Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Zirmunu takas yra pavyzdys bukumo. Kai reglamentai auksciau sveiko proto. Ir jei kazkas parase, kad takas turi buti 3.5m plocio tai galima susikti viska aplink, isdziovint medzius, bet negalima nusileist, o tai koks urbanistas ploti pamatuos ir triuksma pakels.
    Galejo laisvai taka siaurinti kokiais 20 cm. Nu nieko tai tikrai cia neitakotu. Vistiek ta dviracio tako dalimi kuri yra labai arti medziu niekas nevaziuos. Tie centimetrai bus realiai nenaudojami, nes tiesiog nejauku vaziuoti kai medziai taip arti. Visiskas durnumas.
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.03.01, 09:34.

    Comment


      Atkreipk dėmesį į dviratininką kylantį į įkalnę Žirmūnų take. Važiuoja atsitraukęs nuo vejos (šaligatvio) borto per maždaug 38 cm. Važiuojant palei medžius, jie dar neskatina smarkiai (o gal visai) atsitraukt, jei turi siauresnį vairą, kitaip nei tas vienintelis stulpas. Visgi, jei būtų siauresnis takas – ne 3,5 m, kaip rašei, o minimalaus pločio 2,5 m dar siaurinamas – tai nesant būtinybei saugotis medžių, vistiek tektų atsitraukti per tuos pačius 38 cm nuo vejos (pievos) borto. Tiesiog negali važiuot, kaip traukinio bėgiais, vairas nuolat juda ir reikia palaikyti saugų gabaritą, kad nenusuktum kiek vairo ir ratas neįstrigtų į tarpą tarp vejos borto ir pievos. Paauglystėje pats pirmą kartą patyriau piršto lūžį tokioje situacijoje, persivertęs per priekinį įstrigusį ratą nuokalnėje.

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
        Zirmunu takas yra pavyzdys bukumo. Kai reglamentai auksciau sveiko proto. Ir jei kazkas parase, kad takas turi buti 3.5m plocio tai galima susikti viska aplink, isdziovint medzius, bet negalima nusileist, o tai koks urbanistas ploti pamatuos ir triuksma pakels.
        Galejo laisvai taka siaurinti kokiais 20 cm. Nu nieko tai tikrai cia neitakotu. Vistiek ta dviracio tako dalimi kuri yra labai arti medziu niekas nevaziuos. Tie centimetrai bus realiai nenaudojami, nes tiesiog nejauku vaziuoti kai medziai taip arti. Visiskas durnumas.
        Takas yra minimalaus 2,5 metrų pločio.

        Comment


          Viskas ten gerai su tuo taku, išsskyrus stulpa, kuris tikrai yra per arti tako. Medžiai važiuot netrukd. Jei kažkam trukdo - gal tuomet reiktu rinktis mažiau įgūdžių reikalaujantį keliavimo būdą.

          Comment


            Kiekviena beda mieste turi pavarde, kaip karta pasake Celiabinsko urbanistas. Rodos po truputi tas pavardes atrandam... Na, tokie veikejai kaip Creatium ir cionyksciai senbuviai gal ir anksciau zinojo, nes tik cia man naujiena, kadangi domiuosi tik kelis metus.

            Vaidotas Ilgius is Šimašiaus pasididžiavimo komandos:

            „Vilnius turi būti patogus automobilistams, oo ne 500 dviratininkų ar pėsčiųjų, kuriems palikti 6-10 plytelių pločio šaligatviai. Va prie Rimi paliko vienos plytelės pločio, vienai juostai vietos atsirado, visi toj vietoj laimingi - taip ir kitur reikia elgtis. Platinti, platinti, dar kartą platinti.“
            „Mūsų elektoratas yra ratuotas, ir tikrai turime jiems pirmiausia siekti pagerinimų“
            „Taip kad galvokime, ko reikia mus renkantiems miestiečiams, ir darykime pagerinimus pirmiausia jiems - rezervų tikrai yra
            Socialinės rinkodaros ir komunikacijos specialistas, gebantis ir šaukti „Dėl ko visuomeninis socialistinis transportas turi turėti prioritetą prieš privatų???“

            https://www.facebook.com/plugins/pos...48555779181030 su linkais i originalius postus

            Comment


              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
              Kiekviena beda mieste turi pavarde, kaip karta pasake Celiabinsko urbanistas. Rodos po truputi tas pavardes atrandam... Na, tokie veikejai kaip Creatium ir cionyksciai senbuviai gal ir anksciau zinojo, nes tik cia man naujiena, kadangi domiuosi tik kelis metus.

              Vaidotas Ilgius is Šimašiaus pasididžiavimo komandos:







              Socialinės rinkodaros ir komunikacijos specialistas, gebantis ir šaukti „Dėl ko visuomeninis socialistinis transportas turi turėti prioritetą prieš privatų???“

              https://www.facebook.com/plugins/pos...48555779181030 su linkais i originalius postus
              Wait what? Visai sujaukei galvą prieš pat rinkimus

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Wait what? Visai sujaukei galvą prieš pat rinkimus
                cia labiau prie tarybos nariu reitingavimo

                Comment


                  Įdomu, kiek jų ten taip mąsto, bet to viešai neafišuoja. Galime tik kolektyviai pasimelsti, kad tokių būtų mažuma.

