Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    „Ąžuoliuko Iki”. Labai reiktų šaligatvių lanko dvirtakio kairėje, man atvažiuojant moteris pabūgo manęs, nors suprato, jog eina neteisingai:
    Click image for larger version  Name:	20190223_135830.jpg Views:	1 Size:	248,0 kB ID:	1702457
    Arba galima buvo sumažinti visą VT kišenę. Visvien pirma juosta visad užparkuota, tai joje ir gali stoti autobusai. Vietoje kišenės atsistotų paviljonas, ir nebereiktų kažkokių vingių. Atrodytų tvarkingai ir vakarietiškai. O dabar labai krenta į akis, kad nueita lengviausiu keliu.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
      Arba galima buvo sumažinti visą VT kišenę. Visvien pirma juosta visad užparkuota, tai joje ir gali stoti autobusai. Vietoje kišenės atsistotų paviljonas, ir nebereiktų kažkokių vingių. Atrodytų tvarkingai ir vakarietiškai. O dabar labai krenta į akis, kad nueita lengviausiu keliu.
      Siulot atsisakyt kisenes? Tipo kaip gejropoje? Turi but dvi juostos plius kisene. Nes tris tankai neprasilenks, o kaip Putinas prie telecentro atvaziuos. Hoho, viskas turi buti kaip Gorbaciovo laikais, tas dar gyvas, rodys kelia.

      Ok, rimtai tai labai liudna viskas ka cia matau.. net nesinori komentuot, kiekvienoje nuotraukoje KET pazeidimai, tvarkoma viskas kvailai, raudonas pigmentas taip ir nepasikeite - visas sniegas aplink buvo raudonas (kol buvo), takai po keliu metu taps neaiskios blankios purvinai-pilkos spalvos. Priasfaltuoja 15cm nuo medziu..

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Click image for larger version

Name:	20190223_135553.jpg
Views:	1
Size:	243,6 kB
ID:	1702455
        Čia išsilavinę ir kultūringi miestiečiai atvažiavo į knygų mugę...

        Comment


          Edit
          Paskutinis taisė PoDV; 2019.02.25, 18:59.

          Comment


            Bėgti nuo sprendimų visada yra lengviau. Norint geros infrastruktūros tikrai yra lengviau išvažiuoti ten, kur ji yra, nei ją kurti ten, kur gyveni. Jau tampa banalu sakyt, kad visko per dieną nepadarysi, bet tai išlieka tiesa. Nėra specialybės, į kurią įžengęs naujas žmogus gali tiesiog imt ir viską padaryt tobulai. Visi tobulėja, tą daro darydami darbus. Pradžioje prastus, vėliau kiek geresnius, o po kurio laiko ir net labai gerus. Tas pats ir infrastruktūroje. Negalima tikėtis, kad tiek laiko nieko nedarę arba darę paprastai, staiga imsim ir pradėsim daryt pagal geriausius ir naujausius standartus. Tam kartais yra ne tik teisinių trukdžių, bet ir kitų. Mokytis daryti gerą infrastruktūrą irgi užtrunka. Kiek laiko prireikė, kad nustotų projektuoti skersinius bortus dviračių takuose? Kelių metų pinginant atsakingus asmenis. O raudoni dviračių takai? Daryti gerai išmokti užtrunka laiko, o to mokytis turi visi su sritimi susiję.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Bėgti nuo sprendimų visada yra lengviau. Norint geros infrastruktūros tikrai yra lengviau išvažiuoti ten, kur ji yra, nei ją kurti ten, kur gyveni. Jau tampa banalu sakyt, kad visko per dieną nepadarysi, bet tai išlieka tiesa. Nėra specialybės, į kurią įžengęs naujas žmogus gali tiesiog imt ir viską padaryt tobulai. Visi tobulėja, tą daro darydami darbus. Pradžioje prastus, vėliau kiek geresnius, o po kurio laiko ir net labai gerus. Tas pats ir infrastruktūroje. Negalima tikėtis, kad tiek laiko nieko nedarę arba darę paprastai, staiga imsim ir pradėsim daryt pagal geriausius ir naujausius standartus. Tam kartais yra ne tik teisinių trukdžių, bet ir kitų. Mokytis daryti gerą infrastruktūrą irgi užtrunka. Kiek laiko prireikė, kad nustotų projektuoti skersinius bortus dviračių takuose? Kelių metų pinginant atsakingus asmenis. O raudoni dviračių takai? Daryti gerai išmokti užtrunka laiko, o to mokytis turi visi su sritimi susiję.
              Na gerai, nuraminai. Ačiū už atsakymą Infrastruktūra yra turbūt mane labiausiai trigerinanti tema (gal tik koks labai neigiamas migracijos saldo labiau trigerina, jei būna), nes pats domiuosi, svajoju ir kuriu savo galvoje infrastruktūros sprendinius. Aš pats kažkada pradėjau vystyti mintį, kad nuo duobėtų ir apleistų miestų kilsime po truputį, iš pradžių su žemesne kokybe, o paskui kilsime aukštyn. Atrodė protingai, BVP auga, reiškia pinigų tvarkymui ir kokybei bus daugiau Bet kartais pasijaučiu, kad problemų niekada neišspręsim ir niekada nepavysim Vakarų, yra iš visur lendančių įvairių grėsmių ir tendencijų, ne tik infrastruktūroje, bet ir soc. klimate ir t.t. Tai manęs ne šiaip neramina, o tiesiog erzina komentarai, kad situacija stagnuojanti, ne dėl to, kad jie neteisūs, bet dėl to, kad turiu su tuo sutikti ir taip ir atrodo. Pagr. komentarą ištrinu.
              Paskutinis taisė PoDV; 2019.02.25, 19:02.

