vietoj pozemines perejos.
                                Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.03.06, 22:34.

                                Comment


                                  Gal galima būtų nuorodą į projektą? Ačiū.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    O negalima būtų rasti geresnio sprendimo ties nusukimu į Erelio g.? Nors gal taip ir saugiau

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                      kaip suprantu bus normali pervaza! Ten kur poste auksciau pavadinta gyvate. As jau super nekantrauju atsistot skaiciuot kiek pesciuju eis juo vietoj pozemines perejos.
                                      Jep, man ne iškart dašilo, kad ten būtent ta sankryža. Valio. Aišku, darosi tikrai įdomu, kaip bus su pėsčiaisiais, kurie ten visur aplinkui dabar jaywalk'ina. Aš, eidamas pėsčias, tą podzemkę stengiuosi aplenkti plačiu lanku, kad tik nereiktų eiti per tą šlykščią vietą. Atsiradus dviračių pervažai su šviesoforu, kaip bus su pėsčiasiais?

                                      Kitas klausimas, kaip bus su Pedagoginio žiedo perėjomis/pervažomis? Liks perėja, kaip dabar? Ar bus galima važiuoti ir dviračiu? Eidamas pro ten ne karta mačiau, kaip vadzycelei piktai pypsina "netikėtai" į perėją įėjusiems pėstiesiems, kurie nesugebėjo palaukti, kol gerbiami vadzicelei išsuks iš žiedo 70km/h ir nuskubės savo svarbiais vadzicelių reikalais. Tai kaip bus su dviračiais, jeigu jie bent 3x didesniu greičiu įsineš į perėją?
                                      Paskutinis taisė John; 2019.03.06, 22:49.
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                        Gal galima būtų nuorodą į projektą? Ačiū.
                                        maps.vilnius.lt: https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...-map&identify=

                                        Comment


                                          Dėkui. Tikrai puiku, kad šis projektas pagaliau bus vykdomas. Tik sunkiai suprantama, kodėl VT juosta tik iki Narbuto stotelės. Gal pernelyg brangiai kainuotų jos pratęsimas? Veikiausiai reiktų betoninių sienelių kalno apačioj ir didesnių žemės darbų.

                                          Gerai tai, kad naikinama stotelės įvaža (VT juostoje jos vis tiek nereikia), tačiau toliau nuokalnėje dviračių takas eina greta šaligatvio, o ne kelio, kur jo nuolydis būtų mažesnis. Gal taip paliekama vietos būsimai VT juostai? Tikrai įdomu, koks bus tako nuolydis, nes kalnas pakankamai status dviratininkams, o vietos jam išsukinėti (padaryti šiokį tokį serpantiną) kalno papėdėje tikrai yra. Bet čia irgi reiktų daugiau darbų, tai gal pasirinktas pigesnis variantas.

                                          Kitas geras dalykas, kad ilginama lėtėjimo juostą į Sėlių g., tas ten tikrai reikalinga, ypač dėl troleibusų sulėtėjimo toje vietoje.

                                          Kas nepatinka, tai tai, jog pedagoginio žiede ties perėjomis nesiaurinami išvažiavimai iš žiedo (pvz. išvažiavime link Geležinio vilko yra tik viena juosta, o važiuojamosios dalies plotis paliekamas toks, koks dabar yra. Ten tikrai būtų galima susiaurinti.

                                          Sankryža su Saltoniškių g. tai tikras nesusipratimas - dabar ten eis visi pėstieji, kimšis VT juosta dėl pėsčiuosius praleidžiančių sukančių į dešinę... Manau, galėjo būti variantas tiesti taką Sėlių - Studentų - Upės gatvėmis bei Stumbrų - Strinų - Saltoniškių (šalia Panoramos) - Lvovo g. Taip būtų buvę išvengta ir naujų šviesoforų, ir pavojingų perėjų žiede.

                                          Ir, aišku, didžiausias trūkumas - nusileidimo dviratininkams nuo Šimulionio g. šalia miško greičiausiai teks dar ilgai laukti.
                                          Paskutinis taisė abruo; 2019.03.07, 10:32.
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X