                  Comment


                    Pagal dviračių takų tiesimo mastą Vilniuje paskutinius kelis metus, viskas gerai

                    Comment


                      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                      Įdomu, kiek jų ten taip mąsto, bet to viešai neafišuoja. Galime tik kolektyviai pasimelsti, kad tokių būtų mažuma.
                      Visokie kasparaičiai ir jurgučiai lyg visada buvo ir yra už alternatyvius judėjimo būdus, ir itin aktyviai. Ilgius po tų kelių metų senumo ekscesų arba liepiamas pasislėpė po lapais tuo klausimu, arba, iš tikrųjų persigalvojo
                      O štai pvz. su jaunuoju konservų frantu Benkunsku yra tekę ne itin maloniai susidurt būnant pėsčiuoju, kuomet jis elgėsi itin nemaloniai, sėdėdamas savo dideliame juodame cepeline (aka, SUV'e)
                      Paskutinis taisė keleivis13; 2019.03.01, 17:00.

                      Comment


                        Pasigavot kazkoki patrolinima ir diskutuojat. Tendencija aiski - tiest dvirtakius. Ka ten pasake Maisto Banko vadybininkas yra kaip sako rusai "pohuj veniki".

                        Comment


                          Sąrašo 13 numeris kažką pasakė prieš 3 metus! Skandalas! Nebalsuosiu! Einu balsuot už kitą sąrašą! (ir aišku tikrai netikrinsiu visų to sąrašo pirmo tryliktuko pasisakymų per pastaruosius 3 metus).

                          Comment


                            Dviračių tako projektas palei Narbuto g.:

                            Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-03-06 142155.jpg
Views:	1
Size:	338,0 kB
ID:	1704789

                            Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-03-06 142211.jpg
Views:	1
Size:	348,3 kB
ID:	1704790

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Dviračių tako projektas palei Narbuto g.:
                              Įdomu, negi neišėjo A juosto padaryti iki Sėlių g. Taip pats galas prie Sėlių g. problematiškas, bet manau sprendimą rasti galėjo.

                              Kai buvo pasiūlymų svarstymas, rašė, kad į pastabas atsižvelgė, bet žiūriu, kad nelabai. Kada ir mini pakeitimai buvo siūlomi, bet sumažintų susikirtimų su pėsčiaisiais skaičių. Ten kur dabar dviračių takas, bus tiesiausias kelias pėstiesiems kirsti gatvę ir eiti pvz. link stotelės.


                              Galėjo ir toliau pratęsti fiziškai veja atskirtą dviračių taką ir pėsčiųjų taką. Toje vietoje kaip tik didžiausias greitis pasiekiamas


                              Galiausiai, kas čia per gyvatė padaryta? Koks tikslas?


                              Puikiai sueina skirtingi projektai Suprask - klaida.
                              Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.03.06, 15:36.

                              Comment


                                Gyvatė greičio sumažinimui?

                                Comment


                                  Kaip tiksliai bus su Saltoniškių/Narbuto sanktyža? Dabar ten šviesoforinė sankryža be pėsčiųjų perėjos, tik su požeminėmis perėjomis, kurias taip mėgsta senjorai, neįgalieji, dviratininkai ir šiaip visi. Ar visgi bus pervaža dvriačiams? Jei taip, tai valio. Ar aš čia per anksti džiaugiuosi?

                                  Šitoje schemoje kaip ir nubraižyta pervaža per Saltoniškių g.
                                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Kaip tiksliai bus su Saltoniškių/Narbuto sanktyža? Dabar ten šviesoforinė sankryža be pėsčiųjų perėjos, tik su požeminėmis perėjomis, kurias taip mėgsta senjorai, neįgalieji, dviratininkai ir šiaip visi. Ar visgi bus pervaža dvriačiams? Jei taip, tai valio. Ar aš čia per anksti džiaugiuosi?
                                    kaip suprantu bus normali pervaza! Ten kur poste auksciau pavadinta gyvate. As jau super nekantrauju atsistot skaiciuot kiek pesciuju eis juo vietoj pozemines perejos.
                                    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.03.06, 21:34.

                                    Comment


                                      Gal galima būtų nuorodą į projektą? Ačiū.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        O negalima būtų rasti geresnio sprendimo ties nusukimu į Erelio g.? Nors gal taip ir saugiau

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                          kaip suprantu bus normali pervaza! Ten kur poste auksciau pavadinta gyvate. As jau super nekantrauju atsistot skaiciuot kiek pesciuju eis juo vietoj pozemines perejos.
                                          Jep, man ne iškart dašilo, kad ten būtent ta sankryža. Valio. Aišku, darosi tikrai įdomu, kaip bus su pėsčiaisiais, kurie ten visur aplinkui dabar jaywalk'ina. Aš, eidamas pėsčias, tą podzemkę stengiuosi aplenkti plačiu lanku, kad tik nereiktų eiti per tą šlykščią vietą. Atsiradus dviračių pervažai su šviesoforu, kaip bus su pėsčiasiais?

                                          Kitas klausimas, kaip bus su Pedagoginio žiedo perėjomis/pervažomis? Liks perėja, kaip dabar? Ar bus galima važiuoti ir dviračiu? Eidamas pro ten ne karta mačiau, kaip vadzycelei piktai pypsina "netikėtai" į perėją įėjusiems pėstiesiems, kurie nesugebėjo palaukti, kol gerbiami vadzicelei išsuks iš žiedo 70km/h ir nuskubės savo svarbiais vadzicelių reikalais. Tai kaip bus su dviračiais, jeigu jie bent 3x didesniu greičiu įsineš į perėją?
                                          Paskutinis taisė John; 2019.03.06, 21:49.
                                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                          Comment

                                          Working...
                                          X