              Comment


                Pas kiekviena savi galvos skausmai. Vienas skausmingai mato, kad visas namas nerenovuotas ir kaip zoologijos sodas suvarytas skirtingais istiklinimais, kitas mato tik saskaita uz siuksliu isvezima, trecias reklamas ant autobusu o didzioji dalis isvis nieko nemato ir pvz sako, kad mes gyvename policineje respublikoje, kurioje viskas uzdrausta. Kiekvienas savaip eina is proto ir skirtingai ima skirtingus dalykus sau i plaucius. Bet broko matymas infrastrukturoje ar architekturoje tai yra zingsnis i prieki. Yra seniai atrastos formules, kaip turi visa tai funkcionuoti ir reikia ju laikytis. Jei meras butu Imbrasas ir nebutu visokiu internetu, tai tikriausiai ir senos skodos butu puikus VT transportas.

                Comment


                  Nereikėjo trinti.

                  Bet ar tikrai situacija negerėja, nesimato teigiamų tendencijų? Aš ko gero sunkiai rasčiau sritį, kur dabar tiesiama infrastruktūra būtų suprojektuota blogiau nei anksčiau. Na, pavyzdžiui, stulpų viduryje šaligatvių praktiškai nebegaunam (išskyrus atskirus atvejus, bet naujai rengiamuose projektuose to nerasi). Buvo priimtos pėsčiųjų takų įrengimo rekomendacijos. Dviračių infrastruktūros rekomendacijos irgi yra ir jų jau laikomasi rengiant naujus projektus. Duobės? Asfaltuojam tiek, kiek niekada anksčiau. Be abejo, kad norėtųsi pertvarkyti visas gatves, bet jeigu eisim tuo keliu, tai deja, bet toliau liksim duobių kraštu.

                  Aš matau tą patį kelią, kurį tu aprašei: pradžiai pasiekime ne blogos, o patenkinamos infrastruktūros lygį. Atsikratykime duobių, kreivų šaligatvių ir pan. Tada imkimės po biški pertvarkyti svarbias miestui gatves. Pavyzdžiui, savivaldybė nori pertvarkyti Ukmergės g. Tai mano nuostabai tas projektas sutinkamas su didžiausiu skepticizmu. Kodėl? Juk to dauguma čia trokšta. Norima gatvę pertvarkyti pagal vakarų pavyzdžius: tankiai apželdinti, susiaurinti iki minimalių reikalavimų, nutiesti dviračių takus ir pan.
                  Paskutinis taisė Creatium; 2019.02.25, 19:32.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Nereikėjo trinti.

                    Bet ar tikrai situacija negerėja, nesimato teigiamų tendencijų? Aš ko gero sunkiai rasčiau sritį, kur dabar tiesiama infrastruktūra būtų suprojektuota blogiau nei anksčiau. Na, pavyzdžiui, stulpų viduryje šaligatvių praktiškai nebegaunam (išskyrus atskirus atvejus, ypač naujai rengiamuose projektuose to nerasi). Buvo priimtos pėsčiųjų takų įrengimo rekomendacijos. Dviračių infrastruktūros rekomendacijos irgi yra ir jų jau laikomasi rengiant naujus projektus. Duobės? Asfaltuojam tiek, kiek niekada anksčiau. Be abejo, kad norėtųsi pertvarkyti visas gatves, bet jeigu eisim tuo keliu, tai deja, bet toliau liksim duobių kraštu.

                    Aš matau tą patį kelią, kurį tu aprašei: pradžiai pasiekime ne blogos, o patenkinamos infrastruktūros lygį. Atsikratykime duobių, kreivų šaligatvių ir pan. Tada imkimės po biški pertvarkyti svarbias miestui gatves. Pavyzdžiui, savivaldybė nori pertvarkyti Ukmergės g. Tai mano nuostabai tas projektas sutinkamas su didžiausiu skepticizmu. Kodėl? Juk to dauguma čia trokšta. Norima gatvę pertvarkyti pagal vakarų pavyzdžius: tankiai apželdinti, susiaurinti iki minimalių reikalavimų, nutiesti dviračių takus ir pan.
                    Gerėja Kartais aš pats noriu prisidėti prie situacijos gerinimo, būti išgirstas, bet nenoriu tyčiotis ir muštis, nes man taip nepriimtina. Aš galiu parodyt pirštu, kad manęs netenkina situacija ir jei savivaldybė užsiėmusi kitais reikalais, tolesnių žingsnių nesiimu. Nors gal ir reikia gyvenime pakovoti dėl tikslų, bet kaip kraštutinė priemonė reikia imtis agresijos. Pamąsčiau, kad nuo žemesnio starto pradėję taip viskas neatrodys puikiai. Mane vis trigerina Lenkija, kad šalis labiau susitvarkius ir viskas atrodo labiau neat Western European nei Lietuvoje. Esu jaunas ir nežinau, ar Lenkija pradėjo nuo aukštesnio starto, ar mes tokie "dibilai ir kvailiai", kad taip atsilikom nuo jų. Įtariu standartai pas juos visada buvo labiau Western European. Laikėsi standartų, turi rezultatus. Mes kažkodėl manėm, kad Europos Sąjungoje praeisim su gana Third World standartų GOST'u, labiau vakarietiški standartai ateina tik šiam (2010s) dešimtmetyje ir tai yra keletas sričių, kur jų vis pasigendu (tvarkingesnis juostų sužymėjimas, krypčių žymėjimas, kai kurių kelio ženklų maketavimas ir pan.).

                    Comment


                      Vien pirštu baksnoti deja neužtenka. Neužtenka, nes tą daryt labai lengva ir tą daro daug kas. Pasakyt "čia negerai" nėra sunku, sunku yra pasakyt kaip padaryt, kad būtų gerai. Pavyzdžiui, dviračių takų rekomendacijos atsirado ne iš baksnojimo, kad "čia negerai", bet iš realių veiksmų. Žmonės ėjo (ir tebeeina) į viešus pristatymus, pastoviai rodo kaip reikėtų daryt atsakingiems. Ilgai užtrunka, reikalauja daug jėgų, bet tai duoda rezultatą. Jau mažų mažiausiai ką gali kiekvienas daryt, tai nusiųsti komentarus projektuotojams, kai paskelbiamas naujas projektas. Mažų mažiausiai. Bet ir tam reikia laiko: surinkti kas negerai ir duoti pavyzdžius kaip galima būtų patobulint.

                      Galiausiai ne viskas susideda tik į žinias. Finansinės galimybės irgi yra didelis svertas. Lenkija yra gerokai ekonomiškai stipresnė šalis. Aišku, standartų susikūrimui ir laikymuisi tų milžiniškų lėšų nereikia, bet jų reikia norint turėti visas gatves, atitinkančias naujausius standartus.

                      Galiausiai smagu yra tai, kad apskritai dabar imamasi kalbėti apie kokybę. Anksčiau išasfaltuodavo gatvę per metus ir visi plodavo atsistoję. Dabar jau mums to nebeužtenka, norim ir geriau. Tai yra ženklas, kad gerėja ne tik infrastruktūra, bet ir žmonių suvokimas. Bent kažkokios dalies. Kiti atseks iš paskos.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Vien pirštu baksnoti deja neužtenka. Neužtenka, nes tą daryt labai lengva ir tą daro daug kas. Pasakyt "čia negerai" nėra sunku, sunku yra pasakyt kaip padaryt, kad būtų gerai. Pavyzdžiui, dviračių takų rekomendacijos atsirado ne iš baksnojimo, kad "čia negerai", bet iš realių veiksmų. Žmonės ėjo (ir tebeeina) į viešus pristatymus, pastoviai rodo kaip reikėtų daryt atsakingiems. Ilgai užtrunka, reikalauja daug jėgų, bet tai duoda rezultatą. Jau mažų mažiausiai ką gali kiekvienas daryt, tai nusiųsti komentarus projektuotojams, kai paskelbiamas naujas projektas. Mažų mažiausiai. Bet ir tam reikia laiko: surinkti kas negerai ir duoti pavyzdžius kaip galima būtų patobulint.

                        Galiausiai ne viskas susideda tik į žinias. Finansinės galimybės irgi yra didelis svertas. Lenkija yra gerokai ekonomiškai stipresnė šalis. Aišku, standartų susikūrimui ir laikymuisi tų milžiniškų lėšų nereikia, bet jų reikia norint turėti visas gatves, atitinkančias naujausius standartus.

                        Galiausiai smagu yra tai, kad apskritai dabar imamasi kalbėti apie kokybę. Anksčiau išasfaltuodavo gatvę per metus ir visi plodavo atsistoję. Dabar jau mums to nebeužtenka, norim ir geriau. Tai yra ženklas, kad gerėja ne tik infrastruktūra, bet ir žmonių suvokimas. Bent kažkokios dalies. Kiti atseks iš paskos.
                        Nu jo, pamąsčiau, kad finansiškai Lietuvai analogas galbūt galėtų būti Slovakija, nors ten vokiški infrastruktūros įrengimo standartai turėjo ateiti daug anksčiau nei į Lenkiją. Kiek aš pats buvęs fiziškai ten bei stebėjęs internete random driving video, Slovakija šiaip yra "daug arčiau Europos" ir BVP per capita jų didesnis nei Lenkijos, bet overall infrastruktūros būklė atrodo prasčiau nei Lenkijoje. Matyt nugali absoliutus ekonomikos dydžio faktorius.

                        Jau ir man praėję ir šie metai yra lūžio metai Kaune, kai nebesidžiaugsiu atsistojęs, kad va sutvarkė gatvę ir trūkumus tai atsveria. Domiuosi ir domėsiuosi kaip situaciją vis labiau gerinti. Noriu, kad vis labiau būtų orientuojamasi į pėsčiąjį ir dviratininką. Manau, tai labai prisidėtų prie žmonių sveikatinimosi. Daug žmonių nenori išeiti pasivaikščiot savo 10000+ žingsnių, nes tiesiog nemalonu vaikščioti. Beje "Vieningas Kaunas" savo programoje paminėjo, kad pradės/pradeda vis labiau kreipti dėmesį į pėsčiuosius, tai irgi prisidės prie to, kad situaciją stebėsiu jautriau.

                        Atradau YouTube kanalą BycycleDutch, tai daug sužinojau apie jų standartus, tie video mane maloniai paveikė Niekada neesu buvęs Olandijoje, bet turbūt šie video atsveria, ką būčiau galėjęs sužinoti šia tema ten negyvendamas.

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                          Slovakija šiaip yra "daug arčiau Europos" ir BVP per capita jų didesnis nei Lenkijos, bet overall infrastruktūros būklė atrodo prasčiau nei Lenkijoje. Matyt nugali absoliutus ekonomikos dydžio faktorius.
                          Dar tas, kad Lenkijoje, spėju, matei daugiausia magistralinius kelius, o Slovakijoje ir vietinį šaršalą. Praeitą rudenį teko savaitę praleisti prie Chiełmy kraštovaizdžio parko Žemutinėje Silezijoje (gyvenome Jastrowiec kaime), tai turiu pasakyti, kad ten teko pavažinėti baisiausiu asfaltu, kurį mačiau per dešimtis metų. Yra gerų naujų atkarpų, bet koks trečdalis vietinių kaimo kelių -- tai visiškas hardkoras. Labiausiai šokiruoja tai, kad tam pačiam kely kas pora kilometrų keičiasi nauja puiki danga, pusėtina gan nesmagi danga, ir visiškai šokiruojantis asfaltas, kur baisu, kad dviratyje varžtai neišbyrėtų.

                          Kelias 365 prie Czartowska Skala:

                          365 prie Stara Kraśnica

                          Vietinis keliukas tarp Lipa ir Dobków


                          Toj pačioj kelionėj teko pavažinėti plentais ir dvirtakiais ir Brandenburgo pietuose (Senftenberg, Ortrand, Plessa), tai, sakyčiau, Lietuvos krašto ir rajoniniai keliai asfalto būkle labiau primena mano matytus Vokietijos keliukus, nei mano matytus Lenkijos keliukus. L55 prie Jannowitz:


                          Comment


                            Matyt stipriausias efektas, kai važiuoji vietiniais krašto keliukais link didžiųjų Lietuvos miestų iš Lenkijos, o Lenkijoje raudonų numerių keliai galima skaityti kiek siauresni magistralinių kelių analogai. Spėju, sutvarkys Via Baltica, tai galbūt be kelio ženklų dizaino nebesijus skirtumas tarp Lietuvos ir Lenkijos.

                            Slovakijoje kaip tik atkreipiau dėmesį į labiau tranzitinius kelius (bet greitkeliai geri, krypčių dėstymas ten geras) ir ypač miestus, kad ne tokie vizualiai tvarkingi kaip Lenkijoje. Turbūt tam tikri dizaino elementai darė didelį įspūdį: turbūt blogiausias šriftas keliams Europoje (dabar jau naujiems ženklams pasikeitė į austrišką šriftą), labai neestetiški apšvietimo stulpai ir (labiau į šio forumo temą) labiau nei Lenkijoje susidėvėję šaligatviai. Tačiau, kadangi šalis yra "arčiau Europos", bendros tvarkos šiaip daugiau nei Lietuvoje. Mes tik dabar vejames, tačiau jaučiu, kad vejames mes visi ir apmaudu būtų atsilikinėti.

                            Turbūt važiuojant tranzitiniais keliais ir nesusidaro labai blogas įspūdis apie CE šalis, atrodo, kad ir vietiniuose keliukuose situacija panaši. Beje apžiūrinėjau miestelius Lenkijoje ne per toli nuo Lietuvos sienos per Street View, tai nustebino kiek daug sutvarkytų šaligatvių. Aišku, ginčytina ar jų reikia, kokia nors labiau pavyzdinė Suomija (šaltinis: Street View) savo kiemuose išsiverčia be šaligatvių. Atrodo gražiai ir civilizuotai.
                            Paskutinis taisė PoDV; 2019.02.26, 01:10.

                            Comment


                              Iš esmės su Creatium reiktų sutikti: patys šviečiamės, todėl daromės reiklesni, tad net ir gerėjant padėčiai, vis randame daugiau priekabių, todėl gali pasirodyti, jog padėtis negerėja. Galima būtų šį Lazdynų projektą paimti, kaip pavyzdį aptarimams, iš ko pasimokyti ir ko vengti ateities projektuose. Tik ar tuo kas nors užsiima? Ar yra koks nors feedback kokiam feisbooke, kur galima išsakyti pastabas, pagal gautus rezultatus, kad užfiksuoti, kaip gaires ateičiai?
                              Paskutinis taisė Ginthus; 2019.02.26, 07:29.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                Iš esmės su Creatium reiktų sutikti: patys šviečiamės, todėl daromės reiklesni, tad net ir gerėjant padėčiai, vis randame daugiau priekabių, todėl gali pasirodyti, jog padėtis negerėja. Galima būtų šį Lazdynų projektą paimti, kaip pavyzdį aptarimams, iš ko pasimokyti ir ko vengti ateities projektuose. Tik ar tuo kas nors užsiima? Ar yra koks nors feedback kokiam feisbooke, kur galima išsakyti pastabas, pagal gautus rezultatus, kad užfiksuoti, kaip gaires ateičiai?
                                Na, Dviračių takų kuriozai Facebooke grupėje feedbackas visai neblolgai veikia. Rašykit pastabas, taginkit Anton Nikitin.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                  Iš esmės su Creatium reiktų sutikti: patys šviečiamės, todėl daromės reiklesni, tad net ir gerėjant padėčiai, vis randame daugiau priekabių, todėl gali pasirodyti, jog padėtis negerėja. Galima būtų šį Lazdynų projektą paimti, kaip pavyzdį aptarimams, iš ko pasimokyti ir ko vengti ateities projektuose. Tik ar tuo kas nors užsiima? Ar yra koks nors feedback kokiam feisbooke, kur galima išsakyti pastabas, pagal gautus rezultatus, kad užfiksuoti, kaip gaires ateičiai?
                                  Veikia. Teko girdėt, kad projektų, kai "pabraižoma ant popieriaus iš akies" bus vis mažiau ir bus rengiami normalūs projektai. Tai, aišku, nereiškia, kad viskas dabar bus daroma pagal geriausius standartus, bet tai bus arčiau to, ko tikimės. Kol tiesė Laisvės pr., Žirmūnų g., Lazdynų takus, per tą laikė priruošė krūvą normalių projektų, kurie bus įgyvendinami šiemet.

                                  Atsižvelgiama ir į kitus dalykus: išsireikalavom punktyrinių linijų takuose, skersinių bortų atsisakymo, dviračių takų ir pėsčiųjų takų sukeitimo vietomis (kad dviračiai būtų arčiau auto), atskirais atvejais pavyksta išsireikalauti papildomo apželdinimo. Na, yra progresas. Gal jo tiek labai nesimato, nes nu tikrai nėra tų įgyvendinamų projektų tiek daug. Ypač žiemą

                                  Comment


                                    Ties „Saulės džiaugsmas”, prie Žirmūnų „Lidl”. Už sankryžos takas baigiasi ties nusukimu į pervažą:
                                    Click image for larger version

Name:	20190227_084607.jpg
Views:	1
Size:	198,2 kB
ID:	1703349

                                    Pagal schemą, nauja atkarpa turėjo pratęsti taką nuo „Lidl”, bet darbų riba tik ties Lukšio g.:
                                    Click image for larger version

Name:	20190227_084957.jpg
Views:	1
Size:	232,5 kB
ID:	1703350

                                    Click image for larger version

Name:	20190227_085301.jpg
Views:	1
Size:	237,2 kB
ID:	1703351

                                    Naujadaras takuose pagal „schemas” – taktilinės trinkelės:
                                    Click image for larger version

Name:	20190227_085431.jpg
Views:	1
Size:	236,6 kB
ID:	1703352

                                    Buvo kilęs ažiotažas dėl gausiai nukapotų medžių šakų. Stulpas stipriai per arti:
                                    Click image for larger version

Name:	20190227_085658.jpg
Views:	1
Size:	238,0 kB
ID:	1703353

                                    Ties Šilo tiltu. Už sankryžos iškart yra pėsčiųjų asfaltas link „Eurovelo 11”:
                                    Click image for larger version

Name:	20190227_085814.jpg
Views:	1
Size:	235,5 kB
ID:	1703354

                                    Vaizdas atgal į įkalnę:
                                    Click image for larger version

Name:	20190227_085910.jpg
Views:	1
Size:	227,0 kB
ID:	1703355

                                    Neries krantinių projektas:
                                    Click image for larger version

Name:	20190227_091613.jpg
Views:	1
Size:	248,2 kB
ID:	1703356

                                    Click image for larger version

Name:	20190227_091745.jpg
Views:	1
Size:	254,9 kB
ID:	1703357

                                    Darbų riba nuo Žaliojo tilto į vakarus:
                                    Click image for larger version

Name:	20190227_091129.jpg
Views:	1
Size:	312,0 kB
ID:	1703358

                                    Click image for larger version

Name:	20190227_093148.jpg
Views:	1
Size:	244,9 kB
ID:	1703359

                                    Click image for larger version

Name:	20190227_093227.jpg
Views:	1
Size:	312,5 kB
ID:	1703360

                                    Darbų riba ties Baravyko g. Žaliame skyde darbų pabaiga skelbiama 2017 m., pataisyta į 2018, projekto skydas prie Baltojo tilto skelbia 2020 vasaris:
                                    Click image for larger version

Name:	20190227_094011.jpg
Views:	1
Size:	241,9 kB
ID:	1703361

                                    Senvagės projektas:
                                    Click image for larger version

Name:	20190227_094301.jpg
Views:	1
Size:	269,0 kB
ID:	1703362

                                    Click image for larger version

Name:	20190227_094516.jpg
Views:	1
Size:	253,4 kB
ID:	1703363



                                    Comment


                                      Na, Žirmūnų takas juk nebaigtas. Tai ir darbų ribos ir trinkelės tikrai pasikeis. Kaip ir danga. Stulpas tik va nepajudės iš vietos, nebent kažkada keis naujais. Bet tai čia jis dar nieko. Justiniškių g. tai visai take liko stulpas. Tikėkimės, kad laikinai

                                      Comment


                                        Radau info apie planuojamą dviračių taką Lentvario g. - https://citify.eu/lentvario-g-dviraciu-takas/

                                        Gal kas žinote daugiau, nei pateikta šiame tinklapyje? Nerandu jokios info VMS tinklapyje.

                                        Comment


                                          Info daugiau nelabai yra. Buvo tik minėta, kad užsakytas projektavimas lyg ir.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X